Arne is zo baasquote:Op donderdag 24 november 2011 17:30 schreef T-Force het volgende:
I...Can't Take...Heart...BREAAAAAAAK![]()
mooien platenquote:Op vrijdag 25 november 2011 09:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Zou je die willen dan?
Luister hier maar naar, dat is hetzelfde:
Het wordt live uitgezonden jaquote:Op vrijdag 25 november 2011 09:12 schreef Baronpilsener het volgende:
Is er al iets bekend over een Qlimax stream?
Ik wist dat ik jou er een plezier mee kon doen, ik had natuurlijk dan ook wat goed te maken na ons meningsverschil afgelopen keerquote:Op vrijdag 25 november 2011 09:49 schreef 16meter het volgende:
[..]
Arne is zo baas
[..]
mooien platen
Wil gewoon nieuwe tracks gelijk in HQ horenquote:
Zou voor het eerst zijn dat de stream HQ is.quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:21 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Wil gewoon nieuwe tracks gelijk in HQ horen
Ik dank u vriendelijk, gelijk maar even opzetten!quote:Op donderdag 24 november 2011 14:50 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Wat dacht je van Mind.Illusion & San Miquel @ WiSH Outdoor Warmup Mix - Insomnia Stage ?
BTW, mstx, de zoekfunctie op je site zuigt, doe er eens wat aan...
Voorbeeld zoekopdracht:
http://lsdb.nl/search.htm(...)uel+wish+outdoor&s=y
De set die ik zoek staat pas halverwege de lijst, terwijl elk zoekwoord in de titel voorkomt
quote:Op donderdag 24 november 2011 09:49 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Troost me wel een beetje dat zelf de YT comments een keertje wat kritischer zijn dan gebruikelijk..
Ja die G4H hebben zo'n hardcoreplaat gemaakt:quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:05 schreef haakon het volgende:
[..]
WTF dat is gewoon hardcore tempo
Duidelijk dat ik daar de volgende keer bij ben!
Hier nog zo 1! Maar toch industrial hardcore op #1.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:17 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Zie dat jij van veel verschillende stijlen houdt maar dans je dan op ieder feest ook anders? Wel vet dat je smaak zo gevarieerd is. Dat ASOT550 lijkt dat een beetje op insearch of sunsire van DJ Tiesto?
Aanwazig! Staat al lange tijd in de planning! Sandy en n-vitral <3 maar de rest ook :p Eye-D en hidden! Heldig allemaalquote:Op donderdag 24 november 2011 20:44 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
PRSPCT XL 14 @ Maassilo (Boven) Dikke hardcore + DnB lineup
http://partyflock.nl/party/209639:Prspct_XL14.html
Technoboy hoef zichzelf heulemaal niet te re-inventenquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:13 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja die G4H hebben zo'n hardcoreplaat gemaakt:
Ik moet zeggen dat ik wel moest lachen om die lyric.
1 van de laatste fatsoenlijke nummers van beide muziekmakerts... 3 jaar geledenquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
en waarom releasen ze deze nou nit gewoon eindelijk eens een keertje voor free:
Wtf is dat nou weer jaquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:23 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Wtf gebeurt er met deze plaat op 1:05![]()
Op A2 records feestje twee keer voorbij horen komen, en vond het zo verschrikkelijk klinken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eentje uit de categorie: 'pareltjes die je nooit meer hoort'quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:37 schreef Tha_Bartman het volgende:
Die nieuwe Tby. Ok, hij is beter dan sommige van zijn andere laatste producties, maar toch is het gewoon een 13 in een dozijn wannabee zo hard mogelijk (binnen het tby stijltje) plaat...
ik heb liever weer eens iets als:
Dat was ook iets harder dan normaal voor hem, maar veel fijner
Hahaha, tijdens dat nummer zei ik nog tegen BaronPilsener "Volgens mij hangt de cd-speler man".quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:23 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Wtf gebeurt er met deze plaat op 1:05![]()
Op A2 records feestje twee keer voorbij horen komen, en vond het zo verschrikkelijk klinken.
Gehehe inderdaadquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:46 schreef Levitas het volgende:
[..]
Hahaha, tijdens dat nummer zei ik nog tegen BaronPilsener "Volgens mij hangt de cd-speler man".
-"Neuh, dat zit in 't nummer"
ik:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |