Beste oorlogsfilm ooit.quote:Op zondag 20 november 2011 11:25 schreef WickedTunes het volgende:
Tijd omgezellig Black Hawk Down te kijken met een bakkie koffie erbijCiao!!
Ex-vriendin.quote:Op zondag 20 november 2011 11:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben bang voor mijn ziedende vriendin, dus voor mijn eigen veiligheid doe ik dat niet in topic.
WACHT EVEN!quote:Op zondag 20 november 2011 11:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben bang voor mijn ziedende vriendin, dus voor mijn eigen veiligheid doe ik dat niet in topic.
DM mag altijd Ik Ben discreet.quote:Op zondag 20 november 2011 11:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit.quote:
Welke vriendin?quote:Op zondag 20 november 2011 11:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus nog niet eroverheen.quote:Op zondag 20 november 2011 11:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb het nog geen dag uitgemaakt en nu ben ik alweer tot in mijn oren verliefd.
Een dronken smsje, of dronken een smsje?quote:Op zondag 20 november 2011 11:37 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb een dronken smsje gestuurd, dat is nooit goed.
Understatement, dat is zo'n beetje het slechtste wat je kunt doen.quote:Op zondag 20 november 2011 11:37 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb een dronken smsje gestuurd, dat is nooit goed.
FUU WT DAT LAATSTEquote:Op zondag 20 november 2011 11:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een dronken smsje, of dronken een smsje?
Effe tellie checken.
Inderdaad.quote:Op zondag 20 november 2011 11:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Understatement, dat is zo'n beetje het slechtste wat je kunt doen.
Dat bedoelde ik niet, of reageerde je niet op mijn citaat?quote:Op zondag 20 november 2011 11:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat Faye ook totaal niets vriendschappelijks meer wilt.
quote:Op zondag 20 november 2011 11:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik snap precies wat je bedoelt, want mijn loon ging ook per 4 weken. Maar ik vond dat dus wel chill. Gewoon opeens op de tiende geldje krijgen.
Wat bedoelde je dan?quote:Op zondag 20 november 2011 11:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet, of reageerde je niet op mijn citaat?
Gelukkig heb ik net zoveel last van vaste lasten en bende.quote:Op zondag 20 november 2011 11:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]ja maar jij woont nog thuis
Normaal ben je tot over je oren verliefd. Maar jij schreef dat je tot in je oren verliefd was. Was dat met opzet offff?quote:
Oh... Dat was met opzet, omdat ik dit mooier vondquote:Op zondag 20 november 2011 11:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Normaal ben je tot over je oren verliefd. Maar jij schreef dat je tot in je oren verliefd was. Was dat met opzet offff?
ja maar niet zoveel als ikquote:Op zondag 20 november 2011 11:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik net zoveel last van vaste lasten en bende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |