En shields? Ik heb haar een elven shield gegeven en ook dat laat ze ongebruikt in haar inventory.quote:Op zondag 20 november 2011 12:25 schreef Silv het volgende:
Bij mij trekt ze altijd heavy armor aan als ik het haar geef.
Vanwaar dequote:Op zondag 20 november 2011 12:23 schreef xCore het volgende:
Is het uberhaupt wel mogelijk om een compainon armor te geven? (en aan te laten trekken)
want dat kan gewoon als je een beetje mee had gelezen hier
Waarschijnlijk standaard pi.quote:Op zondag 20 november 2011 12:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vanwaar de [ afbeelding ] want dat kan gewoon als je een beetje mee had gelezen hier
Dat is light armor. Misschien daarom. Edit: En als ze een 2h wapen draagt trekt ze ook geen shield aan volgens mij.quote:Op zondag 20 november 2011 12:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En shields? Ik heb haar een elven shield gegeven en ook dat laat ze ongebruikt in haar inventory.
Niet getreurd, ik heb hem ook nog niet binnen hoewel hij al sinds de 16de op verzonden staatquote:Op zondag 20 november 2011 02:24 schreef hans1988 het volgende:
Ik heb ook gewoon nog steeds geen site gevonden die nog een strategy guide op voorraad heeft he
R&R = R&R backkkquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:17 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Is dat in de buurt van de Eldergleam? Ik heb er geen gezien toen, maar goed, het was toen ook kutweer. Ik zal er nog eens naartoe gaan, mijn chick kan ook wel wat 'R&R' gebruiken.
Ik gebruik mijn guide (de CE) een stuk minder dan gedacht, dus als je interesse hebt mag je hem wel overkopen. Hij is nog als nieuw!quote:Op zondag 20 november 2011 02:24 schreef hans1988 het volgende:
Ik heb ook gewoon nog steeds geen site gevonden die nog een strategy guide op voorraad heeft he
Betaal jij het voor me. Heb 'm alleen op PS3 en heb maar een exemplaar van Skyrim.quote:
wat wil je ervoor hebbenquote:Op zondag 20 november 2011 13:09 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn guide (de CE) een stuk minder dan gedacht, dus als je interesse hebt mag je hem wel overkopen. Hij is nog als nieuw!
Iemand anders mag natuurlijk ook.
Mensen zonder geld.quote:Op zondag 20 november 2011 13:09 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Betaal jij het voor me. Heb 'm alleen op PS3 en heb maar een exemplaar van Skyrim.
Je hebt een PM zodat we niet verder het topic over deze perfecte game vervuilen.quote:
Ik had dus ook op jouw aanraden in een vorig topic die blood pack gedownload maar zag weinig verschil, maar bleek dat ik dus de Textures map in de root van de Skyrim map had geflikkerd ipv in Dataquote:Op zondag 20 november 2011 12:43 schreef vosss het volgende:
Zo, ik heb Skyrim na wat mods en ini aanpassingen in zowel de skyrim.ini als de skyrimprefs.ini er eindelijk een beetje pc waardig uit zien
De volgende mods gebruik ik nu:
...
Als ie op high staat wel. Maar er zijn genoeg modes om uit te kiezen.quote:Op zondag 20 november 2011 13:20 schreef hans1988 het volgende:
Zo aan de screens te zien vind ik FXAA injector eigenlijk echt een beetje over de top
Iron Daggers en evt. Hide Bracers is de goedkoopste manier om Smithing the levelen. Die dingen kun je vervolgens ook enchanten als je dat ook wil levelen.quote:Op zondag 20 november 2011 13:32 schreef emokid het volgende:
Het is een beetje te makkelijk maar vooral saai geworden met mijn full mage. Die stagger bij dual fire bolts..Ik heb overigens 3 perks in One-Handed en nog doe ik amper damage. Hoe kan ik snel Smithing/Enchanting levelen? Constant Steel Daggers maken of zoiets?
Iron daggers maken voor smithing. En als je smithing/enchanting gaat trainen kan je het beste ook de Warrior of Mage Stone activeren en well rested zijn. Krijg je in totaal 30% training bonus.quote:Op zondag 20 november 2011 13:32 schreef emokid het volgende:
Het is een beetje te makkelijk maar vooral saai geworden met mijn full mage. Die stagger bij dual fire bolts..Ik heb overigens 3 perks in One-Handed en nog doe ik amper damage. Hoe kan ik snel Smithing/Enchanting levelen? Constant Steel Daggers maken of zoiets?
Hmmm die good ol' days dat ik nog well rested kon zijnquote:Op zondag 20 november 2011 13:34 schreef Silv het volgende:
[..]
Iron daggers maken voor smithing. En als je smithing/enchanting gaat trainen kan je het beste ook de Warrior of Mage Stone activeren en well rested zijn. Krijg je in totaal 30% training bonus.
Stond het ook niet bij je active effects?quote:Op zondag 20 november 2011 13:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Hmmm die good ol' days dat ik nog well rested kon zijn
quote:Op zondag 20 november 2011 13:41 schreef Silv het volgende:
[..]
Stond het ook niet bij je active effects?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 november 2011 13:42 schreef Saind het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No resentment ever evened out a weaker hand
quote:Op zondag 20 november 2011 13:34 schreef Sephael het volgende:
[..]
Iron Daggers en evt. Hide Bracers is de goedkoopste manier om Smithing the levelen. Die dingen kun je vervolgens ook enchanten als je dat ook wil levelen.
Thanks. De Warrior/Mage Stone.. heb ik die? en wat is well rested?quote:Op zondag 20 november 2011 13:34 schreef Silv het volgende:
[..]
Iron daggers maken voor smithing. En als je smithing/enchanting gaat trainen kan je het beste ook de Warrior of Mage Stone activeren en well rested zijn. Krijg je in totaal 30% training bonus.
Slapen in je eigen huisquote:Op zondag 20 november 2011 13:48 schreef emokid het volgende:
[..]
[..]
Thanks. De Warrior/Mage Stone.. heb ik die? en wat is well rested?Ik weet dat het letterlijk 'goed uitgerust' betekent, maar wat houdt dat in Skyrim in?
Gelijk waar, maar minstens 8 uur slapenquote:
In een ander bed ben je gewoon rested. Zal wel 5% ipv 10% bonus zijn. Warrior, Mage en Thief stone zijn een stel standing stones die je waarschijnlijk tegen bent gekomen nadat je uit Helgen kwam. Daar kan je steeds 1 van geactiveerd hebben. Voor enchanting 'moet' je 'mage' aan hebben staan en voor smithing 'warrior'.quote:Op zondag 20 november 2011 13:49 schreef emokid het volgende:
Ik heb nog geen huis.. Móet het in je eigen huis? Ik kan anders een bed huren.
Oh ja die stones heb ik van gehoord, nooit tegengekomen.. en dat na 30 uur spelen.quote:Op zondag 20 november 2011 13:51 schreef Silv het volgende:
[..]
In een ander bed ben je gewoon rested. Zal wel 5% ipv 10% bonus zijn. Warrior, Mage en Thief stone zijn een stel standing stones die je waarschijnlijk tegen bent gekomen nadat je uit Helgen kwam. Daar kan je steeds 1 van geactiveerd hebben. Voor enchanting 'moet' je 'mage' aan hebben staan en voor smithing 'warrior'.
Dat is als je kiest voor high saturation.quote:Op zondag 20 november 2011 13:20 schreef hans1988 het volgende:
Zo aan de screens te zien vind ik FXAA injector eigenlijk echt een beetje over de top
Ik heb sowieso al een sharpening iets eroverheen gedaan, ach de rest heb ik wel gedownload, ziet er tot nu toe prima uitquote:Op zondag 20 november 2011 14:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is als je kiest voor high saturation.
Als je kiest voor lower saturation ziet het er prima uit, plus hij gooit er een sharpening pass overheen waardoor alles er veel strakker uit ziet.
Welke FXAA Preset gebruik je?quote:Op zondag 20 november 2011 12:43 schreef vosss het volgende:
Zo, ik heb Skyrim na wat mods en ini aanpassingen in zowel de skyrim.ini als de skyrimprefs.ini er eindelijk een beetje pc waardig uit zien
De volgende mods gebruik ik nu:
http://skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=131
FXAA Post Process Injector, settings op lower saturation.
http://skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=85
Enhanced night sky.
http://skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=60
Enhanced blood textures.
http://skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=202
Large address aware.
http://skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=116
Skyrim sunglare.
http://skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=711
Realistic water texture.
En verder nog wat aanpassingen in de ini files zogezegd; mocht iemand daar interesse in hebben dan post ik die ook nog wel eventjes
Vooral dat water is een mooie mod:
Je zou toch gek zijn als je deze game voor de console koopt zou ik bijna zeggen.
Amper een week uit, de construction set is nog niet vrijgegeven voor zover ik weet en nu al zoveel mods
Gek zijn is al als je voortdurend in ini files en met packs gaat lopen klooien voor een vrij betekenisloze resolutiewinst, terwijl je game ongespeeld blijft, zou ik bijna zeggen. gr gr.quote:Op zondag 20 november 2011 12:43 schreef vosss het volgende:
Je zou toch gek zijn als je deze game voor de console koopt zou ik bijna zeggen.
Amper een week uit, de construction set is nog niet vrijgegeven voor zover ik weet en nu al zoveel mods
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |