quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:22 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
DOE IS NORMAAL EN RUSTIG MAN.
Inderdaad, ik vind het geen stijl..quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:32 schreef RickoKun het volgende:
[..]
't is geen fucking Geenstijl hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
link naar de stream?quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:36 schreef dnbrainwash het volgende:
Zo te zien is het bukkit team hard aan het werk, en worden ze helemaal doodgespammed met WANNER KOMT HIJ JONGUNS SCHIET OP OK GRGR
quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:45 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ze mogen niet streamen, ign heeft rechten oid.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:34 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vind het geen stijl..LOLLEREINSZ!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat het kan..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op zaterdag 19 november 2011 20:00 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Is dat jack daniels naast hem op tafel?
Inderdaadquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:56 schreef MrEarcheese het volgende:
Ik vind die stem van Simon echt niet bij z'n hoofd passen.
.. Ik heb 't over yogscast.
Voor het eerst ben ik het met je eens!quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:59 schreef bobbernaut het volgende:
Ik haat yogscast! Ze proberen grappig te doen door druk te doen en irritante stemmen te gebruiken -.-
Oh, cool. Ze hebben haters.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:59 schreef bobbernaut het volgende:
Ik haat yogscast! Ze proberen grappig te doen door druk te doen en irritante stemmen te gebruiken -.-
Jij bent het met iedereen eens die youtube filmpjes over minecraft afkraaktquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:00 schreef Berend. het volgende:
[..]
Voor het eerst ben ik het met je eens!
Nee maar serieus, ik vind de Yogcast maar een rommelig groepje engelsenquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:01 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Jij bent het met iedereen eens die youtube filmpjes over minecraft afkraakt
JE BENT ZELF EEN ROMMELIG GROEPJE ENGELSEN.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:02 schreef Berend. het volgende:
[..]
Nee maar serieus, ik vind de Yogcast maar een rommelig groepje engelsen
quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:09 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
JE BENT ZELF EEN ROMMELIG GROEPJE ENGELSEN.
quote:
Que?quote:
Wat zit je haar leuk vandaag, Berend.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:20 schreef Berend. het volgende:
[..]
Complimenten geven niet
tip tip voor cees
Dankje, maar uh waar gaat dat over?quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:21 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Wat zit je haar leuk vandaag, Berend.
STALKERBITCHquote:
quote:
Ik heb net een stuk of 10 suikerspinnen op, bij mij zal de energie straks ook wel voortvloeienquote:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:23 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik heb net een stuk of 10 suikerspinnen op, bij mij zal de energie straks ook wel voortvloeien
quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:25 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
omfg. Ik begin al half te stuiteren als ik dextro energy op heb, slechte combinatie met adhd.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:25 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
omfg. Ik begin al half te stuiteren als ik dextro energy op heb, slechte combinatie met adhd.
Echt iets voor JaimyLee dus.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:11 schreef Jajong het volgende:
Ik vind yogscast ook totaal niet grappig. Volgens mij is hun doelgroep <18.
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |