pass streamquote:Op zondag 20 november 2011 15:10 schreef Tazmaniac het volgende:
Monson walkout.. Fedor fight gaat zo beginnen!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 november 2011 15:33 schreef Geo3kant het volgende:
Fedor vs. MonsonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk hier niet meer zoveel, wat waren de kijkcijfers van UFC op Fox?
quote:Op zondag 20 november 2011 17:27 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Piek boven de 8 miljoen. Dacht 8.8.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk hier niet meer zoveel, wat waren de kijkcijfers van UFC op Fox?
quote:Op zondag 20 november 2011 18:23 schreef Tazmaniac het volgende:
Story vs. Kampmann (nog nergens gehoord maar staat op Wiki)Heeft Dana in de post press verteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die heb ik gekeken, zeker niet goed opgeletquote:Op zondag 20 november 2011 18:27 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Heeft Dana in de post press verteld
Ach hij was ook in brazillie met Okami dus..quote:Op zondag 20 november 2011 20:19 schreef Fenomeno het volgende:
Neemt Sonnen een bullet proof vest mee?
zie je hem al WWE stijl praten in het stadion?quote:Op zondag 20 november 2011 20:19 schreef Fenomeno het volgende:
Neemt Sonnen een bullet proof vest mee?
quote:Op zondag 20 november 2011 20:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heb alleen de prelims van gisteren kunnen vinden dus als iemand tips heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
[ Bericht 43% gewijzigd door kevin_ op 20-11-2011 21:43:17 ]
Ubereem's Kneequote:Op zondag 20 november 2011 20:41 schreef THEFXR het volgende:
Hier wat moves van mma vechters,waardoor je automatisch verliest.
Hendo = H- Bomb
Bas = Liver shot
Crocop = LHK
Wand = Knee Barrages
Chuck Liddell = O.H. Right
Shogun = Stomps
Jones = Elbows
GSP = Human Blanket![]()
Aldo = Flying Knee
Spider = MT Clinch
Anything else I forgot? Feel free to chip in.
quote:Op zondag 20 november 2011 21:21 schreef kevin_ het volgende:
LeWerkt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
quote:Op zondag 20 november 2011 21:39 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Werkt nietVeranderd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jammer dat we nog tot juni moeten wachten...quote:Op zondag 20 november 2011 20:17 schreef THEFXR het volgende:
sonnen vs silva in brasil in juni, bron: dana white
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fedor vs MonsonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hadden we maar een sig bet gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik begon van onder naar boven in die lijst maar die (met velen) gedeelde derde plek valt me nog mee...quote:Op zondag 20 november 2011 14:16 schreef Geo3kant het volgende:
Wow.. nog gedeeld 2e en 65% wtf.. ik dacht ik echt ik zak ver afmaar denk dat vooral Wanderlei+Faber mij nog een beetje gered hebben.
Haha nice. Ik had alleen Henderson Shogun fout, maar die decision telt niet dus imo had ik alles goedquote:Op maandag 21 november 2011 01:05 schreef Geo3kant het volgende:
[ afbeelding ]
kijk dat dan, en gewoon 30euro verliezen met mijn bets en wat 2/5 scoren met mijn picks? Im such a dumbass. En als ik even had opgezocht wie bazynscki was had ik die pick veranderd, want toen ik hem zag zei ik al in dit topic bazynski via sub, en die had ik ook goed.
Goeie reactiequote:
Als de laatste ronde 10-8 voor Shogun was, zou je minstens een van de rondes ook 10-8 aan Henderson kunnen geven. Vooral de derde ronde werd Shogun echt gesloopt.quote:Op maandag 21 november 2011 02:10 schreef Jajong het volgende:
Maarja wel fucking epic fight.
Nogmaals. Ik had 't voor shogun 48-46. Een draw valt te verdedigen omdat de 1e ronde close was, maar een win voor Hendo is echt onmogelijk. 2e keer dat Shogun ontzettend genaaid wordt. (Shogun - Machida 1)
37-37? ahaquote:Op maandag 21 november 2011 07:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Als de laatste ronde 10-8 voor Shogun was, zou je minstens een van de rondes ook 10-8 aan Henderson kunnen geven. Vooral de derde ronde werd Shogun echt gesloopt.
Dan zou Henderson nog steeds winnen:
1e ronde: 10-9 Henderson (10-9 Henderson)
2e ronde: 10-9 Henderson (20-18 Henderson)
3e ronde: 10-8 Henderson (30-26 Henderson)
4e ronde: 10-9 Shogun (39-36 Henderson)
5e ronde: 10-8 Shogun (37-36 Henderson)
Al zie ik ook nog wel waarom het een draw had kunnen zijn met 37-37 voor beiden. Het gevecht voor Shogun scoren, vind ik persoonlijk wat minder te rechtvaarden.
Henderson had een hartaanval gekregen bij een 6e ronde denk ik. Zijn hartslag moet minimaal 323 zijn geweest.quote:Op maandag 21 november 2011 09:56 schreef roepdeman het volgende:
In de eerste instantie had ik het gevecht ook aan Shogun gegeven (fanboy he) nadien een draw. Ik vond 5 ronden zelfs tekort
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 21 november 2011 07:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Als de laatste ronde 10-8 voor Shogun was, zou je minstens een van de rondes ook 10-8 aan Henderson kunnen geven. Vooral de derde ronde werd Shogun echt gesloopt.
Dan zou Henderson nog steeds winnen:
1e ronde: 10-9 Henderson (10-9 Henderson)
2e ronde: 10-9 Henderson (20-18 Henderson)
3e ronde: 10-8 Henderson (30-26 Henderson)
4e ronde: 10-9 Shogun (39-36 Henderson)
5e ronde: 10-8 Shogun (47-46 Henderson)
Al zie ik ook nog wel waarom het een draw had kunnen zijn met 47-47 voor beiden. Het gevecht voor Shogun scoren, vind ik persoonlijk wat minder te rechtvaarden.
10-8 rondes horen er in thuis simpelweg omdat het part of the rules is.quote:Op maandag 21 november 2011 13:27 schreef vivelafete het volgende:
Ik vind dat 10-8 rondes in het MMA niet thuishoren, simpelweg omdat het veel te moeilijk te bepalen is wat je moet doen om een 10-8 te scoren. Dit laten de vele discussies op internet ook zien, er is totaal geen consensus over het wel of niet geven van een 10-8.
In het boksen is het duidelijk: knockdown is punt eraf. Deze duidelijkheid ga je bij MMA nooit krijgen.
Ik had Hendo op winst met 48-47. Rua had in de laatste ronde wel duidelijk overwicht, maar ik vond niet dat hij nou echt damage scoorde. Ik heb nooit het idee gehad dat Hederson echt in de problemen was en de wedstrijd zou gaan verliezen.
Als je Rua een 10-8 zou hebben gegeven, dan kan je bijna elke ronde van GSP, Fitch, Shields wel een 10-8 geven. dat vind ik niet terecht en ik denk dat daarmee het einde zoek is.
Niet zozeer zijn lack of athletisismequote:Op maandag 21 november 2011 15:15 schreef Geo3kant het volgende:
Zie het niet gebeuren want Hendo is 5x minder atletisch dan Rampage is en die kon hem al niet raken.. maarja![]()
Ja maar die HW's vechten dan ook niet in 5 roundersquote:Op maandag 21 november 2011 15:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Soms zijn ze episch maar af en toe zie je HW's die na 2 rondes al helemaal kapot zijn daar vind ik niets aan.
Daar heb je ook wel weer een punt.quote:Op maandag 21 november 2011 15:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja maar die HW's vechten dan ook niet in 5 rounders.
En leeftijd.. en cardio.quote:Op maandag 21 november 2011 15:18 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Niet zozeer zijn lack of athletisismemeer eerder zijn cardio.
Inderdaad.. man ik zat te schreeuwen FINISH HIM , TKO.. kom op, scheids stop het gevecht.. ik moet die KOquote:Op maandag 21 november 2011 15:30 schreef Jajong het volgende:
Oh en btw:
WTF @ DE KIN VAN SHOGUN.
Echt 5/6 full on H-Bombs op ze muil en hij blijft komen. Wat een bizarre kin.
whahaquote:Op maandag 21 november 2011 02:03 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha nice. Ik had alleen Henderson Shogun fout, maar die decision telt niet dus imo had ik alles goed
iemands kin meten we in bispings, de kin van shogun komt uit op 10 bispingsquote:Op maandag 21 november 2011 15:30 schreef Jajong het volgende:
Oh en btw:
WTF @ DE KIN VAN SHOGUN.
Bisping was gestorven jonge als die er 5 op zijn kop kreeg..quote:Op maandag 21 november 2011 17:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
iemands kin meten we in bispings, de kin van shogun komt uit op 10 bispings
Tja dit had je toen ook op sherdog, maar volgens mij waren echt de power shots gewoon van Bones zijn knieën.. wellicht die elleboog ook. Ik geloof niet dat Shogun tapte vanwegen de klappen, ik kan het mis hebben dan moet ik de fight terug kijken.quote:Op maandag 21 november 2011 17:29 schreef Splackavellie02 het volgende:
Shogun heeft inderdaad echt een fenomenale kin. Dat spreekt boekdelen over de power van Jon Jones. Hij nam een aantal van Henderson's beste shots en kwam terug om de laatste twee rondes te winnen. Tegen Jones tikte hij af van de pijn..
Ik mag Jones niet, maar die gast is wel echt verschrikkelijk goed.
Vergeet mr. Wonderful niet!quote:Op maandag 21 november 2011 18:07 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Bisping was gestorven jonge als die er 5 op zijn kop kreeg..
[..]
Niks om Bones af te doen want hij doet het fantastisch en als hij Machida verslaat .. tja, dan blijft er Rashad over, Hendo heeft een punchers chance..
Als die verliest van Rashad of wie dan ook dondert weer naar beneden op de UFC LHW ladder.. en als hij niet van Rashad kan winnen zal hij vast ook niet van Bones winnen.quote:Op maandag 21 november 2011 18:10 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Vergeet mr. Wonderful niet!
Was vergeten picks te makenquote:Op maandag 21 november 2011 15:30 schreef Jajong het volgende:
Oh en btw:
WTF @ DE KIN VAN SHOGUN.
Ja way below my standard!quote:Op maandag 21 november 2011 18:42 schreef Geo3kant het volgende:
Look at those sharp and pointy elbows
quote:Op maandag 21 november 2011 18:42 schreef Geo3kant het volgende:
Look at those sharp and pointy elbows
quote:Op maandag 21 november 2011 18:48 schreef THEFXR het volgende:
Carlos Condit to Face Josh Koscheck at UFC 143
WTF?quote:Op maandag 21 november 2011 19:08 schreef Geo3kant het volgende:
Machida @ 4.5 bij unibetmisschien leg ik er wat op.
Leuke main card.quote:Op maandag 21 november 2011 19:12 schreef Geo3kant het volgende:
[ afbeelding ]
UFC140
Main card
Light Heavyweight Championship bout: United States Jon Jones (c) vs. Brazil Lyoto Machida[1]
Heavyweight bout: United States Frank Mir vs. Brazil Antônio Rodrigo Nogueira[1]
Light Heavyweight bout: United States Tito Ortiz vs. Brazil Antônio Rogério Nogueira[1]
Featherweight bout: Canada Mark Hominick vs. South Korea Chan Sung Jung[1]
Preliminary card
Light Heavyweight bout: Poland Krzysztof Soszynski vs. Croatia Igor Pokrajac[1]
Middleweight bout: United States Jared Hamman vs. Cyprus Constantinos Philippou[1]
Lightweight bout: Canada John Makdessi vs. United States Dennis Hallman[1]
Bantamweight bout: Canada Yves Jabouin vs. United States Walel Watson[1]
Lightweight bout: Canada Mark Bocek vs. United States Nik Lentz[1]
Welterweight bout: United States Rich Attonito vs. United States Jake Hecht[1]
Lightweight bout: Canada Mitch Clarke vs. United States John Cholish[1]
Ik ook. Wat een fantastisch gevecht!quote:Op maandag 21 november 2011 19:02 schreef THEFXR het volgende:
bellator 58 main event,nu te krijgen via de bekende kanalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |