abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104583606
Het is een beetje te makkelijk maar vooral saai geworden met mijn full mage. Die stagger bij dual fire bolts.. :') Ik heb overigens 3 perks in One-Handed en nog doe ik amper damage. Hoe kan ik snel Smithing/Enchanting levelen? Constant Steel Daggers maken of zoiets?
pi_104583702
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 13:32 schreef emokid het volgende:
Het is een beetje te makkelijk maar vooral saai geworden met mijn full mage. Die stagger bij dual fire bolts.. :') Ik heb overigens 3 perks in One-Handed en nog doe ik amper damage. Hoe kan ik snel Smithing/Enchanting levelen? Constant Steel Daggers maken of zoiets?
Iron Daggers en evt. Hide Bracers is de goedkoopste manier om Smithing the levelen. Die dingen kun je vervolgens ook enchanten als je dat ook wil levelen.
pi_104583722
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 13:32 schreef emokid het volgende:
Iron daggers maken voor smithing. En als je smithing/enchanting gaat trainen kan je het beste ook de Warrior of Mage Stone activeren en well rested zijn. Krijg je in totaal 30% training bonus.
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_104583961
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 13:34 schreef Silv het volgende:

[..]

Iron daggers maken voor smithing. En als je smithing/enchanting gaat trainen kan je het beste ook de Warrior of Mage Stone activeren en well rested zijn. Krijg je in totaal 30% training bonus.
Hmmm die good ol' days dat ik nog well rested kon zijn :(
pi_104583981
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 13:40 schreef Saind het volgende:

[..]

Hmmm die good ol' days dat ik nog well rested kon zijn :(
Stond het ook niet bij je active effects?
pi_104584011
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 13:41 schreef Silv het volgende:

[..]

Stond het ook niet bij je active effects?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_104584042
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 13:42 schreef Saind het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_104584215
Godverdomme Skyrim vliegt er steeds uit na 5 seconden :(
Had net die water textures geinstalleerd, nu weer weggehaald, maar maakt geen verschil :(
pi_104584261
Lol, ik moest dus een draak verslaan voor een quest, valt ie eerst mij aan maar vliegt ie daarna ergens anders heen, over een paar rotsrichels. Zie ik dat healthbalkje van die draak steeds droppen, gaa ie dood. Ik dus erheen lopen om te zien wie/wat de oorzaak daarvan is, vind ik 2 dode draughs en 2 levende frost trolls. Ik kill die trolls en loop ik verder, kom ik een Draugr Death Overlord tegen. Ik heb moeite met hem verslaan, komt er opeens een andere overvliegen, keert om en valt die Draugr aan _O_

Nu kan ik hem wel killen en ik val dus die draak aan, alleen vliegt hij ook weg omdat hij een nieuwe vijand heeft gevonden. Ik loop dus verder, zie ik die draak in gevecht met een andere Draugr Death Overlord, samen met een stel skeletten :D
Children of the night. What music they make.
pi_104584275
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 13:34 schreef Sephael het volgende:

[..]

Iron Daggers en evt. Hide Bracers is de goedkoopste manier om Smithing the levelen. Die dingen kun je vervolgens ook enchanten als je dat ook wil levelen.
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 13:34 schreef Silv het volgende:

[..]

Thanks. De Warrior/Mage Stone.. heb ik die? en wat is well rested? :@ Ik weet dat het letterlijk 'goed uitgerust' betekent, maar wat houdt dat in Skyrim in?
pi_104584297
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 13:48 schreef emokid het volgende:

[..]

[..]

Thanks. De Warrior/Mage Stone.. heb ik die? en wat is well rested? :@ Ik weet dat het letterlijk 'goed uitgerust' betekent, maar wat houdt dat in Skyrim in?
Slapen in je eigen huis ;)
  Lieve Belg zondag 20 november 2011 @ 13:49:17 #187
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_104584304
quote:
14s.gif Op zondag 20 november 2011 13:48 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Slapen in je eigen huis ;)
Gelijk waar, maar minstens 8 uur slapen ;)
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_104584328
Ik heb nog geen huis.. Móet het in je eigen huis? Ik kan anders een bed huren.
pi_104584426
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 13:49 schreef emokid het volgende:
Ik heb nog geen huis.. Móet het in je eigen huis? Ik kan anders een bed huren.
In een ander bed ben je gewoon rested. Zal wel 5% ipv 10% bonus zijn. Warrior, Mage en Thief stone zijn een stel standing stones die je waarschijnlijk tegen bent gekomen nadat je uit Helgen kwam. Daar kan je steeds 1 van geactiveerd hebben. Voor enchanting 'moet' je 'mage' aan hebben staan en voor smithing 'warrior'.
pi_104584570
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 13:51 schreef Silv het volgende:

[..]

In een ander bed ben je gewoon rested. Zal wel 5% ipv 10% bonus zijn. Warrior, Mage en Thief stone zijn een stel standing stones die je waarschijnlijk tegen bent gekomen nadat je uit Helgen kwam. Daar kan je steeds 1 van geactiveerd hebben. Voor enchanting 'moet' je 'mage' aan hebben staan en voor smithing 'warrior'.
Oh ja die stones heb ik van gehoord, nooit tegengekomen.. en dat na 30 uur spelen. :') Maar bedankt voor advies verder (en anderen ook).
pi_104584961
'We Know'

_O_
pi_104585018
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 14:05 schreef Longslar het volgende:
'We Know'

_O_
Tof is dat ja. _O_
pi_104585262
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 13:20 schreef hans1988 het volgende:
Zo aan de screens te zien vind ik FXAA injector eigenlijk echt een beetje over de top ;(
Dat is als je kiest voor high saturation.
Als je kiest voor lower saturation ziet het er prima uit, plus hij gooit er een sharpening pass overheen waardoor alles er veel strakker uit ziet.

:)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 20 november 2011 @ 14:13:27 #194
345079 xCore
Tijd voor me dutje, kutje
pi_104585327
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 14:05 schreef Longslar het volgende:
'We Know'

_O_
Ik schrok me dood de eerste keer dat ik dat las :')
Mandy & Lisa
  zondag 20 november 2011 @ 14:14:16 #195
172693 hans1988
weet ik veel...zeg et ma
pi_104585365
quote:
7s.gif Op zondag 20 november 2011 14:11 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat is als je kiest voor high saturation.
Als je kiest voor lower saturation ziet het er prima uit, plus hij gooit er een sharpening pass overheen waardoor alles er veel strakker uit ziet.

:)
Ik heb sowieso al een sharpening iets eroverheen gedaan, ach de rest heb ik wel gedownload, ziet er tot nu toe prima uit :D
pi_104586215

De dragon heeft gewonnen, had de giant graag de dragon over de bergen zien meppen :P
pi_104586423
quote:
14s.gif Op zondag 20 november 2011 12:43 schreef vosss het volgende:
Zo, ik heb Skyrim na wat mods en ini aanpassingen in zowel de skyrim.ini als de skyrimprefs.ini er eindelijk een beetje pc waardig uit zien _O_

De volgende mods gebruik ik nu:

http://skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=131
FXAA Post Process Injector, settings op lower saturation.

http://skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=85
Enhanced night sky.

http://skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=60
Enhanced blood textures.

http://skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=202
Large address aware.

http://skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=116
Skyrim sunglare.

http://skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=711
Realistic water texture.

En verder nog wat aanpassingen in de ini files zogezegd; mocht iemand daar interesse in hebben dan post ik die ook nog wel eventjes :)

Vooral dat water is een mooie mod:

O+

Je zou toch gek zijn als je deze game voor de console koopt zou ik bijna zeggen.
Amper een week uit, de construction set is nog niet vrijgegeven voor zover ik weet en nu al zoveel mods _O_
Welke FXAA Preset gebruik je?
Of te wel: Post je .ini's :D

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2011 14:40:36 ]
pi_104586695
Jammer dat m'n pc die hoge resolutions niet aankan ;(
Hij zij tegen mij dat hij m'n piemel kapot zou maken zodat ik een nieuwe van mijn moeder kon krijgen.
  zondag 20 november 2011 @ 14:48:07 #199
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_104586742
Ik loop nu rond in Blackreach. Wat een fucking magische en bizarre plek is dat zeg, elk gevoel van schaal en oriėntatie gewoon kwijt daar. :9~ O+
  zondag 20 november 2011 @ 14:48:45 #200
8369 speknek
Another day another slay
pi_104586766
quote:
14s.gif Op zondag 20 november 2011 12:43 schreef vosss het volgende:
Je zou toch gek zijn als je deze game voor de console koopt zou ik bijna zeggen.
Amper een week uit, de construction set is nog niet vrijgegeven voor zover ik weet en nu al zoveel mods _O_
Gek zijn is al als je voortdurend in ini files en met packs gaat lopen klooien voor een vrij betekenisloze resolutiewinst, terwijl je game ongespeeld blijft, zou ik bijna zeggen. gr gr.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')