quote:Op woensdag 23 november 2011 20:34 schreef T-Force het volgende:
Lekker hakkeuh op de nieuwe proffet remuxxxxxxxxx, WHAAAA![]()
Doen ze express zodat ik iedere dag moet huilen om de feesten en feest-matties die ik moet gaan missenquote:Op woensdag 23 november 2011 15:48 schreef Levitas het volgende:
Wat is dat toch met al die vroege aankondigingen en vroege kaartverkopen?
Jaaa, ik had toen echt zoiets van NEEEE!! Moet je nou echt zoiets gebruiken om de sfeer erin te krijgen? Ik háát voetbal, vind het echt een massa-hype, vind dat er veel mooiere sporten zijn en denk echt dat het iets is wat iedereen (op een uitzondering na) alleen maar kijkt omdat het hoort en zodat je tenminste mee kan praten op maandagochtend dus ik vond het op dat moment nogal een domper. Maar daarna bleek dat er ook een versie zonder de vocals was en die vond ik gewoon super-dik!! De climax en energie die er in zitquote:Op woensdag 23 november 2011 18:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wat vond Krulliewullie nou van Dennis Bergkamp 2-1 van Thera? Zie hier hoe ze reageerde...
Ja dat zei je laatst ook al! Technofeesten! Ga eens mee met Tom, Claudia en/of mij dan jonge!quote:Op donderdag 24 november 2011 00:19 schreef 16meter het volgende:
Proffert:
MC Flo:___!
Feestplannen 2012:
-meer techno en andere genres
-sowieso een groot trance feest
-Awakenings gashouder
-minder grote, dure evenementen
quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 24 november 2011 08:58 schreef Mind.Illusion het volgende:
Als jullie een goed hardtechno/ schranz feest uitzoeken... schuif ik wel aan
ook.quote:
Ik ook!quote:Op donderdag 24 november 2011 08:58 schreef Mind.Illusion het volgende:
Als jullie een goed hardtechno/ schranz feest uitzoeken... schuif ik wel aan
Tja als de hardstyle met dingen komt als dat stukje bagger van de prophet hierboven dan is een dergelijke ontwikkeling eigenlijk niet zo vreemd toch?. Troost me wel een beetje dat zelf de YT comments een keertje wat kritischer zijn dan gebruikelijk..quote:Op donderdag 24 november 2011 09:22 schreef T-Force het volgende:
Het FOK! Hardstyle topic wordt steeds meer een andere-genres-die-ook-vet-zijn-topic
quote:Op donderdag 24 november 2011 10:36 schreef Levitas het volgende:
Inderdaad. Ik zeg het niet graag, maar het is tijd voor The Prophet om zich echt alleen maar achter de schermen bezig houden. Label runnen, artiesten begeleiden, etc.
Want dit... Jezus, m`n oren begonnen er spontaan van te suizen bloeden
Geen toeval dat mensen zich wat meer gaan richten op andere genres.quote:Op donderdag 24 november 2011 09:49 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Tja als de hardstyle met dingen komt als dat stukje bagger van de prophet hierboven dan is een dergelijke ontwikkeling eigenlijk niet zo vreemd toch?. Troost me wel een beetje dat zelf de YT comments een keertje wat kritischer zijn dan gebruikelijk..
Grote kanshebber!quote:Op donderdag 24 november 2011 09:22 schreef T-Force het volgende:
En natuurlijk ASOT550 als groot Trance feest op 31 maart. Line-up is nog niet bekend, maar die gaan wederom gigantisch uitpakken volgens mij
Ja, want de laatste artiesten die hij heeft binnengehaald vind ik ook niet echt wat.. kan me niet voorstellen dat dit op lange termijn ook geld op blijft leveren, die dagjesmensen van nu worden uiteindelijk ook verstandig.. toch?quote:Op donderdag 24 november 2011 10:36 schreef Levitas het volgende:
Inderdaad. Ik zeg het niet graag, maar het is tijd voor The Prophet om zich echt alleen maar achter de schermen bezig houden. Label runnen, artiesten begeleiden, etc.
Want dit... Jezus, m`n oren begonnen er spontaan van te suizen
quote:Op donderdag 24 november 2011 11:13 schreef 16meter het volgende:
imo is hardstyle op een dieptepunt belandt
Hey, het is wel een hardCOREplaat jonge! Niet fuckeng met hardcorquote:Op donderdag 24 november 2011 11:13 schreef 16meter het volgende:
[..]
Geen toeval dat mensen zich wat meer gaan richten op andere genres.
imo is hardstyle op een dieptepunt belandt
Die staat al een tijdje in mijn agenda!quote:Op donderdag 24 november 2011 09:22 schreef T-Force het volgende:
Het FOK! Hardstyle topic wordt steeds meer een andere-genres-die-ook-vet-zijn-topic
Maar ik stel voor: Djax It Up (24 maart) met Miss Djax, Fatima Hadji en Waldhaus:LIVE
Die topcomment is van die DJ Clock kid, die nog op Defqon draaide. Wel grappig dat hij ook van mening is dat t bagger is.quote:Op donderdag 24 november 2011 09:49 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Troost me wel een beetje dat zelf de YT comments een keertje wat kritischer zijn dan gebruikelijk..
Da's die sjappie op 1:38?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:12 schreef Sqoudson het volgende:
Ik dacht dat MC Flooooooo dood was, maar nu duikt ie hier ineens weer op
Ik snap de ophef eigenlijk niet zo, waarom besteden we nog aandacht aan nummers van The Prophet? Dat is toch allang niet meer de moeite waard? Zijn laatste goede nummer was Recession, en dat was 2009...quote:Op donderdag 24 november 2011 13:24 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Die topcomment is van die DJ Clock kid, die nog op Defqon draaide. Wel grappig dat hij ook van mening is dat t bagger is.
Wat dacht je van Mind.Illusion & San Miquel @ WiSH Outdoor Warmup Mix - Insomnia Stage ?quote:Op donderdag 24 november 2011 14:49 schreef Booomer het volgende:
Weet iemand nog een keihard raw hardstyle setje? Wil ff wat te raggen op m'n ipod zetten..
Gewoon de Moeilijk Hard mix van NLS dusquote:Op donderdag 24 november 2011 14:50 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Wat dacht je van Mind.Illusion & San Miquel @ WiSH Outdoor Warmup Mix - Insomnia Stage ?
BTW, mstx, de zoekfunctie op je site zuigt, doe er eens wat aan...
Voorbeeld zoekopdracht:
http://lsdb.nl/search.htm(...)uel+wish+outdoor&s=y
De set die ik zoek staat pas halverwege de lijst, terwijl elk zoekwoord in de titel voorkomt
Ja moet ik ooit nog eens fixen. Er is overigens wel een workaround voor.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:50 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Wat dacht je van Mind.Illusion & San Miquel @ WiSH Outdoor Warmup Mix - Insomnia Stage ?
Voorbeeld zoekopdracht:
De set die ik zoek staat pas halverwege de lijst, terwijl elk zoekwoord in de titel voorkomt
Thnx! Zal het onthoudenquote:Op donderdag 24 november 2011 15:18 schreef mstx het volgende:
[..]
Ja moet ik ooit nog eens fixen. Er is overigens wel een workaround voor.![]()
http://lsdb.nl/search.htm(...)Bwish+%2Boutdoor&s=y
Die set ik gelijk ff op. Al heeeeeeeeeeeeel lang niet meer geluisterdquote:Op donderdag 24 november 2011 14:50 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Voorbeeld zoekopdracht:
Present!quote:Op donderdag 24 november 2011 16:41 schreef Levitas het volgende:
Damn.. Ik heb eigenlijk best wel heel erg veel zin in Qlimax. Vorig jaar niet geweest, en dat schijnt echt bout te zijn geweest. Laatste keer was in 2010, wat wel iets minder was dan 2009.. Maar toch heb ik me zeeer kostelijk vermaakt.
Welke FOK!'ers gaan er hier nog meer? Heb wel zin in weer een gezellige meet!
quote:Op donderdag 24 november 2011 16:41 schreef Levitas het volgende:
Vorig jaar niet geweest
Laatste keer was in 2010
Present!quote:Op donderdag 24 november 2011 16:41 schreef Levitas het volgende:
Damn.. Ik heb eigenlijk best wel heel erg veel zin in Qlimax. Vorig jaar niet geweest, en dat schijnt echt bout te zijn geweest. Laatste keer was in 2010, wat wel iets minder was dan 2009.. Maar toch heb ik me zeeer kostelijk vermaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Present! Heb jou een keer eerder ontmoet en dat was op dezelfde locatie, hardbass, weet je nog?quote:Op donderdag 24 november 2011 16:41 schreef Levitas het volgende:
Zie dat jij van veel verschillende stijlen houdt maar dans je dan op ieder feest ook anders? Wel vet dat je smaak zo gevarieerd is. Dat ASOT550 lijkt dat een beetje op insearch of sunsire van DJ Tiesto?quote:Op donderdag 24 november 2011 09:22 schreef T-Force het volgende:
Maar ik stel voor: Djax It Up (24 maart) met Miss Djax, Fatima Hadji en Waldhaus:LIVE
En natuurlijk ASOT550 als groot Trance feest op 31 maart. Line-up is nog niet bekend, maar die gaan wederom gigantisch uitpakken volgens mij
Hahaha! Ja, op iedere muziekstijl dans ik wel anders jaquote:Op donderdag 24 november 2011 18:17 schreef stoeltafel het volgende:
Zie dat jij van veel verschillende stijlen houdt maar dans je dan op ieder feest ook anders? Wel vet dat je smaak zo gevarieerd is. Dat ASOT550 lijkt dat een beetje op insearch of sunsire van DJ Tiesto?
PRSPCT XL 14 @ Maassilo (Boven) Dikke hardcore + DnB lineupquote:Op donderdag 24 november 2011 00:21 schreef haakon het volgende:
[..]
Ja dat zei je laatst ook al! Technofeesten! Ga eens mee met Tom, Claudia en/of mij dan jonge!
Woops.. Moet 2009 zijn!quote:
Dat weet ik nog dondersgoed! Hehe! Dus, zaterdag weer een leuke meet?quote:Op donderdag 24 november 2011 18:05 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Present! Heb jou een keer eerder ontmoet en dat was op dezelfde locatie, hardbass, weet je nog?
Lijpe combi, ben benieuwd hoe dat er uitziet. Gabbers en alto-achtige typjes door elkaar.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:44 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
PRSPCT XL 14 @ Maassilo (Boven) Dikke hardcore + DnB lineup
http://partyflock.nl/party/209639:Prspct_XL14.html
Die "hardcore" zaal is geen mainstream he, dat trekt toch wel ook wat meer volk wat ook de drum & bass vaak weet te waarderen. Heb PRSPCT 1 keer meegemaakt in de WATT (ook deze 3 stijlen) en dat was wel echt een vette avondquote:Op donderdag 24 november 2011 22:14 schreef 16meter het volgende:
[..]
Lijpe combi, ben benieuwd hoe dat er uitziet. Gabbers en alto-achtige typjes door elkaar.
Een tijd terug was er ook house en hardcore in de Maassilo, geloof ik.
Zelfs een groot Technoboy fan hier vind het niet echt geslaagd.. Helaas!quote:
WTF dat is gewoon hardcore tempoquote:Op donderdag 24 november 2011 13:51 schreef Quyxz_ het volgende:
Zal misschien ooit al wel eens gepost zijn, maar het is wel grappig. Op 0.30 wordt die telefoon uit de hand geslagen.Zonde.
Zou je die willen dan?quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:12 schreef Baronpilsener het volgende:
Is er al iets bekend over een Qlimax stream?
Simpeltjes, doet me weinig.quote:
Arne is zo baasquote:Op donderdag 24 november 2011 17:30 schreef T-Force het volgende:
I...Can't Take...Heart...BREAAAAAAAK![]()
mooien platenquote:Op vrijdag 25 november 2011 09:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Zou je die willen dan?
Luister hier maar naar, dat is hetzelfde:
Het wordt live uitgezonden jaquote:Op vrijdag 25 november 2011 09:12 schreef Baronpilsener het volgende:
Is er al iets bekend over een Qlimax stream?
Ik wist dat ik jou er een plezier mee kon doen, ik had natuurlijk dan ook wat goed te maken na ons meningsverschil afgelopen keerquote:Op vrijdag 25 november 2011 09:49 schreef 16meter het volgende:
[..]
Arne is zo baas
[..]
mooien platen
Wil gewoon nieuwe tracks gelijk in HQ horenquote:
Zou voor het eerst zijn dat de stream HQ is.quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:21 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Wil gewoon nieuwe tracks gelijk in HQ horen
Ik dank u vriendelijk, gelijk maar even opzetten!quote:Op donderdag 24 november 2011 14:50 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Voorbeeld zoekopdracht:
quote:Op donderdag 24 november 2011 09:49 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Troost me wel een beetje dat zelf de YT comments een keertje wat kritischer zijn dan gebruikelijk..
Ja die G4H hebben zo'n hardcoreplaat gemaakt:quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:05 schreef haakon het volgende:
[..]
WTF dat is gewoon hardcore tempo
Duidelijk dat ik daar de volgende keer bij ben!
Hier nog zo 1! Maar toch industrial hardcore op #1.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:17 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Zie dat jij van veel verschillende stijlen houdt maar dans je dan op ieder feest ook anders? Wel vet dat je smaak zo gevarieerd is. Dat ASOT550 lijkt dat een beetje op insearch of sunsire van DJ Tiesto?
Aanwazig! Staat al lange tijd in de planning! Sandy en n-vitral <3 maar de rest ook :p Eye-D en hidden! Heldig allemaalquote:Op donderdag 24 november 2011 20:44 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
PRSPCT XL 14 @ Maassilo (Boven) Dikke hardcore + DnB lineup
http://partyflock.nl/party/209639:Prspct_XL14.html
Technoboy hoef zichzelf heulemaal niet te re-inventenquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:13 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja die G4H hebben zo'n hardcoreplaat gemaakt:
Ik moet zeggen dat ik wel moest lachen om die lyric.
1 van de laatste fatsoenlijke nummers van beide muziekmakerts... 3 jaar geledenquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
en waarom releasen ze deze nou nit gewoon eindelijk eens een keertje voor free:
Wtf is dat nou weer jaquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:23 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Wtf gebeurt er met deze plaat op 1:05![]()
Op A2 records feestje twee keer voorbij horen komen, en vond het zo verschrikkelijk klinken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eentje uit de categorie: 'pareltjes die je nooit meer hoort'quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:37 schreef Tha_Bartman het volgende:
Die nieuwe Tby. Ok, hij is beter dan sommige van zijn andere laatste producties, maar toch is het gewoon een 13 in een dozijn wannabee zo hard mogelijk (binnen het tby stijltje) plaat...
ik heb liever weer eens iets als:
Dat was ook iets harder dan normaal voor hem, maar veel fijner
Hahaha, tijdens dat nummer zei ik nog tegen BaronPilsener "Volgens mij hangt de cd-speler man".quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:23 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Wtf gebeurt er met deze plaat op 1:05![]()
Op A2 records feestje twee keer voorbij horen komen, en vond het zo verschrikkelijk klinken.
Gehehe inderdaadquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:46 schreef Levitas het volgende:
[..]
Hahaha, tijdens dat nummer zei ik nog tegen BaronPilsener "Volgens mij hangt de cd-speler man".
-"Neuh, dat zit in 't nummer"
ik:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |