gewoon x aantal uur spelen met die class.. thats itquote:Op maandag 21 november 2011 18:51 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Het gaat vooral door punten te behalen door het spelen met de class en ook door specifieke dingen te doen die gelden voor de betreffende class.
Het heeft dus niet alleen te maken met het unlocken zoals dennis3d aangaf.

Dennis heeft wel gedeeltelijk gelijk maar hij vergeet een boel.quote:Op maandag 21 november 2011 18:51 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Het gaat vooral door punten te behalen door het spelen met de class en ook door specifieke dingen te doen die gelden voor de betreffende class.
Het heeft dus niet alleen te maken met het unlocken zoals dennis3d aangaf.

En ook zat mensen die niet moeten werken, ik bedoel ook niet alleen vanuit hier uit dit topic hoor.quote:Op maandag 21 november 2011 19:29 schreef JK het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die moeten werken...

Vind ik nog erg laag eerlijk gezegd. Hoop binnenkort wel wat hoger te zitten. Maar goed, k/d kan je sowieso niet echt serieus nemen in BF.quote:Op maandag 21 november 2011 20:07 schreef Longcat. het volgende:
[..]
1.7 Jezus christus. Je word me nieuwe mentor in bf3

En ik maar denken dat ik met mijn 0.8 kd slecht bezig wasquote:Op maandag 21 november 2011 20:04 schreef 1-of-6Billion het volgende:
über-n00b reprezent
[ afbeelding ]

Je had 'm al een keer gepost hoorquote:Op maandag 21 november 2011 20:10 schreef Catch_me het volgende:
niet te stoppen kale koppen
[ link | afbeelding ]

Héé, ik moet het ook maar leren. Zit in hetzelfde schuitje als jij. Getrouwd/kids lalala weinig tijdquote:Op maandag 21 november 2011 20:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik met mijn 0.8 kd slecht bezig was

En net als ik, geen ervaring met BF/MW?quote:Op maandag 21 november 2011 20:30 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Héé, ik moet het ook maar leren. Zit in hetzelfde schuitje als jij. Getrouwd/kids lalala weinig tijd

En bij 30 kills scoor je een foregripquote:The bullpup configuration prevents the A-91 from mounting either a bipod or a foregrip.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |