quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:57 schreef Igen het volgende:
Nee, ik doe juist dom want ik had toch net een ander filmpje gepost. Maar ik vond het inderdaad ook heel grappig, Fred en Ria.
De aflevering van volgende week klinkt overigens ook al veelbelovend. Een stel dat in Slowakije een naturistencamping wil beginnen.
Ah, ik verheug me bij voorbaat al.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:57 schreef Igen het volgende:
De aflevering van volgende week klinkt overigens ook al veelbelovend. Een stel dat in Slowakije een naturistencamping wil beginnen.
Ik kan niet wachtenquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:57 schreef Igen het volgende:
Nee, ik doe juist dom want ik had toch net een ander filmpje gepost. Maar ik vond het inderdaad ook heel grappig, Fred en Ria.
Dat wordt ongetwijfeld weer een topshowquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:57 schreef Igen het volgende:
Chez Frieda - Gooi Fred en Ria door elkaar, 1 r eruit laten en je hebt Frieda..quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:34 schreef golfer het volgende:
In het begin dacht ik echt dat dit een ramp zou worden, maar ze hebben zich er bewonderenswaardig doorheen gewerkt en het ziet er nu toch best redelijk uit.
Dat 'restaurant'' Chez Frieda (waarom niet chez Ria?) loopt natuurlijk ook als een tierelier met al die specialiteiten als frikandel.
Enne Ria, met het korte pittige kapsel en bril, voldoet helemaal als stereotype van de Hollandse moeke met grote memmes.
Ik snap best dat Karina en Alors en Cee jaloers daarop zijn.
Shit, je hebt me door.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:34 schreef golfer het volgende:
Enne Ria, met het korte pittige kapsel en bril, voldoet helemaal als stereotype van de Hollandse moeke met grote memmes.
Ik snap best dat Karina en Alors en Cee jaloers daarop zijn.
quote:
Oeps, de uitzending heeft hun site platgelegd (de bandbreedte is op)quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
http://www.campingcoccinelle.com/
En back onlinequote:Op zondag 20 november 2011 10:53 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Oeps, de uitzending heeft hun site platgelegd (de bandbreedte is op)
quote:Op zondag 20 november 2011 09:56 schreef Karina het volgende:
[..]Waarom klikte ik. Gaat wel een topshop worden
![]()
En laat die memmen maar zitten trouwens, dan maar geen gezellige moeke.
quote:Groeten van jullie collega’s en onze bok kijkt uit naar jullie geitendame.
Ik vond dat vriendinnetje van hem op zijn zusje lijken..quote:Op zondag 20 november 2011 16:44 schreef Mylene het volgende:
Ik vond het wel leuk om te zien hoe die jongen het naar zijn zin had op de camping. Er was ook niet echt iets van paniek te zien op zijn eerste schooldag. Enkel dat hij geen idee had waar het over ging. En hij had nog sjans ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |