Sorry bro.. Ben je er al? In ieder geval veel plezier daar man, we zijn nog jong en er komen nog feestjes genoegquote:
Iemand?quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:42 schreef emokid het volgende:
Ik ben nu een mage van lvl 18 en heb redelijk hoge perks in One Handed.. ik ben alleen vrij kansloos op close combat omdat ik in een Arch Mage's robe loop. Ik wil nu overstappen naar Light Armor + enchantment van Arch mage's robe. Ik heb al een redelijk sterke Ebony Mace voor rechts en links heb ik of vuur of healing..
Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Wat is goede light armor voor een mage?
Ik zou heavy armor pakken als je de battlemage-kant op wil gaanquote:
Wat voor mage? Conjuration, Destruction, Alteration.... ?quote:
Fixedquote:Op zondag 20 november 2011 00:01 schreef Akkerdjie het volgende:
En... Daar ging follower nr 4 (de hunter uit riverwood) de eeuwige jachtvelden op. Tien magic anomalies werden hem te veel... Gellukig staat er nog een mage in de college the popelen of met mij op suicide missions te gaan
Ik ga ook liever zonder followers. Irritant met sneaken, minder exp voor mij, etc.quote:Op zondag 20 november 2011 00:13 schreef Sinji het volgende:
Ik gebruik persoonlijk nooit een follower . Die experience points zijn voor mij bitch.
En mocht je degene als decoy gebruiken dan kun je beter een hond nemen.
Wat houdt dat precies in?quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zou heavy armor pakken als je de battlemage-kant op wil gaan
Light dragon armor ben ik van plan om te maken maar heb nog een vraag over mijn arch mage's robe. Het heeft allerlei mooie eigenschappen maar als ik hem disenchant krijg ik maar de helft van effect.. en zo'n robe kom ik niet meer tegen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:59 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Wat voor mage? Conjuration, Destruction, Alteration.... ?
Edit: Sorry, ik lees niet goed. Kun je geen light dragon armor gebruiken, enchant + magicka?
Mwoh, de klassieke battlemage draagt heavy armor, een schild en een wapen, en knalt er verder in met destruction spellsquote:
Nehrim-style bag interfacequote:Op zondag 20 november 2011 01:36 schreef Rivalo het volgende:
Weet niet of het hier al staat. Maar voor de PC Gamers die het ver-consolen van games uiterst vervelend vinden:
[ afbeelding ]
Daarom zijn mods dus vet
De oude UI is totaal gebaseerd op het omhoog en omlaag drukken van je controller pookje. Dit is hoe het op PC moet zijn
In iedergeval ik wacht wanneer dit soort mods klaar zijn en high texture pack uit is, dan ga ik het spelen( Heb nu een illegale versie ). Heb namelijk hier nog Saints Row 3 en BF3 liggen
Die nightingale armor ziet er zo badass uit hequote:Op zondag 20 november 2011 01:36 schreef Rivalo het volgende:
Weet niet of het hier al staat. Maar voor de PC Gamers die het ver-consolen van games uiterst vervelend vinden:
[ afbeelding ]
Daarom zijn mods dus vet
De oude UI is totaal gebaseerd op het omhoog en omlaag drukken van je controller pookje. Dit is hoe het op PC moet zijn
In iedergeval ik wacht wanneer dit soort mods klaar zijn en high texture pack uit is, dan ga ik het spelen( Heb nu een illegale versie ). Heb namelijk hier nog Saints Row 3 en BF3 liggen
quote:Op zondag 20 november 2011 01:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht: laat ik in mijn huis eens gebruik maken van mijn wapenrek waar ik mijn eerlijk gevonden wapen in heb gezet.
Staat er nu 'steal' als ik het terug wil pakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Loop ik die grot uit, kom ik een draak tegen en een giant, zonder ook maar een mammoet in de buurt.. Gelukkig allebei weten te ontwijken, al was het soms nog best close met die draak
Ga ik terug om die quest item in te leverenSPOILER: beloning voor questOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 november 2011 01:51 schreef Bakakame het volgende:
Net in Windhelm die quest voor de White Phial gedaan enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Loop ik die grot uit, kom ik een draak tegen en een giant, zonder ook maar een mammoet in de buurt.. Gelukkig allebei weten te ontwijken, al was het soms nog best close met die draak
Ga ik terug om die quest item in te leverenSPOILER: beloning voor questOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Idem hier. Hij is echt goed.quote:Op zondag 20 november 2011 01:14 schreef MilaNL het volgende:
Net laatste stuk van de Thieves Guild quests afgerond. Hele mooi laatste paar quests.En toffe skills en uitrusting opgeleverd.
Damn dit is nog maar de eerste questline die ik gespeeld heb. That bitch this game is huge!
Toen ik weer buiten kwam een beetje rondgezworven en de ethereal shout gevonden.Dat is mijn favo nu.
![]()
Ethereal shout is inderdaad best chill, wil hem alleen graag op level 3quote:Op zondag 20 november 2011 02:04 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Idem hier. Hij is echt goed.En toffe skills en uitrusting opgeleverd.
Damn dit is nog maar de eerste questline die ik gespeeld heb. That bitch this game is huge!
Toen ik weer buiten kwam een beetje rondgezworven en de ethereal shout gevonden.Dat is mijn favo nu.
![]()
![]()
ik zit denk ik beetje vast.. ofnjah.. wat is de laatste quest?quote:Op zondag 20 november 2011 02:04 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Idem hier. Hij is echt goed.En toffe skills en uitrusting opgeleverd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pools are perfect for holding water"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: