SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet 'als versieren niet zo makkelijk gaat' # 3, december meetmaand
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Daar gaan we weer!
En nu zonder kusjes
[ Bericht 0% gewijzigd door Sinji op 20-11-2011 14:03:10 ]
Pas maar op hoor, over een x-aantal pagina's (of topics) komt meneertje weer binnenvallen en roepen dat wij allemaal lelijke no-lifers zijn die dat helemaal niet kunnen weten want we kennen hem helemaal niet in het echt, en in het echt zou zo'n tof persoon zoals hij ons niet eens aankijken. Want als hij dat wel zou doen, zouden we instant verliefd op hem worden enzo!quote:Op zondag 20 november 2011 13:49 schreef Sinji het volgende:
[..]
Die Mark is dan ook de grootste klojo van het hele forum. Dan mag dat
Vertel, opdat wij allen insiders kunnen worden!quote:Op zondag 20 november 2011 13:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan snap je ook meteen dat het nooit goed zou gaan, toch?
Flatchested.quote:Op zondag 20 november 2011 13:55 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
[..]
Nouuuu,
ik heb trouwens heel veel vrienden. Die ik echt al jaren ken.
Dat er nu opeens eentje uit de kast komt pleuren met ik vind je al jaren leuk...
daar kan ik echt niks mee.
En tja.. ik wou ook dat ik een flat chest was met een lelijk wrat op mijn neus en dikke wenkbrauwen die gewoon vrienden kon zijn met jongens zonder dat ze meer wilden.
Want ik ben een beetje een tom boy.
Ik word hier gebabezoned...of zo.. dat wil ik niet eens >:0
Hehe, iedereen wil maar foto's. Al ben je geloof ik de enige die mijn foto's nog niet heeft gezien.quote:Op zondag 20 november 2011 13:56 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Het is erger, Ik heb een Tumblr!!!!!
[..]
Eerst foto's.
I'm a magicianquote:Op zondag 20 november 2011 13:56 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Het is erger, Ik heb een Tumblr!!!!!
[..]
Eerst foto's.
Maar dat doe je zelf.. vooral als je een foto van jezelf op jouw fotoboek zet waar je naakt achter de computer zit.quote:Op zondag 20 november 2011 13:55 schreef LolaLovesYou het volgende:
En tja.. ik wou ook dat ik een flat chest was met een lelijk wrat op mijn neus en dikke wenkbrauwen die gewoon vrienden kon zijn met jongens zonder dat ze meer wilden.
Want ik ben een beetje een tom boy.
Ik word hier gebabezoned...of zo.. dat wil ik niet eens >:0
quote:Op zondag 20 november 2011 13:59 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Pas maar op hoor, over een x-aantal pagina's (of topics) komt meneertje weer binnenvallen en roepen dat wij allemaal lelijke no-lifers zijn die dat helemaal niet kunnen weten want we kennen hem helemaal niet in het echt, en in het echt zou zo'n tof persoon zoals hij ons niet eens aankijken. Want als hij dat wel zou doen, zouden we instant verliefd op hem worden enzo!
Die gast denkt nog steeds dat ik dat ben.quote:Op zondag 20 november 2011 13:59 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Maar dat doe je zelf.. vooral als je een foto van jezelf op jouw fotoboek zet waar je naakt achter de computer zit.
Presenteer jezelf dan anders
Yepquote:Op zondag 20 november 2011 13:58 schreef dawg het volgende:
stefanhaan, kun je goed spelen eigenlijk?
Neen. Houd het maar gewoon op te verschillend. Verdomd knap, verdomd fijn, verdomd lief, maar te verschillend.quote:Op zondag 20 november 2011 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vertel, opdat wij allen insiders kunnen worden!
Welks is dezen?quote:Op zondag 20 november 2011 14:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kun jij het nieuwe meettopic even in de OP zetten anders?
quote:Op zondag 20 november 2011 14:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neen. Houd het maar gewoon op te verschillend. Verdomd knap, verdomd fijn, verdomd lief, maar te verschillend.
Ahaha, Nou ja het is een beetje 50/50.quote:Op zondag 20 november 2011 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, iedereen wil maar foto's. Al ben je geloof ik de enige die mijn foto's nog niet heeft gezien.
Telt het niet mee dat ik heel lief ben?
Dit gebeurd sowieso, ongeacht Apocalyps of 12-12-12quote:Op zondag 20 november 2011 13:59 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Pas maar op hoor, over een x-aantal pagina's (of topics) komt meneertje weer binnenvallen en roepen dat wij allemaal lelijke no-lifers zijn die dat helemaal niet kunnen weten want we kennen hem helemaal niet in het echt, en in het echt zou zo'n tof persoon zoals hij ons niet eens aankijken. Want als hij dat wel zou doen, zouden we instant verliefd op hem worden enzo!
Ik heb ze lekker ook niet gezien.quote:Op zondag 20 november 2011 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, iedereen wil maar foto's. Al ben je geloof ik de enige die mijn foto's nog niet heeft gezien.
Telt het niet mee dat ik heel lief ben?
Wie is het dan?quote:Op zondag 20 november 2011 14:00 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Die gast denkt nog steeds dat ik dat ben.
Ik voel je pijn meisje, ik voel je pijn.quote:
En dan gaat hij weer even huilen en dreigen met kansloze banaanvragenquote:Op zondag 20 november 2011 14:01 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dit gebeurd sowieso, ongeacht Apocalyps of 12-12-12
Zullen we samen knuffelen en huilen omdat liefde zo verdomd kut is?quote:Op zondag 20 november 2011 14:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik voel je pijn meisje, ik voel je pijn.
Ha!quote:Op zondag 20 november 2011 14:01 schreef Lokasenna het volgende:
En dan gaat hij weer even huilen en dreigen met kansloze banaanvragen
En even schelden per DM als je wat insinueert over zijn verleden.
Geen idee,quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 14:03 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ha!
Jij zei banaan vragen Mwehehehehe
Hehehe, ik snap het.quote:Op zondag 20 november 2011 14:01 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ahaha, Nou ja het is een beetje 50/50.
Als je op een foto een bomber jack aan hebt en een te strakke broek, met een kansloos stekeltjes kapsel en een hotshot zonnebril..
beetje leuk gekleed verstaat iedereen wat anders bij.
Geen valse hoop geven anders krijgen we straks weer friend zone gezeik.
Wat jammer.quote:Op zondag 20 november 2011 14:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb ze lekker ook niet gezien.
Ik ook nietquote:Op zondag 20 november 2011 14:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe, ik snap het.![]()
Ik heb geen recente foto's, dus je zult even moeten wachten tot het volgende feestje.
[..]
Wat jammer.
Iets met een Turks meisje enzoquote:Op zondag 20 november 2011 14:03 schreef WokkelKardinaal het volgende:
wat heeftie vroeger gedaan dan
....geen eens een webcam?quote:Op zondag 20 november 2011 14:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe, ik snap het.![]()
Ik heb geen recente foto's, dus je zult even moeten wachten tot het volgende feestje.
Jaquote:Op zondag 20 november 2011 14:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zullen we samen knuffelen en huilen omdat liefde zo verdomd kut is?
Wij hebben wel heel lief over straat in Amsterdam gelopen.
Neejoh, good life picsquote:Op zondag 20 november 2011 14:06 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
....geen eens een webcam?
Feestjes, dat zijn altijd de meest verachte foto's
Ja, jij was er toen nog niet zo vaak als nu.quote:
Nee, niet eens.quote:Op zondag 20 november 2011 14:06 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
....geen eens een webcam?
Feestjes, dat zijn altijd de meest verachte foto's
En, heb je die?quote:Op zondag 20 november 2011 14:07 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zeker omdat je denkt dat ik kleine vingers heb omdat ik aziaat, he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |