Hij speelt gewoon de balquote:Op zondag 20 november 2011 15:04 schreef Rickazio het volgende:
wat is volgens jou een penal dan? Hij geeft die speler een schop van achter in een doelpuntrijke kans, geen discussie mogelijk
Het enige dat ie raakt is de balquote:Op zondag 20 november 2011 15:04 schreef Rickazio het volgende:
wat is volgens jou een penal dan?
Hij geeft die speler een schop van achter in een doelpuntrijke kans, geen discussie mogelijk
Lolquote:Op zondag 20 november 2011 15:04 schreef Rickazio het volgende:
Hij geeft die speler een schop van achter in een doelpuntrijke kans, geen discussie mogelijk
quote:Op zondag 20 november 2011 15:04 schreef Rickazio het volgende:
Hier sla je al helemaal de plank mis, als je fluit voor de penalty (wat het dus niet is) moet je ook rood geven omdat het het ontnemen van een doelkans is.quote:
ik denk dat je een bril nodig hetquote:Op zondag 20 november 2011 15:04 schreef Rickazio het volgende:
Nee, natuurlijk geen penalty.quote:
Was in dit geval te zwaar. Maar volgens de huidige regels wel ja.quote:Op zondag 20 november 2011 15:06 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hier sla je al helemaal de plank mis, als je fluit voor de penalty (wat het dus niet is) moet je ook rood geven omdat het het ontnemen van een doelkans is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 november 2011 15:10 schreef Paul-89 het volgende:
Zouden ze deze faal ook laten zien bij Studio Voetbal ?zure Sjek wil nu alleen maar over ajax pratenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
Voor of tegen Van Gaal?quote:Op zondag 20 november 2011 15:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is er al gestemd over of ze gaan stemmen?
Als u voor deze motie bent, stemt u dan tegen de volgende motie en neutraal op de vorige motiequote:Op zondag 20 november 2011 15:24 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Voor of tegen Van Gaal?
[ afbeelding ]
Net de rode kaart gezien, imo zeer duscutabel.quote:Op zondag 20 november 2011 15:28 schreef Rickazio het volgende:
Lookalike van Borsato op de middenstip aan het zingen nu
Waar stond hij? Ik kan namelijk best goed inkomen dat, als hij verkeerd stond, hij dit wel als overtreding beoordeeld.quote:Op zondag 20 november 2011 15:30 schreef Maver24 het volgende:
Nou braamhaar, ik zeg, je bent de zwakste schakel, eruit jij !!
Nee hoor, nergens voor nodigquote:Op zondag 20 november 2011 15:31 schreef Bastiefcg het volgende:
Theo met zijn ik moet nu sport. misschien moet je eens een wedstrijdje winnen
Ik zou als scheids aan de grensrechter gaan vragen of het dan wel een penal is, die moet dus echt wel gezien hebben dat tie de bal speeltquote:Op zondag 20 november 2011 15:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waar stond hij? Ik kan namelijk best goed inkomen dat, als hij verkeerd stond, hij dit wel als overtreding beoordeeld.
Die stond toch achter de Groningen speler? Zoiets begreep ik tenminste uit het commentaar van de analisten. Die heeft het dus nooit goed kunnen zien.quote:Op zondag 20 november 2011 15:33 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik zou als scheids aan de grensrechter gaan vragen of het dan wel een penal is, die moet dus echt wel gezien hebben dat tie de bal speelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |