Dave Chappellequote:Just suck his dick, play with his balls,fix him a sandwich, and don't talk so much.
Wijze man.quote:
Vrouwen hadden toen al hobbies, alleen andere dan mannen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:04 schreef Copycat het volgende:
Zoek een hobby zodat je ook als vrouw over veel kan meepraten.
Dat mens is opgegroeid in 1712?
Hoe is in lingerie koken naakt?quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:58 schreef ikweethetookniet het volgende:
Naakt koken
'Het klinkt ouderwets, maar door te koken voorzie je een man in een van zijn basisbehoeften. Ik kook elke woensdag in mijn lingerie.
en dan lekker patat gaan friturenquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:18 schreef Adelante het volgende:
Ik zal het eens voorstellen hier, dat naakt koken iedere woensdag!
Het kan natuurlijk niet gebeuren dat de vrouw frituurvet direct op haar edele delen krijgt. Een beetje bescherming lijkt me wel op zijn plaats.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hoe is in lingerie koken naakt?
woensdag-gehaktdag wordt woensdag-lingeriedagquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:17 schreef Bombshell het volgende:
Klinkt bijna burgelijk als je dat elke woensdag doet.
Ja want zo'n skimpy slipje houdt frituurvet tegen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:22 schreef Cracka-ass het volgende:
Het kan natuurlijk niet gebeuren dat de vrouw frituurvet direct op haar edele delen krijgt. Een beetje bescherming lijkt me wel op zijn plaats.
Heerlijk als al dat vet op je huid spettert. Lekker uitsmeren.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:22 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
en dan lekker patat gaan frituren
of bacon lekker uitbakken
Niet?quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja want zo'n skimpy slipje houdt frituurvet tegen.
Probeer het eens, zou ik zeggenquote:
Dan maar zoiets aandoen?quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja want zo'n skimpy slipje houdt frituurvet tegen.
Shift+R improves the quality of this image. Shift+A improves the quality of all images on this page.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan maar zoiets aandoen?![]()
[ afbeelding ]
Ja, maar alléén dat he?quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:35 schreef trovey het volgende:
Dan maar zoiets aandoen?![]()
[ afbeelding ]
Asjeblieft, naakte kippetjesquote:Op zaterdag 19 november 2011 15:01 schreef Blitzkrieger het volgende:
Gatverdamme. Hoopte lekker naakt te zien.
Dat wilde ik net zeggen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:37 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Shift+R improves the quality of this image. Shift+A improves the quality of all images on this page.
Ziet er al een stuk beter uit * fap fap fapquote:Op zaterdag 19 november 2011 15:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Asjeblieft, naakte kippetjes
[ afbeelding ]
Jammer dat je het zo afdoet. Ook jij hebt de tientallen topics gelezen hier, van vrouwen die hun partner de sex ontzeggen en kritiek op ze hebben, en dan hier een topic openen.quote:
liefde, acceptatie en een stukje zorgzaamheid gaan 2 kanten op he, dat mis ik in dit verhaal. ik zou eerlijk gezegd als ik een vent was, tot op het bot beledigd zijn met dit verhaal! net alsof mannen een soort van kinderen zijn die je tevreden kan houden met speelgoed in de vorm van een vrouw.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:12 schreef Heinlein het volgende:
[..]
Jammer dat je het zo afdoet. Ook jij hebt de tientallen topics gelezen hier, van vrouwen die hun partner de sex ontzeggen en kritiek op ze hebben, en dan hier een topic openen.
Als ik deze vrouw haar oplossing vrij mag vertalen, dan zegt ze eigenlijk dat je als vrouw in een relatie veel goede kan doen met een basis van liefde, acceptatie en een stukje zorgzaamheid.
Ze verpakt het op deze manier omdat mensen dan luisteren, maar dat doe jij af als oppervlakkig.
Alles lijkt zo als je die mind-set aanneemt...quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:47 schreef simmu het volgende:
[..]
liefde, acceptatie en een stukje zorgzaamheid gaan 2 kanten op he, dat mis ik in dit verhaal. ik zou eerlijk gezegd als ik een vent was, tot op het bot beledigd zijn met dit verhaal! net alsof mannen een soort van kinderen zijn die je tevreden kan houden met speelgoed in de vorm van een vrouw.
misschien staan er wel schokkende zaken in het boek die niet in de samenvatting staanquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:43 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het nogal makkelijke open deuren. Verpakt in een 'oei, zo stout!' jasje.
Ja dit. En eigenlijk is het nog vreselijk braaf.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:43 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het nogal makkelijke open deuren. Verpakt in een 'oei, zo stout!' jasje.
Desondanks zitten er nog niet eens zulke slechte tips bij.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:47 schreef simmu het volgende:
[..]
liefde, acceptatie en een stukje zorgzaamheid gaan 2 kanten op he, dat mis ik in dit verhaal. ik zou eerlijk gezegd als ik een vent was, tot op het bot beledigd zijn met dit verhaal! net alsof mannen een soort van kinderen zijn die je tevreden kan houden met speelgoed in de vorm van een vrouw.
Ga jij naakt koken dan?quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:40 schreef Godshand het volgende:
Ik kook liever zelf
Laat haar maar naakt de vloer poetsen, is veel leuker
tssskquote:Op zaterdag 19 november 2011 19:23 schreef Karina het volgende:
Mag je wel je sokken aanhouden? Anders krijg je van die koude voeten.
als jij daar blij van wordt, prima..quote:
pics graagquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
als jij daar blij van wordt, prima..
Zo, jij bent al de derde vrouw in dit topic die zegt, "voor wat, hoort wat". Je kan natuurlijk ook zeggen, "hč leuk, ga ik doen". Dat heb ik een beetje tegen dit Viva-tijdperk. Elke vrouw moet zonodig sterk zijn, en dat uit zich dan in een strijd met de partner want dat is uiteindelijk toch de enige plek waar dat veilig genoeg voelt.quote:
FoBo? Het naakte gedeelte moet je zelf maar even bijdenkenquote:Op zondag 20 november 2011 08:31 schreef simmu het volgende:
[..]
pics graag![]()
maakt ons heeeeeeeeel blij
quote:Op zondag 20 november 2011 08:31 schreef simmu het volgende:
[..]
pics graag![]()
Oh, ik wilde net een paar mooie fotosoeps postenquote:
Dat is helemaal niet wat ik erin lees. Zij geeft gewoon een aantal tips, en die kun je volgen naar eigen inzicht. Ik zou zeggen, doe er je voordeel mee. Vanuit mijn gezichtspunt zijn het allemaal dingen die ik als man leuk zou vinden, natuurlijk niet zaligmakend, maar wel leuk.quote:Op zondag 20 november 2011 17:13 schreef snakelady het volgende:
Zoals deze dame het beschrijft moet je je als vrouw in alles aanpassen aan je man, hoe lang hou je dat vol?
Dat is een tip die staat als een huis. Maar laten we eerlijk zijn, mensen veranderen in een langdurige relatie. Dus meteen laten zien wie je bent, dat is geen garantie.quote:Mijn tip, je je van begin af aan niet beter voordoen dan je daadwerkelijk bent, gewoon jezelf zijn zodat hij van begin af aan de keuze kan maken of je de juiste bent voor hem.
Ja inderdaad, ik denk niet dat het veel zin heeft om als man naakt te gaan kokenquote:Op zondag 20 november 2011 18:58 schreef Seven. het volgende:
Verder gaat dit mens volledig voorbij aan het feit dat vrouwen ook vreemdgaan bij het leven.
Nou ja, de man kan aandacht besteden aan zijn partner, meehelpen in het huishouden, haar ondersteunen. Maar daar zit het probleem, maar weinig mannen willen echt gelijkwaardigheid denk ik.quote:Op zondag 20 november 2011 19:04 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik denk niet dat het veel zin heeft om als man naakt te gaan koken![]()
Niets kan echt voorkomen dat iemand vreemd gaat. Ja, een kuisheidsgordel misschien.
Ja daar geloof ik dus echt niet in, het zijn nu juist de verschillen tussen man en vrouw die het interessant maken.quote:Op zondag 20 november 2011 19:18 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nou ja, de man kan aandacht besteden aan zijn partner, meehelpen in het huishouden, haar ondersteunen. Maar daar zit het probleem, maar weinig mannen willen echt gelijkwaardigheid denk ik.
Zolang iets de illusie wekt dat jullie samen het totaal plaatje kloppend maken gaat het goed.. Een huisvrouw die het huishouden doet die verzorgd jou als je thuiskomt van je werk, dat is haar taak, de rest van de huishoudklusjes doet zij dan als jij aan het werk bent...quote:Op zondag 20 november 2011 19:40 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja daar geloof ik dus echt niet in, het zijn nu juist de verschillen tussen man en vrouw die het interessant maken.
Voor mannen misschien, want dan hoeven zij niets te doen voor de relatie.quote:Op zondag 20 november 2011 19:40 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja daar geloof ik dus echt niet in, het zijn nu juist de verschillen tussen man en vrouw die het interessant maken.
Spreek hem er op aan?quote:Op zondag 20 november 2011 19:55 schreef simmu het volgende:
ik ben huisvrouw. ik heb ook 2 kinders rondlopen van 1 en 3. daarnaast doe ik de administratie, regel al het sociale spul en probeer voor ons allemaal nog nu en dan een uitje te regelen. wanneer we iets medisch moeten regel ik dat, ik regel alles mbt kiro (ons overleden zoontje) en doe al het huishouden dus. 's nachts kom ik eruit voor de kinderen en wanneer hubbielief weer eens naar die krengen van familie van hem wil regel ik dat. ik ben 24/7 in de weer met zorgen en regelen. en omdat we krap bij kas zitten ben ik in de weer met 's avonds dan nog wat bijbeunen
en hubbie? nou, die werkt. van 9 tot 5. that's it.
en weet je wat: het is fucking nooit goed. oh nee. dan moet ik dingen leuk maken voor hem. sodemieter op. daar heb ik de energie niet meer voor. en ik word er erg opstandig van. dan denk ik "wie doet er dan eens iets voor mij om het leuk te maken dan?"
ik werk eraan. het ligt gecompliceerd. zoek maar eens op simmu en schoonfamilie. maar zo'n topic als dit, nja. daar gaan mijn nekharen van overeind.quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 19:55 schreef simmu het volgende:
ik ben huisvrouw. ik heb ook 2 kinders rondlopen van 1 en 3. daarnaast doe ik de administratie, regel al het sociale spul en probeer voor ons allemaal nog nu en dan een uitje te regelen. wanneer we iets medisch moeten regel ik dat, ik regel alles mbt kiro (ons overleden zoontje) en doe al het huishouden dus. 's nachts kom ik eruit voor de kinderen en wanneer hubbielief weer eens naar die krengen van familie van hem wil regel ik dat. ik ben 24/7 in de weer met zorgen en regelen. en omdat we krap bij kas zitten ben ik in de weer met 's avonds dan nog wat bijbeunen
en weet je wat: het is fucking nooit goed. oh nee. dan moet ik dingen leuk maken voor hem. sodemieter op. daar heb ik de energie niet meer voor. en ik word er erg opstandig van. dan denk ik "wie doet er dan eens iets voor mij om het leuk te maken dan?"
Ik deed al die dingen, maar dat hielp alsnog niet.quote:Op zondag 20 november 2011 19:18 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nou ja, de man kan aandacht besteden aan zijn partner, meehelpen in het huishouden, haar ondersteunen. Maar daar zit het probleem, maar weinig mannen willen echt gelijkwaardigheid denk ik.
jawelquote:Op zondag 20 november 2011 20:11 schreef Seven. het volgende:
[..]. Tijd voor echte verandering. Wil je wel huisvrouw zijn?
Ik snap best dat het een moeilijk iets is, Alleen als jij het niet duidelijk maakt richting hem weet hij niets tot er een bom ontploft en dan is het flink heibel. Probeer het op een tactische manier duidelijk te maken en een gesprek er over aan te gaan.quote:Op zondag 20 november 2011 20:01 schreef simmu het volgende:
[..]
ik werk eraan. het ligt gecompliceerd. zoek maar eens op simmu en schoonfamilie. maar zo'n topic als dit, nja. daar gaan mijn nekharen van overeind.
mijn kinders zien me trouwens al aankomen als ik elke woensdag in lingerie ga staan koken
Ik heb het gevoel dat jij zelf ook liever alles in de hand houdt, ipv dat hij het gaat regelen..quote:Op zondag 20 november 2011 19:55 schreef simmu het volgende:
Zou ik niet doen met dat figuur van jou !quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:18 schreef Adelante het volgende:
Ik zal het eens voorstellen hier, dat naakt koken iedere woensdag!
quote:Op zondag 20 november 2011 20:25 schreef Seven. het volgende:
ayumu, ik denk dat simmu al heel veel gesprekken hierover gevoerd heeft.
Dan is godshand's reactie van toepassingquote:Op zondag 20 november 2011 20:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat jij zelf ook liever alles in de hand houdt, ipv dat hij het gaat regelen..
Dus een beetje ook de eigen schuld...
Whahaquote:Op zondag 20 november 2011 20:34 schreef speknek het volgende:
Overigens zei Christina Aguilera dat ook, dat zij haar relatie leuk hield doordat ze afgesproken hadden op zondag alle gordijnen dicht te laten en de hele dag naakt rond te lopen.
(die is alleen onlangs gescheiden)
ghehehehe....quote:Op zondag 20 november 2011 20:37 schreef Leandra het volgende:
Lijkt me toch lastig timen, of je moet van die slow cook maaltijden bereiden, anders is het eten het eerst klaar...
Maar manlief kookt hier, dus ik zal m doorgeven dat hij dat in sexy lingerie moet gaan doen.
Stel je voor, ben je aan het cryogeen koken. Hangt je lul toevallig in -180 graden stikstof.quote:Op zondag 20 november 2011 20:37 schreef Leandra het volgende:
Lijkt me toch lastig timen, of je moet van die slow cook maaltijden bereiden, anders is het eten het eerst klaar...
Maar manlief kookt hier, dus ik zal m doorgeven dat hij dat in sexy lingerie moet gaan doen.
Jij maakt van elke mug een olifant, na het lezen van je topic over je schoonfamilie is dat mij wel duidelijkquote:Op zondag 20 november 2011 20:33 schreef simmu het volgende:
enneh godshand; vanmiddag moest hij regelen en ging het mis. hence mijn woede (korte samenvatting: zet die auto op de fucking handrem met de kinderen erin lul)
Doe de verwarming dan aanquote:Op zondag 20 november 2011 20:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik wil best lekker koken maar ik ga toch echt niet in mijn blote reet in die kouwe keuken
staan, flikker op
Dan heb ik morgen ineens dertig affaires in plaats van nulquote:Op zondag 20 november 2011 20:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik stel voor dat alle heren hier morgen in hun blote Piemel gaan koken met pictures please
Maar dat is toch ook gewoon zo?quote:Op zondag 20 november 2011 17:13 schreef snakelady het volgende:
Zoals deze dame het beschrijft moet je je als vrouw in alles aanpassen aan je man,
Half toch?quote:Op zondag 20 november 2011 21:16 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook gewoon zo?
Deze post komt op mij over alsof je niet van je man (of 'hubbie' zoals jij het noemtquote:Op zondag 20 november 2011 19:55 schreef simmu het volgende:
Ja maar romantiek en een druk huishouden met kinderen is dan ook wel verdomde lastig.quote:Op zondag 20 november 2011 21:25 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Deze post komt op mij over alsof je niet van je man (of 'hubbie' zoals jij het noemt) houdt. 't Is niet dat je die dingen speciaal voor hem doet om het leuk te maken, het is ook voor jezelf, voor jullie samen.
Jij moet je mond houden! Ik heb jou iets gegeven en je doet er gewoon helemaal niks mee! Ondankbaar, dat ben je!quote:Op zondag 20 november 2011 21:23 schreef Daniel1976 het volgende:
Half toch?
geven en nemen zo ongeveer.
Nou ja, los van het huishouden, die hele post komt gewoon niet zo vriendelijk over tegenover 'hubbie'. Het gaat ook niet per se om het naakt koken, maar vooral om het behagen en daar zijn ook genoeg andere manieren voor.quote:Op zondag 20 november 2011 21:30 schreef Daniel1976 het volgende:
Ja maar romantiek en een druk huishouden met kinderen is dan ook wel verdomde lastig.
Maarja hou je het qua seks niet spannend dan wordt het toch wel moeizaam.
Jij bent kok?quote:Op zondag 20 november 2011 20:57 schreef speknek het volgende:
[..]
Dan heb ik morgen ineens dertig affaires in plaats van nul.
True, ik geef die relatie zo ook niet veel kans. Daar moet iets veranderen zo te horen.quote:Op zondag 20 november 2011 21:53 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Nou ja, los van het huishouden, die hele post komt gewoon niet zo vriendelijk over tegenover 'hubbie'. Het gaat ook niet per se om het naakt koken, maar vooral om het behagen en daar zijn ook genoeg andere manieren voor.
Als dat zo was had ik nu niet al zo lang een relatiequote:Op zondag 20 november 2011 21:16 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook gewoon zo?
jouw man is vast te lelijk om een ander te krijgenquote:Op zondag 20 november 2011 22:18 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als dat zo was had ik nu niet al zo lang een relatie
Heb je gezien hoe die er de laatste tijd met kleren aan al bijloopt.quote:Op zondag 20 november 2011 20:34 schreef speknek het volgende:
Overigens zei Christina Aguilera dat ook, dat zij haar relatie leuk hield doordat ze afgesproken hadden op zondag alle gordijnen dicht te laten en de hele dag naakt rond te lopen.
(die is alleen onlangs gescheiden)
Oordeel zelf, hij staat in mijn fotoboek, ik vind van niet.quote:Op zondag 20 november 2011 22:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jouw man is vast te lelijk om een ander te krijgen.
Hij is door alle stress, omdat jij niet naakt voor hem wilt koken, zijn haar kwijtgeraakt.quote:Op maandag 21 november 2011 09:36 schreef snakelady het volgende:
Oordeel zelf, hij staat in mijn fotoboek, ik vind van niet.
Dat ja en met een kek schortje mag ookquote:Op zondag 20 november 2011 08:31 schreef simmu het volgende:
[..]
pics graag![]()
quote:Op maandag 21 november 2011 09:40 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Hij is door alle stress, omdat jij niet naakt voor hem wilt koken, zijn haar kwijtgeraakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |