quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:22 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
DOE IS NORMAAL EN RUSTIG MAN.
Inderdaad, ik vind het geen stijl..quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:32 schreef RickoKun het volgende:
[..]
't is geen fucking Geenstijl hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
link naar de stream?quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:36 schreef dnbrainwash het volgende:
Zo te zien is het bukkit team hard aan het werk, en worden ze helemaal doodgespammed met WANNER KOMT HIJ JONGUNS SCHIET OP OK GRGR
quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:45 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ze mogen niet streamen, ign heeft rechten oid.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:34 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vind het geen stijl..LOLLEREINSZ!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat het kan..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op zaterdag 19 november 2011 20:00 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Is dat jack daniels naast hem op tafel?
Inderdaadquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:56 schreef MrEarcheese het volgende:
Ik vind die stem van Simon echt niet bij z'n hoofd passen.
.. Ik heb 't over yogscast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |