Wat de hel... Cisse? Speel dan met twee spitsen met Guidetti en Cisse, maar Cisse als buitenspeler...twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 20-11-2011 om 09:28:46Opstelling #Feyenoord: Mulder; Leerdam, de Vrij, Vlaar, Nelom; El Ahmadi,Bakkal, Clasie; Schaken, Guidetti en Cisse. #vitfey reageer retweet
Money, money, money. Al zou El Ahmadi zelf wel niet naar Rusland willen.twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 20-11-2011 om 09:40:08Volgens, met name, Russische media staat El Ahmadi in de belangstelling van Zenit Sint Petersburg. #Feyenoord reageer retweet
...quote:Op zondag 20 november 2011 10:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je er speciaal voor opgestaan jongen?
1) Die titel was door mij verzonnen, waarom zou ik 'm dan veranderen. Als je dat zo belangrijk vindt gooi jij 't topic toch dicht?quote:Op zondag 20 november 2011 10:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Blijkbaar was het wel vroeg, je hebt de TT niet eens aangepast.
Niet zo huilen, klein grapje op de zondagochtend moet kunnen. En nu hup, je croissantje met kaas en jus voor je vriendin maken.quote:Op zondag 20 november 2011 11:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
1) Die titel was door mij verzonnen, waarom zou ik 'm dan veranderen. Als je dat zo belangrijk vindt gooi jij 't topic toch dicht?
2) Buiten het feit dat ik het nieuwe topic via mijn iPhone opende en daarmee dingen aanpassen zwaar kudt is.
3) Vannacht nauwelijks geslapen door zieke vriendin, daarom voor 't eerst ooit in mijn leven vroeg op op Zondag
4) Wat is uberhaupt je hele punt met de opmerking "speciaal hiervoor opgestaan"... Ik ben niet ajacied422 die elke keer als hij een nieuw topic kan openen snel het vorige topic volpost om zijn e-penis te vergroten.
Zo, nu koffieen dan Feijenoord - fietstassen
.
Oke schatje.quote:Op zondag 20 november 2011 11:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet zo huilen, klein grapje op de zondagochtend moet kunnen. En nu hup, je croissantje met kaas en jus voor je vriendin maken.
Ik moet me inhouden van Happel: na mijn tirades tegen voice-over vroeg hij of het wel helemaal goed ging met mijn hartjequote:Op zondag 20 november 2011 11:31 schreef Muto het volgende:
Bij ajax maken ze veel beter en leuker ruzie dan jullie twee. En zelfs leuker dan Ritmo Vs. Tomasso.
Daar moet je hem in principe wel gelijk in geven.quote:Op zondag 20 november 2011 11:52 schreef Muto het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)er-beter-spelen.html
Koeman: "Schaken beste aanvaller van ons dit seizoen".
Schaken is geblesseerd, Cisse speelt.
Om daar gewoon een man als Makaay te zien staan... Speler met internationale allure als trainer, twaalf jaar oud. Ge-wel-digquote:Op zondag 20 november 2011 11:59 schreef Muto het volgende:
Varkenoord
http://eredivisielive.nl/(...)at-alweer-klaar.html
Ach, in Amsterdam loopt half voormalig Barcelona en Oranje rond. Zo bijzonder niet dat Makaay dan bij ons rondloopt.quote:Op zondag 20 november 2011 12:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Om daar gewoon een man als Makaay te zien staan... Speler met internationale allure als trainer, twaalf jaar oud. Ge-wel-dig
Da's ook de filosofie van Ajax.quote:Op zondag 20 november 2011 12:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ach, in Amsterdam loopt half voormalig Barcelona en Oranje rond.
En bij PSV lopen onbekendere mensen. Waarom altijd dat vergelijk met Ajax van jouw kant?quote:Op zondag 20 november 2011 12:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ach, in Amsterdam loopt half voormalig Barcelona en Oranje rond. Zo bijzonder niet dat Makaay dan bij ons rondloopt.
En dat heeft Amsterdam dan ook een hoop potentie opgeleverd in de jeugd...quote:Op zondag 20 november 2011 12:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ach, in Amsterdam loopt half voormalig Barcelona en Oranje rond. Zo bijzonder niet dat Makaay dan bij ons rondloopt.
Bij ons is Koeman er elke zaterdag. van de Boer weet ik het niet.quote:Op zondag 20 november 2011 12:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Omdat we niet moeten doen alsof dat een andere wereld is ofzo.quote:Op zondag 20 november 2011 12:11 schreef Muto het volgende:
[..]
En bij PSV lopen onbekendere mensen. Waarom altijd dat vergelijk met Ajax van jouw kant?
Fijne supporter ben jijquote:Op zondag 20 november 2011 12:26 schreef Ritmo het volgende:
Nou sterkte iedereen, zal wel weer dramatisch worden.
Deze wedstrijd wordt gewoon een treurige 1-1.quote:Op zondag 20 november 2011 12:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Realisme. Zoals Merkie zo graag hoort.
denk helaas hetzelfde.quote:Op zondag 20 november 2011 12:26 schreef Ritmo het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 20 november 2011 12:26 schreef Ritmo het volgende:
gewoon de kans geven, Schaken is echt niet beterquote:Op zondag 20 november 2011 12:35 schreef Steven184 het volgende:
Gouden zet die Sekou als linksbuiten..
Schaken komt dan ook van VVV Venloquote:Op zondag 20 november 2011 12:36 schreef macca728 het volgende:
[..]
gewoon de kans geven, Schaken is echt niet beter
Klopt. Het zeg genoeg dat Vittese de bal in de eigen 16 kwijtraakte door een goed inlopende Nelom.quote:Op zondag 20 november 2011 12:38 schreef Muto het volgende:
Nelom is aanvallend veel sterker dan BMI. Verdedigend zijn ze beiden heel erg Mwoah.
Ritmo heeft dan ook 0.0 % verstand van voetbal.quote:Op zondag 20 november 2011 12:39 schreef Merkie het volgende:
Cissé speelt best goed tot nu toe Ritmo.
De Teenquote:Op zondag 20 november 2011 12:39 schreef Merkie het volgende:
Cissé speelt best goed tot nu toe Ritmo.
Nou, ik kan de reactie opzich wel begrijpen. Hij heeft een paar dramatische invulbeurten gehad dit seizoen.quote:Op zondag 20 november 2011 12:40 schreef eight het volgende:
[..]
Ritmo heeft dan ook 0.0 % verstand van voetbal.
Tja er is denk ik niemand in dit topic die uberhaupt nog verwacht had dat Cissé 10 minuten kon voetballen zonder een teenblessure te krijgen...quote:Op zondag 20 november 2011 12:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nou, ik kan de reactie opzich wel begrijpen. Hij heeft een paar dramatische invulbeurten gehad dit seizoen.
Aangezien Koeman al bewezen heeft een goede trainer te zijn hoor je zijn beslissingen m.i. altijd het voordeel vd twijfel te geven ipv vooraf te bekritiseren.quote:Op zondag 20 november 2011 12:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nou, ik kan de reactie opzich wel begrijpen. Hij heeft een paar dramatische invulbeurten gehad dit seizoen.
Ik vind BMI juist verdedigend best redelijk. Opbouwend gezien kan je inderdaad net zo goed mij neerzetten en ik heb nog nooit bij een club gevoetbald.quote:Op zondag 20 november 2011 12:38 schreef Muto het volgende:
Nelom is aanvallend veel sterker dan BMI. Verdedigend zijn ze beiden heel erg Mwoah.
Ik heb altijd het idee dat BMI helemaal niet kan voetballen.quote:Op zondag 20 november 2011 12:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik vind BMI juist verdedigend best redelijk. Opbouwend gezien kan je inderdaad net zo goed mij neerzetten en ik heb nog nooit bij een club gevoetbald.
Maar Ritmo vindt Koeman een kuttrainer die liever vandaag dan morgen weg moet. Dan moet Co Adriaanse terugkomen en winnen we zonder problemen de Champions League. Want de afgelopen 2 verloren wedstrijden lagen aan de trainerquote:Op zondag 20 november 2011 12:47 schreef eight het volgende:
[..]
Aangezien Koeman al bewezen heeft een goede trainer te zijn hoor je zijn beslissingen m.i. altijd het voordeel vd twijfel te geven ipv vooraf te bekritiseren.
Alsof je die penalty dan wel krijgtquote:
Dat protesteren moet afgeschaft worden. 3/4 keer een poging mogen krijgen om iets terug te kijken op tv-beeldenquote:
Nijhuis fluit wel voor overtredingen van Feyenoord maar niet van Vitessequote:Op zondag 20 november 2011 12:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een lul die Nijhuis, die Sjanturia schopt gewoon 3 keer
Nee, dat moet je overlaten aan Koeman. Die kan als geen ander de scheids goed beinvloedenquote:Op zondag 20 november 2011 12:59 schreef Helpmefok het volgende:
Het is juist dom om niet te protesteren. DOOR te protesteren beinvloed je de scheidsrechter, die sneller geneigd zal zijn je club positief te beinvloeden. Weliswaar onbewust, maar toch.
Jan Wouters is ook heel goed in de scheidsrechter bejegenenquote:Op zondag 20 november 2011 13:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, dat moet je overlaten aan Koeman. Die kan als geen ander de scheids goed beinvloeden
1000x ditquote:Op zondag 20 november 2011 12:59 schreef Helpmefok het volgende:
Het is juist dom om niet te protesteren. DOOR te protesteren beinvloed je de scheidsrechter, die sneller geneigd zal zijn je club positief te beinvloeden. Weliswaar onbewust, maar toch.
Mwah, de meeste scheidsrechters zijn wel gevoelig voor protesten van spelersquote:Op zondag 20 november 2011 13:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, dat moet je overlaten aan Koeman. Die kan als geen ander de scheids goed beinvloeden
bejegenen != beïnvloedenquote:Op zondag 20 november 2011 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jan Wouters is ook heel goed in de scheidsrechter bejegenen
Alleen staat hij niet in het veld, dat maakt het lastiger...quote:Op zondag 20 november 2011 13:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dit.quote:Op zondag 20 november 2011 13:01 schreef eight het volgende:
[..]
Mwah, de meeste scheidsrechters zijn wel gevoelig voor protesten van spelers
Ik snap die fietstassen niet zo goed? Mogen dankbaar zijn dat ze niet 0-2 achterstaan en geen rood krijgenquote:Op zondag 20 november 2011 13:01 schreef Cara het volgende:
[..]
1000x dit
Wel typisch dat BEIDE supportersgroepen Nijhuis negatief toezingen.
Zegt toch weer genoeg over de kwaliteit van de Nederlandse scheidsrechter.
Vitesse heeft anders minder recht tot klagenquote:Op zondag 20 november 2011 13:01 schreef Cara het volgende:
[..]
1000x dit
Wel typisch dat BEIDE supportersgroepen Nijhuis negatief toezingen.
Zegt toch weer genoeg over de kwaliteit van de Nederlandse scheidsrechter.
Wij spelen gewoon zeer degelijk. Steeds als Feyenoord wint ligt het aan de tegenstander. Vaak onterecht.quote:Op zondag 20 november 2011 13:02 schreef Droopie het volgende:
De wederopstanding van feyenoord. Met dank aan vitesse
Ja.quote:Op zondag 20 november 2011 13:03 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Kan je de realiteit nog onder ogen zien??
Toppie toch.quote:Op zondag 20 november 2011 13:04 schreef Helpmefok het volgende:
Mijn gezicht nu op dit moment:
niet toegewezen penalty / niet toegewezen rood:
[ afbeelding ]
Vlaar scoort 0-2:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
bedankt Helpmefok.
Ik toon ook mijn medelijden morgen als Vitesse 5-0 Feyenoord
Ik vond dat niet zo, Feyenoord heeft een aantal zeer slechte wedstrijden gespeeld, en als je nu een halfuurtje goed speelt ineens dit soort dingen gaan doen. Ik vind dat niet echt gepast.quote:
Jaquote:Op zondag 20 november 2011 13:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wij zouden toch 5-0 verliezen vandaag jongen?
quote:
Ze worden steeds gekker als ze vertrekken bij feyenoordquote:Op zondag 20 november 2011 13:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
Overigens is Hofs ook echt een paardenlul zeg. Gedraag je eens mongooltje... Christ.
Paar jaar geleden toen hij nog bij ons speelde scoorde hij de 1-0 tegen Vitesse. Ging hij het publiek uitdagen bij de club waar hij eerder gespeeld had.quote:Op zondag 20 november 2011 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze worden steeds gekker als ze vertrekken bij feyenoord
quote:Op zondag 20 november 2011 13:12 schreef RvLaak het volgende:
Commentator net: "spel moet eerst stilliggen voor de wissel kan". Feyenoord: "is goed, scoren we toch"![]()
![]()
quote:Op zondag 20 november 2011 13:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
'T was een typo joh, je bedoelde 0 - 5..
Dat zou echt gek zijnquote:Op zondag 20 november 2011 13:13 schreef Helpmefok het volgende:
Nog 6 keer scoren en we staan boven 020!
hehe, Groningen moet ongeveer even vaak scorenquote:Op zondag 20 november 2011 13:13 schreef Helpmefok het volgende:
Nog 6 keer scoren en we staan boven 020!
Omdat je het zo lief aanbiedtquote:Op zondag 20 november 2011 13:17 schreef Helpmefok het volgende:
Belofte: als we deze wedstrijd 6-0 of hoger krijgen doe ik de eerste drie die deze post quoten (na! de 6-0) een kratje bavaria.
quote:Op zondag 20 november 2011 13:17 schreef Helpmefok het volgende:
Belofte: als we deze wedstrijd 6-0 of hoger krijgen doe ik de eerste drie die deze post quoten (na! de 6-0) een kratje bavaria.
Moeten wel feijenoorderts zijn!
Hopen dat het 5-0 wordt, wie wilt er nou bavariaquote:Op zondag 20 november 2011 13:17 schreef Helpmefok het volgende:
Wees blij man!quote:Op zondag 20 november 2011 13:19 schreef Ritmo het volgende:
Wtf.![]()
Hoe kan Feyenoord nou zo enorm wisselvallig zijn?
quote:Op zondag 20 november 2011 13:17 schreef Helpmefok het volgende:
Belofte: als we deze wedstrijd 3-0 of hoger krijgen doe ik de eerste drie die deze post quoten (na! de 3-0) vier kratjes Hertog Jan.
Pfrt, je kan ook Oranjeboom krijgen hoor. Heb je nog echt R'dams bier ookquote:Op zondag 20 november 2011 13:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hopen dat het 5-0 wordt, wie wilt er nou bavaria?
Dat hebben we je de afgelopen 3 topic proberen uit te leggen, maar dat kwam niet echt aan.quote:Op zondag 20 november 2011 13:19 schreef Ritmo het volgende:
Wtf.![]()
Hier maakte ik me ook heel kwaad om. Als die 3-0 niet valt, kan je zo'n dubbele fout van Nijhuis de winst kosten. Snap niet dat het dan niemand uit lijkt te maken.quote:
quote:
Dan nog liever slootwaterquote:Op zondag 20 november 2011 13:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Pfrt, je kan ook Oranjeboom krijgen hoor. Heb je nog echt R'dams bier ook
Alleen al noodzakelijk om de club positief te beinvloeden voor de komende 70 minuten.quote:Op zondag 20 november 2011 13:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hier maakte ik me ook heel kwaad om. Als die 3-0 niet valt, kan je zo'n dubbele fout van Nijhuis de winst kosten. Snap niet dat het dan niemand uit lijkt te maken.
Alsof dat uit te leggen valt.quote:Op zondag 20 november 2011 13:20 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dat hebben we je de afgelopen 3 topic proberen uit te leggen, maar dat kwam niet echt aan.
Komitet Gosoedarstvennoj Bezopasnosti ?quote:Op zondag 20 november 2011 13:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mening al iets bijgedraaid over de KGB?.
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 20 november 2011 13:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mening al iets bijgedraaid over de KGB?.
Koeman Gastel Bronckhorst.quote:Op zondag 20 november 2011 13:23 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Komitet Gosoedarstvennoj Bezopasnosti ?
Bestaat toch niet meer dat bocht?quote:Op zondag 20 november 2011 13:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Pfrt, je kan ook Oranjeboom krijgen hoor. Heb je nog echt R'dams bier ook
quote:Op zondag 20 november 2011 13:24 schreef Muto het volgende:
@Ritmo: Als ze winnen bak ik een taart en ga morgen naar de training. Kom je ook? Dan bieden we het aan.
Prozac is misschien wel een oplossing voor jouquote:Op zondag 20 november 2011 13:19 schreef Ritmo het volgende:
Wtf.![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2011 08:06 schreef Stokstaart het volgende:
Overigens gaan wij bij Vitesse gewoon winnen, daar wil ik best een kratje goede pils op zetten
Ik weet wat ik vanavond ga etenquote:Op vrijdag 11 november 2011 08:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pizza ook goed? Ik zeg 3-1 voor Vitesse
Want?quote:Op zondag 20 november 2011 13:25 schreef eight het volgende:
[..]
Prozac is misschien wel een oplossing voor jou
En terecht. Vlaar raakte die bal volgens mij echt niet meer aan.quote:Op zondag 20 november 2011 13:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Volgens teletekst heeft Jordy gescoord trouwens
Jawel, met z'n schoen.quote:Op zondag 20 november 2011 13:26 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En terecht. Vlaar raakte die bal volgens mij echt niet meer aan.
Komop nou Ritmo! Je ziet toch dat er duidelijk lijn terug te vinden is in het spel van onze spelers? Dat ze twee wedstrijden kut spelen heeft niets met de trainers te maken maar met de wisselvalligheid van de spelers.quote:Op zondag 20 november 2011 13:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Tenzij het zo'n stijgende lijn wordt dat je 3e eindigt, dan kun je hem onmogelijk weg sturen.
Maar vooralsnog is Koeman gewoon de goede tussencoach.
hebben mijn ouwe heer en ik ook gezien.quote:Op zondag 20 november 2011 13:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Volgens teletekst heeft Jordy gescoord trouwens
Ik was te druk met juichen en heb niet echt meer op de herhaling geletquote:Op zondag 20 november 2011 13:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hebben mijn ouwe heer en ik ook gezien.
Omdat je altijd klaagt (ook als het goed gaat)quote:
Ik zeg toch dat Koeman daarom ook tot de zomer mag blijven?quote:Op zondag 20 november 2011 13:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Komop nou Ritmo! Je ziet toch dat er duidelijk lijn terug te vinden is in het spel van onze spelers? Dat ze twee wedstrijden kut spelen heeft niets met de trainers te maken maar met de wisselvalligheid van de spelers.
Denk eens terug aan de periode Been! Twee jaar lang to-taal geen lijn in het spel.
Deze gasten hebben in enkele maandjes tijd in ieder geval een structuur in het spel gebracht, goede tactische aanpassingen (denk aan AZ, denk aan Ajax).
Als die wedstrijd tegen AZ niet onterecht verloren was gegaan en je tegen Ajax nét wat scherper was geweest, stond je nu gewoon met 26 punten op de derde plek. En dan hebben we het nog niet eens over Feijenoord - Heerenveen waar je tegen 9 spelers makkelijk ook een goal had moeten maken in de 20 resterende minuten. Dan had je dus zelfs al op 28 punten gestaan!
Laten we dat niet vergeten! AZ was gewoon een fucking harde naaipot die ons 3 punten kostte. En de rest had ook meer punten op kunnen leveren! En dat heeft echt 100 procent te maken met het spelbeeld, grotendeels te danken aan de KGB.
Trouwens, ook bij NEC heb je gewoon 3000 kansen. Zij hebben er 1 en ... die gaat erin. *Facepalm*
Het is juist een vrij constant patroon. Tegen tegenstanders die zelf het spel moeten maken speelt Feyenoord goed. Spelen ze tegen een team dat zich rond de eigen 16 barricadeert dan is er niet genoeg snelheid van combinaties en creativiteit om die muur te slechten.quote:Op zondag 20 november 2011 13:19 schreef Ritmo het volgende:
Wtf.![]()
El Ahmadi speelt erg goed. Zoals gewoonlijk.quote:Op zondag 20 november 2011 13:28 schreef Helpmefok het volgende:
El Ahmadi is eigenlijk best belangrijk op ons middenveld. Nog drie van die wedstrijden en dan deporteren naar Rusland voor een x-aantal miljoenen.
De verslaggever zei trouwens ook al dat het waarschijnlijk Clasie was. Ook een geweldenaar hoor die jongendie gaat het echt ver schoppen.
Serieus man, als je tegen Heerenveen en 020 niet zo had staan 'kutten' en tegen AZ niet zo ongelofelijk hard genaaid was stond je nu gewoon derde gek.
Waarom zou je daarna wisselen naar een coach van 2 miljoen per jaar (Adriaanse) als deze trainersstaf het maximale uit de spelers weet te persen (op de blamage van GAE en NEC na).quote:Op zondag 20 november 2011 13:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat Koeman daarom ook tot de zomer mag blijven?
Ik klaag niet, ik stelde me een vraag.quote:Op zondag 20 november 2011 13:27 schreef eight het volgende:
[..]
Omdat je altijd klaagt (ook als het goed gaat)
Heerenveen was die middag onverslaanbaar, die moet je niet meetellenquote:Op zondag 20 november 2011 13:28 schreef Helpmefok het volgende:
El Ahmadi is eigenlijk best belangrijk op ons middenveld. Nog drie van die wedstrijden en dan deporteren naar Rusland voor een x-aantal miljoenen.
De verslaggever zei trouwens ook al dat het waarschijnlijk Clasie was. Ook een geweldenaar hoor die jongendie gaat het echt ver schoppen.
Serieus man, als je tegen Heerenveen en 020 niet zo had staan 'kutten' en tegen AZ niet zo ongelofelijk hard genaaid was stond je nu gewoon derde gek.
Wat doe je dan als een tegenstander het spel niet wil maken,. Achteruit leunen en hopen tot zij het spel alsnog gaan maken?quote:Op zondag 20 november 2011 13:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is juist een vrij constant patroon. Tegen tegenstanders die zelf het spel moeten maken speelt Feyenoord goed. Spelen ze tegen een team dat zich rond de eigen 16 barricadeert dan is er niet genoeg snelheid van combinaties en creativiteit om die muur te slechten.
Maar die felheid is heerlijk om te zien vanmiddag. Het middenveld jaagt geweldig goed af.
Mwuah als we het willen hebben over 'de meest positieve'moet je naar mij wijzen, ik ben René van der Gijp @ prozacquote:Op zondag 20 november 2011 13:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik klaag niet, ik stelde me een vraag.
Normaal ben ik overigens een van de meest positieve (maar tegelijkertijd kritische) personen hier hoor.
Weet niet of Vitesse het spel echt moest maken. Natuurlijk waren we gezien de resultaten in de weken hiervoor underdog, maar dat elftal heeft al 6 keer ofzo met 1-0 gewonnen (waarvan vaak niet echt overtuigend).quote:Op zondag 20 november 2011 13:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is juist een vrij constant patroon. Tegen tegenstanders die zelf het spel moeten maken speelt Feyenoord goed. Spelen ze tegen een team dat zich rond de eigen 16 barricadeert dan is er niet genoeg snelheid van combinaties en creativiteit om die muur te slechten.
Maar die felheid is heerlijk om te zien vanmiddag. Het middenveld jaagt geweldig goed af.
De felheid is er wel vaker hoor, alleen soms heeft al die felheid geen enkele nut en ben je alsnog steeds de bal kwijt. Vandaag wordt elke fysieke inspanning beloond met balbezit.quote:Op zondag 20 november 2011 13:31 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Weet niet of Vitesse het spel echt moest maken. Natuurlijk waren we gezien de resultaten in de weken hiervoor underdog, maar dat elftal heeft al 6 keer ofzo met 1-0 gewonnen (waarvan vaak niet echt overtuigend).
Ik vind eerder wat jij zegt die felheid een groot verschil. Die ontbreekt al snel vaak, met name thuis.
Die hadden we echt wel kunnen hebben, schoten zelfs 1 keer op de paal in het laatste stuk van de wedstrijd herinner ik me? Als die erin gaat had je die punten gewoon gepakt.quote:Op zondag 20 november 2011 13:29 schreef eight het volgende:
[..]
Heerenveen was die middag onverslaanbaar, die moet je niet meetellen
Dat kan niet, thuis tegen pak 'm beet RKC. Feyenoord moet er thuis altijd voor gaan. Het is iets waar dit team nog veel op moet trainen, het uitbuiten van een overwichtsituatie (zonder in de counterval te lopen).quote:Op zondag 20 november 2011 13:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat doe je dan als een tegenstander het spel niet wil maken,. Achteruit leunen en hopen tot zij het spel alsnog gaan maken?
En beloond met een snelle goal. Dat werkt natuurlijk ook motiverendquote:Op zondag 20 november 2011 13:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
De felheid is er wel vaker hoor, alleen soms heeft al die felheid geen enkele nut en ben je alsnog steeds de bal kwijt. Vandaag wordt elke fysieke inspanning beloond met balbezit.
Adriaanse moet je geen 2 miljoen voor gaan betalen. Als ie wil komen, zal dat voor minder moeten zijn. Maar sowieso zal ie niet naar Feyenoord komen om het geld, maar voor de uitdaging. Anders gaat ie wel naar een van de tig andere club die 3 keer zoveel betalen als ons.quote:Op zondag 20 november 2011 13:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom zou je daarna wisselen naar een coach van 2 miljoen per jaar (Adriaanse) als deze trainersstaf het maximale uit de spelers weet te persen (op de blamage van GAE en NEC na).
En ik blijf er nog steeds bij dat we 5e kunnen (en eigenlijk wel moeten) worden. Als Guidetti eindelijk gaat scoren (zoals vandaag), en Achabar wellicht begint door te breken dan wordt het misschien wel wat voorin.quote:Op zondag 20 november 2011 13:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mwuah als we het willen hebben over 'de meest positieve'moet je naar mij wijzen, ik ben René van der Gijp @ prozac.
Maar tegen Ajax was jij 1 van de weinigen met vertrouwen, dat is waar.
Tegelijkertijd zeg je dat we deze wedstrijd weer zwaar gaan verliezen.
Je bent nogal... instabiel.
Je hebt gelijk. Ik vergiste me met groningenquote:Op zondag 20 november 2011 13:32 schreef Helpmefok het volgende:
Die hadden we echt wel kunnen hebben, schoten zelfs 1 keer op de paal in het laatste stuk van de wedstrijd herinner ik me? Als die erin gaat had je die punten gewoon gepakt.
Wat aan randdebiel is dat ja. Zal wel gewisseld worden door v.d. Brom.quote:Op zondag 20 november 2011 13:32 schreef heiden6 het volgende:
Die Annan ofzo gaat echt rood krijgen.
Doet hij niet.quote:Op zondag 20 november 2011 13:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Adriaanse moet je geen 2 miljoen voor gaan betalen. Als ie wil komen, zal dat voor minder moeten zijn.
quote:Maar sowieso zal ie niet naar Feyenoord komen om het geld, maar voor de uitdaging.
Komop man, vergelijk dit elftal eens met 2 jaar Been. Kijk wat een gi-gan-ti-sch verschilquote:Je zegt het zelf al: het maximale eruit persen zal ie dit seizoen doen. Maar wat ik me afvraag is of er over een jaar een beter spelend elftal staat dan nu onder hem (oftewel, stijgende lijn).
Hopelijk is Guidetti nu verlost.quote:Op zondag 20 november 2011 13:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En ik blijf er nog steeds bij dat we 5e kunnen (en eigenlijk wel moeten) worden. Als Guidetti eindelijk gaat scoren (zoals vandaag), en Achabar wellicht begint door te breken dan wordt het misschien wel wat voorin.
Geloof ik ook zeker in. Heb ik ook vanaf het begin van 't seizoen gezegd.quote:Op zondag 20 november 2011 13:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En ik blijf er nog steeds bij dat we 5e kunnen (en eigenlijk wel moeten) worden. Als Guidetti eindelijk gaat scoren (zoals vandaag), en Achabar wellicht begint door te breken dan wordt het misschien wel wat voorin.
Ik heb het gevoel dat hij, als hij er nu nog 1 maakt (hattrick), hij serieus 'ontekent' is. Zie je vaker met dit soort spelers.quote:
Ontketend bedoel je?quote:Op zondag 20 november 2011 13:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat hij, als hij er nu nog 1 maakt (hattrick), hij serieus 'ontekent' is. Zie je vaker met dit soort spelers.
Goede smoes.quote:Op zondag 20 november 2011 13:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja klote autocorrect op iPhone.
Ga jij nou maar vast pizza bestellenquote:
Vind ik dus ook serieus kut, had die jongen zijn hattrick laten maken joh. Twee goals en een assist, hij speelt ko-ning vandaag.quote:Op zondag 20 november 2011 13:47 schreef Roffamannetje het volgende:
Waarom wordt Guidetti nu al gewisseld?
Voorzorg? Misschien was hij niet helemaal fit? Hij heeft zich iig 60 minuten de longen uit het lijf gerend.quote:Op zondag 20 november 2011 13:47 schreef Roffamannetje het volgende:
Voorzichtig zijn met onze enige spits, wedstrijd is gespeeld.quote:Op zondag 20 november 2011 13:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
Voorzorg? Misschien was hij niet helemaal fit? Hij heeft zich iig 60 minuten de longen uit het lijf gerend.
leeggespeeld.quote:Op zondag 20 november 2011 13:47 schreef Roffamannetje het volgende:
Nee manquote:
quote:Op zondag 20 november 2011 13:49 schreef Tomasso het volgende:
Biseswar. Prutser. Toch wel een smet op deze mooie wedstrijd tot dusver.
Juist daarom had hij moeten blijven staan. Hadden we zo naar 0-6 a 0-7 doorgestoomd.quote:Op zondag 20 november 2011 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Wees allang blij dat je 0-4 voor staat. Gebeurt maar zelden.
Ben ik ook zeker, ik wil alleen het ongelijk van inZanity aangeven die hem heilig heeft verklaard.quote:Op zondag 20 november 2011 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Wees allang blij dat je 0-4 voor staat. Gebeurt maar zelden.
Dat werd vooraf ook over cisse gezegd.quote:Op zondag 20 november 2011 13:49 schreef Tomasso het volgende:
Biseswar. Prutser. Toch wel een smet op deze mooie wedstrijd tot dusver.
Die mongool heeft 3 wedstrijden leuk gespeeld, kreeg een contract voor 9 ton van Bosz (:rquote:Op zondag 20 november 2011 13:51 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ben ik ook zeker, ik wil alleen het ongelijk van inZanity aangeven die hem heilig verklaard.
Je ziet hem toch zelf alle ballen van z'n poot afspringen?quote:Op zondag 20 november 2011 13:52 schreef eight het volgende:
[..]
Dat werd vooraf ook over cisse gezegd.
Die kan beter in de JL gaan fluitenquote:
Cissé speelt goed, Biseswar slecht. Nogal een verschil he.quote:Op zondag 20 november 2011 13:52 schreef eight het volgende:
[..]
Enkel door Ritmo AFAIK.quote:Op zondag 20 november 2011 13:52 schreef eight het volgende:
[..]
hij heeft er pas 2 gehad! gewoon een kans geven.quote:Op zondag 20 november 2011 13:52 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je ziet hem toch zelf alle ballen van z'n poot afspringen?
4. En die lakse instelling. Nee, wat een pisventje.quote:Op zondag 20 november 2011 13:53 schreef eight het volgende:
[..]
hij heeft er pas 2 gehad! gewoon een kans geven.
Komt echt omdat Guidetti uit het veld gehaald is. Biseswar is gewoon verantwoordelijk voor twee 'kansjes' van Vitesse, zoals ik eerder ergens al las.quote:Op zondag 20 november 2011 13:54 schreef Roffamannetje het volgende:
Jammer dat we nu niet doordrukken en uitlopen
Inderdaad.quote:Op zondag 20 november 2011 13:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Komt echt omdat Guidetti uit het veld gehaald is. Biseswar is gewoon verantwoordelijk voor twee 'kansjes' van Vitesse, zoals ik eerder ergens al las.
Karel Ankerzooi. Verdraaide hem lelijk zegquote:Op zondag 20 november 2011 13:56 schreef TheGreatHooD het volgende:
Nee. Hebben wij weer. De Vrij ernstige blessure vrees ik.
Laten we hopen dat het meevaltquote:Op zondag 20 november 2011 13:56 schreef TheGreatHooD het volgende:
Nee. Hebben wij weer. De Vrij ernstige blessure vrees ik.
Nu hebben we Bahia nodigquote:Op zondag 20 november 2011 14:00 schreef Cara het volgende:
Indi zn droom komt wel uit. Mag zichzelf gaan laten zien op de positie waar hij thuis hoort.
Hij voorspeld ook iedere week een overwinning van Ajax dus voorspellen is niet zijn sterkste kantquote:Op zondag 20 november 2011 14:02 schreef Helpmefok het volgende:
Wat was dat voor voorzetLeerdam
Dat had de 0-5 geweest, waarmee Ajacied422 in totaal TIEN PUNTEN verschil fout voorspelt had.
Je voorganger postte een speler uit het verleden, jij noemde een jeugdspeler.quote:Op zondag 20 november 2011 14:04 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor reactie.
Ik zeg alleen dat we Bahia niet nodig hebben.quote:Op zondag 20 november 2011 14:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je voorganger postte een speler uit het verleden, jij noemde een jeugdspeler.
Ik noemde een speler die we graag zouden willen hebben.
quote:Op zondag 20 november 2011 14:07 schreef Helpmefok het volgende:
De sponsor van Vitesse past overigens wel perfect bij de spelers Hofs.
"Simpel".
Uwww ik dacht dat we een spelletje speelden.quote:Op zondag 20 november 2011 14:07 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat we Bahia niet nodig hebben.
Samen met Nijhuis de slechtste man op het veldquote:
We hebben Elvis toch ook!!quote:Op zondag 20 november 2011 14:09 schreef Muto het volgende:
Koeman probeerde gewoon alternatieven uit voor de spitspositie voor als Guidetti neervalt. Ofzo.
Elvis? Die zit toch in de B1?quote:
Ja en Ananas. Maar Manu is meer een buitenspeler. Van Achahbar weet Koeman wel wat meer wat hij in de spits kan. Van Biseswar niet.quote:
ik had nog wel een schoppartij verwacht, dus beter zijn we zuinig op hem. laat je dan bieseswar op de bank zitten kan je hem afschrijvenquote:
Achahbar gewoon in zo'n wedstrijd brengen joh. Kan toch niet meer verloren.quote:Op zondag 20 november 2011 14:11 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja en Ananas. Maar Manu is meer een buitenspeler. Van Achahbar weet Koeman wel wat meer wat hij in de spits kan. Van Biseswar niet.
Ik denk echt dat Koeman wilde checken hoe Biseswar het zou doen. Van Achahbar weet hij dat wel min of meer.quote:Op zondag 20 november 2011 14:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Achahbar gewoon in zo'n wedstrijd brengen joh. Kan toch niet meer verloren.
Oh hij komt er nu in volgens mijn achterlopende streamlol
Die hoeft hij dus ook niet meer op te stellenquote:Op zondag 20 november 2011 14:13 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik denk echt dat Koeman wilde checken hoe Biseswar het zou doen. Van Achahbar weet hij dat wel min of meer.
Dan heeft ie nu genoeg gezien voor de rest van het seizoen !quote:Op zondag 20 november 2011 14:13 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik denk echt dat Koeman wilde checken hoe Biseswar het zou doen. Van Achahbar weet hij dat wel min of meer.
Koeman is al niet zo'n fan van hem, laat staan na deze wanvertoning.quote:Op zondag 20 november 2011 14:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die hoeft hij dus ook niet meer op te stellen.
En terecht. Hersenloos dravertje waar elke bal bij van de voet stuitquote:Op zondag 20 november 2011 14:14 schreef Muto het volgende:
[..]
Koeman is al niet zo'n fan van hem, laat staan na deze wanvertoning.
Toch vreemd dat hij zelfs in een wedstrijd die al gespeeld is helemaal niets laat zien.quote:Op zondag 20 november 2011 14:14 schreef Muto het volgende:
[..]
Koeman is al niet zo'n fan van hem, laat staan na deze wanvertoning.
Was echt een mooi passje en dan ook nog een mooi schot op doel vanaf een metertje of 25.quote:Op zondag 20 november 2011 14:19 schreef Cara het volgende:
Dat hakje van Achabar![]()
Door de benen, wat een zelfvertrouwen van iemand van 17
Fixed.quote:Op zondag 20 november 2011 14:22 schreef Cara het volgende:
Mulder
Nelom
De Vrij
Vlaar![]()
Leerdam![]()
Clasie![]()
El Ahmadi![]()
Bakkal
Cabral
Guidetti![]()
Cisse
Biseswar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En Vitesse...quote:Op zondag 20 november 2011 14:22 schreef Helpmefok het volgende:
Vandaag weer zesdeGroningen wint namelijk echt niet met 5 punten verschil.
Met gelijke punten aan Groningen, Heerenveen, Ajax, dat dan weer wel.
Ja lach maar, het is eigenlijk te triest voor woordenquote:Op zondag 20 november 2011 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Als FC Groningen wint, Staan er 5 ploegen op 21 punten![]()
Het zou zomaar kunnen.quote:Op zondag 20 november 2011 14:22 schreef Helpmefok het volgende:
Vandaag weer vijfde!Groningen wint namelijk echt niet met 5 punten verschil.
Die knie draaide lelijk. Hopelijk valt het meequote:Op zondag 20 november 2011 14:26 schreef Ritmo het volgende:
Biseswar
De VrijZul je zien dat we die een half jaar kwijt zijn... dat zit je ECHT in de shit.
Zeker.quote:Op zondag 20 november 2011 14:26 schreef TheGreatHooD het volgende:
Zijn al die pessimisten (weer eens) in hun hemd gezet. Zo hatelijk dat je niet eens meer vertrouwen in je eigen ploeg wilt hebben
Wéér?quote:Over de game: Helemaal geweldig. Cisse laat weer eens zien waarom hij bij Feyenoord voetbalt.
Ja Vlaar was serieus erg scherp.quote:De rest van het team wil ik niet tekort doen, want iedereen speelde goed. Vlaar speelde ook super, mag ook wel eens gezegd worden!
Op de brandstapel ermee.quote:Biseswar viel wel heel belabberd in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |