Je leraar Nederlands wil ze tijd terug.quote:Op zondag 20 november 2011 16:35 schreef Geo3kant het volgende:
Ik wil me geld terug, ik zie niks... !!!
resterend volgens mij.quote:Op zondag 20 november 2011 16:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En ehhh, als er nu gestaakt wordt he. Spelen ze dan de hele wedstrijd opnieuw of de 85 minuten die resteren?
Blom is allang blij. Heeft hij tenminste een excuus als hij dadelijk weer de fout in gaat.quote:
Resterendquote:Op zondag 20 november 2011 16:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En ehhh, als er nu gestaakt wordt he. Spelen ze dan de hele wedstrijd opnieuw of de 85 minuten die resteren?
Die klootzak zou geld moeten inleveren, je ziet toch hoe'n slecht werk die gast heeft gedaan. Niks geleerd.quote:Op zondag 20 november 2011 16:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Je leraar Nederlands wil ze tijd terug.
Zoals net bij een handsbal toch een vrije trap meegeven bedoel je?quote:Op zondag 20 november 2011 16:36 schreef eight het volgende:
[..]
Blom is allang blij. Heeft hij tenminste een excuus als hij dadelijk weer de fout in gaat.
Idd, gewoon 'niets' ipv. 'niks'quote:Op zondag 20 november 2011 16:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Je leraar Nederlands wil ze tijd terug.
Staat mij vaag ook wat van bij jaquote:Op zondag 20 november 2011 16:37 schreef Caland het volgende:
Was er twee jaar terug ofzo ook al niet ene wedstrijd gestaakt van Excelsior door mist?Volgens mij zelfs tot twee keer toe.
Ja tegen NAC ofzo was datquote:Op zondag 20 november 2011 16:37 schreef Caland het volgende:
Was er twee jaar terug ofzo ook al niet ene wedstrijd gestaakt van Excelsior door mist?Volgens mij zelfs tot twee keer toe.
Hoezo? Ga jij ook dood?quote:Op zondag 20 november 2011 16:38 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Iemand dood wensen, zie je over een week
Your memory is a bit foggy right .. hearhearquote:Op zondag 20 november 2011 16:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Huh? Die dag herinner ik me niet meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |