Nehrim-style bag interfacequote:Op zondag 20 november 2011 01:36 schreef Rivalo het volgende:
Weet niet of het hier al staat. Maar voor de PC Gamers die het ver-consolen van games uiterst vervelend vinden:
[ afbeelding ]
Daarom zijn mods dus vet
De oude UI is totaal gebaseerd op het omhoog en omlaag drukken van je controller pookje. Dit is hoe het op PC moet zijn
In iedergeval ik wacht wanneer dit soort mods klaar zijn en high texture pack uit is, dan ga ik het spelen( Heb nu een illegale versie ). Heb namelijk hier nog Saints Row 3 en BF3 liggen
Die nightingale armor ziet er zo badass uit hequote:Op zondag 20 november 2011 01:36 schreef Rivalo het volgende:
Weet niet of het hier al staat. Maar voor de PC Gamers die het ver-consolen van games uiterst vervelend vinden:
[ afbeelding ]
Daarom zijn mods dus vet
De oude UI is totaal gebaseerd op het omhoog en omlaag drukken van je controller pookje. Dit is hoe het op PC moet zijn
In iedergeval ik wacht wanneer dit soort mods klaar zijn en high texture pack uit is, dan ga ik het spelen( Heb nu een illegale versie ). Heb namelijk hier nog Saints Row 3 en BF3 liggen
quote:Op zondag 20 november 2011 01:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht: laat ik in mijn huis eens gebruik maken van mijn wapenrek waar ik mijn eerlijk gevonden wapen in heb gezet.
Staat er nu 'steal' als ik het terug wil pakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Loop ik die grot uit, kom ik een draak tegen en een giant, zonder ook maar een mammoet in de buurt.. Gelukkig allebei weten te ontwijken, al was het soms nog best close met die draak
Ga ik terug om die quest item in te leverenSPOILER: beloning voor questOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 november 2011 01:51 schreef Bakakame het volgende:
Net in Windhelm die quest voor de White Phial gedaan enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Loop ik die grot uit, kom ik een draak tegen en een giant, zonder ook maar een mammoet in de buurt.. Gelukkig allebei weten te ontwijken, al was het soms nog best close met die draak
Ga ik terug om die quest item in te leverenSPOILER: beloning voor questOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Idem hier. Hij is echt goed.quote:Op zondag 20 november 2011 01:14 schreef MilaNL het volgende:
Net laatste stuk van de Thieves Guild quests afgerond. Hele mooi laatste paar quests.En toffe skills en uitrusting opgeleverd.
Damn dit is nog maar de eerste questline die ik gespeeld heb. That bitch this game is huge!
Toen ik weer buiten kwam een beetje rondgezworven en de ethereal shout gevonden.Dat is mijn favo nu.
![]()
Ethereal shout is inderdaad best chill, wil hem alleen graag op level 3quote:Op zondag 20 november 2011 02:04 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Idem hier. Hij is echt goed.En toffe skills en uitrusting opgeleverd.
Damn dit is nog maar de eerste questline die ik gespeeld heb. That bitch this game is huge!
Toen ik weer buiten kwam een beetje rondgezworven en de ethereal shout gevonden.Dat is mijn favo nu.
![]()
![]()
ik zit denk ik beetje vast.. ofnjah.. wat is de laatste quest?quote:Op zondag 20 november 2011 02:04 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Idem hier. Hij is echt goed.En toffe skills en uitrusting opgeleverd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pools are perfect for holding water"![]()
Die heb ik ookquote:Op zondag 20 november 2011 02:20 schreef hans1988 het volgende:
Net lekker zwaardje gevonden op mn niet-youtube-poppeke
[ afbeelding ]
Dawnbreaker is de naam
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
Lijkt wel of je die boven bij Saadi (of hoe heet die Redguard-chick ookalweer) gevonden hebtquote:Op zondag 20 november 2011 02:20 schreef hans1988 het volgende:
Net lekker zwaardje gevonden op mn niet-youtube-poppeke
[ afbeelding ]
Dawnbreaker is de naam
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Is die mod al uit dan ?quote:Op zondag 20 november 2011 01:36 schreef Rivalo het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom zijn mods dus vet
Of is dat gewoon concept art ?We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:38 schreef Simsfan88 het volgende:
Dames, question!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of toch du vader?![]()
quote:Op zondag 20 november 2011 02:46 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weet ik zo niet meer. Heb het al een tijdje.quote:History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
Is dit al uit, of een 'concept art'?quote:Op zondag 20 november 2011 01:36 schreef Rivalo het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom zijn mods dus vet
-edit-Had dit niet eens gezienquote:Op zondag 20 november 2011 02:36 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Is die mod al uit dan ?
Of is dat gewoon concept art ?
Of toch du vader?![]()
quote:Op zondag 20 november 2011 02:50 schreef Bakakame het volgende:
[..]Thanks. 14.gifSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of toch du vader?![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
quote:Op zondag 20 november 2011 02:54 schreef Katth het volgende:
[..]Thanks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 20 november 2011 02:54 schreef Katth het volgende:
[..]Meridia?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Hebben jullie trouwens ook vaak dat de autorun vaak verneukt is na het openen van een menu/gesprek/fasttravel?
Puur op de gok gekocht, na het zien van een 1 minuut lange trailer. Eerste game die ik speel uit de Elder Scrolls-serie, ben benieuwd.![]()
Meest veilige gok van je levenquote:Op zondag 20 november 2011 03:01 schreef GGMM het volgende:
Puur op de gok gekocht, na het zien van een 1 minuut lange trailer. Eerste game die ik speel uit de Elder Scrolls-serie, ben benieuwd.![]()
Nice, heb nu 2 scimitars op m'n Altmer (eerst Saadia verraden en daarna die arabier van een Redguard afgeslacht bij de Whiterun Stables)
Geen idee, volgens mij zijn ze er mee bezigquote:Op zondag 20 november 2011 02:52 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Is dit al uit, of een 'concept art'?
-edit-
[..]
Had dit niet eens gezien![]()
![]()
![]()
... disenchant ik een frost dmg axe en de axe of whiterun om die shit op mn scimitars te zetten, krijg ik het bericht "insufficient charge for enchantment"
Ik denk dat ik morgen eindelijk maar eens naar die Greybeards toe ga. Level 15, twintig uur gespeeld met dit character... mjah, wordt wel eens tijd. Maar man, dan te bedenken dat ik volgens mij nog geen tien procent van het hele spel gezien heb... Wat nog indrukwekkender is, is dat werkelijk alles tot nu toe leuk is geweest. Elke cave, elke sidequest, elke trip door de wildernis; ik heb me echt nog geen seconde verveeld.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.![]()
lolquote:
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Ben ook een begonnen op de pc. Ziet er echt mooi uit maar de interface is wel raar opgezet.
Ook werkt de boog schijnbaar niet, al mijn pijlen vallen uit de boog, ondanks dat ik de knop ingedrukt hebBuilt for Speed![]()
Is het misschien een idee om een Fok! skyrim steamgroep aan te maken ?beetje ouwehoeren onder het skyrimmen enzo jewaids
edit: het thread gevonden van die mod
http://forums.bethsoft.co(...)c-specific-redesign/![]()
Ben ik de enige die de quests van de Thieves Guild nogal tegen vond vallen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inderdaad zeg.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:29 schreef vosss het volgende:
Ik kom net deze tegen:
http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=711
Dat is potverdomme een heel stuk beter water dan wat er standaard in zit. En ook een pak beter dan na wat geklooi met ini files.
Must have
No resentment ever evened out a weaker hand![]()
Als ik Lydia armor geef dan trekt ze het eigenlijk nooit aanHeeft ze ook een voorkeur voor light armor oid? Want alle heavy armor die ik aan haar geef doet ze dus niet aan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Is het uberhaupt wel mogelijk om een compainon armor te geven? (en aan te laten trekken)quote:Op zondag 20 november 2011 12:22 schreef Isabeau het volgende:
Als ik Lydia armor geef dan trekt ze het eigenlijk nooit aanHeeft ze ook een voorkeur voor light armor oid? Want alle heavy armor die ik aan haar geef doet ze dus niet aan.
Mandy & Lisa![]()
Bij mij trekt ze altijd heavy armor aan als ik het haar geef.quote:Op zondag 20 november 2011 12:22 schreef Isabeau het volgende:
No resentment ever evened out a weaker hand
Forum Opties Forumhop: Hop naar: