Ik verrek het.quote:Op zondag 20 november 2011 21:16 schreef Ewelina het volgende:
Shit. Wie past m'n spelvaud aan in de TT?
ITAquote:
Ja, je kan nu wel zien dat hij minder goed is.quote:
Spamquote:Op zondag 20 november 2011 21:17 schreef Cee het volgende:
En nog even van m'n post uit het vorige topic:
Eindelijk!quote:Op zondag 20 november 2011 21:18 schreef roos85 het volgende:
Is Marco gek ofzo??
Juvat die alle stylen kan dansen?!
Yup. Hij was een van m'n favorieten voordat de liveshows begonnen maar hij is toch wel flink gedaald op mijn lijstjequote:Op zondag 20 november 2011 21:17 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, je kan nu wel zien dat hij minder goed is.
ja dat had ik ook, maar bij liveshow 1 was ik Juvat zowat alweer vergeten!quote:Op zondag 20 november 2011 21:19 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Yup. Hij was een van m'n favorieten voordat de liveshows begonnen maar hij is toch wel flink gedaald op mijn lijstje
Sausmeisjequote:Op zondag 20 november 2011 21:18 schreef roos85 het volgende:
Is Marco gek ofzo??
Juvat die alle stylen kan dansen?!
quote:
Heeft hij al mogen praten?quote:Op zondag 20 november 2011 21:20 schreef Pheno het volgende:
Roem en oh ja, ook Koen. Op de achtergrond!
quote:
"Ja goed, euhmm, is het geen tijd om euh *kuch* naar huis te gaan? Ik weet niet hoor, tis maar een idee"quote:
echt waarquote:
Met een Celine-stemmetje.quote:
Gemaakt door de zus van Lieke denk ik.quote:Op zondag 20 november 2011 21:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Die jurk valt nu al uit elkaarVliegen steeds dingetjes af.
Een spetterende show.quote:Op zondag 20 november 2011 21:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Die jurk valt nu al uit elkaarVliegen steeds dingetjes af.
ditquote:
Ik ook niet...quote:Op zondag 20 november 2011 21:24 schreef Crohnjurist het volgende:
Ze blijven gewoon schattig! Ik heb niet echt iets sensueels kunnen ontdekken!
Wie nietquote:
De 3e en de 4e ook.quote:Op zondag 20 november 2011 21:25 schreef Pheno het volgende:
heeft Euv die tweede bus haarlak geļnhaleerd of zo?
Ze wilde die jurk van Celine ook al afpakken! het blonk!quote:
quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 21:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze wilde die jurk van Celine ook al afpakken! het blonk!
preciesquote:
Mja, ze mogen niets beļnvloeden, maar het valt nogal op. nadeel voor de dansers: hoe harder je roept dat iemand goed is, hoe minder gestemd wordtquote:Op zondag 20 november 2011 21:28 schreef Cee het volgende:
Ik vind die 'favouritism' van zowel de presentators als de jury nu toch wel een beetje beschamend worden.
Gewoon Nina vast als winnaar bestempelen, apart.quote:Op zondag 20 november 2011 21:28 schreef Cee het volgende:
Ik vind die 'favouritism' van zowel de presentators als de jury nu toch wel een beetje beschamend worden.
Ik zou pas overdrijven als ik Virgil een geniale danser vond.quote:
Dat is hij toch ook.quote:Op zondag 20 november 2011 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou pas overdrijven als ik Virgil een geniale danser vond.
Maar Virgil is wel een baasquote:Op zondag 20 november 2011 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou pas overdrijven als ik Virgil een geniale danser vond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, Cee, als iemand eenmaal een bijnaam heeft dan wordt elke keer en zo vaak mogelijk gebruikt opdat we hem nooit kunnen vergeten.quote:Op zondag 20 november 2011 21:29 schreef Cee het volgende:
'Golden couple', dat maken we zelf wel uit, Dennis.
Ik vind poepen nog rustgevend, dit vind ik gewoonweg irritant.quote:Op zondag 20 november 2011 21:30 schreef Misstique het volgende:
Is er ook maar ķemand die dat Mentos TV ook maar een beetje interessanter vindt dan poepen?
quote:Op zondag 20 november 2011 21:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze wilde die jurk van Celine ook al afpakken! het blonk!
Poepen lucht tenminste nog opquote:Op zondag 20 november 2011 21:30 schreef Misstique het volgende:
Is er ook maar ķemand die dat Mentos TV ook maar een beetje interessanter vindt dan poepen?
Ik zie nu helemaal zo'n 9/11 t-shirt voor me met tussen de twin towers een foto van Nina/Anthony en de kop NEVER FORGET voor me.quote:Op zondag 20 november 2011 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, Cee, als iemand eenmaal een bijnaam heeft dan wordt elke keer en zo vaak mogelijk gebruikt opdat we hem nooit kunnen vergeten.
Thee met rum? Mijn tante drinkt dat graag.quote:Op zondag 20 november 2011 21:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zie nu helemaal zo'n 9/11 t-shirt voor me met tussen de twin towers een foto van Nina/Anthony en de kop NEVER FORGET voor me.
ik zweer je, ik ben gewoon thee aan het drinken nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |