SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet 'als versieren niet zo makkelijk gaat' # 3, december meetmaand
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Daar gaan we weer!
En nu zonder kusjes
[ Bericht 0% gewijzigd door Sinji op 20-11-2011 14:03:10 ]
Pas maar op hoor, over een x-aantal pagina's (of topics) komt meneertje weer binnenvallen en roepen dat wij allemaal lelijke no-lifers zijn die dat helemaal niet kunnen weten want we kennen hem helemaal niet in het echt, en in het echt zou zo'n tof persoon zoals hij ons niet eens aankijken. Want als hij dat wel zou doen, zouden we instant verliefd op hem worden enzo!quote:Op zondag 20 november 2011 13:49 schreef Sinji het volgende:
[..]
Die Mark is dan ook de grootste klojo van het hele forum. Dan mag dat
Vertel, opdat wij allen insiders kunnen worden!quote:Op zondag 20 november 2011 13:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan snap je ook meteen dat het nooit goed zou gaan, toch?
Flatchested.quote:Op zondag 20 november 2011 13:55 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
[..]
Nouuuu,
ik heb trouwens heel veel vrienden. Die ik echt al jaren ken.
Dat er nu opeens eentje uit de kast komt pleuren met ik vind je al jaren leuk...
daar kan ik echt niks mee.
En tja.. ik wou ook dat ik een flat chest was met een lelijk wrat op mijn neus en dikke wenkbrauwen die gewoon vrienden kon zijn met jongens zonder dat ze meer wilden.
Want ik ben een beetje een tom boy.
Ik word hier gebabezoned...of zo.. dat wil ik niet eens >:0
Hehe, iedereen wil maar foto's. Al ben je geloof ik de enige die mijn foto's nog niet heeft gezien.quote:Op zondag 20 november 2011 13:56 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Het is erger, Ik heb een Tumblr!!!!!
[..]
Eerst foto's.
I'm a magicianquote:Op zondag 20 november 2011 13:56 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Het is erger, Ik heb een Tumblr!!!!!
[..]
Eerst foto's.
Maar dat doe je zelf.. vooral als je een foto van jezelf op jouw fotoboek zet waar je naakt achter de computer zit.quote:Op zondag 20 november 2011 13:55 schreef LolaLovesYou het volgende:
En tja.. ik wou ook dat ik een flat chest was met een lelijk wrat op mijn neus en dikke wenkbrauwen die gewoon vrienden kon zijn met jongens zonder dat ze meer wilden.
Want ik ben een beetje een tom boy.
Ik word hier gebabezoned...of zo.. dat wil ik niet eens >:0
quote:Op zondag 20 november 2011 13:59 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Pas maar op hoor, over een x-aantal pagina's (of topics) komt meneertje weer binnenvallen en roepen dat wij allemaal lelijke no-lifers zijn die dat helemaal niet kunnen weten want we kennen hem helemaal niet in het echt, en in het echt zou zo'n tof persoon zoals hij ons niet eens aankijken. Want als hij dat wel zou doen, zouden we instant verliefd op hem worden enzo!
Die gast denkt nog steeds dat ik dat ben.quote:Op zondag 20 november 2011 13:59 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Maar dat doe je zelf.. vooral als je een foto van jezelf op jouw fotoboek zet waar je naakt achter de computer zit.
Presenteer jezelf dan anders
Yepquote:Op zondag 20 november 2011 13:58 schreef dawg het volgende:
stefanhaan, kun je goed spelen eigenlijk?
Neen. Houd het maar gewoon op te verschillend. Verdomd knap, verdomd fijn, verdomd lief, maar te verschillend.quote:Op zondag 20 november 2011 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vertel, opdat wij allen insiders kunnen worden!
Welks is dezen?quote:Op zondag 20 november 2011 14:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kun jij het nieuwe meettopic even in de OP zetten anders?
quote:Op zondag 20 november 2011 14:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neen. Houd het maar gewoon op te verschillend. Verdomd knap, verdomd fijn, verdomd lief, maar te verschillend.
Ahaha, Nou ja het is een beetje 50/50.quote:Op zondag 20 november 2011 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, iedereen wil maar foto's. Al ben je geloof ik de enige die mijn foto's nog niet heeft gezien.
Telt het niet mee dat ik heel lief ben?
Dit gebeurd sowieso, ongeacht Apocalyps of 12-12-12quote:Op zondag 20 november 2011 13:59 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Pas maar op hoor, over een x-aantal pagina's (of topics) komt meneertje weer binnenvallen en roepen dat wij allemaal lelijke no-lifers zijn die dat helemaal niet kunnen weten want we kennen hem helemaal niet in het echt, en in het echt zou zo'n tof persoon zoals hij ons niet eens aankijken. Want als hij dat wel zou doen, zouden we instant verliefd op hem worden enzo!
Ik heb ze lekker ook niet gezien.quote:Op zondag 20 november 2011 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, iedereen wil maar foto's. Al ben je geloof ik de enige die mijn foto's nog niet heeft gezien.
Telt het niet mee dat ik heel lief ben?
Wie is het dan?quote:Op zondag 20 november 2011 14:00 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Die gast denkt nog steeds dat ik dat ben.
Ik voel je pijn meisje, ik voel je pijn.quote:
En dan gaat hij weer even huilen en dreigen met kansloze banaanvragenquote:Op zondag 20 november 2011 14:01 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dit gebeurd sowieso, ongeacht Apocalyps of 12-12-12
Zullen we samen knuffelen en huilen omdat liefde zo verdomd kut is?quote:Op zondag 20 november 2011 14:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik voel je pijn meisje, ik voel je pijn.
Ha!quote:Op zondag 20 november 2011 14:01 schreef Lokasenna het volgende:
En dan gaat hij weer even huilen en dreigen met kansloze banaanvragen
En even schelden per DM als je wat insinueert over zijn verleden.
Geen idee,quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 14:03 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ha!
Jij zei banaan vragen Mwehehehehe
Hehehe, ik snap het.quote:Op zondag 20 november 2011 14:01 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ahaha, Nou ja het is een beetje 50/50.
Als je op een foto een bomber jack aan hebt en een te strakke broek, met een kansloos stekeltjes kapsel en een hotshot zonnebril..
beetje leuk gekleed verstaat iedereen wat anders bij.
Geen valse hoop geven anders krijgen we straks weer friend zone gezeik.
Wat jammer.quote:Op zondag 20 november 2011 14:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb ze lekker ook niet gezien.
Ik ook nietquote:Op zondag 20 november 2011 14:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe, ik snap het.![]()
Ik heb geen recente foto's, dus je zult even moeten wachten tot het volgende feestje.
[..]
Wat jammer.
Iets met een Turks meisje enzoquote:Op zondag 20 november 2011 14:03 schreef WokkelKardinaal het volgende:
wat heeftie vroeger gedaan dan
....geen eens een webcam?quote:Op zondag 20 november 2011 14:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe, ik snap het.![]()
Ik heb geen recente foto's, dus je zult even moeten wachten tot het volgende feestje.
Jaquote:Op zondag 20 november 2011 14:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zullen we samen knuffelen en huilen omdat liefde zo verdomd kut is?
Wij hebben wel heel lief over straat in Amsterdam gelopen.
Neejoh, good life picsquote:Op zondag 20 november 2011 14:06 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
....geen eens een webcam?
Feestjes, dat zijn altijd de meest verachte foto's
Ja, jij was er toen nog niet zo vaak als nu.quote:
Nee, niet eens.quote:Op zondag 20 november 2011 14:06 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
....geen eens een webcam?
Feestjes, dat zijn altijd de meest verachte foto's
En, heb je die?quote:Op zondag 20 november 2011 14:07 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zeker omdat je denkt dat ik kleine vingers heb omdat ik aziaat, he!
Maak stiekems screens!quote:
Kan niet tinychat heeft problemen nuquote:
Ik nu niet meer, ik ken hem alquote:Op zondag 20 november 2011 14:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maak stiekems screens!
Ik ben benieuwd naar gogosweden.![]()
http://tinychat.com/versierenquote:Op zondag 20 november 2011 14:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kan niet tinychat heeft problemen nu
Hihi.quote:Op zondag 20 november 2011 14:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"Ken". Hehehe. Shit, ik heb een webcam nodig.
Ja ach, als je het maar niet doet als je "vrienden" op bezoek zijnquote:Op zondag 20 november 2011 14:04 schreef LolaLovesYou het volgende:
Geen idee,
en ik zit er wel eens zo bij ja.. ik denk elke vrouw wel als het 40 graden is en je vakantie hebt en even wilt gamen maar geen zin hebt in die snijdende bikini bandjes en je toch topless hebt liggen pitten.
Hehe, nice.quote:Op zondag 20 november 2011 14:11 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mijne zijn klein, dus dan maakt het niet uit.
Alles lijkt groter in mijn handen.
Je kan gewoon als guest toch?quote:Op zondag 20 november 2011 14:12 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je moet gvd registreren, this better be good
Sympathieke ouders heb jij!quote:Op zondag 20 november 2011 14:11 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mijne zijn klein, dus dan maakt het niet uit.
Alles lijkt groter in mijn handen.
Oh jij bent mooi.quote:Op zondag 20 november 2011 14:13 schreef LolaLovesYou het volgende:
Ik ben te lui om mijn laptop aan te zetten [geen webcam op desktop]
Ooh hey kansloos man heeft me gesmst.
"JA je bent gewoon echt wat ik zoek, je bent zo cute." <---kent me 5 uur.
jonguuuh...quote:Op zondag 20 november 2011 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, niet eens.Ik ben niet zo van de foto's. Ik heb geen enkele foto in mijn huis geloof ik.
Joa, mijn papa heeft grote handen en mijn moeder normale denk ik, maar haar ring past ook om mijn duim.quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 14:14 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
jonguuuh...
probeert fotograaf te versieren, zegt dat ie niet van de foto's is.
quote:Op zondag 20 november 2011 14:14 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
jonguuuh...
dat was een beetje domquote:Op zondag 20 november 2011 14:14 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
jonguuuh...
ik snap je hoor. hou ook niet van piccies.quote:Op zondag 20 november 2011 14:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Ik heb wel foto's van toen ik een kleine baas was.
Ik heb wel foto's, maar die zijn verschrikkelijk.quote:Op zondag 20 november 2011 14:16 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Zou je bijna een meme van maken..
Valt toch wel mee?quote:
zien >:0quote:Op zondag 20 november 2011 14:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb wel foto's, maar die zijn verschrikkelijk.
Ik zal je niet meer hosselen.
Als ze zegt dat je mooi bent meent ze het meestal wel.quote:Op zondag 20 november 2011 14:17 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Valt toch wel mee?
Of bedoel je dat sarcastisch?
Hoezo heeft kansloos man jouw nummer dan?quote:Op zondag 20 november 2011 14:13 schreef LolaLovesYou het volgende:
Ik ben te lui om mijn laptop aan te zetten [geen webcam op desktop]
Ooh hey kansloos man heeft me gesmst.
"JA je bent gewoon echt wat ik zoek, je bent zo cute." <---kent me 5 uur.
Van Lant mag je het best geloven ja.quote:Op zondag 20 november 2011 14:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ze zegt dat je mooi bent meent ze het meestal wel.
Jij draagt sneakers!quote:Op zondag 20 november 2011 14:17 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Valt toch wel mee?
[..]
zien >:0
Hehehe.quote:Op zondag 20 november 2011 14:17 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Valt toch wel mee?
[..]
zien >:0
wie ik?quote:
Ik vraag het me nu ook een beetje af...quote:Op zondag 20 november 2011 14:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoezo heeft kansloos man jouw nummer dan?
Definitly no hipster. Snap dus niet hoe je jezelf daarmee associeert.quote:Op zondag 20 november 2011 14:20 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
wie ik?
Nee? Wat? Hoe kom je daar bij?
[..]
Ik vraag het me nu ook een beetje af...
Nee, ik meen het. Volle lippen, grote ogen, goede wenkbrauwen, goede kaaklijn en golvende haren.quote:Op zondag 20 november 2011 14:17 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Valt toch wel mee?
Die kaaklijn doet et emquote:Op zondag 20 november 2011 14:22 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee, ik meen het. Volle lippen, grote ogen, goede wenkbrauwen, goede kaaklijn en golvende haren.
Ooh ik niet hoor, de rest van de wereld alleen wel.quote:Op zondag 20 november 2011 14:22 schreef Sinji het volgende:
[..]
Definitly no hipster. Snap dus niet hoe je jezelf daarmee associeert.
nietquote:Op zondag 20 november 2011 14:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik las iets over gitaren?
ik vraag me af wat je aan een muziekinstrument als piano hebt, want je kan het moeilijk gebruiken om vrouwen te improviseren.
ik heb wel net even dit gespeeld, als voorbeeldje wat misschien populair kan zijn
ik speel neit en vaak, maar vraag me af of zoiets populair kan zijn. en hoe moet je dat dan gebruiken om een vriendin te krijgen?
http://www.megaupload.com/?d=NJNXO18G
Op Youtube het filmpje uploaden onder een geile accountnamen. Likes en comments stromen binnen.quote:Op zondag 20 november 2011 14:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik vraag me af wat je aan een muziekinstrument als piano hebt, want je kan het moeilijk gebruiken om vrouwen te improviseren.
ik heb wel net even dit gespeeld, als voorbeeldje wat misschien populair kan zijn
ik speel neit en vaak, maar vraag me af of zoiets populair kan zijn. en hoe moet je dat dan gebruiken om een vriendin te krijgen?
Omdat ik geen bal van die site snap. Plus geen webcam. Morgen koop ik een webcam.quote:
Well ty.quote:Op zondag 20 november 2011 14:22 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee, ik meen het. Volle lippen, grote ogen, goede wenkbrauwen, goede kaaklijn en golvende haren.
Lady Gaga en Nicki Minaj zijn ook vreemd. Scoort blijkbaarquote:Op zondag 20 november 2011 14:25 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ooh ik niet hoor, de rest van de wereld alleen wel.
Ik heb een grote bril, ik ben artistiek, ik draag jurkjes met gebreiden panties en loop meestal met een analoge camera. Ik draag niks van merken omdat ik daar te arm voor ben en draag vaak lange kettingen met rare zelf gekleide zooi er aan.
Ik ben gewoon een autonoom kindje, dus niet mainstream, niet mainstream = hipster.
Ik associeer mezelf helemaal nergens mee
Ik ben gewoon een beetje vreemd?
Ja dan doen we gewoon een skype groep of zo ..quote:Op zondag 20 november 2011 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik geen bal van die site snap. Plus geen webcam. Morgen koop ik een webcam.
Ahahah, oh!quote:Op zondag 20 november 2011 14:28 schreef Sinji het volgende:
[..]
Lady Gaga en Nicki Minaj zijn ook vreemd. Scoort blijkbaar
Maar jij bent nog een beetje forever alone. Doesn't compute.
Nee ik heb geen vriend,quote:Op zondag 20 november 2011 14:28 schreef kingtoppie het volgende:
En lola, doe niet zo raar, je hebt zelfs een vriend toch? (als ik het goed begrepen had)
Pfff, kom op. In eerste instantie was hij niet zo kansloos.quote:Op zondag 20 november 2011 14:31 schreef kingtoppie het volgende:
Misschien moet je je nummer niet aan kansloze mensen geven
Anticlimax.quote:Op zondag 20 november 2011 14:32 schreef minibeer het volgende:
Ik vind het wel een mooie combinatie: LolaLovesYou, met daaronder: "Opbokken".
Ik zag je deze wel posten en snel ninja-editen, you scoundrel!quote:Op zondag 20 november 2011 14:30 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ja dan doen we gewoon een skype groep of zo ..
[..]
Ahahah, oh!
Nee hoor ik ben niet echt forever alone? Hoe kom je daar bij?
Oh wauw op die van facebook ben je nog mooier. Je lijkt een beetje op Amy Winehouse.quote:Op zondag 20 november 2011 14:27 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Well ty.
Maar het gaat natuurlijk ook om hoe mooi je van binnen bent.
Volgens mij ben ik best wel een beetje lelijk soms
Ooh jeez, die 3 facebooks die vrienden voor me hebben gemaakt die ik niet gebruik?quote:Op zondag 20 november 2011 14:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh wauw op die van facebook ben je nog mooier. Je lijkt een beetje op Amy Winehouse.
Ja hahaha,quote:Op zondag 20 november 2011 14:34 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik zag je deze wel posten en snel ninja-editen, you scoundrel!
[ afbeelding ]
Hij heeft het dus verneukt door jou een wanhopig sms'je te sturen?quote:Op zondag 20 november 2011 14:33 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Pfff, kom op. In eerste instantie was hij niet zo kansloos.
Hormonen hebben vaker een negatieve werking op man wezens D:
Aan zelfkennis tenminste geen gebrekquote:Op zondag 20 november 2011 14:27 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Well ty.
Maar het gaat natuurlijk ook om hoe mooi je van binnen bent.
Volgens mij ben ik best wel een beetje lelijk soms
Nee, hij snapt gewoon niet dat een meisje proberen te kussen en dan zeggen,quote:Op zondag 20 november 2011 14:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij heeft het dus verneukt door jou een wanhopig sms'je te sturen?
Nu heb ik zin in paddenstoelenquote:Op zondag 20 november 2011 14:38 schreef Heathcliff80 het volgende:
Die topics schieten hier als paddenstoelen uit de grond!
quote:Op zondag 20 november 2011 14:38 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Nee, hij snapt gewoon niet dat een meisje proberen te kussen en dan zeggen,
"Nee joh, vertrouw me maar, als ik zo'n jongen was geweest dan was ik allang weg gelopen omdat je te veel moeite was." niet echt in je voordeel werkt.
Ik probeer hem dat nu te laten zien..maar het werkt niet
ja amy whinehous is coolquote:Op zondag 20 november 2011 14:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh wauw op die van facebook ben je nog mooier. Je lijkt een beetje op Amy Winehouse.
Kijk zo:
[ afbeelding ]
Ik joeg ze weg, toen jij wegging was iedereen er nogquote:Op zondag 20 november 2011 14:39 schreef stefanhaan het volgende:
Mijn slechte haar heeft iedereen weggejaagd
ja die 4/10.. dat staat niet bij jouw gezichts vorm schatje..quote:Op zondag 20 november 2011 14:39 schreef stefanhaan het volgende:
Mijn slechte haar heeft iedereen weggejaagd
Vroegah was alles betah. Wat was ze leuker toen, itt tot.. jeweetwelquote:Op zondag 20 november 2011 14:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Kijk zo:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hij zit gewoon zo hoog van zichzelf dat hij vind dat jij voor hem hoort te vallen.. dus een afwijzing is onterecht omdat hij moeite voor je doetquote:Op zondag 20 november 2011 14:41 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ik denk gewoon dat zijn iq niet zo hoog ligt?
Ik kan er echt gewoon niet bij...
Ja inderdaad,quote:Op zondag 20 november 2011 14:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee hij zit gewoon zo hoog van zichzelf dat hij vind dat jij voor hem hoort te vallen.. dus een afwijzing is onterecht omdat hij moeite voor je doet
Dumpen die vent
kun je op msn komen, ik verveel mequote:Op zondag 20 november 2011 14:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja amy whinehous is cool
ze ging vet goed improviseren met " i kissed your fingertips" en zo toen ze de tekst niet meer wist toen ze dronken was tijdens zon uitvoering. en als je haar zo dronken op het podium ziet huppelen is dat echt aantrekkelijk.
vandaar ook back to black fan dat ik even was
http://www.megaupload.com/?d=NJNXO18G zo, en dan zoals hem
met een leuk meisje, met zon zwoele stem
echt wauw is dat
Puur uit interesse;quote:Op zondag 20 november 2011 14:50 schreef LolaLovesYou het volgende:
en ik val op innerlijk, dus moet ie toch wat anders gaan proberen als ie me echt leuk vind.
Bij deze moet je wel eerst de looks hebben voordat ze überhaupt met je praat (want visueel ingesteld). Als dán het innerlijk ook klopt is het een match.quote:Op zondag 20 november 2011 14:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Puur uit interesse;
Wat voor innerlijk val je dan op? Wat moet een man doen om indruk op je te maken?
Ik zat er al een kwartier zonder dat er iemand te zien wasquote:Op zondag 20 november 2011 14:54 schreef moneyfornothing het volgende:
Ligt het aan mij of zit er niemand op die chatsitedingeslink?
moet dat?quote:Op zondag 20 november 2011 14:52 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
kun je op msn komen, ik verveel me
dan kun je me helpen met spullen beoordelen voor marktplaats.nl
Gewoon met mensen gaan praten, misschien vinden ze je wel aardig.quote:Op zondag 20 november 2011 14:55 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
moet dat?
bijna niemand is geintereseerd in mij, of wil iets van me. val volledig buiten hier overal, en ook van de rest van de wereld.. waarom jij wel, wat heb ik gedaan wat ik kan herhalen bij iedereen zodat ik minder buiten alles val?
Ik ging net eventjes kijken, maar het viel een beetje tegen ja.quote:Op zondag 20 november 2011 14:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zat er al een kwartier zonder dat er iemand te zien was
Dus toen ging ik ook maar weg.
ja dat zijn erg belangrijke vragen.quote:Op zondag 20 november 2011 14:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Puur uit interesse;
Wat voor innerlijk val je dan op? Wat moet een man doen om indruk op je te maken?
Nee, het is meer..quote:Op zondag 20 november 2011 14:52 schreef kingtoppie het volgende:
Haha, tjah... je wilt geen vriendje en je vind het moeilijk mensen af te blazen, gaat goed Lola
Nou ja.. ik ben niet bepaald dom,quote:Op zondag 20 november 2011 14:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Puur uit interesse;
Ik ben er ook nog steeds niet achter hoe ik met een gitaar indruk kan makenquote:Op zondag 20 november 2011 14:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik vraag me af wat je aan een muziekinstrument als piano hebt, want je kan het moeilijk gebruiken om vrouwen mee te impeneren
toen ik dat van gitaren las heb ik net dit even opgenomen, als voorbeeldje wat misschien populair kan zijn?
is zoiets de goede richting voor "cool" zijn (als je het even goed instudeerd enzo, en het lied goed afmaakt en compleet kan)
Ik ben ook niet super actief al zeg ik het zelf.. maar zou het wel graag zijnquote:Op zondag 20 november 2011 14:58 schreef LolaLovesYou het volgende:
Gewoon gezellig sociaal zijn en actief. Niet gvd elk weekend op de bank een beetje zappen. En die de efteling en disney, zelfs de peuter attracties gewoon grappig vinden...
Tot hier dacht ik; wauw, wat een perfect meisje.quote:Op zondag 20 november 2011 14:58 schreef LolaLovesYou het volgende:
Nou ja.. ik ben niet bepaald dom,
ik wil iemand hebben waar ik gewoon een intelligent gesprek mee kan hebben die niet elke 5 minuten me reet probeert te grijpen
Maar dat klinkt als mijn spiegelbeeldquote:Gewoon gezellig sociaal zijn en actief. Niet gvd elk weekend op de bank een beetje zappen. En die de efteling en disney, zelfs de peuter attracties gewoon grappig vinden...
Ik sinds deel 3, dus over een paar dagen, in deeltje 503, kan ik mijn 500-delige jubileum vierenquote:Op zondag 20 november 2011 14:58 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja dat zijn erg belangrijke vragen.
zo benzin, "we" zitten allebei al minstens sinds deel 2 hier in dit topic. zijn we nu met elkaar aan het praten?
Een meet in de Efteling ofzo zou wel echt vet zijn, bedenk ik me net.quote:Op zondag 20 november 2011 14:58 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Nee, het is meer..
ik vind dat iedereen een kans verdient zich.. te bewijzen.
[..]
Nou ja.. ik ben niet bepaald dom,
ik wil iemand hebben waar ik gewoon een intelligent gesprek mee kan hebben die niet elke 5 minuten me reet probeert te grijpen
Gewoon gezellig sociaal zijn en actief. Niet gvd elk weekend op de bank een beetje zappen. En die de efteling en disney, zelfs de peuter attracties gewoon grappig vinden...
Ik ga het even opzoeken.quote:Op zondag 20 november 2011 15:04 schreef stefanhaan het volgende:
Ik weet niet sinds welk deel ik meepost, al lang inniedergeval
Deel 140 zo te zienquote:Op zondag 20 november 2011 15:04 schreef stefanhaan het volgende:
Ik weet niet sinds welk deel ik meepost, al lang inniedergeval
Kut herriequote:Op zondag 20 november 2011 15:04 schreef stefanhaan het volgende:
Hihi joysa, vervelen met Mijn muziek
Three days grace - The animal I have become
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |