quote:Astrid en Stefan zijn allebei 38 jaar en cursuscoördinator bij Bouwradius en klantmanager bij
Getronics. De twee zijn 10 jaar getrouwd en ze hebben een dochter van 6 en zoon van 8. Hun hobby's zijn tuinieren, klussen en het gezin.
Astrid en Stefan hebben elkaar ontmoet in de sportschool, terwijl ze beiden fanatiek aan het sporten waren. Sporten doen ze inmiddels niet meer zo veel, maar fanatiek zijn ze nog steeds! Dit koppel gaat in Het Blok dan ook absoluut voor de winst. In het normale leven zijn Astrid en Stefan in ieder geval succesvol: alle twee een geslaagde carrière, twee kinderen en een 'twee-onder-een-kaphuis'. In dit huis hebben ze samen de nodige kluservaring opgedaan. Ze hebben het huis helemaal gestript en opnieuw opgebouwd. Tussen Astrid en Stefan kan het er soms heftig aan toe gaan tijdens het klussen, maar dat is gewoon hun manier van communiceren. Astrid en Stefan zijn echte gezinsmensen en het gemis van hun kinderen wordt voor dit stel misschien wel de zwaarste beproeving van Het Blok!
quote:Kim en John zijn 24 en 26 jaar. Kim is lerares op een basisschool en John is de marketingman bij een cateraar. Hun hobby's zijn hockey, creatief bezig zijn, feesten, online marketing, winkelen.
Kim en John zijn drie jaar bij elkaar en wonen sinds anderhalf jaar samen. Ze ontmoetten elkaar tijdens een avondje stappen en het was liefde op het eerste gezicht. Vooral van Kims kant. Maar John ging al snel overstag en een week later was de zaak beklonken. Kim en John hebben tot nu toe samen twee appartementen ingericht. Ze hebben veel gevoel voor styling en trends. Ze houden van knutselen en creatief bezig zijn, maar van het echte verbouwingswerk hebben ze nog geen kaas gegeten. Toch denken zij Het Blok te kunnen gaan winnen op creativiteit. Deze Brabantse Blokbewoners houden wel van een feestje en zullen hun medeblokbewoners gaan verrassen met hun ludieke grappen en grollen. Maar of dat ze gaat helpen…?
quote:Suzanne en Krijn zijn 23 en 35 jaar. Suzanne is student Industrieel Ontwerp en Krijn is gymleraar op een basisschool. De twee hebben veel hobby´s, waaronder golfen, surfen, reizen, hockey, snowboarden, sleutelen aan zijn motor en oude jeep.
Suzanne en Krijn hebben elkaar leren kennen in de kroeg en wonen alweer drie jaar samen. Ze zijn net terug van een lange wereldreis en zijn dus goed op elkaar ingespeeld. Ze hebben een groot leeftijdsverschil maar merken daar in hun relatie helemaal niks van. Krijn en Suzanne zijn bijzonder aan elkaar gewaagd, supersportief en verliezen is voor hen absoluut geen optie! Suzanne is bloedfanatiek en een echte doorzetter. Deze eigenschappen zal ze hard nodig hebben om haar gebrek aan kluservaring te compenseren. Gelukkig kan Krijn wel vrij goed klussen. Hij heeft hun appartement helemaal zelf verbouwd. Zij denken Het Blok te gaan winnen op doorzettingsvermogen en intelligentie!
Game Over! Vervangen door het reservekoppel
quote:Thom en Wim zijn 30 en 40 jaar. Thom is teammanager klantenservice en Wim is calculator/werkvoorbereider bij een woningbouwvereniging. De twee wonen bijna 12 jaar samen. Hun hobby's zijn uitgaan, theater en vrienden.
Thom en Wim hebben elkaar ruim twaalf jaar geleden leren kennen via een chatbox op internet. Drie maanden later woonden ze samen. Thom en Wim denken een goede kans te maken Het Blok te winnen. Wim heeft drie jaar een eigen klusbedrijf gehad en werkt nu als calculator/werkvoorbereiderbij een woningbouwcorporatie. Samen hebben Thom en Wim al drie huizen gekocht en helemaal verbouwd. Wim is de harde werker en Thom is de motivator, die Wim er weer bovenop helpt als hij het even niet meer ziet zitten. De twee heren vormen een ijzersterk team dat goed kan samenwerken, al komt daar wel het nodige vuurwerk aan te pas. Thom en Wim zijn echte levensgenieters, die dol zijn op theater, terrasjes en gezelligheid met vrienden. Maar of ze het in Het Blok ook zo gezellig weten te houden…?
daar onder mogen ze het ook wel eens opknappenquote:
Ja dat zekerquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:47 schreef densmee het volgende:
[..]
daar onder mogen ze het ook wel eens opknappen
Volgens mij wel. Op Funda stond dat er tot de 17e geboden kon worden, anders was dat wel langer.quote:
Nee, is gesloten op last van de VWAquote:Op woensdag 23 november 2011 09:45 schreef Bleie het volgende:
Is die snackbar op de begane grond nou nog geopend eigenlijk? Die hadden altijd best prima broodjes doner.
Het zullen wel weer makelaars/bedrijven zijn die er op hebben geboden. Geen particulier die zich hieraan waagtquote:Op woensdag 23 november 2011 11:34 schreef SuperPoekie het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Op Funda stond dat er tot de 17e geboden kon worden, anders was dat wel langer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze leefden nog lang en gelukkig
Vanzelfsprekend.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:31 schreef Redefine het volgende:
Met natuurlijk eerst een kwartier terugblikken.
Maar die Theosamenvatting danquote:Op woensdag 23 november 2011 20:34 schreef egeltje1985 het volgende:
Jeez, we hebben al gekeken hoor, deze samenvatting hoeft niet van mij.
die qoonkamer is echt dikke bagger met die open haard waar je niets mee kunt en qua inrichting nogal beperkend isquote:
Haha ja.quote:
Ok, die was tof.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:34 schreef SuperPoekie het volgende:
[..]
Maar die Theosamenvatting dan
Ik krijg nog steeds eenquote:Op woensdag 23 november 2011 20:38 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
die qoonkamer is echt dikke bagger met die open haard waar je niets mee kunt en qua inrichting nogal beperkend is
Wel heeeeel erg in het makelaarstaaltje trouwensquote:Op woensdag 23 november 2011 20:40 schreef SuperPoekie het volgende:
[..]
Ik vind deze review van de appartementen ook wel leuk eigenlijk.
Sterker nog, het gaat van je vloeroppervlak af omdat die stukken om de 20-30cm diepe vakken niet aan de andere kant meer ruimte opleveren. Nutteloos dus, een kast was beter geweest. Kan je meer in kwijt.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:40 schreef egeltje1985 het volgende:
Vakken in de muur zou ik geen bergruimte noemen, eerder uitstalruimte. Of heel misschien voor boeken.
Ja inderdaad, liever een paar billy's.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:42 schreef SuperPoekie het volgende:
[..]
Sterker nog, het gaat van je vloeroppervlak af omdat die stukken om de 20-30cm diepe vakken niet aan de andere kant meer ruimte opleveren. Nutteloos dus, een kast was beter geweest. Kan je meer in kwijt.
Maar het isquote:Op woensdag 23 november 2011 20:42 schreef SuperPoekie het volgende:
[..]
Sterker nog, het gaat van je vloeroppervlak af omdat die stukken om de 20-30cm diepe vakken niet aan de andere kant meer ruimte opleveren. Nutteloos dus, een kast was beter geweest. Kan je meer in kwijt.
Ach kun je je voeten lekker tegen de muur afzetten als je op de bank zit.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar het isspeels
![]()
![]()
Ik vind het idee heel leuk, maar dan in een ruimte die zeker 2 keer zo groot is. Ik krijg het al benauwd als ik dat bankje zo vlakbij die open haard gepropt zie staan.
Dat ligt aan de prijs.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:43 schreef SuperPoekie het volgende:
Je moet gewoon niet langer dan 1,70m zijn en niet te dik, dan zijn het wel prima appartementen
Ze stonden voor gemiddeld 175000 op funda. Biedingen zullen daar wel overheen moeten zijn gegaan als ze 'flink' genoemd worden.quote:
voor boeken had het beter lager en breder gekund toch?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:40 schreef egeltje1985 het volgende:
Vakken in de muur zou ik geen bergruimte noemen, eerder uitstalruimte. Of heel misschien voor boeken.
Goede vraag. Ik snap ook nog steeds geen hol van de toegang tot de appartementen. Soms is het net alsof je vanuit het trappenhuis zo naar binnen strompelt.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:42 schreef Redefine het volgende:
Hoe zit het dan met de deur van Astrid en Stefan. Zit die beneden AAN de trap, dus op de derde?
Ja, of je moet er zelf nog plankjes in maken.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
voor boeken had het beter lager en breder gekund toch?
Dat is in oudere Amsterdamse woningen heel gewoon hoor. Als je maar 50 m2 hebt, ga je niet ook nog ruimte verspillen aan een hal, dus vaak sta je direct in de woonkamer.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik snap ook nog steeds geen hol van de toegang tot de appartementen. Soms is het net alsof je vanuit het trappenhuis zo naar binnen strompelt.
Maar goed, een overzichtelijk beeld filmen valt natuurlijk ook niet mee in die veredelde studentenkamers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De tering. Ik snap dat het Amsterdam is, maar voor iets meer dan dat woon ik hier in Brabant zowat in drie blok-delenquote:Op woensdag 23 november 2011 20:46 schreef SuperPoekie het volgende:
Ze stonden voor gemiddeld 175000 op funda. Biedingen zullen daar wel overheen moeten zijn gegaan als ze 'flink' genoemd worden.
En de eerste studenten komen al kijken.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik snap ook nog steeds geen hol van de toegang tot de appartementen. Soms is het net alsof je vanuit het trappenhuis zo naar binnen strompelt.
Maar goed, een overzichtelijk beeld filmen valt natuurlijk ook niet mee in die veredelde studentenkamers.
Ik had dat dus mis.. maar goed, het was nog steeds redelijk aan de prijs, omdat Amsterdam, volgens mij is die wijk nu ook redelijk populair.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:52 schreef JDude het volgende:
[..]
De tering. Ik snap dat het Amsterdam is, maar voor iets meer dan dat woon ik hier in Brabant zowat in drie blok-delen.
Er zullen heus wel echte deuren zitten, maar die zie je inderdaad nooit. Bij 1/3 kan ik me wel voorstellen dat ze gewoon bij binnenkomst zitten. Maar bij 4 moet dat dan dus op de 3e zijn.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Kindje kan in de kast joh, geen probleem.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:55 schreef RedFever007 het volgende:
Waarom zou je in godsnaam zo;n appartement met een kindje kopen
Omdat het op een hoek staat is het een wat onhandige vorm.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:56 schreef JDude het volgende:
Mja, mijn eerste studiootje was 42m2, maar ik heb het idee dat ik daar meer vrijheid had om de ruimte in te delen dan in de blokwoningen.
Het ligt ook aan de efficiëntie van de woning en de indeling.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:56 schreef JDude het volgende:
Mja, mijn eerste studiootje was 42m2, maar ik heb het idee dat ik daar meer vrijheid had om de ruimte in te delen dan in de blokwoningen.
Omdat huren voor stumpers is?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:55 schreef RedFever007 het volgende:
Waarom zou je in godsnaam zo;n appartement met een kindje kopen
Nopequote:Op woensdag 23 november 2011 20:58 schreef RedFever007 het volgende:
Lindemans wijntje? Of sponsoren die dit jaar niet
quote:
Zoek dan iets verder van Amsterdam inderdaad, heb je tenminste iets meer ruimtequote:Op woensdag 23 november 2011 20:59 schreef RedFever007 het volgende:
[..]dat sowieso
maar ik bedoel meer: die dingen zijn 50 a 60m2? Daar wil je toch niet met 3 personen gaan wonen
I is 48, II en III 50 en IV is 53 m2. Dat is krap met 3, maar het kan wel.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:59 schreef RedFever007 het volgende:
[..]dat sowieso
maar ik bedoel meer: die dingen zijn 50 a 60m2? Daar wil je toch niet met 3 personen gaan wonen
Sommige mensen willen per se in de hoofdstad wonenquote:Op woensdag 23 november 2011 21:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Zoek dan iets verder van Amsterdam inderdaad, heb je tenminste iets meer ruimte
Yeah, ik ben een stumperquote:
Dat doe ik ook, goedkoper en groter dan deze appartementen. Zit je alleen niet in het centrum.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Sommige mensen willen per se in de hoofdstad wonen
Nog even een terugblik (keer 4), dus zal even wachten zijn tot het beter wordt.quote:
Als je een abnormaal grote keuken hebt, dan kook je meer, eet je dus meer, verteer je dus meer... en heb je ruimte nodig in je toilet.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:53 schreef RedFever007 het volgende:
die douche is wel abnormaal groot voor zo'n appartement vind ik![]()
En al dat vet moet je er aftrainen dus moet je veel douchenquote:Op woensdag 23 november 2011 21:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je een abnormaal grote keuken hebt, dan kook je meer, eet je dus meer, verteer je dus meer... en heb je ruimte nodig in je toilet.
Mja, wat had je anders verwacht? Alles is al achter de rug, alleen de prijzen moeten nog even bekend gemaakt worden.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nog even een terugblik (keer 4), dus zal even wachten zijn tot het beter wordt.
quote:
viel mij ook opquote:Op woensdag 23 november 2011 21:12 schreef k_man het volgende:
Erik heeft een schurftige plek op z'n kaak.
quote:@marijn
Marijn
"live" uitzending van #hetblok is gisteren opgenomen. Plein is nu leeg en stond gisteren vol met dutchview vrachtwagens en gear...
6 minuten geleden via TweetDeck
De trap blijkbaar, en misschien nog wat aan het dakterras.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:22 schreef amaranta het volgende:
best veel werkzaamheden bih astrid en oempa dus
Dat gedoe met veilen vond ik ook wat saai altijd. Drie keer uitleggen wat 'mijnen' was.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, dit jaar niet.Hoogste bod = prijs = verkoop
Waarom niet?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:25 schreef Starlie het volgende:
En bod is nog niet de koopprijs dus dit slaat eigenlijk nergens op...
dat bedoel ikquote:Op woensdag 23 november 2011 21:25 schreef Starlie het volgende:
En bod is nog niet de koopprijs dus dit slaat eigenlijk nergens op...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |