abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111665479
quote:

Between four and seven Palestinian farmers were reportedly injured in clashes with Israeli troops, who used tanks and bulldozers to tear down their homes, Palestinian sources say. Israel would not comment on the casualty reports.

The incident allegedly happened in the early hours of Thursday near Beit Lahia, east of Gaza City. Palestinian reports say three of the victims were elderly people. Two of the people were taken to hospital, reports RT’s Paula Slier from israel.

Between six and eight Israeli tanks and bulldozers are said to have been involved in the incident.
The Israeli Defense Forces command declined to comment on the casualties. But it said that a group of Palestinians riding in a private vehicle approached a patrol unit near the defunct Karni crossing, which lies east of Gaza City, Jerusalem Post says.

Two soldiers reportedly fired a number of shots in the air after the vehicle failed to stop on the patrol’s command. Israelis suspected that the Palestinians were trying to plant a roadside bomb.
The incident came amid high tension in the region following the anniversary of Israel’s declaration of independence on May 14.

The Arab world remembers May 15 as Nakba Day, or Day of the Catastrophe, in commemoration of Palestinians who were expelled or fled their lands as the Jews were struggling to form their national state.
Bron: http://rt.com/news/gaza-tanks-injured-484/
pi_111665763
Waarom een TT in het Engels? Staat dat interessanter of zo?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 17 mei 2012 @ 15:16:32 #3
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_111666149
Een doodnormale dag dus weer in de Palestijnse gebieden :N

...en het westen blijft massaal de andere kant opkijken terwijl Israel zijn gang kan gaan.
pi_111666280
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 15:16 schreef Yi-Long het volgende:
Een doodnormale dag dus weer in de Palestijnse gebieden :N

...en het westen blijft massaal de andere kant opkijken terwijl Israel zijn gang kan gaan.
Volgens mij zijn er genoeg protesten richting Israel, alleen hebben die daar gewoon schijt aan.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_111668026
Dus dat bedoelen ze met "Gaza teruggeven aan de Palestijnen"?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  donderdag 17 mei 2012 @ 16:42:58 #6
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_111669094
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 15:21 schreef Hathor het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er genoeg protesten richting Israel, alleen hebben die daar gewoon schijt aan.
...protesten wel, maar Israelische regeringsleiders worden hier gewoon nog kritiekloos binnengehaald als de allergrootste vrienden...
pi_111669426
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 16:15 schreef Kees22 het volgende:
Dus dat bedoelen ze met "Gaza teruggeven aan de Palestijnen"?
Ze kunnen ook Gaza terugnemen van de Palestijnen. Israël voelt zich waarschijnlijk bedreigd nu hun bondgenoot Egypte niet meer zo lief doet tegen ze.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_111684885
Prachtige tanks, moest meteen aan een computerspel denken :)
Maar dit kan gewoon in het centrale Israel en palestina topic. :7
pi_111684918
Ik dacht ff dat er bij TS Meki stond! :D :@
pi_111685987
En het is weer oorverdovend stil in de media en bij de politici in de westerse wereld. Heil Netanyahu die graag aan de andere kant van de holocaust wil staan, die Joden zijn tegenwoordig niet veel beter dan de Nazi`s vroeger in Duitsland.
  Moderator donderdag 17 mei 2012 @ 22:47:37 #11
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_111686022
quote:
7s.gif Op donderdag 17 mei 2012 22:27 schreef WammesWaggel het volgende:
Prachtige tanks, moest meteen aan een computerspel denken :)
Maar dit kan gewoon in het centrale Israel en palestina topic. :7
niet echt iets bijzonders nee
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')