Voor het eerst ben ik het met je eens!quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:59 schreef bobbernaut het volgende:
Ik haat yogscast! Ze proberen grappig te doen door druk te doen en irritante stemmen te gebruiken -.-
Oh, cool. Ze hebben haters.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:59 schreef bobbernaut het volgende:
Ik haat yogscast! Ze proberen grappig te doen door druk te doen en irritante stemmen te gebruiken -.-
Jij bent het met iedereen eens die youtube filmpjes over minecraft afkraaktquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:00 schreef Berend. het volgende:
[..]
Voor het eerst ben ik het met je eens!
Nee maar serieus, ik vind de Yogcast maar een rommelig groepje engelsenquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:01 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Jij bent het met iedereen eens die youtube filmpjes over minecraft afkraakt
JE BENT ZELF EEN ROMMELIG GROEPJE ENGELSEN.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:02 schreef Berend. het volgende:
[..]
Nee maar serieus, ik vind de Yogcast maar een rommelig groepje engelsen
quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:09 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
JE BENT ZELF EEN ROMMELIG GROEPJE ENGELSEN.
quote:
Que?quote:
Wat zit je haar leuk vandaag, Berend.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:20 schreef Berend. het volgende:
[..]
Complimenten geven niet
tip tip voor cees
Dankje, maar uh waar gaat dat over?quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:21 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Wat zit je haar leuk vandaag, Berend.
STALKERBITCHquote:
quote:
Ik heb net een stuk of 10 suikerspinnen op, bij mij zal de energie straks ook wel voortvloeienquote:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:23 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik heb net een stuk of 10 suikerspinnen op, bij mij zal de energie straks ook wel voortvloeien
quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:25 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
omfg. Ik begin al half te stuiteren als ik dextro energy op heb, slechte combinatie met adhd.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:25 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
omfg. Ik begin al half te stuiteren als ik dextro energy op heb, slechte combinatie met adhd.
Echt iets voor JaimyLee dus.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:11 schreef Jajong het volgende:
Ik vind yogscast ook totaal niet grappig. Volgens mij is hun doelgroep <18.
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |