Hij speelt gewoon de balquote:Op zondag 20 november 2011 15:04 schreef Rickazio het volgende:
wat is volgens jou een penal dan? Hij geeft die speler een schop van achter in een doelpuntrijke kans, geen discussie mogelijk
Het enige dat ie raakt is de balquote:Op zondag 20 november 2011 15:04 schreef Rickazio het volgende:
wat is volgens jou een penal dan?
Hij geeft die speler een schop van achter in een doelpuntrijke kans, geen discussie mogelijk
Lolquote:Op zondag 20 november 2011 15:04 schreef Rickazio het volgende:
Hij geeft die speler een schop van achter in een doelpuntrijke kans, geen discussie mogelijk
quote:Op zondag 20 november 2011 15:04 schreef Rickazio het volgende:
Hier sla je al helemaal de plank mis, als je fluit voor de penalty (wat het dus niet is) moet je ook rood geven omdat het het ontnemen van een doelkans is.quote:
ik denk dat je een bril nodig hetquote:Op zondag 20 november 2011 15:04 schreef Rickazio het volgende:
Nee, natuurlijk geen penalty.quote:
Was in dit geval te zwaar. Maar volgens de huidige regels wel ja.quote:Op zondag 20 november 2011 15:06 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hier sla je al helemaal de plank mis, als je fluit voor de penalty (wat het dus niet is) moet je ook rood geven omdat het het ontnemen van een doelkans is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 november 2011 15:10 schreef Paul-89 het volgende:
Zouden ze deze faal ook laten zien bij Studio Voetbal ?zure Sjek wil nu alleen maar over ajax pratenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
Voor of tegen Van Gaal?quote:Op zondag 20 november 2011 15:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is er al gestemd over of ze gaan stemmen?
Als u voor deze motie bent, stemt u dan tegen de volgende motie en neutraal op de vorige motiequote:Op zondag 20 november 2011 15:24 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Voor of tegen Van Gaal?
[ afbeelding ]
Net de rode kaart gezien, imo zeer duscutabel.quote:Op zondag 20 november 2011 15:28 schreef Rickazio het volgende:
Lookalike van Borsato op de middenstip aan het zingen nu
Waar stond hij? Ik kan namelijk best goed inkomen dat, als hij verkeerd stond, hij dit wel als overtreding beoordeeld.quote:Op zondag 20 november 2011 15:30 schreef Maver24 het volgende:
Nou braamhaar, ik zeg, je bent de zwakste schakel, eruit jij !!
Nee hoor, nergens voor nodigquote:Op zondag 20 november 2011 15:31 schreef Bastiefcg het volgende:
Theo met zijn ik moet nu sport. misschien moet je eens een wedstrijdje winnen
Ik zou als scheids aan de grensrechter gaan vragen of het dan wel een penal is, die moet dus echt wel gezien hebben dat tie de bal speeltquote:Op zondag 20 november 2011 15:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waar stond hij? Ik kan namelijk best goed inkomen dat, als hij verkeerd stond, hij dit wel als overtreding beoordeeld.
Die stond toch achter de Groningen speler? Zoiets begreep ik tenminste uit het commentaar van de analisten. Die heeft het dus nooit goed kunnen zien.quote:Op zondag 20 november 2011 15:33 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik zou als scheids aan de grensrechter gaan vragen of het dan wel een penal is, die moet dus echt wel gezien hebben dat tie de bal speelt
Hij geeft die penalty gewoon omdat hij het gevoel heeft dat het er een was. De scheids kon dit gewoon niet duidelijk zien en moet dan ook niet fluiten.quote:Op zondag 20 november 2011 15:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die stond toch achter de Groningen speler? Zoiets begreep ik tenminste uit het commentaar van de analisten. Die heeft het dus nooit goed kunnen zien.
Wat is hierin eigenlijk het beleid van de KNVB?quote:Op zondag 20 november 2011 15:37 schreef eight het volgende:
[..]
Hij geeft die penalty gewoon omdat hij het gevoel heeft dat het er een was. De scheids kon dit gewoon niet duidelijk zien en moet dan ook niet fluiten.
Wij hebben 2x gewonnen zonder De Stroot. Volgende week is hij er weer om Groningen te p0wnen. U mad?quote:
Helemaal niet, maar blijft een onterechte kaartquote:Op zondag 20 november 2011 15:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wij hebben 2x gewonnen zonder De Stroot. Volgende week is hij er weer om Groningen te p0wnen. U mad?
Nopequote:Op zondag 20 november 2011 15:40 schreef Rickazio het volgende:
^ ninja-edit
edit: Geen duiven daar in je dorp?
Wil ik een keertje trollenquote:Op zondag 20 november 2011 15:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat volledig terecht was natuurlijk
Lijkt me logisch dat je niet fluit als je geen duidelijk zicht hebt. Probleem is gewoon dat vvv de mindere ploeg is en daardoor schijn tegen heeft.quote:Op zondag 20 november 2011 15:38 schreef RvLaak het volgende:
Wat is hierin eigenlijk het beleid van de KNVB?
goeie goal idd.quote:Op zondag 20 november 2011 15:42 schreef Rickazio het volgende:
lekkere actie van Tadic, en mooi voor Texeira.
Logica en KNVB?quote:Op zondag 20 november 2011 15:42 schreef eight het volgende:
[..]
Lijkt me logisch dat je niet fluit als je geen duidelijk zicht hebt. Probleem is gewoon dat vvv de mindere ploeg is en daardoor schijn tegen heeft.
Nu met 1 man minder is het gewoon afgelopen.
Gaat zelden hand in handquote:
Mwah. Gewoon een hele middelmatige back.quote:Op zondag 20 november 2011 15:43 schreef Rickazio het volgende:
die burnet moet echt nog veel leren...
De psv supporters zijn dan ook het voorbeeld van de rest van nederlandquote:Op zondag 20 november 2011 15:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hihi een paar mensen proberen dat HOMO na te doen van PSV als een keeper wegtrapt.
dat gebeurd verder inderdaad nergens in de stadionsquote:Op zondag 20 november 2011 15:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hihi een paar mensen proberen dat HOMO na te doen van PSV als een keeper wegtrapt.
quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax hé![]()
Morgen de RvC wegpesten![]()
5-0 winnen van NAC
quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je weet dat NAC een pauperclub is?
quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie Vitesse - Feyenoord nog wel 4/5-0 worden
quote:Op zondag 20 november 2011 11:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gast, Vitesse thuis is zoveel beter. Groningen is thuis ook veel sterker.
Bony zal die paupertjes van een vlaar & de vrij eens laten zien wat fußball spielen is.
quote:
Sinds wanneer is dat van PSV? Doen ze overal in NLquote:Op zondag 20 november 2011 15:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Er is toch een verschil tussen een paar 100 man en 3 mensen bij Groningen.quote:Op zondag 20 november 2011 15:54 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat van PSV? Doen ze overal in NL
Wat is dit?quote:Op zondag 20 november 2011 15:56 schreef Rickazio het volgende:
Vitesse in die Gelredome veel sterker? wtf?
1. AZ
2. PSV
3. FC Twente
4. FC Groningen
5. NAC Breda
6. Roda JC Kerkrade
7. Vitesse
Nobody cares.quote:Op zondag 20 november 2011 15:56 schreef RvLaak het volgende:
Updateje van het 020 front: Coronel is net opgestapt
Ik hoop dat iedereen daar opstapt en de laatste het licht uitdoetquote:Op zondag 20 november 2011 15:56 schreef RvLaak het volgende:
Updateje van het 020 front: Coronel is net opgestapt
Bom erop. Ben je er ook vanaf.quote:Op zondag 20 november 2011 15:57 schreef eight het volgende:
[..]
Ik hoop dat iedereen daar opstapt en de laatste het licht uitdoet
wat lul jij uit je mouw?quote:Op zondag 20 november 2011 15:56 schreef Geo3kant het volgende:
In Groningen is dat ook wel een trend, iets met homo's.. maar dat is aanstekelijk, daar besmetten ze elkaar.
En dat heeft een reden.quote:Op zondag 20 november 2011 15:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt, maar de meeste niet-ajacieden komen daar niet
quote:Op zondag 20 november 2011 15:57 schreef eight het volgende:
[..]
Ik hoop dat iedereen daar opstapt en de laatste het licht uitdoet
Dat was 3 jaar geleden ofzo? Gebeurt dagelijks in Amsterdam volgens mijquote:Op zondag 20 november 2011 15:59 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Je weet wel, die homo's met aids, die andere infecteerde
waarschijnlijk had hij de bal wel binnen getiktquote:
Hahaquote:
Recht in de kruisingquote:Op zondag 20 november 2011 16:01 schreef eight het volgende:
[..]
waarschijnlijk had hij de bal wel binnen getikt
quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 16:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Haha
[..]
Recht in de kruising
[..]
Tja, waarom niet?quote:Op zondag 20 november 2011 16:06 schreef Rickazio het volgende:
^ Ben benieuwd of dat ook gelukt was op gras ipv plastic
omdat excelsiorquote:Op zondag 20 november 2011 16:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Tja, waarom niet?
Maar vertel, waarom bakt Excelsior er thuis ook niks van dan?
Sorry schatquote:Op zondag 20 november 2011 16:09 schreef Jojoortje het volgende:
AFC Ajax #1655:Uri Daaaaaag! Daaaag!
Hier is het Ajaxtopic mensen. Hier gaarne on topic.
Ja, alleen waar het het over heeft is mij een raadsel. Zo ongeveer het enige topic waar het juist niet over Ajax gaat dit nogquote:
Idd, muv mijn kleine update dan.quote:Op zondag 20 november 2011 16:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, alleen waar het het over heeft is mij een raadsel. Zo ongeveer het enige topic waar het juist niet over Ajax gaat dit nog
Verwijderde berichten kun je niet lezen infantiel.quote:Op zondag 20 november 2011 16:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, alleen waar het het over heeft is mij een raadsel. Zo ongeveer het enige topic waar het juist niet over Ajax gaat dit nog
Horen modjes niet wat liever te zijn?quote:Op zondag 20 november 2011 16:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Verwijderde berichten kun je niet lezen infantiel.
Jojo IS liefquote:Op zondag 20 november 2011 16:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Horen modjes niet wat liever te zijn?![]()
![]()
Oh ja verhip!quote:Op zondag 20 november 2011 16:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
![]()
Mods-on-PMS?quote:Op zondag 20 november 2011 16:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
![]()
Ach, ze winnen em wel.quote:Op zondag 20 november 2011 16:18 schreef Rickazio het volgende:
slechtste wedstrijd van het seizoen misschien wel
Waarom ben jij altijd mensen aan het uitschelden/beledigenquote:Op zondag 20 november 2011 16:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Verwijderde berichten kun je niet lezen infantiel.
Nee, gelijkspel zou wel terecht geweest zijn, alhoewel VVV weinig kansen heeft gehadquote:Op zondag 20 november 2011 16:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, ze winnen em wel.
Aangezien ik veel gemist heb... Is het terecht?
Iets met voorbeeldfunctie toch?quote:
VVV heb nog een paar minutenquote:Op zondag 20 november 2011 16:20 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Nee, gelijkspel zou wel terecht geweest zijn, alhoewel VVV weinig kansen heeft gehad
Ja, maar als je zo'n kansen mist zoals Musa dab verdien je het ook weer nietquote:Op zondag 20 november 2011 16:20 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Nee, gelijkspel zou wel terecht geweest zijn
Hopelijk nietquote:Op zondag 20 november 2011 16:22 schreef Eenskijken het volgende:
[..]alsof az niet makkelijk met 2 vingers in de neus wint.
Toch even quoten.quote:Op zondag 20 november 2011 16:22 schreef Eenskijken het volgende:
Doet men normaal tegen mij, dan doe ik normaal tegen hen.quote:Op zondag 20 november 2011 16:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Iets met voorbeeldfunctie toch?
Tenminste, zoiets krijg ik af en toe wel eens te horen mbt de FP
Ik heb ook nog een stille hoopquote:Op zondag 20 november 2011 16:22 schreef Eenskijken het volgende:
Snap ik, maar was dat "infantiel" nou echt nodig?quote:Op zondag 20 november 2011 16:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Doet men normaal tegen mij, dan doe ik normaal tegen hen.
okequote:Op zondag 20 november 2011 16:23 schreef Eenskijken het volgende:
[..]excelsior staat 18e... az 1e..
en ik dat bacuna een penal zou scoren , vvv op voorsprong kwam en dat de duiven 13 keer in beeld zouden komen. allemaal goed!quote:
Jaquote:Op zondag 20 november 2011 16:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Snap ik, maar was dat "infantiel" nou echt nodig?
Dus? Ajax is de beste in het universum en verliest van Utrecht en speelt gelijk tegen NAC.quote:Op zondag 20 november 2011 16:23 schreef Eenskijken het volgende:
[..]excelsior staat 18e... az 1e..
Yesquote:Op zondag 20 november 2011 16:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Snap ik, maar was dat "infantiel" nou echt nodig?
Kap daar nou eens meequote:Op zondag 20 november 2011 16:25 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dus? Ajax is de beste in het universum en verliest van Utrecht en speelt gelijk tegen NAC.
Ik had me al neergelegd bij het oordeel van ons alles (altijd rechtvaardige) scheidsrechter aight1quote:
ik ga toch voor 1-2 ipv 0-1quote:Op zondag 20 november 2011 16:26 schreef Jojoortje het volgende:
Nou hopla AZ kijken op dat verrotte kunstgras
quote:Op zondag 20 november 2011 16:25 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dus? Ajax is de beste in het universum
Excelsior heeft ook kunstgras?quote:Op zondag 20 november 2011 16:26 schreef Jojoortje het volgende:
Nou hopla AZ kijken op dat verrotte kunstgras
Nee..quote:Op zondag 20 november 2011 16:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Excelsior heeft ook kunstgras?
AZ toch ook?
Az toch alleen op hun trainingsveld?quote:Op zondag 20 november 2011 16:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Excelsior heeft ook kunstgras?
AZ toch ook?
duh, tis donderquote:Op zondag 20 november 2011 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat wordt staken zo. Zie dat hoofd van die neger van Exc haast niet
Idd, dit houden ze nooit lang vol.quote:Op zondag 20 november 2011 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 20 november 2011 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax hé![]()
Morgen de RvC wegpesten![]()
5-0 winnen van NAC
[..]
Je weet dat NAC een pauperclub is?
quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie Vitesse - Feyenoord nog wel 4/5-0 worden
quote:Op zondag 20 november 2011 11:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gast, Vitesse thuis is zoveel beter. Groningen is thuis ook veel sterker.
Bony zal die paupertjes van een vlaar & de vrij eens laten zien wat fußball spielen is.
quote:
hoe vaak ga je dat nog doen? die 422 is een mongool, dat wisten we allemaal al.quote:
Hey, mijn voorspellingen komen vrij regelmatig uit... Goed, gaat meestal over het aantal spelers wat tot het laatste signaal blijft spelen, maar goedquote:
quote:
[..]
Snel ff lapo hunten en dan een topic openen
volgende week:quote:Op zondag 20 november 2011 16:32 schreef Rickazio het volgende:
4 AJA 13 21
5 FEY 13 21
6 HEE 13 21
7 VIT 13 21
8 GRO 13 21
lol.
nec uit, oeiii, altijd lastigquote:Op zondag 20 november 2011 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
volgende week:
nec - ajax
rkc - fey
nac - hee
twe - vit
psv - gro
Medelijden met de radiocommentators.quote:Op zondag 20 november 2011 16:34 schreef Jojoortje het volgende:
Ben blij dat sommige spelers lichtgevende schoenen aan hebben
Fixedquote:Op zondag 20 november 2011 16:34 schreef Rickazio het volgende:
[..]
nec uit spelen, oeiii, altijd lastig
Je leraar Nederlands wil ze tijd terug.quote:Op zondag 20 november 2011 16:35 schreef Geo3kant het volgende:
Ik wil me geld terug, ik zie niks... !!!
resterend volgens mij.quote:Op zondag 20 november 2011 16:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En ehhh, als er nu gestaakt wordt he. Spelen ze dan de hele wedstrijd opnieuw of de 85 minuten die resteren?
Blom is allang blij. Heeft hij tenminste een excuus als hij dadelijk weer de fout in gaat.quote:
Resterendquote:Op zondag 20 november 2011 16:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En ehhh, als er nu gestaakt wordt he. Spelen ze dan de hele wedstrijd opnieuw of de 85 minuten die resteren?
Die klootzak zou geld moeten inleveren, je ziet toch hoe'n slecht werk die gast heeft gedaan. Niks geleerd.quote:Op zondag 20 november 2011 16:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Je leraar Nederlands wil ze tijd terug.
Zoals net bij een handsbal toch een vrije trap meegeven bedoel je?quote:Op zondag 20 november 2011 16:36 schreef eight het volgende:
[..]
Blom is allang blij. Heeft hij tenminste een excuus als hij dadelijk weer de fout in gaat.
Idd, gewoon 'niets' ipv. 'niks'quote:Op zondag 20 november 2011 16:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Je leraar Nederlands wil ze tijd terug.
Staat mij vaag ook wat van bij jaquote:Op zondag 20 november 2011 16:37 schreef Caland het volgende:
Was er twee jaar terug ofzo ook al niet ene wedstrijd gestaakt van Excelsior door mist?Volgens mij zelfs tot twee keer toe.
Ja tegen NAC ofzo was datquote:Op zondag 20 november 2011 16:37 schreef Caland het volgende:
Was er twee jaar terug ofzo ook al niet ene wedstrijd gestaakt van Excelsior door mist?Volgens mij zelfs tot twee keer toe.
Hoezo? Ga jij ook dood?quote:Op zondag 20 november 2011 16:38 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Iemand dood wensen, zie je over een week
Your memory is a bit foggy right .. hearhearquote:Op zondag 20 november 2011 16:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Huh? Die dag herinner ik me niet meer?
Toen verloor AZ, anders waren ze kampioen ipv. PSV.. (ajax kon ook nog kampioen worden)quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 16:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Of ze moeten zoeen heel grote ventilator achter een goal zetten en de mist wegblazen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In de hemel of waar dan ookquote:Op zondag 20 november 2011 16:39 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dan zie ik je toch niet over een week..
Ah, thx!quote:Op zondag 20 november 2011 16:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toen verloor AZ, anders waren ze kampioen ipv. PSV.. (ajax kon ook nog kampioen worden)
Toen Ajax en AZ het eigenlijk uit moesten vechten, maar PSV het werdquote:Op zondag 20 november 2011 16:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toen verloor AZ, anders waren ze kampioen ipv. PSV.. (ajax kon ook nog kampioen worden)
Maar AZ werd dus GEEN kampioen?quote:Op zondag 20 november 2011 16:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Cocuquote:Op zondag 20 november 2011 16:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Toen Ajax en AZ het eigenlijk uit moesten vechten, maar PSV het werd
Neuhquote:Op zondag 20 november 2011 16:41 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ga jij wel over een week kapot dan?
We shall see.quote:Op zondag 20 november 2011 16:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Het wordt donker, straks, Lekker donker + mist. Mooi recept voor een staking
Doe maar 4-0 voor Excelsior danquote:Op zondag 20 november 2011 16:42 schreef Hoppahoppa het volgende:
Lekker spelen, zo in de mist.... Dat kan nog wel eens verrassingen opleveren...
Zou lekker zijn, maar met 1-0 ben ik ook al tevreden.quote:Op zondag 20 november 2011 16:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Doe maar 4-0 voor Excelsior dan
quote:Op zondag 20 november 2011 16:43 schreef Bastiefcg het volgende:
waarom gaat dat publiek niet gewoon juichen bij elk schot? Blom ziet nauwelijks wat, misschien keurt hij wel een goal toe
Ik ookquote:Op zondag 20 november 2011 16:44 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Zou lekker zijn, maar met 1-0 ben ik ook al tevreden.
Door chuck norrisquote:Op zondag 20 november 2011 16:44 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Hoe komt die kerel eigenlijk aan zo'n lijpe naam?
Moet je z'n ouders vragen.quote:Op zondag 20 november 2011 16:44 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Hij is nog bij AZ begonnen! (professioneel)quote:Op zondag 20 november 2011 16:44 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Het liefst in de 90+4e minuutquote:Op zondag 20 november 2011 16:45 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Gelijkspel teken ik al voor, maar excesilsiriroiroer 1-0 winnen is mooier
quote:Op zondag 20 november 2011 16:45 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ik schakel in, duurde 3 minuten voor ik door had dat AZ in het blauw speelt
Jij ziet ze trnminste in het blauwquote:Op zondag 20 november 2011 16:45 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ik schakel in, duurde 3 minuten voor ik door had dat AZ in het blauw speelt
met een goal van leen van steunzoolquote:Op zondag 20 november 2011 16:45 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Gelijkspel teken ik al voor, maar excesilsiriroiroer 1-0 winnen is mooier
Wie niet danquote:Op zondag 20 november 2011 16:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij ziet ze trnminste in het blauw
Geboren in Eindhovenquote:Op zondag 20 november 2011 16:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij is nog bij AZ begonnen! (professioneel)
Nieuwe uittenue wordt antreciet grijsquote:Op zondag 20 november 2011 16:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij ziet ze trnminste in het blauw
Dat is de reden dat hij een lijpe naam heeft?quote:Op zondag 20 november 2011 16:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij is nog bij AZ begonnen! (professioneel)
Hij voegt toch niets toe...quote:Op zondag 20 november 2011 16:46 schreef Geo3kant het volgende:
Blom zie je echt niet met dat groene shirt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |