Kan best hoorquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:15 schreef Esses het volgende:
[..]
Tegen de sporen die we verloren laten gaan dragen we maskertjes en handschoenen. Laten we vooral blijven geloven dat er na maanden op de bodem nog sporen op zitten
Een vingerafdruk of een DNA spoor? Forget it. Niet meer forensisch te gebruiken.quote:
Want?quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:38 schreef Esses het volgende:
[..]
Een vingerafdruk of een DNA spoor? Forget it. Niet meer forensisch te gebruiken.
Hoe lang heeft het daar op de bodem gelegen?quote:
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:41 schreef Esses het volgende:
[..]
Hoe lang heeft het daar op de bodem gelegen?
dat ding ligt daar al 3 maanden!quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Bovendien spoel je vingerafdrukken niet weg met een beetje water.
Forensisch Analytici kunnen daar nog wel wat techniekjes op loslaten naar mijn weten.
Ok jij mist wat. Dat ding ligt daar zogenaamd al 3 maanden!quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:46 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dan bestaat er nog steeds de kans dat je er vingerafdrukken op vindt.
Keep your panties onquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:47 schreef Esses het volgende:
[..]
Ok jij mist wat. Dat ding ligt daar zogenaamd al 3 maanden!
Euhm, Waar staat de O in H2O dan voor?quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:46 schreef samthegreat5 het volgende:
Water vormt toch immers een beschermende laag tegen zuurstof?
Daarbij: Als dat ding er al 3 maanden ligt, visjes. Water, ga maar door.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Keep your panties on. Ik zeg alleen dat het nog steeds mogelijk is dat er sporen opzitten. Maar 3 maanden is wel lang, dat klopt.
Overigens je kan idd een iontechnisch onderzoek doen. Zal hierbij wel gebeuren, maar normaal neitquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Keep your panties on. Ik zeg alleen dat het nog steeds mogelijk is dat er sporen opzitten. Maar 3 maanden is wel lang, dat klopt.
Een zuurstof atoom. Maar dat heeft niks van doen met vergaan van metaal of ontbinding van lichamen. Daar zorgt vrij zuurstof-gas voor (het element zuurstof O2 in gasfase), en dat is bijvoorbeeld in moerassen en van die veensloten in hele lage concentratie aanwezig. Dus vandaar ook die veenlijken. Dus hangt af van O2-concentratie.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Euhm, Waar staat de O in H2O dan voor?
En aangezien wij de concentratie op de locatie niet kennen kun je dat dus niet hard maken.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Een zuurstof atoom. Maar dat heeft niks van doen met vergaan van metaal of ontbinding van lichamen. Daar zorgt vrij zuurstof-gas voor (het element zuurstof O2 in gasfase), en dat is bijvoorbeeld in moerassen en van die veensloten in hele lage concentratie aanwezig. Dus vandaar ook die veenlijken. Dus hangt af van O2-concentratie.
Precies, dus ik doe verder ook geen harde beweringenquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En aangezien wij de concentratie op de locatie niet kennen kun je dat dus niet hard maken.
Wat is iontechnisch onderzoek? Nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:53 schreef Esses het volgende:
[..]
Overigens je kan idd een iontechnisch onderzoek doen. Zal hierbij wel gebeuren, maar normaal neitDNA betwijfel ik of ze dat vinden gaan. Maar verder...
Ook daar zullen de meningen over verschillen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:56 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Precies, dus ik doe verder ook geen harde beweringen.
Over wa?quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ook daar zullen de meningen over verschillen.
Even schoon geveegd voordat ze hem aan de pers toondenquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:59 schreef AchJa het volgende:
Overigens vind ik die pijp er op de foto toch knap schoon uitzien na 3 maanden in de plomp gelegen te hebben.
Vandaar de handschoenen....quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:00 schreef Esses het volgende:
[..]
Even schoon geveegd voordat ze hem aan de pers toonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |