quote:Op woensdag 23 november 2011 20:34 schreef T-Force het volgende:
Lekker hakkeuh op de nieuwe proffet remuxxxxxxxxx, WHAAAA![]()
Doen ze express zodat ik iedere dag moet huilen om de feesten en feest-matties die ik moet gaan missenquote:Op woensdag 23 november 2011 15:48 schreef Levitas het volgende:
Wat is dat toch met al die vroege aankondigingen en vroege kaartverkopen?
Jaaa, ik had toen echt zoiets van NEEEE!! Moet je nou echt zoiets gebruiken om de sfeer erin te krijgen? Ik háát voetbal, vind het echt een massa-hype, vind dat er veel mooiere sporten zijn en denk echt dat het iets is wat iedereen (op een uitzondering na) alleen maar kijkt omdat het hoort en zodat je tenminste mee kan praten op maandagochtend dus ik vond het op dat moment nogal een domper. Maar daarna bleek dat er ook een versie zonder de vocals was en die vond ik gewoon super-dik!! De climax en energie die er in zitquote:Op woensdag 23 november 2011 18:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wat vond Krulliewullie nou van Dennis Bergkamp 2-1 van Thera? Zie hier hoe ze reageerde...
Ja dat zei je laatst ook al! Technofeesten! Ga eens mee met Tom, Claudia en/of mij dan jonge!quote:Op donderdag 24 november 2011 00:19 schreef 16meter het volgende:
Proffert:
MC Flo:___!
Feestplannen 2012:
-meer techno en andere genres
-sowieso een groot trance feest
-Awakenings gashouder
-minder grote, dure evenementen
quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 24 november 2011 08:58 schreef Mind.Illusion het volgende:
Als jullie een goed hardtechno/ schranz feest uitzoeken... schuif ik wel aan
ook.quote:
Ik ook!quote:Op donderdag 24 november 2011 08:58 schreef Mind.Illusion het volgende:
Als jullie een goed hardtechno/ schranz feest uitzoeken... schuif ik wel aan
Tja als de hardstyle met dingen komt als dat stukje bagger van de prophet hierboven dan is een dergelijke ontwikkeling eigenlijk niet zo vreemd toch?. Troost me wel een beetje dat zelf de YT comments een keertje wat kritischer zijn dan gebruikelijk..quote:Op donderdag 24 november 2011 09:22 schreef T-Force het volgende:
Het FOK! Hardstyle topic wordt steeds meer een andere-genres-die-ook-vet-zijn-topic
quote:Op donderdag 24 november 2011 10:36 schreef Levitas het volgende:
Inderdaad. Ik zeg het niet graag, maar het is tijd voor The Prophet om zich echt alleen maar achter de schermen bezig houden. Label runnen, artiesten begeleiden, etc.
Want dit... Jezus, m`n oren begonnen er spontaan van te suizen bloeden
Geen toeval dat mensen zich wat meer gaan richten op andere genres.quote:Op donderdag 24 november 2011 09:49 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Tja als de hardstyle met dingen komt als dat stukje bagger van de prophet hierboven dan is een dergelijke ontwikkeling eigenlijk niet zo vreemd toch?. Troost me wel een beetje dat zelf de YT comments een keertje wat kritischer zijn dan gebruikelijk..
Grote kanshebber!quote:Op donderdag 24 november 2011 09:22 schreef T-Force het volgende:
En natuurlijk ASOT550 als groot Trance feest op 31 maart. Line-up is nog niet bekend, maar die gaan wederom gigantisch uitpakken volgens mij
Ja, want de laatste artiesten die hij heeft binnengehaald vind ik ook niet echt wat.. kan me niet voorstellen dat dit op lange termijn ook geld op blijft leveren, die dagjesmensen van nu worden uiteindelijk ook verstandig.. toch?quote:Op donderdag 24 november 2011 10:36 schreef Levitas het volgende:
Inderdaad. Ik zeg het niet graag, maar het is tijd voor The Prophet om zich echt alleen maar achter de schermen bezig houden. Label runnen, artiesten begeleiden, etc.
Want dit... Jezus, m`n oren begonnen er spontaan van te suizen
quote:Op donderdag 24 november 2011 11:13 schreef 16meter het volgende:
imo is hardstyle op een dieptepunt belandt
Hey, het is wel een hardCOREplaat jonge! Niet fuckeng met hardcorquote:Op donderdag 24 november 2011 11:13 schreef 16meter het volgende:
[..]
Geen toeval dat mensen zich wat meer gaan richten op andere genres.
imo is hardstyle op een dieptepunt belandt
Die staat al een tijdje in mijn agenda!quote:Op donderdag 24 november 2011 09:22 schreef T-Force het volgende:
Het FOK! Hardstyle topic wordt steeds meer een andere-genres-die-ook-vet-zijn-topic
Maar ik stel voor: Djax It Up (24 maart) met Miss Djax, Fatima Hadji en Waldhaus:LIVE
Die topcomment is van die DJ Clock kid, die nog op Defqon draaide. Wel grappig dat hij ook van mening is dat t bagger is.quote:Op donderdag 24 november 2011 09:49 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Troost me wel een beetje dat zelf de YT comments een keertje wat kritischer zijn dan gebruikelijk..
Da's die sjappie op 1:38?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:12 schreef Sqoudson het volgende:
Ik dacht dat MC Flooooooo dood was, maar nu duikt ie hier ineens weer op
Ik snap de ophef eigenlijk niet zo, waarom besteden we nog aandacht aan nummers van The Prophet? Dat is toch allang niet meer de moeite waard? Zijn laatste goede nummer was Recession, en dat was 2009...quote:Op donderdag 24 november 2011 13:24 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Die topcomment is van die DJ Clock kid, die nog op Defqon draaide. Wel grappig dat hij ook van mening is dat t bagger is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |