pass streamquote:Op zondag 20 november 2011 15:10 schreef Tazmaniac het volgende:
Monson walkout.. Fedor fight gaat zo beginnen!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 november 2011 15:33 schreef Geo3kant het volgende:
Fedor vs. MonsonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk hier niet meer zoveel, wat waren de kijkcijfers van UFC op Fox?
quote:Op zondag 20 november 2011 17:27 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Piek boven de 8 miljoen. Dacht 8.8.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk hier niet meer zoveel, wat waren de kijkcijfers van UFC op Fox?
quote:Op zondag 20 november 2011 18:23 schreef Tazmaniac het volgende:
Story vs. Kampmann (nog nergens gehoord maar staat op Wiki)Heeft Dana in de post press verteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die heb ik gekeken, zeker niet goed opgeletquote:Op zondag 20 november 2011 18:27 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Heeft Dana in de post press verteld
Ach hij was ook in brazillie met Okami dus..quote:Op zondag 20 november 2011 20:19 schreef Fenomeno het volgende:
Neemt Sonnen een bullet proof vest mee?
zie je hem al WWE stijl praten in het stadion?quote:Op zondag 20 november 2011 20:19 schreef Fenomeno het volgende:
Neemt Sonnen een bullet proof vest mee?
quote:Op zondag 20 november 2011 20:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heb alleen de prelims van gisteren kunnen vinden dus als iemand tips heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
[ Bericht 43% gewijzigd door kevin_ op 20-11-2011 21:43:17 ]
Ubereem's Kneequote:Op zondag 20 november 2011 20:41 schreef THEFXR het volgende:
Hier wat moves van mma vechters,waardoor je automatisch verliest.
Hendo = H- Bomb
Bas = Liver shot
Crocop = LHK
Wand = Knee Barrages
Chuck Liddell = O.H. Right
Shogun = Stomps
Jones = Elbows
GSP = Human Blanket![]()
Aldo = Flying Knee
Spider = MT Clinch
Anything else I forgot? Feel free to chip in.
quote:Op zondag 20 november 2011 21:21 schreef kevin_ het volgende:
LeWerkt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
quote:Op zondag 20 november 2011 21:39 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Werkt nietVeranderd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jammer dat we nog tot juni moeten wachten...quote:Op zondag 20 november 2011 20:17 schreef THEFXR het volgende:
sonnen vs silva in brasil in juni, bron: dana white
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fedor vs MonsonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hadden we maar een sig bet gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik begon van onder naar boven in die lijst maar die (met velen) gedeelde derde plek valt me nog mee...quote:Op zondag 20 november 2011 14:16 schreef Geo3kant het volgende:
Wow.. nog gedeeld 2e en 65% wtf.. ik dacht ik echt ik zak ver afmaar denk dat vooral Wanderlei+Faber mij nog een beetje gered hebben.
Haha nice. Ik had alleen Henderson Shogun fout, maar die decision telt niet dus imo had ik alles goedquote:Op maandag 21 november 2011 01:05 schreef Geo3kant het volgende:
[ afbeelding ]
kijk dat dan, en gewoon 30euro verliezen met mijn bets en wat 2/5 scoren met mijn picks? Im such a dumbass. En als ik even had opgezocht wie bazynscki was had ik die pick veranderd, want toen ik hem zag zei ik al in dit topic bazynski via sub, en die had ik ook goed.
Goeie reactiequote:
Als de laatste ronde 10-8 voor Shogun was, zou je minstens een van de rondes ook 10-8 aan Henderson kunnen geven. Vooral de derde ronde werd Shogun echt gesloopt.quote:Op maandag 21 november 2011 02:10 schreef Jajong het volgende:
Maarja wel fucking epic fight.
Nogmaals. Ik had 't voor shogun 48-46. Een draw valt te verdedigen omdat de 1e ronde close was, maar een win voor Hendo is echt onmogelijk. 2e keer dat Shogun ontzettend genaaid wordt. (Shogun - Machida 1)
37-37? ahaquote:Op maandag 21 november 2011 07:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Als de laatste ronde 10-8 voor Shogun was, zou je minstens een van de rondes ook 10-8 aan Henderson kunnen geven. Vooral de derde ronde werd Shogun echt gesloopt.
Dan zou Henderson nog steeds winnen:
1e ronde: 10-9 Henderson (10-9 Henderson)
2e ronde: 10-9 Henderson (20-18 Henderson)
3e ronde: 10-8 Henderson (30-26 Henderson)
4e ronde: 10-9 Shogun (39-36 Henderson)
5e ronde: 10-8 Shogun (37-36 Henderson)
Al zie ik ook nog wel waarom het een draw had kunnen zijn met 37-37 voor beiden. Het gevecht voor Shogun scoren, vind ik persoonlijk wat minder te rechtvaarden.
Henderson had een hartaanval gekregen bij een 6e ronde denk ik. Zijn hartslag moet minimaal 323 zijn geweest.quote:Op maandag 21 november 2011 09:56 schreef roepdeman het volgende:
In de eerste instantie had ik het gevecht ook aan Shogun gegeven (fanboy he) nadien een draw. Ik vond 5 ronden zelfs tekort
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 21 november 2011 07:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Als de laatste ronde 10-8 voor Shogun was, zou je minstens een van de rondes ook 10-8 aan Henderson kunnen geven. Vooral de derde ronde werd Shogun echt gesloopt.
Dan zou Henderson nog steeds winnen:
1e ronde: 10-9 Henderson (10-9 Henderson)
2e ronde: 10-9 Henderson (20-18 Henderson)
3e ronde: 10-8 Henderson (30-26 Henderson)
4e ronde: 10-9 Shogun (39-36 Henderson)
5e ronde: 10-8 Shogun (47-46 Henderson)
Al zie ik ook nog wel waarom het een draw had kunnen zijn met 47-47 voor beiden. Het gevecht voor Shogun scoren, vind ik persoonlijk wat minder te rechtvaarden.
10-8 rondes horen er in thuis simpelweg omdat het part of the rules is.quote:Op maandag 21 november 2011 13:27 schreef vivelafete het volgende:
Ik vind dat 10-8 rondes in het MMA niet thuishoren, simpelweg omdat het veel te moeilijk te bepalen is wat je moet doen om een 10-8 te scoren. Dit laten de vele discussies op internet ook zien, er is totaal geen consensus over het wel of niet geven van een 10-8.
In het boksen is het duidelijk: knockdown is punt eraf. Deze duidelijkheid ga je bij MMA nooit krijgen.
Ik had Hendo op winst met 48-47. Rua had in de laatste ronde wel duidelijk overwicht, maar ik vond niet dat hij nou echt damage scoorde. Ik heb nooit het idee gehad dat Hederson echt in de problemen was en de wedstrijd zou gaan verliezen.
Als je Rua een 10-8 zou hebben gegeven, dan kan je bijna elke ronde van GSP, Fitch, Shields wel een 10-8 geven. dat vind ik niet terecht en ik denk dat daarmee het einde zoek is.
Niet zozeer zijn lack of athletisismequote:Op maandag 21 november 2011 15:15 schreef Geo3kant het volgende:
Zie het niet gebeuren want Hendo is 5x minder atletisch dan Rampage is en die kon hem al niet raken.. maarja![]()
Ja maar die HW's vechten dan ook niet in 5 roundersquote:Op maandag 21 november 2011 15:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Soms zijn ze episch maar af en toe zie je HW's die na 2 rondes al helemaal kapot zijn daar vind ik niets aan.
Daar heb je ook wel weer een punt.quote:Op maandag 21 november 2011 15:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja maar die HW's vechten dan ook niet in 5 rounders.
En leeftijd.. en cardio.quote:Op maandag 21 november 2011 15:18 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Niet zozeer zijn lack of athletisismemeer eerder zijn cardio.
Inderdaad.. man ik zat te schreeuwen FINISH HIM , TKO.. kom op, scheids stop het gevecht.. ik moet die KOquote:Op maandag 21 november 2011 15:30 schreef Jajong het volgende:
Oh en btw:
WTF @ DE KIN VAN SHOGUN.
Echt 5/6 full on H-Bombs op ze muil en hij blijft komen. Wat een bizarre kin.
whahaquote:Op maandag 21 november 2011 02:03 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha nice. Ik had alleen Henderson Shogun fout, maar die decision telt niet dus imo had ik alles goed
iemands kin meten we in bispings, de kin van shogun komt uit op 10 bispingsquote:Op maandag 21 november 2011 15:30 schreef Jajong het volgende:
Oh en btw:
WTF @ DE KIN VAN SHOGUN.
Bisping was gestorven jonge als die er 5 op zijn kop kreeg..quote:Op maandag 21 november 2011 17:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
iemands kin meten we in bispings, de kin van shogun komt uit op 10 bispings
Tja dit had je toen ook op sherdog, maar volgens mij waren echt de power shots gewoon van Bones zijn knieën.. wellicht die elleboog ook. Ik geloof niet dat Shogun tapte vanwegen de klappen, ik kan het mis hebben dan moet ik de fight terug kijken.quote:Op maandag 21 november 2011 17:29 schreef Splackavellie02 het volgende:
Shogun heeft inderdaad echt een fenomenale kin. Dat spreekt boekdelen over de power van Jon Jones. Hij nam een aantal van Henderson's beste shots en kwam terug om de laatste twee rondes te winnen. Tegen Jones tikte hij af van de pijn..
Ik mag Jones niet, maar die gast is wel echt verschrikkelijk goed.
Vergeet mr. Wonderful niet!quote:Op maandag 21 november 2011 18:07 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Bisping was gestorven jonge als die er 5 op zijn kop kreeg..
[..]
Niks om Bones af te doen want hij doet het fantastisch en als hij Machida verslaat .. tja, dan blijft er Rashad over, Hendo heeft een punchers chance..
Als die verliest van Rashad of wie dan ook dondert weer naar beneden op de UFC LHW ladder.. en als hij niet van Rashad kan winnen zal hij vast ook niet van Bones winnen.quote:Op maandag 21 november 2011 18:10 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Vergeet mr. Wonderful niet!
Was vergeten picks te makenquote:Op maandag 21 november 2011 15:30 schreef Jajong het volgende:
Oh en btw:
WTF @ DE KIN VAN SHOGUN.
Ja way below my standard!quote:Op maandag 21 november 2011 18:42 schreef Geo3kant het volgende:
Look at those sharp and pointy elbows
quote:Op maandag 21 november 2011 18:42 schreef Geo3kant het volgende:
Look at those sharp and pointy elbows
quote:Op maandag 21 november 2011 18:48 schreef THEFXR het volgende:
Carlos Condit to Face Josh Koscheck at UFC 143
WTF?quote:Op maandag 21 november 2011 19:08 schreef Geo3kant het volgende:
Machida @ 4.5 bij unibetmisschien leg ik er wat op.
Leuke main card.quote:Op maandag 21 november 2011 19:12 schreef Geo3kant het volgende:
[ afbeelding ]
UFC140
Main card
Light Heavyweight Championship bout: United States Jon Jones (c) vs. Brazil Lyoto Machida[1]
Heavyweight bout: United States Frank Mir vs. Brazil Antônio Rodrigo Nogueira[1]
Light Heavyweight bout: United States Tito Ortiz vs. Brazil Antônio Rogério Nogueira[1]
Featherweight bout: Canada Mark Hominick vs. South Korea Chan Sung Jung[1]
Preliminary card
Light Heavyweight bout: Poland Krzysztof Soszynski vs. Croatia Igor Pokrajac[1]
Middleweight bout: United States Jared Hamman vs. Cyprus Constantinos Philippou[1]
Lightweight bout: Canada John Makdessi vs. United States Dennis Hallman[1]
Bantamweight bout: Canada Yves Jabouin vs. United States Walel Watson[1]
Lightweight bout: Canada Mark Bocek vs. United States Nik Lentz[1]
Welterweight bout: United States Rich Attonito vs. United States Jake Hecht[1]
Lightweight bout: Canada Mitch Clarke vs. United States John Cholish[1]
Ik ook. Wat een fantastisch gevecht!quote:Op maandag 21 november 2011 19:02 schreef THEFXR het volgende:
bellator 58 main event,nu te krijgen via de bekende kanalen
Geef je geld dan maar aan mij als je er zo graag vanaf wiltquote:Op maandag 21 november 2011 19:08 schreef Geo3kant het volgende:
Machida @ 4.5 bij unibetmisschien leg ik er wat op.
Nah misschien, kan ook zijn dat ze ECHT denken dat hij mee kan draaien met de top. Ze trainen immers al samen met het nationale boksteam.quote:Op maandag 21 november 2011 19:20 schreef Geo3kant het volgende:
Zal wel zijn om meer geld los te peuteren bij de UFC ofso net als Diaz.
Als je per ronde gaat kijken is het toch echt 48-47 Hendoquote:
Dezelfde reden waarom Faber ten allen tijde meer zal verdienen dan Bowles. Verkoopbaarheid van de vechter. Iedereen wil Faber zien vechten. Dat zal een heel stuk minder mensen zijn bij Bowles.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:14 schreef Geo3kant het volgende:
Wtf is er de laatste tijd met die salarissen .. Junior kreeg ook 100k meer dan Velaquez en die was (toen nog) champ.. En ja ik weet het is op papier, zonder lockerroom bonussen.. maar toch.
Dos Santos kreeg een winbonus waardoor z'n purse verdubbeld werd, Cain niet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:14 schreef Geo3kant het volgende:
Wtf is er de laatste tijd met die salarissen .. Junior kreeg ook 100k meer dan Velaquez en die was (toen nog) champ.. En ja ik weet het is op papier, zonder lockerroom bonussen.. maar toch.
Ja maar dat is niet raar.. sowieso is Faber ook hoger in pikorde. En Faber verkoopt meer, maar op dat moment met de hispanic market was JDS nog meer waard? Ik vond het zeer matig voor de champ. Nou heeft Velasquez ook niet echt een spraakmakend karakter maar toch.. het is je HW champquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:18 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dezelfde reden waarom Faber ten allen tijde meer zal verdienen dan Bowles. Verkoopbaarheid van de vechter. Iedereen wil Faber zien vechten. Dat zal een heel stuk minder mensen zijn bij Bowles.
Hoiquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:08 schreef Fanta-stick het volgende:
Hoi ik ben nieuw.
Ik weet niet waar dit over gaat.
xx
Over UFC en wedstrijden van verschillende gewichtsklasses.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:20 schreef leeroy het volgende:
[..]
Hoi
Waar denk je dat dit over gaat?
xoxo
Ligt aan de fighter, hoe zijn fights zijn gegaan e.d. meestal is het 4 verliezen is cut, maar als je veel geld binnen brengt zoals Ortiz (dat is Wineland niet, maar voorbeeldje) dan heb je wat meer creditsquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:27 schreef leeroy het volgende:
Stel dat Wineland verliest dan is dat zijn 3e op rij volgens mij. Word hij dan niet gecut?
Dat klopt. Ook over de aankomende bouts, nieuwtjes en eigen ervaringenquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Over UFC en wedstrijden van verschillende gewichtsklasses.
Maar daar heb ik dan ook alles wat ik weet mee gezegd.
Oke dan. Wel lullig als hij deze verliest en daarna weer een sterke mogelijke titelcontender gematched word. Dan the outlaw had toch ook 4 achter elkaar verloren?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:28 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ligt aan de fighter, hoe zijn fights zijn gegaan e.d. meestal is het 4 verliezen is cut, maar als je veel geld binnen brengt zoals Ortiz (dat is Wineland niet, maar voorbeeldje) dan heb je wat meer creditsook omdat Tito veel voor de UFC heeft gedaan.
Maar normaliter is het 4.
Hardy is er ook nog steeds, puur omdat hij een aantrekkelijke stijl heeft. Datzelfde geldt voor Wineland. Bovendien is de bantamweight divisie behoorlijk magertjes dus ik denk dat ie wel blijft.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:28 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ligt aan de fighter, hoe zijn fights zijn gegaan e.d. meestal is het 4 verliezen is cut, maar als je veel geld binnen brengt zoals Ortiz (dat is Wineland niet, maar voorbeeldje) dan heb je wat meer creditsook omdat Tito veel voor de UFC heeft gedaan.
Maar normaliter is het 4.
Met Dan Hardy komt het wel goed, traint nu met gsp voor zijn wrestling. Mischien word hij nu niet gewrestelfucked zoals tegen Johnson (Correct me if I am wrong)quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:40 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Hardy is er ook nog steeds, puur omdat hij een aantrekkelijke stijl heeft. Datzelfde geldt voor Wineland. Bovendien is de bantamweight divisie behoorlijk magertjes dus ik denk dat ie wel blijft.
Lijkt me wel logisch als je 3 wedstrijden achter elkaar alleen maar op je tegenstander ligt en soms maar een tikje uitdeeld. Ik zie daar ook echt de lol niet van inquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:47 schreef Splackavellie02 het volgende:
Bovendien zegt het aantal losses niet zoveel. Elliott Marshall werd na een eerste loss al gecut en dat was een split decision. McCorkle lag er ook na eentje al uit. Gerald Harris volgens mij ook, en de gast van wie hij verloor, Falcao, lag er na die wedstrijd ook uit, terwijl hij won.
Het heeft alles te maken met je stijl, in welke divisie je vecht, en bovenal: of ze geld aan je kunnen verdienen.
Daarom kan Fitch zich absoluut geen loss streak veroorloven. Gelukkig voor hem is hij goed genoeg om van iedereen behalve GSP te winnen.
En dan gaat Johnson vervolgens wel als een beest intrappen op Charlie Brenneman.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:48 schreef leeroy het volgende:
[..]
Met Dan Hardy komt het wel goed, traint nu met gsp voor zijn wrestling. Mischien word hij nu niet gewrestelfucked zoals tegen Johnson (Correct me if I am wrong)
GSP, Condit Johnson en Lytle toch?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:52 schreef Splackavellie02 het volgende:
Dan Hardy is gewoon niet zo goed als iedereen zei. In de UFC is hij .500, en maar de helft van die losses zijn tegen een topper (met alle respect voor Lytle).
Dat doet hij dan ook niet. Hij is de enige die Thiago Alves ooit geKO'd heeft, en wat hij met BJ in de laatste ronde deed, deed GSP niet eens met hem op de grond.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:52 schreef leeroy het volgende:
[..]
Lijkt me wel logisch als je 3 wedstrijden achter elkaar alleen maar op je tegenstander ligt en soms maar een tikje uitdeeld. Ik zie daar ook echt de lol niet van in
Over wie heb je het nou? Ik had het over Anthony Johnson nmlquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:54 schreef Geo3kant het volgende:
Ik weet niet, styles make fights.. Daardoor leek hij goed, maar er zijn wel een aantal namen die een bedreiging zijn voor hemik denk dat hij gewoon niet goed genoeg is voor de top..
En Lyttle is een tough SOB, maar die had hij (Hardy) toch wel moeten kunnen winnen.
Ik over Hardy.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:56 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Over wie heb je het nou? Ik had het over Anthony Johnson nml
Klopt. Johnson en Lytle zijn middenmoters. En hij won een split decision van Marcus Davis. Come onquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:53 schreef leeroy het volgende:
[..]
GSP, Condit Johnson en Lytle toch?
Klopt het gaat Rumblen tegen The Phenom! Ohhh Yess!quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:57 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik over Hardy.
Rumble is geen 'probleem' meer toch, hij is nu toch voorgoed naar MW?
Dat Zal ik is terug moeten zoeken! Zolang volg ik het nog nietquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:55 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat doet hij dan ook niet. Hij is de enige die Thiago Alves ooit geKO'd heeft, en wat hij met BJ in de laatste ronde deed, deed GSP niet eens met hem op de grond.
Ik zie Hardy op dit moment ook niet winnen van Story met zijn wrestling skills. Hij blijft wel leuk om te zien met die gekke hanenkam en gekleurd haar. En veel uk fans die natuurlijk gaan kijkenquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:58 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Klopt. Johnson en Lytle zijn middenmoters. En hij won een split decision van Marcus Davis. Come on
Hij verliest van GSP, Fitch, Shields, Ellenberger, Koscheck, Alves, Thiago, Condit, Kampmann, Sanchez en beide Diaz broertjes.
Absoluut geen top 10-vechter dus. Vind ik.
Ik bedoel hun eerste gevecht. Alves was toen nog wel redelijk groen, maar het blijft toch een knappe prestatie.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:00 schreef leeroy het volgende:
[..]
Dat Zal ik is terug moeten zoeken! Zolang volg ik het nog niet
Jaar.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:02 schreef Splackavellie02 het volgende:
Geen idee, hij had een half jaar toch?
Ik wil BOPE's finest ook wel weer eens zien ja! Kan Rogan weer in zijn broek jizzen voor een D'arce attempt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
Weet iemand trouwens of Paulo Thiago al een gevecht geboekt heeft?
Ga nou niet doen alsof Fitch spectaculair isquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:55 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat doet hij dan ook niet. Hij is de enige die Thiago Alves ooit geKO'd heeft, en wat hij met BJ in de laatste ronde deed, deed GSP niet eens met hem op de grond.
Hij het het dus toch over Fitch.. ik zat al wikipedia af te zoeken.. ik denk wie bedoeld hij tochquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:06 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ga nou niet doen alsof Fitch spectaculair is
Spectaculair niet. Maar wel verschrikkelijk goed, dus daarom vind ik het leuk hem af en toe te verdedigen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:06 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ga nou niet doen alsof Fitch spectaculair is
Thiago was top 5 geloof ik toen hij tegen Fitch vocht. En onverslagen. Alves was ook top 5 destijds. Pierce gaat zich nog wel bewijzen als top 10quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:08 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Hij het het dus toch over Fitch.. ik zat al wikipedia af te zoeken.. ik denk wie bedoeld hij toch
Maar nee.. Fitch en spectaculair passen niet in de zelfde zin.
Hij heeft heeft niet eens.. een huidig top10 win.. tenzij je Alves top10 rekent dan 1.
Welke welterweight is beter dan? De enige meer consistente van de afgelopen jaren, was Shields. Maar die heeft nu twee keer op rij verloren, en ik denk dat Fitch het wel van Shields wint tegenwoordig.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:14 schreef Jajong het volgende:
Eens met Geo hoor. Fitch is zwaar overrated.
Hahahahaha lolquote:
quote:"Some folks will want to get their posters signed by their favorite fighters, but this the age of the internet, and when it comes to fan requests the digital photograph has far surpassed the autograph. These days everyone’s phone has a camera, and everyone wants a picture of them holding their fist up standing next to Randy Couture on their facebook page. That is easily one of the weirdest and goofiest things about MMA fans; the fist-up pose with the fighter. I can’t think of another sport that has a pose that the fans take when they get pictures with the athletes where they mimic the activity they enjoy watching. It’s not just a few guys striking this dopey pose, either. It’s the majority. I can completely understand if you’re a fighter yourself, and you want an image of camaraderie with one of your sporting idols, but if you’re an overweight short order cook who’s never even taken a tae bo class, do the world a favor and keep your fucking fist un-balled when you’re standing next to Anderson Silva.
Another unintentionally hilarious aspect of the MMA culture is the abundance of retarded macho "fight wear" T-shirts. The enormous financial success of enterprising clothing companies like "Tapout" have given birth to a rise of ham-handed imitators where each one tries to out retard the next. Images of chained up pitbulls and skulls are the norm with shiny foil letters to make sure you can clearly read the "Break my dick off in your ass – fight wear" label. At the last UFC in New Jersey I actually saw a guy in the audience with a shirt that said, "Some guys are strikers, some guys are grapplers… I’M BOTH!"
Good lord. Someone please find that poor fuck and give him a hug.
The doucebaggery isn’t limited to T-shirts, either. I had one guy email me that actually wanted to sell me an pendant that was an MMA glove smothered in diamonds. The name of his company? "Hard as diamond – for those who are."
No bullshit.
Could you even imagine the near fatal levels of meathead you would have to be infected with to walk out of your house with a diamond encrusted fighting glove around your neck? On paper it doesn’t even seem possible.
You would think that if you were that retarded there’s no way you would be able to scrape together the kind of money you would need to purchase such an expensive monstrosity. The only way I could see it happen is if maybe the buyer in question won the lottery, or possibly won a huge settlement in some brain damage inducing accident at the local toilet factory or something. Talk about your small target markets."
dat scheelt 300 gewichtsklassenquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:45 schreef incognitoomuch het volgende:
Fedor Emelianenko - Shinya Aoki likely for 'DREAM: New Year! 2011'
Shinya is gonna get crushed!!!
Ze vechten beiden op die card. Niet tegen elkaar..quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:45 schreef incognitoomuch het volgende:
Fedor Emelianenko - Shinya Aoki likely for 'DREAM: New Year! 2011'
Shinya is gonna get crushed!!!
Weet ik ook wel...quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:24 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ze vechten beiden op die card. Niet tegen elkaar..
Que???????quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:09 schreef Geo3kant het volgende:
Fightcove.com: UFC on FOX 2: Chael Sonnen vs. Mark Munoz & Jake Ellenberger vs. Diego Sanchez Set
The card for UFC on FOX 2 set for January 28th is starting to come together. MMAInteviews first reported and Fight Cove was able to independently confirm, former middleweight title challenger Chael Sonnen will take on Mark Munoz for the right to face middleweight champion Anderson Silva in the headliner of the promotions second network TV event.
In another feature bout, top welterweight contenders Jake Ellenberger and Diego Sanchez will to square off in a fight that could give the winner a UFC title shot.
Sonnen (26-11-1) last fought at UFC 136 in October, defeating Brian Stann by submission in the second round. It was Sonnen’s first fight after over one year away from the octagon due to suspension. It appears he will opt to stay active instead of waiting to fight middleweight champion Anderson Silva, who is likely sidelined until mid-2012 due to injury.
Munoz (12-2) scored the biggest victory of his career at UFC 138 earlier this month, stopping Chris Leben with a second round TKO. “The Filipino Wrecking Machine” respectfully requested an opportunity to fight for the UFC middleweight championship after he defeated Leben, but it seems he will have to get through Sonnen first.
It is unknown at this time if the fight between Sonnen and Munoz will be three or five round fight.
Nu vecht hij alleen nog meer tegen champs?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:08 schreef Tazmaniac het volgende:
Het is moeilijk te zeggen hoe goed Fitch is.
Tegen GSP was hij kansloos, tegen Koscheck zal hij nooit vechten.
Tegen Diaz, Condit, Shields en Kampmann heeft hij nooit gevochten.
En dat hij kut fights krijgt kan hijzelf weinig aan doen.
Hij is in mijn boekje zéker top 10 WW
Heeft hij gezegd ja, dat hij alleen nog maar tegen champs en former champs wilde vechten.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:35 schreef leeroy het volgende:
[..]
Nu vecht hij alleen nog meer tegen champs?
Dat heb ik hem ergens horen zeggen
Heeft de potentie om een gigantisch snoozefest te wordenquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:05 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Heeft hij gezegd ja, dat hij alleen nog maar tegen champs en former champs wilde vechten.
Maar op dat moment hadden alle voormalig kampioenen al een gevecht op het programma dus accepteerde hij het gevecht tegen Hendricks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:40 schreef HAL9000S het volgende:
Pffff, net eerste MMA les gehad was fucking bruut. Eerst mooie grappling technieken gehad, had ze snel onder de knie en verliep allemaal soepel. Op het eind van de les 3 x 4 minuten sparren..."alleen grondtechnieken of alleen full contact?"
"Full contact"
[ afbeelding ]
dus ik tegen een gast, VOL er tegenaan... gelijk armlock, hij tikt af.... daarna gelijk choke... hij tikt af...
[ afbeelding ]
De gast daarna, ik begon al behoorlijk moe te worden... had hem bijna in de choke, maar hij was meer evaren... ik begon al behoorlijk uitgeput te raken en hij had me ineens in fucking pijnlijke armlock... m'n arm is er nu nog pijnlijk van.
3e man was net zo moe als ik, en ik begon er behoorlijk doorheen te zitten.... toen tegen een zeer ervaren gast, die was geen n00b zoals ik dus die had zijn krachten gespaard.
"Full contact?"
"Yes, full contact..."
als iets minder zelfverzekerd... binnen 2 minuten had hij me op de grond en kreeg ik ophoudelijk tikken en ellebogen op mijn smoel en stroomde het bloed uit mijn neus...
[ afbeelding ]
Al met al een mooie training, een lesje in nederheid en zin in volgende weekHahahahahaha dope!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klinkt tof! heb de mijne maandag voorbij moeten laten gaan vanwege ziekte![]()
![]()
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
Ik wou net zeggen, filmpje heb ik hier ooit een keer geplaatst :p exhebition match maar tochquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:22 schreef roepdeman het volgende:
Fedor heeft al een keer "gevochten" tegen Aoki![]()
Jammer! 1 tip, als je gaat sparren, verdeel je krachten. Anders word je gep0wnd als ik n00b, zoals ikquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:42 schreef leeroy het volgende:
[..]
Hahahahahaha dope!
klinkt tof! heb de mijne maandag voorbij moeten laten gaan vanwege ziekte![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:40 schreef HAL9000S het volgende:
Pffff, net eerste MMA les gehad was fucking bruut. Eerst mooie grappling technieken gehad, had ze snel onder de knie en verliep allemaal soepel. Op het eind van de les 3 x 4 minuten sparren..."alleen grondtechnieken of alleen full contact?"
"Full contact"
[ afbeelding ]
dus ik tegen een gast, VOL er tegenaan... gelijk armlock, hij tikt af.... daarna gelijk choke... hij tikt af...
[ afbeelding ]
De gast daarna, ik begon al behoorlijk moe te worden... had hem bijna in de choke, maar hij was meer evaren... ik begon al behoorlijk uitgeput te raken en hij had me ineens in fucking pijnlijke armlock... m'n arm is er nu nog pijnlijk van.
3e man was net zo moe als ik, en ik begon er behoorlijk doorheen te zitten.... toen tegen een zeer ervaren gast, die was geen n00b zoals ik dus die had zijn krachten gespaard.
"Full contact?"
"Yes, full contact..."
als iets minder zelfverzekerd... binnen 2 minuten had hij me op de grond en kreeg ik ophoudelijk tikken en ellebogen op mijn smoel en stroomde het bloed uit mijn neus...
[ afbeelding ]
Al met al een mooie training, een lesje in nederheid en zin in volgende weekWat voor mongolen trainer heb jij als je mensen die voor 't eerst trainen laat sparren met stoten op de grond erbij. En ellebogen? Is dit een grapje? Ik weet niet of ik dit moet geloven maar jammer genoeg zijn er genoeg van dit soort achterlijke scholen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Niet eens een link naar de full ep.quote:
Meer contact, wat deed je hiervoor dan? Of bedoel je contact als in mensen ontmoeten?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:13 schreef HAL9000S het volgende:
We mochten zelf kiezenIk vond het zelf niet zo'n probleem eigenlijk.... stoten op het lichaam voluit, stoten in het gezicht 'toucheren'. Bloedneus kwam niet uit een directe stoot maar zag er wel spectaculair uit
De reden dat ik MMA wilde gaan doen is dat ik meer contact wilde en dat heb ik gekregen. Het smaakte naar meer
quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:25 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Meer contact, wat deed je hiervoor dan? Of bedoel je contact als in mensen ontmoeten?
op de zelfde school ook?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:30 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik train 4 uur per week Krav Maga.
Nope. De Krav Maga school waar ik bij zit verzorgt alleen Krav Maga lessen en de MMA school doet alleen MMA en standup MMA. Oh en crossfit.quote:
oke danquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:33 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Nope. De Krav Maga school waar ik bij zit verzorgt alleen Krav Maga lessen en de MMA school doet alleen MMA en standup MMA. Oh en crossfit.
Dat je zelf mag kiezen is juist het slechte eraan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:13 schreef HAL9000S het volgende:
We mochten zelf kiezenIk vond het zelf niet zo'n probleem eigenlijk.... stoten op het lichaam voluit, stoten in het gezicht 'toucheren'. Bloedneus kwam niet uit een directe stoot maar zag er wel spectaculair uit
De reden dat ik MMA wilde gaan doen is dat ik meer contact wilde en dat heb ik gekregen. Het smaakte naar meer
heldquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:28 schreef Geo3kant het volgende:
Eerst waren er de foto's.. nu het video materiaal.
Oke. Jij bent de ervaren man hier, maar had er zelf geen problemen mee eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:48 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat je zelf mag kiezen is juist het slechte eraan.
Idd zou ik zelf nooit doenquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:48 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat je zelf mag kiezen is juist het slechte eraan.
Jij misschien niet, maar 90% van de mensen die MMA zou willen doen en dit meemaakt op de eerste training komt nooit weer opdagen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:53 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Oke. Jij bent de ervaren man hier, maar had er zelf geen problemen mee eerlijk gezegd.
bronquote:We intend to move forward and offer UFC deal, under which the M-1 is committed to organize a fight between Fedor and Velasquez in 2012 in Moscow. I can guarantee Dana White that charges from this match in Russia will be no worse than in America, and the occupancy of the hall and did break a record attendance. M-1 is ready for dialogue, we will be glad to consider various options to create a tournament together. In the near future I will go out with a proposal to his ‘best friend’ (referring to Dana White) will see how it responds. A huge army of fans want to see this fight, and we want it, the only question in fact, go there at this UFC? Velasquez has lost his last fight and lost the title, so why would he, instead of climbing back on top, do not agree to a meeting with one of the best fighters in history? The last tournament of the “Olympic” has shown great interest in how the Russian public to fights MMA and Fedor in particular. If we are able to negotiate with Velasquez, the excitement will be many times higher, which means that half of the arena, “Olympic,” we will have enough. Now all our thoughts are directed at the organization next fight Fedor, which we hope will take place in Japan. However, the organizational details about the fight with Velasquez will be solved in parallel.
quote:The relevant text from the NSAC website reads:
C. Point Totals
1. two fighters who draw are given a score of 10-10
2. the fighter who wins a round is given a score of 10-9
3.The fighter who dominates a round is given a score of 10-8
(a score of 10-7 is possible for a dominant round)
Om een paar tikken in het gezicht en een bloedneus tijdens het sparren? Het is net alsof ik iets dramatisch mee heb gemaakt. Eerlijk gezegd is het precies waar ik van tevoren op gehoopt had.quote:Op woensdag 23 november 2011 01:53 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij misschien niet, maar 90% van de mensen die MMA zou willen doen en dit meemaakt op de eerste training komt nooit weer opdagen.
Bij ons wordt de intensiteit tijdens het sparren vooraf door de trainer aangegeven in procenten.quote:Op woensdag 23 november 2011 09:50 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
ga als je 4 ronden van 3 minuten moet sparren niet gelijk los tijdens de eerste ronde
Dit dus.quote:Op woensdag 23 november 2011 10:14 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Bij ons wordt de intensiteit tijdens het sparren vooraf door de trainer aangegeven in procenten.
Normaal gesproken ligt die intensiteit vooral bij beginners op 50% en voor gevorderden op 80%
Human punching bag.... Monson heeft hoeveel stoten afgeleverd? Goed gevochten, maar niet de Fedor zoals we hem gewend waren. Wel mooi om te zien dat Fedor met een Nederlandse trainer gewerkt heeft. Flink aantal lowkicks!quote:
Zo, dat klinkt als een van de slechtste gym's van Nederland. Het onnozele stoerdoenerij sausje druipt er vanaf.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:40 schreef HAL9000S het volgende:
"Full contact"
"Full contact?"
"Yes, full contact..."
Al met al een mooie training, een lesje in nederheid en zin in volgende week
Submissions zet je bij beginners ook gecontroleerd aan. Het is vrij zinloos om iemand's arm of been gelijk te blesseren.quote:Op woensdag 23 november 2011 10:47 schreef Dacide het volgende:
[..]
Zo, dat klinkt als een van de slechtste gym's van Nederland. Het onnozele stoerdoenerij sausje druipt er vanaf.
Ben bij veel gyms geweest, maar bovenstaand slaat alles.
Ik wens je nog veel plezier blessures toe.
Het is woensdag he, geen donderdag.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:42 schreef Geo3kant het volgende:
Deze week geen TUF? Of trackers traag?
daar sta ik echt van te kijken. Want Duncan 'leek' mij een goede optie.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:21 schreef HAL9000S het volgende:
Die les die ik had was bij Team Duncan.
Oh.. crap!quote:Op woensdag 23 november 2011 12:43 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Het is woensdag he, geen donderdag.
Hoop dat het allemaal meevalt bij Shogun!quote:Op woensdag 23 november 2011 12:45 schreef Geo3kant het volgende:
Shogun camp calms skull fracture fears
Mauricio Shogun Rua will need to be officially cleared of a possible facial or skull fracture before he is free to return to action in the UFC, although his manager says he will be fine.
Shogun went to war with Dan Henderson at UFC 139, losing a tight unanimous decision after one of the most punishing fights ever to take place inside the Octagon. At the end of the bout, Rua's face was heavily swollen, he was bleeding from his nose, his mouth and a cut above his eye, and he could barely stand.
Both he and Henderson face lengthy recovery times, likely to be less than the worst-case-scenario six months - a precautionary suspension dished out by the California State Athletic Commission, but Shogun must get cleared over a possible skull fracture.
Manager Eduardo Alonso holds no fears though, telling MMA Fighting: "All was fine. Only bruises and a cut on the eyebrow."
UFC 139 Medical Suspensions:
Dan Henderson - Suspended 60 days with no contact for 60 days due to a hard bout. He was also suspended 180 days with no contact for 180 days unless he receives clearance from a physician for a possible right thumb fracture. An MRI/CT scan is needed to be cleared.
Mauricio Shogun Rua - Suspended for 45 days with no contact for 30 days due to a hard bout; suspended 60 days with no contact for 60 days for an eyebrow laceration; and suspended 180 days with no contact for 180 days unless cleared by a physician for possible facial and skull fracture.
Wanderlei Silva - Suspended for 60 days with no contact for 60 days unless cleared by a physician for a right eyebrow laceration.
Cung Le - Suspended for 45 days with no contact for 30 days due to TKO. He was also suspended 60 days with no contact for 60 days unless cleared by a physician due to a possible nasal fracture.
Brian Bowles - Suspended for 45 days with no contact for 30 days due to submission.
Martin Kampmann - Suspended for 60 days with no contact for 60 days unless cleared by a physician due to forehead and right eyebrow lacerations.
Rick Story - Suspended for 60 days with no contact for 60 days unless cleared by a physician for a chin laceration.
Jason Brilz - Suspended for 45 days with no contact for 30 days.
Michael McDonald - Suspended for 180 days with no contact for 180 days unless cleared via x-ray for a possible third finger fracture on his right hand.
Tom Lawlor - Suspended for 45 days with no contact for 30 days due to submission.
Gleison Tibau - Suspended for 180 days with no contact for 180 days unless cleared via x-ray for possible right thumb fracture.
Shamar Bailey - Suspended for 45 days with no contact for 30 days due to TKO.
Misschien is dat het idd... stond zelf ook nogal te kijken van de reacties want in mijn beleving was het niet zo dramatisch allemaal.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:46 schreef Dacide het volgende:
[..]
daar sta ik echt van te kijken. Want Duncan 'leek' mij een goede optie.
Maar nogmaals, zoals ik al zei: Het kan ook aan de toon van je post hebben gelegen. Ik ben er die les niet bij geweest.
Maar de vraag is, hoeveel onderzoekt de athletic commission? Ik denk alleen bloed+urine+hartslag denk ik.. als hun vragen heb je ergens last van en jij zegt nee.. tja. Ik denk dat die dokters hem niet van te voren in een mri leggen e.d.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:55 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Hoop dat het allemaal meevalt bij Shogun!
Overigens blijf ik het raar vinden dat je na een gevecht voor bepaalde tijd geschorst wordt (terecht natuurlijk, begrijp me niet verkeerd) maar dat JDS tien dagen voor het gevecht op krukken liep en gewoon de kooi in mocht.
True, als hij natuurlijk zelf zegt nergens last van te hebben wordt het lastig voor de athletic commission.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:59 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Maar de vraag is, hoeveel onderzoekt de athletic commission? Ik denk alleen bloed+urine+hartslag denk ik.. als hun vragen heb je ergens last van en jij zegt nee.. tja. Ik denk dat die dokters hem niet van te voren in een mri leggen e.d.
En JDS gaat naar zijn eigen dokter en zegt mond tegen houden.. dokter/patient geheimhouding plicht, en als JDS besluit om te vechten e n het niet aan de athletic commission of UFC te vertellen..
Wordt tijd dat hij dat eens gaat tonen danquote:Op woensdag 23 november 2011 13:07 schreef Fyodor het volgende:
[..]
True, als hij natuurlijk zelf zegt nergens last van te hebben wordt het lastig voor de athletic commission.
Aan de andere kant, als hij een week voor het gevecht had afgezegd dan was de eerste UFC on FOX een giga flop geworden. Dana zal hem in dat opzicht wel dankbaar zijn.
will never happenquote:Op woensdag 23 november 2011 03:07 schreef Hooidraad het volgende:
What the...
Vadim Finkelstein has proposition for Dana White: Fedor Emelianenko to fight Cain Velasquez in Moscow
[..]
bron
Waarom zou je 1,5 / 2 maanden geen contact mogen hebben wegens submission? Goed, een flinke heelhook knapt je knie niet van op, maar een simpele RNC is toch niet iets waar je 1,5 / 2 maanden voor uit de roulatie moet? En een half jaar voor een gebroken duim/ vinger?quote:Op woensdag 23 november 2011 12:45 schreef Geo3kant het volgende:
Shogun camp calms skull fracture fears
Mauricio Shogun Rua will need to be officially cleared of a possible facial or skull fracture before he is free to return to action in the UFC, although his manager says he will be fine.
Shogun went to war with Dan Henderson at UFC 139, losing a tight unanimous decision after one of the most punishing fights ever to take place inside the Octagon. At the end of the bout, Rua's face was heavily swollen, he was bleeding from his nose, his mouth and a cut above his eye, and he could barely stand.
Both he and Henderson face lengthy recovery times, likely to be less than the worst-case-scenario six months - a precautionary suspension dished out by the California State Athletic Commission, but Shogun must get cleared over a possible skull fracture.
Manager Eduardo Alonso holds no fears though, telling MMA Fighting: "All was fine. Only bruises and a cut on the eyebrow."
UFC 139 Medical Suspensions:
Dan Henderson - Suspended 60 days with no contact for 60 days due to a hard bout. He was also suspended 180 days with no contact for 180 days unless he receives clearance from a physician for a possible right thumb fracture. An MRI/CT scan is needed to be cleared.
Mauricio Shogun Rua - Suspended for 45 days with no contact for 30 days due to a hard bout; suspended 60 days with no contact for 60 days for an eyebrow laceration; and suspended 180 days with no contact for 180 days unless cleared by a physician for possible facial and skull fracture.
Wanderlei Silva - Suspended for 60 days with no contact for 60 days unless cleared by a physician for a right eyebrow laceration.
Cung Le - Suspended for 45 days with no contact for 30 days due to TKO. He was also suspended 60 days with no contact for 60 days unless cleared by a physician due to a possible nasal fracture.
Brian Bowles - Suspended for 45 days with no contact for 30 days due to submission.
Martin Kampmann - Suspended for 60 days with no contact for 60 days unless cleared by a physician due to forehead and right eyebrow lacerations.
Rick Story - Suspended for 60 days with no contact for 60 days unless cleared by a physician for a chin laceration.
Jason Brilz - Suspended for 45 days with no contact for 30 days.
Michael McDonald - Suspended for 180 days with no contact for 180 days unless cleared via x-ray for a possible third finger fracture on his right hand.
Tom Lawlor - Suspended for 45 days with no contact for 30 days due to submission.
Gleison Tibau - Suspended for 180 days with no contact for 180 days unless cleared via x-ray for possible right thumb fracture.
Shamar Bailey - Suspended for 45 days with no contact for 30 days due to TKO.
Voor de zekerheidquote:Op woensdag 23 november 2011 17:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Waarom zou je 1,5 / 2 maanden geen contact mogen hebben wegens submission? Goed, een flinke heelhook knapt je knie niet van op, maar een simpele RNC is toch niet iets waar je 1,5 / 2 maanden voor uit de roulatie moet? En een half jaar voor een gebroken duim/ vinger?
Je bedoelt mensen die zich een paar keer snoeihard KO hebben laten slaanquote:Op woensdag 23 november 2011 20:47 schreef kevin_ het volgende:
Zijn er trouwens gegevens over de gezondheid of risico op neurologische ziektes als je stopt met een vechtsport? En dan bedoel ik bij mensen met een lange carriere zoals Chuck, Wanderlee, Mirko enz.
Mohammed Ali en Arnold van der Leyde zijn natuurlijk uit een andere sport maar wel een slecht voorbeeld over hoe het met je kan aflopen na wat slechte stoten.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:57 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Je bedoelt mensen die zich een paar keer snoeihard KO hebben laten slaan
Lijkt me wel eigenlijk, als je ziet hoe Chuck's laatste gevechten gingen, kan niet goed zijn.
Lijkt me ook leuk, doen ze bij de pliesie.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:30 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik train 4 uur per week Krav Maga.
mirko, heeft idd zenuwschade opgelopenquote:Op woensdag 23 november 2011 20:47 schreef kevin_ het volgende:
Zijn er trouwens gegevens over de gezondheid of risico op neurologische ziektes als je stopt met een vechtsport? En dan bedoel ik bij mensen met een lange carriere zoals Chuck, Wanderlee, Mirko enz.
En Hoelang doe jij het al?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:29 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik zit trouwens bij
http://www.teamfurious.nl
Echt een topschool.
Heb je al meer ervaring met vechtsporten?quote:Op woensdag 23 november 2011 23:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
2 weken pas
(en al 2 jaar krachttraining)
Geen ervaring met vechtsporten(wel een natuurtalent haha).quote:Op woensdag 23 november 2011 23:21 schreef leeroy het volgende:
[..]
Heb je al meer ervaring met vechtsporten?
Trainen je dan ook met vrouwen of gemengd?
Hopen dat ie er een keer mee stopt dan. Het is mooi geweest.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
mirko, heeft idd zenuwschade opgelopen
quote:The musculature of his right arm, I’ve been studying a lot of tapes and at the very beginning of his career it seemed like around 04’ and 06’ there was maybe a bit of nerve damage in his arm. He started throwing less right hands and the structure of his right arm looks weak, I can see some of the positions that he moves in, he doesn’t use it very well. Just looking at it I can see maybe a bit of nerve damage, it could be a neck injury or whatnot.
Bij Zomergasten (uitzendinggemist.nl checken) zat deze zomer een neuroloog die daar onderzoek naar had gedaan, dat was behoorlijk schokkend.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:47 schreef kevin_ het volgende:
Mjah als de sport MMA blijft groeien dan gaat het ook bekender worden in NL en als je kinderen al BJJ doen of Judo zullen ze ook geintresseerd raken in MMA dus daar schiet je ook niets mee op want dan gaan ze het wel beoefenen als ze het huis uit zijn.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Bij Zomergasten (uitzendinggemist.nl checken) zat deze zomer een neuroloog die daar onderzoek naar had gedaan, dat was behoorlijk schokkend.
Ook voor amateurs trouwens, de schade bij minderjarigen was nog schokkender.
Mocht ik kinderen krijgen dan doen ze maar fijn aan BJJ of judo maar geen sport met stoten etc op het gezicht.
Hahaha techniek vind ik vrij belangrijk, als dat erin zit komt de snelheid en kracht vanzelf welquote:Op woensdag 23 november 2011 23:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Geen ervaring met vechtsporten(wel een natuurtalent haha).
Er zijn 2 meiden in de groep waaronder ik.
Ik kan me natuurlijk wel iets bij voorstellen dat het voor minderjarigen schadelijker is, maar wat houdt die schade in?quote:Op donderdag 24 november 2011 00:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Bij Zomergasten (uitzendinggemist.nl checken) zat deze zomer een neuroloog die daar onderzoek naar had gedaan, dat was behoorlijk schokkend.
Ook voor amateurs trouwens, de schade bij minderjarigen was nog schokkender.Mocht ik kinderen krijgen dan doen ze maar fijn aan BJJ of judo maar geen sport met stoten etc op het gezicht.
Boksen heb ik eigenlijk al onder de knie.quote:Op donderdag 24 november 2011 01:23 schreef leeroy het volgende:
[..]
Hahaha techniek vind ik vrij belangrijk, als dat erin zit komt de snelheid en kracht vanzelf wel
Tof dat je MMA doet!
Entertainment 101quote:Op donderdag 24 november 2011 09:32 schreef wc-eend het volgende:
Waarom een slimme gast die niet kan vechten neerzetten in plaats van een dumbfuck die dan wel dom is maar wel een show neerzet...
quote:UFC Welterweight contender Jon Fitch spoke with Fight Day this week from San Jose, Ca during the UFC 139 festivities and he discussed why he fights and how long he plans on fighting for: "I go out there and I bust my ass and I win fights in a professional sport. If it wasn't about winning they wouldn't pay us more for winning. I'm just doing what I do best, I win fights. I have a big fan base, maybe developing slower than people who get a lot of first round knockouts, but my career is gonna go for a long time, I'm gonna be putting in a lot more fights. I've had 15 fights in the UFC and I plan on putting in another 30. I plan on being here a long time, my fans love what I do, they give me a lot of support and I fight for my fans." mmanews.com
Ik snap die haat nog steeds niet zo. De man heeft een beter win/loss-record in de UFC dan Couture, Liddell, Ortiz, Penn en andere kampioenen.quote:
Eens maar ik doe liever de afwas dan een 3 round fight van Jon Fitch kijken.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:14 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik snap die haat nog steeds niet zo. De man heeft een beter win/loss-record in de UFC dan Couture, Liddell, Ortiz, Penn en andere kampioenen.
Eens met incognictoomuch. Alle respect voor hem en wat hij bereikt (heeft), maar hij is één van de saaiste vechters OOIT.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:14 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik snap die haat nog steeds niet zo. De man heeft een beter win/loss-record in de UFC dan Couture, Liddell, Ortiz, Penn en andere kampioenen.
quote:Op donderdag 24 november 2011 09:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik kan me natuurlijk wel iets bij voorstellen dat het voor minderjarigen schadelijker is, maar wat houdt die schade in?
[..]
Boksen heb ik eigenlijk al onder de knie.
Het is vooral BJJ.
Dat lijkt mij ook het moeilijkst, ik hoop het maandag te onder vindenquote:Op donderdag 24 november 2011 09:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik kan me natuurlijk wel iets bij voorstellen dat het voor minderjarigen schadelijker is, maar wat houdt die schade in?
[..]
Boksen heb ik eigenlijk al onder de knie.
Het is vooral BJJ.
Ik doe soms ook wat boksen naast het kickboksen.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:14 schreef Jajong het volgende:
[..].
Boksen heb je al onder de knie op je 16e? Goed verhaal joh. Je lult ook altijd van die domme poep in het BB topic, ga je dat hier nu ook doen?
Bah wat jammer...quote:Op donderdag 24 november 2011 14:09 schreef Fyodor het volgende:
Voor iedereen die zit te wachten op de nieuwe TUF: die komt volgende week pas!
De week daarna is de finale met Bisping vs Miller.
Dexter, over een goede choke gesprokenquote:Op donderdag 24 november 2011 14:14 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Bah wat jammer...Dan maar een avondje Dexter..
Scheurtjes in meen ik de haarvaatjes rondom de hersenen.quote:Op donderdag 24 november 2011 09:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 november 2011 13:14 schreef Jajong het volgende:
[..].
Boksen heb je al onder de knie op je 16e? Goed verhaal joh. Je lult ook altijd van die domme poep in het BB topic, ga je dat hier nu ook doen?
Geweldige fight was dat inderdaad! Al vond ik wel dat Eddie vrij snel aftikte.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:19 schreef Happel het volgende:
Niemand Alvarez vs Chandler gezien op Bellator? Al net zo episch als Rua - Henderson.
Ik niet. Hij heeft wel saaie partijen ertussen zitten natuurlijk. Met name zijn fights tegen Peirce en Gono. Maar de grappling clinic die hij Paulo Thiago (zelf toch geen onaardige grappler) vond ik dan weer wel heel leuk om te zien.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:20 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Eens maar ik doe liever de afwas dan een 3 round fight van Jon Fitch kijken.
Via de TUF facebook page:quote:
quote:Okay, the bad news is there's no new episode tonight. The good news is you can catch up with the entire season online at ultimatefighter.com
The *really* good news is that we'll be back on November 30 with the last two semifinal matches, and we'll chase that with the finale on December 3. How's that sound?
Ben jij een chick? Ik dacht dat jij een dude was die op fok deed alsof hij een chick is met zijn account. Gezien je praat in BB topic e.d.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Geen ervaring met vechtsporten(wel een natuurtalent haha).
Er zijn 2 meiden in de groep waaronder ik.
quote:Amazingly, when @rampage4real meets @ryanbader on 2/26/12, it will mark exactly 6 years since he last fought in Japan -
Leuke match-up! Kijken hoe Bader hiermee omgaat.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:30 schreef Tazmaniac het volgende:
Quinton Jackson fighting Ryan Bader at UFC 144
[..]
Ik vind van niet, ik had totaal niet verwacht dat Bader alweer tegen de top van de divisie mag vechten.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:03 schreef Geo3kant het volgende:
is het wel zo slim voor de UFC nu Bader weer een win heeft weer een grote kans op een loss te geven?
Ik denk wel dat ik vrouw ben ja.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:41 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ben jij een chick? Ik dacht dat jij een dude was die op fok deed alsof hij een chick is met zijn account. Gezien je praat in BB topic e.d.
Niets wint het van deze pic van Chute Boxquote:Op donderdag 24 november 2011 23:04 schreef Geo3kant het volgende:
[ afbeelding ]
One gang you do not wanna mess with
Amen! Veel meer bas-ass dan deze foto kan het niet worden!quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:24 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Niets wint het van deze pic van Chute Box
[ afbeelding ]
Dit. Die pic van Black House is indrukwekkend omdat je als MMA-fan weet hoe goed de mensen op die foto zijn (minus Lawal). Bij de foto van Chute Boxe is meteen voor iedereen duidelijk hoe badass ze zijn. Ook voor mensen die nooit MMA kijken.quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:24 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Niets wint het van deze pic van Chute Box
[ afbeelding ]
Niet zo op je pikkie getrapt zijn Geoquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:28 schreef Geo3kant het volgende:
Mensen en hun drang om dingen te rankenik post een foto en nee deze is echt beter want..
Waar komt deze misplaatste reactie vandaan?quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:30 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Niet zo op je pikkie getrapt zijn Geo
quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:31 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Waar komt deze misplaatste treffende reactie vandaan?
GSPquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:03 schreef Geo3kant het volgende:
Ik weet niet wat jij denkt te lezenmaargoed.
Wie denken jullie dat er gaat winnen tussen de TUF coaches Bisping en Mayhem?
Mayhem by submission denk en hoop ikquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:03 schreef Geo3kant het volgende:
Ik weet niet wat jij denkt te lezenmaargoed.
Wie denken jullie dat er gaat winnen tussen de TUF coaches Bisping en Mayhem?
Het is wel een goed antwoord: GSP wint van beiden.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:05 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Whut.. GSP is een WW, dit is MW .. en GSP was ook geen optie in de vraag.
Als ik vraag wil je een apple of een peer, omdat ik niet meer in huis heb moet je ook niet om een kiwi vragen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:12 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het is wel een goed antwoord: GSP wint van beiden.
Nee.. dat wordt hier neergezet of gedacht, ik kan ook wel zeggen 'JDS' of 'Velasquez' zou van ze winnen.. tja, leuk maar die zitten toch niet in die gewichtsklasse? En GSP gaat niet naar MW dus het is een moot point.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:15 schreef Splackavellie02 het volgende:
Je bent wel een beetje een frustie vandaag hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |