die qoonkamer is echt dikke bagger met die open haard waar je niets mee kunt en qua inrichting nogal beperkend isquote:
Haha ja.quote:
Ok, die was tof.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:34 schreef SuperPoekie het volgende:
[..]
Maar die Theosamenvatting dan
Ik krijg nog steeds eenquote:Op woensdag 23 november 2011 20:38 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
die qoonkamer is echt dikke bagger met die open haard waar je niets mee kunt en qua inrichting nogal beperkend is
Wel heeeeel erg in het makelaarstaaltje trouwensquote:Op woensdag 23 november 2011 20:40 schreef SuperPoekie het volgende:
[..]
Ik vind deze review van de appartementen ook wel leuk eigenlijk.
Sterker nog, het gaat van je vloeroppervlak af omdat die stukken om de 20-30cm diepe vakken niet aan de andere kant meer ruimte opleveren. Nutteloos dus, een kast was beter geweest. Kan je meer in kwijt.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:40 schreef egeltje1985 het volgende:
Vakken in de muur zou ik geen bergruimte noemen, eerder uitstalruimte. Of heel misschien voor boeken.
Ja inderdaad, liever een paar billy's.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:42 schreef SuperPoekie het volgende:
[..]
Sterker nog, het gaat van je vloeroppervlak af omdat die stukken om de 20-30cm diepe vakken niet aan de andere kant meer ruimte opleveren. Nutteloos dus, een kast was beter geweest. Kan je meer in kwijt.
Maar het isquote:Op woensdag 23 november 2011 20:42 schreef SuperPoekie het volgende:
[..]
Sterker nog, het gaat van je vloeroppervlak af omdat die stukken om de 20-30cm diepe vakken niet aan de andere kant meer ruimte opleveren. Nutteloos dus, een kast was beter geweest. Kan je meer in kwijt.
Ach kun je je voeten lekker tegen de muur afzetten als je op de bank zit.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar het isspeels
![]()
![]()
Ik vind het idee heel leuk, maar dan in een ruimte die zeker 2 keer zo groot is. Ik krijg het al benauwd als ik dat bankje zo vlakbij die open haard gepropt zie staan.
Dat ligt aan de prijs.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:43 schreef SuperPoekie het volgende:
Je moet gewoon niet langer dan 1,70m zijn en niet te dik, dan zijn het wel prima appartementen
Ze stonden voor gemiddeld 175000 op funda. Biedingen zullen daar wel overheen moeten zijn gegaan als ze 'flink' genoemd worden.quote:
voor boeken had het beter lager en breder gekund toch?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:40 schreef egeltje1985 het volgende:
Vakken in de muur zou ik geen bergruimte noemen, eerder uitstalruimte. Of heel misschien voor boeken.
Goede vraag. Ik snap ook nog steeds geen hol van de toegang tot de appartementen. Soms is het net alsof je vanuit het trappenhuis zo naar binnen strompelt.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:42 schreef Redefine het volgende:
Hoe zit het dan met de deur van Astrid en Stefan. Zit die beneden AAN de trap, dus op de derde?
Ja, of je moet er zelf nog plankjes in maken.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
voor boeken had het beter lager en breder gekund toch?
Dat is in oudere Amsterdamse woningen heel gewoon hoor. Als je maar 50 m2 hebt, ga je niet ook nog ruimte verspillen aan een hal, dus vaak sta je direct in de woonkamer.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik snap ook nog steeds geen hol van de toegang tot de appartementen. Soms is het net alsof je vanuit het trappenhuis zo naar binnen strompelt.
Maar goed, een overzichtelijk beeld filmen valt natuurlijk ook niet mee in die veredelde studentenkamers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De tering. Ik snap dat het Amsterdam is, maar voor iets meer dan dat woon ik hier in Brabant zowat in drie blok-delenquote:Op woensdag 23 november 2011 20:46 schreef SuperPoekie het volgende:
Ze stonden voor gemiddeld 175000 op funda. Biedingen zullen daar wel overheen moeten zijn gegaan als ze 'flink' genoemd worden.
En de eerste studenten komen al kijken.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik snap ook nog steeds geen hol van de toegang tot de appartementen. Soms is het net alsof je vanuit het trappenhuis zo naar binnen strompelt.
Maar goed, een overzichtelijk beeld filmen valt natuurlijk ook niet mee in die veredelde studentenkamers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |