Lampen zat daarquote:Op zondag 20 november 2011 18:25 schreef DemonRage het volgende:
Hier in Eindhoven is het zicht ook opeens hard afgenomen.
In Amsterdam is de rook ook nog niet opgetrokken.quote:Op zondag 20 november 2011 18:25 schreef DemonRage het volgende:
Hier in Eindhoven is het zicht ook opeens hard afgenomen.
Den Haag....zelfde verhaalquote:Op zondag 20 november 2011 18:33 schreef xFriendx het volgende:
[..]
In Amsterdam is de rook ook nog niet opgetrokken.
Ik kon op schiphol de landingsbaan vanochtend pas zien toen we er al bijna op neerkwamenquote:
Dat is wel een leuk gezicht natuurlijkquote:Op zondag 20 november 2011 18:35 schreef Dagoduck het volgende:
Hier mag ik morgenochtend weer met de bus langs:
http://maps.google.nl/map(...)cbp=12,49.99,,0,6.26vorige week was het alsof de weg zweefde in het niets
Ik kreeg een beetje zo'n 'game is rendering' gevoelquote:Op zondag 20 november 2011 18:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is wel een leuk gezicht natuurlijk
Viewing distance op de laagste stand bij sommige spellen idd.quote:Op zondag 20 november 2011 18:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kreeg een beetje zo'n 'game is rendering' gevoelAlsof je aan het eind van een wereld staat
..lol, en daar zal het nog lang na vandaag spokenquote:Op zondag 20 november 2011 18:33 schreef xFriendx het volgende:
[..]
In Amsterdam is de rook ook nog niet opgetrokken.
Hier in het zuiden is het al dagen, zo niet weken prachtig weer!quote:Op zondag 20 november 2011 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kan de zon niet gewoon weer een keer uitbundig gaan schijnen? En dan niet 1 uurtje per dag maar de hele dag. Het is laatste tijd echt grauw en grijs buiten.
We hebben in vergelijking met de rest van het land idd weinig tot niets te klagenquote:Op zondag 20 november 2011 19:42 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Hier in het zuiden is het al dagen, zo niet weken prachtig weer!
Ja precies, en als je dan toetert krijg je een middelvinger. Alsof ze het weten dat ik het te koud vind om de auto uit te komen, en ze van die fiets af te trappen.quote:Op zondag 20 november 2011 19:38 schreef appelsientje het volgende:
En dan heb je nog van de idioten die zonder lucht fietsen, maar als ik hem raak ben ik schuldig, oja hij fietste ook niet op het fietspad...
Hmm ik kan nog prima zien terwijl op de kaart 95m staat..quote:Op zondag 20 november 2011 19:53 schreef ACT-F het volgende:
Hier in het oosten wordt het zicht zienderogen minder
13km nuquote:Op zondag 20 november 2011 19:58 schreef ZaZoe het volgende:
Limburg heeft nog 12 km zicht
[ afbeelding ]
Idd, hier vrijwel nog niks van mist. Wil eigenlijk dat dat wel eens heel snel hier gaat komen, dus van mij apart mogen jullie de mist naar de Limburgse landschappen sturenquote:
Ik zit nog net op de grensquote:Op zondag 20 november 2011 20:29 schreef Narasan het volgende:
[ afbeelding ]
Langzamerhand begint het zicht ook te dalen in Limburg!
Noord-Limburg nu ook dichte mist!
Als we toch met woordspelingen gaan strooien...quote:
Mocht ik dan het nieuws mis(t)sen, kijk ik wel ff naar uitzending geMIST.quote:Op zondag 20 november 2011 20:40 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Als we toch met woordspelingen gaan strooien...
Ik denk dat tijdens de ochtendspits het op verschillende plaatsen flink de mist in gaat.
Ik word altijd zo mistroostig van het nieuws, vooral als het over slecht weer gaat.quote:Op zondag 20 november 2011 20:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mocht ik dan het nieuws mis(t)sen, kijk ik wel ff naar uitzending geMIST.
Kaartje klopt niet, de mistgrens ligt een paar km te laag...quote:Op zondag 20 november 2011 21:01 schreef Narasan het volgende:
Het zicht in Limburg is weer teruggelopen
De rest zit nog diep onder de mist! En dat blijft wel de gehele nacht.
[ afbeelding ]
Ik snap er niks van, het zicht in enschede wordt volgens de kaart steeds slechter maar ik kan nog met gemak 200 meter verderop alles zien staan..quote:Op zondag 20 november 2011 21:01 schreef Narasan het volgende:
Het zicht in Limburg is weer teruggelopen
De rest zit nog diep onder de mist! En dat blijft wel de gehele nacht.
[ afbeelding ]
De hele dag al. Alweer.quote:Op zondag 20 november 2011 21:49 schreef appelsientje het volgende:
Zal morgen wel link zijn....op de fiets, hopelijk niet te glad. Op de veluwe is het echt nog pot dicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |