SPOILER: Tips voor de beginnende icoontjesmakersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wil je zelf proberen een avatar te maken dan is http://mypictr.com/ een goede online editor.
OP met dank aan Shiznuts
en weer verder..
[ Bericht 6% gewijzigd door Rucky op 20-11-2011 12:51:53 ]Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
Aber, doch.quote:Op zondag 20 november 2011 12:24 schreef kanovinnie het volgende:
Zit hij nou niet vast aan een chain?
quote:Op zondag 20 november 2011 12:21 schreef shiznuts het volgende:
Haal die broken Tinypic anders ff weg, oogt de OP weer clean.
Eventueel wat van vorig topic er neerzetten.
En misschien www.mypictr.com vermelden.
Game on!
En in gebruik genomen!quote:Op zondag 20 november 2011 11:20 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Hier's je headert.
[ afbeelding ]
Misschien
Is
Zoiets
Ook
Wel
Lachen,
Toch?
[ afbeelding ]
If
You
Know
What
I
Mean
quote:Op zondag 20 november 2011 14:09 schreef Nyan het volgende:
Hoi iedereen, ik vroeg me af of iemand iets leuks kon doen met een UI van Nyancat?
Heb zelf lopen sleutelen, maar het pakt te klein uit iedere keer...
quote:
Je hebt vast wel een idol of een favoriet film fragment.quote:Op maandag 21 november 2011 20:59 schreef MohammedJan het volgende:
Hallon,
Ik heb geen idee wat voor UI ik wil, dus maak je mooiste,randomste of creatievste UI en wordt mijn held!!!
quote:Wil je iets aanvragen? Dat kan. Wees echter wel zo specifiek mogelijk. Met de opmerkingen 'verras me maar!' en 'ja, maak maar iets leuks' kan men niet zo heel veel.
Ik ga kijken. Is wel grappig filmpje hoor.quote:Op maandag 21 november 2011 21:33 schreef LompeHork het volgende:
Wil ik even naar kijken, welke seconden wil je hebben? Ik ga niet dat hele filmpje bekijken
Hij wordt er niet mooier op maar zo past 'ie als UI...quote:Op woensdag 23 november 2011 19:32 schreef Klojo120 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dezen zelf proberen te vergiffen maar dan krijg ik een error dat het bestand ~ groot is. Misschien weet men er hier raad mee.
(En als het kan dat zit wel snor erbij zetten![]()
)
Edit: goh wat ben ik een dommie, het bestand was te groot ofc.
Held<3quote:Op woensdag 23 november 2011 19:55 schreef HaJee het volgende:
[..]
Hij wordt er niet mooier op maar zo past 'ie als UI...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:03 schreef crv het volgende:
Hoi,
Zou iemand mij kunnen helpen om mijn UI een zwarte pietenmuts en voor later een kerstmuts te geven?
Als het origineel nodig is even PM-en
Dank is groot.
[/[quote]Op woensdag 23 november 2011 20:10 schreef datisstom het volgende:
Ik wil ook graag mijn UI met een mijter of sneeuwvlokken ofzo
Dat kan je beter vragen in:quote:Op woensdag 23 november 2011 20:10 schreef datisstom het volgende:
Ik wil ook graag mijn UI met een mijter of sneeuwvlokken ofzo
Alwaar ik een week geleden al wat voor 'm gemaakt hebquote:Op woensdag 23 november 2011 20:14 schreef Rucky het volgende:
[..]
[..]
Dat kan je beter vragen in:
Show hier je FEEst-avatar of vraag er eentje aan! #17
Niet gezien iddquote:Op woensdag 23 november 2011 20:57 schreef HaJee het volgende:
[..]
Alwaar ik een week geleden al wat voor 'm gemaakt hebZelfs nog een pm gestuurd.
Ik heb die tweede gedaan want die eerste is inderdaad veel te groot/lang. Ik heb de helft van de frames eruit gehaald. Daardoor is 'ie nu 48kb maar wel iets schokkeriger misschien op dezelfde snelheid. Daarom hier de keuze uit de originele snelheid en twee keer een tandje sneller.quote:Op zondag 27 november 2011 14:53 schreef PriemGirl het volgende:
Alhoewel ik vrees dat ie veel te lang duurt... Kan iemand deze gif kleiner maken zodat ie als ui kan worden geupload? Dank!
[ afbeelding ]
Of als ie echt te groot is; kan deze dan onder de 50kb gebracht worden?
[ afbeelding ]
Mijn dank is groot
quote:Op maandag 28 november 2011 23:41 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik heb die tweede gedaan want die eerste is inderdaad veel te groot/lang. Ik heb de helft van de frames eruit gehaald. Daardoor is 'ie nu 48kb maar wel iets schokkeriger misschien op dezelfde snelheid. Daarom hier de keuze uit de originele snelheid en twee keer een tandje sneller.
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik heb hier twee probeersels voor je die passen als UI...quote:Op woensdag 30 november 2011 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
graag dat stuk van derksen in Avatarformat
quote:Op donderdag 1 december 2011 15:59 schreef taintless het volgende:
Ik wil graag een UI van Bob Marley met een kerstmuts.
Mijn dank is groot!
quote:Op donderdag 1 december 2011 18:15 schreef SpaceMouse het volgende:
Iets wat met mijn username te maken heeft.![]()
Alvast bedankt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze 2 samenvoegen (indien mogelijk) dus achter elkaar afspelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankjewel HaJee!quote:Op donderdag 1 december 2011 18:24 schreef HaJee het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 december 2011 22:00 schreef Prof_Hoax het volgende:
Blegh het lukt niet. ik krijg ze niet op de goede maat (formaat ~ is nog 1024 dinges te groot ditdat)
Graag wil ik dan ook het volgende vragen. Wil iemand deze resizen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze 2 samenvoegen (indien mogelijk) dus achter elkaar afspelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of beide?Je wordt er vanzelf handig in.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:54 schreef taintless het volgende:
Dat jullie die shit zo goed kunnen, heb er echt waardering voor!
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
Ur a bossquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:32 schreef Rucky het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of beide?
[ afbeelding ]
[..]
Je wordt er vanzelf handig in.
Alsjeblieftquote:Op zondag 4 december 2011 14:20 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
hallo
wie wil deze even voor mij UI ready maken
graag vanaf haar pols tot de WHAT?, stukje schouder hoeft net niet
[ afbeelding ]
Dankquote:Op zondag 4 december 2011 21:04 schreef shiznuts het volgende:
Als je het zelf eens wilt proberen, de spoiler in de OP legt het proces uit.
Maar helpen willen we ook altijd wel.Dus:
[ afbeelding ]
Lieeef!quote:Op zondag 4 december 2011 22:26 schreef Saisai het volgende:
Ik wil het wel proberen mits mn doodgaande laptop meewerkt
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:14 schreef Rucky het volgende:
[..]
[..]
Dat kan je beter vragen in:
Show hier je FEEst-avatar of vraag er eentje aan! #17
quote:Op zondag 4 december 2011 22:56 schreef Saisai het volgende:
vogelkooitje vind ik persoonlijk niet mooi omdat er dan teveel gebeurt in een plaatje van 60x60..
Heb er wat simpels van gemaakt nu. [ afbeelding ]
Daar is zelfs een speciaal forum voor. Show hier je FEEst-avatar of vraag er eentje aan! #17quote:Op woensdag 7 december 2011 16:05 schreef Crutch het volgende:
Zou iemand een leuke kerstmuts op mijn UI willen doen?
Kruk mag wel iets kleiner desnoods.
Alvast heel erg bedankt.
Over het handvat van de kruk lijkt me wel leuk.
Show hier je FEEst-avatar of vraag er eentje aan! #17quote:Op woensdag 7 december 2011 16:05 schreef Crutch het volgende:
Zou iemand een leuke kerstmuts op mijn UI willen doen?
Kruk mag wel iets kleiner desnoods.
Alvast heel erg bedankt.
Over het handvat van de kruk lijkt me wel leuk.
Ah dank je.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:12 schreef Rucky het volgende:
[..]
Daar is zelfs een speciaal forum voor. Show hier je FEEst-avatar of vraag er eentje aan! #17
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |