Hij geeft die penalty gewoon omdat hij het gevoel heeft dat het er een was. De scheids kon dit gewoon niet duidelijk zien en moet dan ook niet fluiten.quote:Op zondag 20 november 2011 15:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die stond toch achter de Groningen speler? Zoiets begreep ik tenminste uit het commentaar van de analisten. Die heeft het dus nooit goed kunnen zien.
Wat is hierin eigenlijk het beleid van de KNVB?quote:Op zondag 20 november 2011 15:37 schreef eight het volgende:
[..]
Hij geeft die penalty gewoon omdat hij het gevoel heeft dat het er een was. De scheids kon dit gewoon niet duidelijk zien en moet dan ook niet fluiten.
Wij hebben 2x gewonnen zonder De Stroot. Volgende week is hij er weer om Groningen te p0wnen. U mad?quote:
Helemaal niet, maar blijft een onterechte kaartquote:Op zondag 20 november 2011 15:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wij hebben 2x gewonnen zonder De Stroot. Volgende week is hij er weer om Groningen te p0wnen. U mad?
Nopequote:Op zondag 20 november 2011 15:40 schreef Rickazio het volgende:
^ ninja-edit
edit: Geen duiven daar in je dorp?
Wil ik een keertje trollenquote:Op zondag 20 november 2011 15:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat volledig terecht was natuurlijk
Lijkt me logisch dat je niet fluit als je geen duidelijk zicht hebt. Probleem is gewoon dat vvv de mindere ploeg is en daardoor schijn tegen heeft.quote:Op zondag 20 november 2011 15:38 schreef RvLaak het volgende:
Wat is hierin eigenlijk het beleid van de KNVB?
goeie goal idd.quote:Op zondag 20 november 2011 15:42 schreef Rickazio het volgende:
lekkere actie van Tadic, en mooi voor Texeira.
Logica en KNVB?quote:Op zondag 20 november 2011 15:42 schreef eight het volgende:
[..]
Lijkt me logisch dat je niet fluit als je geen duidelijk zicht hebt. Probleem is gewoon dat vvv de mindere ploeg is en daardoor schijn tegen heeft.
Nu met 1 man minder is het gewoon afgelopen.
Gaat zelden hand in handquote:
Mwah. Gewoon een hele middelmatige back.quote:Op zondag 20 november 2011 15:43 schreef Rickazio het volgende:
die burnet moet echt nog veel leren...
De psv supporters zijn dan ook het voorbeeld van de rest van nederlandquote:Op zondag 20 november 2011 15:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hihi een paar mensen proberen dat HOMO na te doen van PSV als een keeper wegtrapt.
dat gebeurd verder inderdaad nergens in de stadionsquote:Op zondag 20 november 2011 15:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hihi een paar mensen proberen dat HOMO na te doen van PSV als een keeper wegtrapt.
quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax hé![]()
Morgen de RvC wegpesten![]()
5-0 winnen van NAC
quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je weet dat NAC een pauperclub is?
quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie Vitesse - Feyenoord nog wel 4/5-0 worden
quote:Op zondag 20 november 2011 11:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gast, Vitesse thuis is zoveel beter. Groningen is thuis ook veel sterker.
Bony zal die paupertjes van een vlaar & de vrij eens laten zien wat fußball spielen is.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |