Lampen zat daarquote:Op zondag 20 november 2011 18:25 schreef DemonRage het volgende:
Hier in Eindhoven is het zicht ook opeens hard afgenomen.
In Amsterdam is de rook ook nog niet opgetrokken.quote:Op zondag 20 november 2011 18:25 schreef DemonRage het volgende:
Hier in Eindhoven is het zicht ook opeens hard afgenomen.
Den Haag....zelfde verhaalquote:Op zondag 20 november 2011 18:33 schreef xFriendx het volgende:
[..]
In Amsterdam is de rook ook nog niet opgetrokken.
Ik kon op schiphol de landingsbaan vanochtend pas zien toen we er al bijna op neerkwamenquote:
Dat is wel een leuk gezicht natuurlijkquote:Op zondag 20 november 2011 18:35 schreef Dagoduck het volgende:
Hier mag ik morgenochtend weer met de bus langs:
http://maps.google.nl/map(...)cbp=12,49.99,,0,6.26vorige week was het alsof de weg zweefde in het niets
Ik kreeg een beetje zo'n 'game is rendering' gevoelquote:Op zondag 20 november 2011 18:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is wel een leuk gezicht natuurlijk
Viewing distance op de laagste stand bij sommige spellen idd.quote:Op zondag 20 november 2011 18:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kreeg een beetje zo'n 'game is rendering' gevoelAlsof je aan het eind van een wereld staat
..lol, en daar zal het nog lang na vandaag spokenquote:Op zondag 20 november 2011 18:33 schreef xFriendx het volgende:
[..]
In Amsterdam is de rook ook nog niet opgetrokken.
Hier in het zuiden is het al dagen, zo niet weken prachtig weer!quote:Op zondag 20 november 2011 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kan de zon niet gewoon weer een keer uitbundig gaan schijnen? En dan niet 1 uurtje per dag maar de hele dag. Het is laatste tijd echt grauw en grijs buiten.
We hebben in vergelijking met de rest van het land idd weinig tot niets te klagenquote:Op zondag 20 november 2011 19:42 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Hier in het zuiden is het al dagen, zo niet weken prachtig weer!
Ja precies, en als je dan toetert krijg je een middelvinger. Alsof ze het weten dat ik het te koud vind om de auto uit te komen, en ze van die fiets af te trappen.quote:Op zondag 20 november 2011 19:38 schreef appelsientje het volgende:
En dan heb je nog van de idioten die zonder lucht fietsen, maar als ik hem raak ben ik schuldig, oja hij fietste ook niet op het fietspad...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |