Lampen zat daarquote:Op zondag 20 november 2011 18:25 schreef DemonRage het volgende:
Hier in Eindhoven is het zicht ook opeens hard afgenomen.
In Amsterdam is de rook ook nog niet opgetrokken.quote:Op zondag 20 november 2011 18:25 schreef DemonRage het volgende:
Hier in Eindhoven is het zicht ook opeens hard afgenomen.
Den Haag....zelfde verhaalquote:Op zondag 20 november 2011 18:33 schreef xFriendx het volgende:
[..]
In Amsterdam is de rook ook nog niet opgetrokken.
Ik kon op schiphol de landingsbaan vanochtend pas zien toen we er al bijna op neerkwamenquote:
Dat is wel een leuk gezicht natuurlijkquote:Op zondag 20 november 2011 18:35 schreef Dagoduck het volgende:
Hier mag ik morgenochtend weer met de bus langs:
http://maps.google.nl/map(...)cbp=12,49.99,,0,6.26vorige week was het alsof de weg zweefde in het niets
Ik kreeg een beetje zo'n 'game is rendering' gevoelquote:Op zondag 20 november 2011 18:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is wel een leuk gezicht natuurlijk
Viewing distance op de laagste stand bij sommige spellen idd.quote:Op zondag 20 november 2011 18:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kreeg een beetje zo'n 'game is rendering' gevoelAlsof je aan het eind van een wereld staat
..lol, en daar zal het nog lang na vandaag spokenquote:Op zondag 20 november 2011 18:33 schreef xFriendx het volgende:
[..]
In Amsterdam is de rook ook nog niet opgetrokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |