Beetje stemmingmakerij dit, met je vierendelen. Het lijkt me logischer aan te nemen dat dit jochie word afgevoerd omdat ie stenen heeft staan gooien of zo, en het lijkt me niet meer dan normaal dat dat snel de kop word ingedrukt.quote:
Daar heb je uiteraard vier zwaar bewapende mannen voor nodig. Het valt mij nog mee dat ze geen tank en/of f16 hebben meegebracht om het jongetje mee te bombarderen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
Beetje stemmingmakerij dit, met je vierendelen. Het lijkt me logischer aan te nemen dat dit jochie word afgevoerd omdat ie stenen heeft staan gooien of zo, en het lijkt me niet meer dan normaal dat dat snel de kop word ingedrukt.
Leuk hoor, zo"n foto. Maar we kunnen er niets mee.quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:10 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Wat, dat ze een jongetje vierendelen?
Jawel. Bekijken.quote:Op donderdag 17 mei 2012 10:14 schreef waht het volgende:
[..]
Leuk hoor, zo"n foto. Maar we kunnen er niets mee.
Oh ja, dat wel. En daar houdt het op.quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:15 schreef Kees22 het volgende:
Dus dat bedoelen ze met "Gaza teruggeven aan de Palestijnen"?
Ja inderdaad, dat kunnen ze. Technisch en praktisch gezien kan Israel doen wat het wil, ja.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze kunnen ook Gaza terugnemen van de Palestijnen. Israël voelt zich waarschijnlijk bedreigd nu hun bondgenoot Egypte niet meer zo lief doet tegen ze.
Welk antwoord had jij daarop in gedachten?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:24 schreef Kees22 het volgende:
Uit: Israeli tanks incur into Gaza, Palestinians injured
[..]
[..]
Maar zijn Israeli's net zo primitief als honden?
Ach, ik heb geen hoge pet op van de mensen, inclusief mezelf. Dus ik denk dat Israeli's inderdaad, net als anderen, even primitief zijn als honden.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Welk antwoord had jij daarop in gedachten?
Kees het moet je nu toch wel duidelijk zijn dat VN en internationaal recht ook maar woorden zijn die door mensen zijn uitgesproken=quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:57 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ach, ik heb geen hoge pet op van de mensen, inclusief mezelf. Dus ik denk dat Israeli's inderdaad, net als anderen, even primitief zijn als honden.
Maar juist om dat in toom te houden en te verhogen tot een beschaafder niveau zijn bijvoorbeeld het internationaal recht en de Verenigde Naties uitgevonden.
Israel kiest ervoor om zich aan een aantal beschavende regels niet te binden. Dat mag. Maar dan moet het ook ophouden zich op te werpen als een eiland van beschaving in een zee van barbaren.
Wie praat als een beschaafd mens moet zich niet gedragen als een onbetrouwbare hond.
Okquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:57 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ach, ik heb geen hoge pet op van de mensen, inclusief mezelf. Dus ik denk dat Israeli's inderdaad, net als anderen, even primitief zijn als honden.
Maar juist om dat in toom te houden en te verhogen tot een beschaafder niveau zijn bijvoorbeeld het internationaal recht en de Verenigde Naties uitgevonden.
Israel kiest ervoor om zich aan een aantal beschavende regels niet te binden. Dat mag. Maar dan moet het ook ophouden zich op te werpen als een eiland van beschaving in een zee van barbaren.
Wie praat als een beschaafd mens moet zich niet gedragen als een onbetrouwbare hond.
Verbetering van mij: ik neem aan dat je bedoelt dat de beschaving honden voert. Beschaving eindig op -ing en is dus in het Nederlands een vrouwelijk woord. Dus al helemaal niet onzijdigquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:03 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Kees het moet je nu toch wel duidelijk zijn dat VN en internationaal recht ook maar woorden zijn die door mensen zijn uitgesproken=
Beschaving is net zo betrouwbaar als de honden die het zij voert.
excuses was vergeten dat ik te maken heb met een taal nazi. Heb al wat biertjes op, op deze zonnige Hemelvaartsdag. Hopelijk mag ik nu nog steeds naar de hemel worden gezonden.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:24 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Verbetering van mij: ik neem aan dat je bedoelt dat de beschaving honden voert. Beschaving eindig op -ing en is dus in het Nederlands een vrouwelijk woord. Dus al helemaal niet onzijdig
Verder vind ik het een mooie uitspraak, waar ik het heel goed me eens kan zijn. Waard om een nieuw spreekwoord of gezegde te worden.
Met de eerste zin ben ik het niet eens: er wordt serieus geprobeerd om de regelingen van de VN en het internationale recht handen en voet te geven. Dat lukt niet meteen en het heeft ook voeten in de aarde. Zie bijvoorbeeld ook de strapatsen in Suriname en het gedrag van Uri Rosenthal t.o.v. Israel.. Maar er wordt aan gewerkt.
En degenen die zich daartegen verzetten mogen wat mij betreft gerust genoemd worden. En de staten die zich daartegen verzetten zijn wat mij betreft schurkenstaten.
Haha, grapjas. Israël is niet kapot te krijgen. De Israëlische luchtmacht is de sterkste in de regio, makkelijk in staat om de legers van alle buurlanden te vernietigen. Best wel een bazen land eigenlijk. 20,000 vierkante kilometer en 7 miljoen inwoners of zo, en het hele Midden-Oosten dominerenquote:
Dan is het toch wel vreemd dat ze steeds zo zielig doen dat ze in hun bestaan bedreigd worden.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 02:34 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Haha, grapjas. Israël is niet kapot te krijgen. De Israëlische luchtmacht is de sterkste in de regio, makkelijk in staat om de legers van alle buurlanden te vernietigen. Best wel een bazen land eigenlijk. 20,000 vierkante kilometer en 7 miljoen inwoners of zo, en het hele Midden-Oosten domineren.
Al die Arabische landen, Turkije en Iran, hebben continu een grote bek richting Israël en de Joden en dreigen met een 'totale oorlog en vergeldingen', maar iets doen: HO MAAR!
Israël aan de andere kant, heeft schijt aan hen allemaal. Wie aan Israël komt, of een burger kwaad doet, krijgt te maken met het almachtige Israëlische leger. Een aantal terroristen dachten Israël wel te raken, in 2006 volgens mij. BAM meteen hele invasie in Lebanon en de terroristen van Hezbollah werden in de pan gehakt en Lebanon lag in vuur.
Geen één Arabisch land dat de ballen had om hun 'Arabische broeders' te helpen. En dan heb je nog de Yom Kippur War. Wat een bazen victorie was dat. Israël tegen de halve Arabische wereld, sterk in de minderheid, en nog de oorlog gewonnen + voor elk Israëlische slachtoffer, waren er minstens 7 Arabische slachtoffers.
Hoezo denk jij dan dat Israël kapot te krijgen is?![]()
Waarom niet zielig doen...de baardmannen doen het toch ook? En nog veel vuiler..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:08 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dan is het toch wel vreemd dat ze steeds zo zielig doen dat ze in hun bestaan bedreigd worden.
Verder vind ik je toon heel typerend: als je een schoft op zijn gedrag aanspreekt, gaat hij daar trots op zijn.
En je laatste vraag: het is hard bezig zichzelf kapot te maken.
Goed van je om dat taal door te strepen!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:38 schreef johnnylove het volgende:
[..]
excuses was vergeten dat ik te maken heb met een taal nazi. Heb al wat biertjes op, op deze zonnige Hemelvaartsdag. Hopelijk mag ik nu nog steeds naar de hemel worden gezonden.
Maar je spreekt je mi jezelf toch enigszins tegen. Je kan lijdend voorwerp immers zo vervangen afhankelijk in welke positie je zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |