pass streamquote:Op zondag 20 november 2011 15:10 schreef Tazmaniac het volgende:
Monson walkout.. Fedor fight gaat zo beginnen!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 november 2011 15:33 schreef Geo3kant het volgende:
Fedor vs. MonsonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk hier niet meer zoveel, wat waren de kijkcijfers van UFC op Fox?
quote:Op zondag 20 november 2011 17:27 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Piek boven de 8 miljoen. Dacht 8.8.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk hier niet meer zoveel, wat waren de kijkcijfers van UFC op Fox?
quote:Op zondag 20 november 2011 18:23 schreef Tazmaniac het volgende:
Story vs. Kampmann (nog nergens gehoord maar staat op Wiki)Heeft Dana in de post press verteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die heb ik gekeken, zeker niet goed opgeletquote:Op zondag 20 november 2011 18:27 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Heeft Dana in de post press verteld
Ach hij was ook in brazillie met Okami dus..quote:Op zondag 20 november 2011 20:19 schreef Fenomeno het volgende:
Neemt Sonnen een bullet proof vest mee?
zie je hem al WWE stijl praten in het stadion?quote:Op zondag 20 november 2011 20:19 schreef Fenomeno het volgende:
Neemt Sonnen een bullet proof vest mee?
quote:Op zondag 20 november 2011 20:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heb alleen de prelims van gisteren kunnen vinden dus als iemand tips heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
[ Bericht 43% gewijzigd door kevin_ op 20-11-2011 21:43:17 ]
Ubereem's Kneequote:Op zondag 20 november 2011 20:41 schreef THEFXR het volgende:
Hier wat moves van mma vechters,waardoor je automatisch verliest.
Hendo = H- Bomb
Bas = Liver shot
Crocop = LHK
Wand = Knee Barrages
Chuck Liddell = O.H. Right
Shogun = Stomps
Jones = Elbows
GSP = Human Blanket![]()
Aldo = Flying Knee
Spider = MT Clinch
Anything else I forgot? Feel free to chip in.
quote:Op zondag 20 november 2011 21:21 schreef kevin_ het volgende:
LeWerkt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
quote:Op zondag 20 november 2011 21:39 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Werkt nietVeranderd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jammer dat we nog tot juni moeten wachten...quote:Op zondag 20 november 2011 20:17 schreef THEFXR het volgende:
sonnen vs silva in brasil in juni, bron: dana white
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fedor vs MonsonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hadden we maar een sig bet gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik begon van onder naar boven in die lijst maar die (met velen) gedeelde derde plek valt me nog mee...quote:Op zondag 20 november 2011 14:16 schreef Geo3kant het volgende:
Wow.. nog gedeeld 2e en 65% wtf.. ik dacht ik echt ik zak ver afmaar denk dat vooral Wanderlei+Faber mij nog een beetje gered hebben.
Haha nice. Ik had alleen Henderson Shogun fout, maar die decision telt niet dus imo had ik alles goedquote:Op maandag 21 november 2011 01:05 schreef Geo3kant het volgende:
[ afbeelding ]
kijk dat dan, en gewoon 30euro verliezen met mijn bets en wat 2/5 scoren met mijn picks? Im such a dumbass. En als ik even had opgezocht wie bazynscki was had ik die pick veranderd, want toen ik hem zag zei ik al in dit topic bazynski via sub, en die had ik ook goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |