redelijkerwijs..quote:Op maandag 21 november 2011 14:02 schreef waht het volgende:
[..]
Hij was zoon van een dictator. Dan mogen we redelijkerwijs aannemen dat hij zich als beest heeft gedragen.
mooie filmpjes, dit toont weer eens aan wat een geweldig leider en visionair hij was en hoe zinloos en idioot die oorlog was. Die bovenste schets zie ik nog wel net zo populair worden als die van Che.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:24 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[ afbeelding ]
Life without freedom, is nothing.
We will defend our freedom or die.
Rust in vrede, held en vrijheidsstrijder.
Jij bent nu in het Paradijs, terwijl voor diegenen die jou vermoord hebben, de poorten van de hel wachten.
Goh totaal onverwacht allemaal. In Syri gaat het vast ook zo'n succes worden!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:01 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)itie-schokt-britten/
Libi vervalt in een poule van strijdgroepen, extremisme en haatkampen. Goed voor de militaire industrie, als er straks nogmaals ingegrepen moet worden. Erg sneu voor de bevolking die van een stabiel en welvarend land teruggaan naar de steentijd en elke seconde moeten vrezen voor hun leven.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Goh totaal onverwacht allemaal. In Syri gaat het vast ook zo'n succes worden!
De bladzijde was al zwart.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:14 schreef Chooselife het volgende:
Gaat goed in Libi hoorde ik. Alles wat ik voorspeld heb is uitgekomen.
Goed werk, NAVO! Weer een zwarte bladzijde voor de mensheid!
Nee, dat was het totaal niet. Het was de meest welvarende natie van Afrika.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:16 schreef waht het volgende:
[..]
De bladzijde was al zwart.
Maak je niet druk.
Op papier ja.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:41 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Nee, dat was het totaal niet. Het was de meest welvarende natie van Afrika.
Een ietwat naeve kijk op het Libi onder Kadaffi.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:41 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Nee, dat was het totaal niet. Het was de meest welvarende natie van Afrika.
Iets over leven op de knien.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:41 schreef Chooselife het volgende:
Ik geef toch alleen een feit weer?
Wat valt er af te dingen op het feit dat het land onder Khadaffi het meest welvarende land van Afrika is geworden? Je kunt niet over mensenrechten beginnen als je de huidige situatie ernaast legt.
Het is er in alle opzichten -geen enkele uitgezonderd- veel slechter op geworden daar. Vrijheid en democratie? Je solidair tonen met het gedachtengoed van Khadaffi is er bij de wet verboden. Vrij land hoor!
Dat heet ook wel tribalisme. Machtshonger bij rivaliserende stammen. En die machtshonger heerst nog steeds, getuige de omgang met Saif Khadaffi. Die wordt als trofee en handelswaar gezien en niet als verdachte in een strafproces.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:52 schreef waht het volgende:
[..]
Iets over leven op de knien.
Ik heb makkelijk praten vanuit een vrij land als dit, maar ik weet na talloze getuigenissen wel dat leven onder een dictatuur onvergelijkbaar is. Dan liever strijden voor iets beters. Het zegt genoeg dat men berhaupt de wapens pakt om de status quo te bestrijden. Dat doe je niet 'zo maar'.
De dictator en z'n kliek zijn weg. Nu begint de lange tocht naar iets beters.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:55 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Dat heet ook wel tribalisme. Machtshonger bij rivaliserende stammen. En die machtshonger heerst nog steeds, getuige de omgang met Saif Khadaffi. Die wordt als trofee en handelswaar gezien en niet als verdachte in een strafproces.
Aan jou de vraag: Wat is er verbeterd voor de gemiddelde Libir?
Dat het een bipolaire martelende dictator was.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:41 schreef Chooselife het volgende:
Ik geef toch alleen een feit weer?
Wat valt er af te dingen op het feit dat het land onder Khadaffi het meest welvarende land van Afrika is geworden?
Maak dat de Libirs wijs.quote:Je kunt niet over mensenrechten beginnen als je de huidige situatie ernaast legt.
Yep. Maar daar heb ik wel vertrouwen in.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:18 schreef waht het volgende:
De dictator en z'n kliek zijn weg. Nu begint de lange tocht naar iets beters.
Dat.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat het een bipolaire martelende dictator was.
Ha! Dat wil ik ze inderdaad wel eens zien proberen.quote:[..]
Maak dat de Libirs wijs.
stervende Gaddafi-fans zul je bedoelenquote:Op woensdag 13 juni 2012 00:46 schreef svann het volgende:
[..]
Dat.
[..]
Ha! Dat wil ik ze inderdaad wel eens zien proberen.
Nog steeds treurende Gaddafi-fans?
De oude Russia Today en Alex Jones site files doen het nog goed bij hen zie ik.
Net of er vorig jaar geen internet of journalistiek ter plekke was.
Het is er nu veel beter!quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:18 schreef waht het volgende:
[..]
De dictator en z'n kliek zijn weg. Nu begint de lange tocht naar iets beters.een tweede Afghanistan.
Afghanistan heeft geen olie en diens bevolking is grotendeels ongeletterd.quote:
Och, Afghanistan was in de jaren 60 ook vrij gezellig en is toch ook echt eeuwen terug in de tijd gegooid.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:59 schreef waht het volgende:
[..]
Afghanistan heeft geen olie en diens bevolking is grotendeels ongeletterd.
Eh, nee. Economische groei als de tering. Gezondheidszorg en onderwijs sterk verbeterd.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Och, Afghanistan was in de jaren 60 ook vrij gezellig en is toch ook echt eeuwen terug in de tijd gegooid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |