Wat dacht je van Mind.Illusion & San Miquel @ WiSH Outdoor Warmup Mix - Insomnia Stage ?quote:Op donderdag 24 november 2011 14:49 schreef Booomer het volgende:
Weet iemand nog een keihard raw hardstyle setje? Wil ff wat te raggen op m'n ipod zetten..
Gewoon de Moeilijk Hard mix van NLS dusquote:Op donderdag 24 november 2011 14:50 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Wat dacht je van Mind.Illusion & San Miquel @ WiSH Outdoor Warmup Mix - Insomnia Stage ?
BTW, mstx, de zoekfunctie op je site zuigt, doe er eens wat aan...
Voorbeeld zoekopdracht:
http://lsdb.nl/search.htm(...)uel+wish+outdoor&s=y
De set die ik zoek staat pas halverwege de lijst, terwijl elk zoekwoord in de titel voorkomt
Ja moet ik ooit nog eens fixen. Er is overigens wel een workaround voor.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:50 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Wat dacht je van Mind.Illusion & San Miquel @ WiSH Outdoor Warmup Mix - Insomnia Stage ?
Voorbeeld zoekopdracht:
De set die ik zoek staat pas halverwege de lijst, terwijl elk zoekwoord in de titel voorkomt
Thnx! Zal het onthoudenquote:Op donderdag 24 november 2011 15:18 schreef mstx het volgende:
[..]
Ja moet ik ooit nog eens fixen. Er is overigens wel een workaround voor.![]()
http://lsdb.nl/search.htm(...)Bwish+%2Boutdoor&s=y
Die set ik gelijk ff op. Al heeeeeeeeeeeeel lang niet meer geluisterdquote:Op donderdag 24 november 2011 14:50 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Voorbeeld zoekopdracht:
Present!quote:Op donderdag 24 november 2011 16:41 schreef Levitas het volgende:
Damn.. Ik heb eigenlijk best wel heel erg veel zin in Qlimax. Vorig jaar niet geweest, en dat schijnt echt bout te zijn geweest. Laatste keer was in 2010, wat wel iets minder was dan 2009.. Maar toch heb ik me zeeer kostelijk vermaakt.
Welke FOK!'ers gaan er hier nog meer? Heb wel zin in weer een gezellige meet!
quote:Op donderdag 24 november 2011 16:41 schreef Levitas het volgende:
Vorig jaar niet geweest
Laatste keer was in 2010
Present!quote:Op donderdag 24 november 2011 16:41 schreef Levitas het volgende:
Damn.. Ik heb eigenlijk best wel heel erg veel zin in Qlimax. Vorig jaar niet geweest, en dat schijnt echt bout te zijn geweest. Laatste keer was in 2010, wat wel iets minder was dan 2009.. Maar toch heb ik me zeeer kostelijk vermaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Present! Heb jou een keer eerder ontmoet en dat was op dezelfde locatie, hardbass, weet je nog?quote:Op donderdag 24 november 2011 16:41 schreef Levitas het volgende:
Zie dat jij van veel verschillende stijlen houdt maar dans je dan op ieder feest ook anders? Wel vet dat je smaak zo gevarieerd is. Dat ASOT550 lijkt dat een beetje op insearch of sunsire van DJ Tiesto?quote:Op donderdag 24 november 2011 09:22 schreef T-Force het volgende:
Het FOK! Hardstyle topic wordt steeds meer een andere-genres-die-ook-vet-zijn-topic
Maar ik stel voor: Djax It Up (24 maart) met Miss Djax, Fatima Hadji en Waldhaus:LIVE
En natuurlijk ASOT550 als groot Trance feest op 31 maart. Line-up is nog niet bekend, maar die gaan wederom gigantisch uitpakken volgens mij
Hahaha! Ja, op iedere muziekstijl dans ik wel anders jaquote:Op donderdag 24 november 2011 18:17 schreef stoeltafel het volgende:
Zie dat jij van veel verschillende stijlen houdt maar dans je dan op ieder feest ook anders? Wel vet dat je smaak zo gevarieerd is. Dat ASOT550 lijkt dat een beetje op insearch of sunsire van DJ Tiesto?
PRSPCT XL 14 @ Maassilo (Boven) Dikke hardcore + DnB lineupquote:Op donderdag 24 november 2011 00:21 schreef haakon het volgende:
[..]
Ja dat zei je laatst ook al! Technofeesten! Ga eens mee met Tom, Claudia en/of mij dan jonge!
Woops.. Moet 2009 zijn!quote:
Dat weet ik nog dondersgoed! Hehe! Dus, zaterdag weer een leuke meet?quote:Op donderdag 24 november 2011 18:05 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Present! Heb jou een keer eerder ontmoet en dat was op dezelfde locatie, hardbass, weet je nog?
Lijpe combi, ben benieuwd hoe dat er uitziet. Gabbers en alto-achtige typjes door elkaar.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:44 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
PRSPCT XL 14 @ Maassilo (Boven) Dikke hardcore + DnB lineup
http://partyflock.nl/party/209639:Prspct_XL14.html
Die "hardcore" zaal is geen mainstream he, dat trekt toch wel ook wat meer volk wat ook de drum & bass vaak weet te waarderen. Heb PRSPCT 1 keer meegemaakt in de WATT (ook deze 3 stijlen) en dat was wel echt een vette avondquote:Op donderdag 24 november 2011 22:14 schreef 16meter het volgende:
[..]
Lijpe combi, ben benieuwd hoe dat er uitziet. Gabbers en alto-achtige typjes door elkaar.
Een tijd terug was er ook house en hardcore in de Maassilo, geloof ik.
Zelfs een groot Technoboy fan hier vind het niet echt geslaagd.. Helaas!quote:
WTF dat is gewoon hardcore tempoquote:Op donderdag 24 november 2011 13:51 schreef Quyxz_ het volgende:
Zal misschien ooit al wel eens gepost zijn, maar het is wel grappig. Op 0.30 wordt die telefoon uit de hand geslagen.Zonde.
Zou je die willen dan?quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:12 schreef Baronpilsener het volgende:
Is er al iets bekend over een Qlimax stream?
Simpeltjes, doet me weinig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |