Lid bent?quote:Op maandag 21 november 2011 15:23 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Heey jou heb ik net uit BoF geflikkerd
Speel eens op onze server als je lid bent.
Staat er ook bijquote:Op maandag 21 november 2011 15:20 schreef FireFox1 het volgende:
Mag die van mij ook?![]()
[ link | afbeelding ]
Weet ik veel, misschien had je wel een pass op de server gezet, en dat only BoF mensen in de server mogenquote:Op maandag 21 november 2011 15:26 schreef jpjedi het volgende:
[..]
lid van het platoon.. hoe moet ik het anders noemen.
ah ok, nah het gaat meer over de spookleden in het BoF platoon. Ik heb er 25 uitgemikt die ik nog nooit op de server heb gezien. Dan gaat het ook nergens over natuurlijk. Je gezicht een keertje tonen is wel het minste imo. Helemaal raar als je dan met BoF tag speelt.quote:Op maandag 21 november 2011 15:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Weet ik veel, misschien had je wel een pass op de server gezet, en dat only BoF mensen in de server mogen
Moet je de platoon wallposts eens lezen en eens op de BoF servers spelen.quote:Op maandag 21 november 2011 15:46 schreef Longcat. het volgende:
Warom ben ik uit BoF getrapt
[ afbeelding ]
Gast ik speel altijd op BoF server maat.quote:Op maandag 21 november 2011 15:51 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Moet je de platoon wallposts eens lezen en eens op de BoF servers spelen.
Jongetje, mijn enige maat is mijn schoenmaat..quote:Op maandag 21 november 2011 15:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ link | [url=[quote]Op maandag 21 november 2011 15:52 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Gast ik speel altijd op BoF server maat.
Alleen me ADSL is eruit geflikkerd en ik heb een paar dagen niet gespeeld.
Jongetje, mijn enige maat is mijn schoenmaat..quote:
Welkom jongenquote:Op maandag 21 november 2011 15:56 schreef Longcat. het volgende:
Nee ik speel niet met een BoF tag, Maar veel mensen kennen me wel op de server. Bv Lolin9, CptP00Face en Dennis sideshowbobbie. Enzovoort.
Maar ik heb battlefield 3 een aantal dagen niet gespeeld omdat me ADSL eruit is geflikkerd.
Tevens had ik al een apply to join gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |