Kan hier nietquote:Op zaterdag 19 november 2011 03:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zondagochtend om half negen final tentamenDoe me dat maar es na
kennen ze daar geen weekend?quote:Op zaterdag 19 november 2011 03:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zondagochtend om half negen final tentamenDoe me dat maar es na
jawel, maar ze willen ons klaar hebben vóór Thanksgiving.quote:Op zaterdag 19 november 2011 04:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kennen ze daar geen weekend?
Uitgerekend op een vrijdagavond. Hoe durven zequote:Op zaterdag 19 november 2011 04:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ugh en mijn kloterige huisgenoten hebben besloten dat juist vanavond de juiste avond is voor een kabaal feestje in de woonkamer. Verdomme ik wil leren.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:57 schreef Cobra4 het volgende:
Vergeet ik de taart helemaal.De bakker is wel de i vergeten. Maar de leeftijd klopt toch wel?
[ afbeelding ]
We moesten wel, die andere bakker is nog dyslectischer!quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Ja de leeftijd is prima! Maarre verkeerde merk hè?
Koken. Ze zijn nog wel goed. Of bakken. Of mayonaise maken. Of deviled eggs.quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb nog zes eieren staan die na vandaag over de datum zijn. Suggesties wat ik daarmee kan doen?
Bakken valt af (had er acht, heb er al twee gebakken) maar koken is wel een goed ideequote:Op zaterdag 19 november 2011 14:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Koken. Ze zijn nog wel goed. Of bakken. Of mayonaise maken. Of deviled eggs.
Die taart is gemaakt door een vriendin van mij, volgens mijquote:Op zaterdag 19 november 2011 14:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
We moesten wel, die andere bakker is nog dyslectischer!
[ afbeelding ]
Pannekoeken, quiche, appeltaart, cakequote:Op zaterdag 19 november 2011 14:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bakken valt af (had er acht, heb er al twee gebakken) maar koken is wel een goed idee
Ha!quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:58 schreef iamredleader het volgende:
Alle jarigen gefeliciteerd natuurlijk
Bij de TT moest ik aan gisteravond denken. Aan mijn post, die inderdaad dubbelzinnig bedoeld was.
Om dan maar met de deur in huis te vallen, JA, TINU IS ZWANGER![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu 14 weekjes, uitgerekende datum rond 17 mei 2012
Zo, and on that bombshell it's time to leave. Geen bedtijd, maar kook-tijd. Over een uur komen alle gasten voor vanavond
Nou ja, eigenlijk wel, omdat het tentamenweekend is. Vandaag is reading day, dat betekent dat het min of meer een gewone schooldag is, weliswaar geen lessen maar alle professoren zijn hier en alle school gerelateerde offices zijn open. Dat is naast het feit dat mijn huis bedoeld is voor mensen die het graag stil hebben. Zodat ik in elk geval nooit meer over dit soort dingen zou hoeven zeiken. maar de dean of housing heeft er een zooitje van gemaaktquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Uitgerekend op een vrijdagavond. Hoe durven ze
Dit maakt mijn hele dag! Wat geweldigquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:58 schreef iamredleader het volgende:
Bij de TT moest ik aan gisteravond denken. Aan mijn post, die inderdaad dubbelzinnig bedoeld was.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo, and on that bombshell it's time to leave. Geen bedtijd, maar kook-tijd. Over een uur komen alle gasten voor vanavond
Of....baby 2 gaat de politiek in en kort je enorm op je AOW en pensioen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:23 schreef MadMaster het volgende:
Ha, mijn AOW en pensioen wordt weer iets veiliger gesteld. Red & Tinuviel, bedankt!!!
Verder felicitaties voor iedereen die daar recht op heeft en troost voor degenen die daar aan toe zijn...
Er is inderdaad HELE slechte dubstep te vinden.quote:Op zondag 20 november 2011 00:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb echt een hekel aan dubstep. Alsof twee zwaar beschonken computers seks aan het hebben zijn
ik moest je mail twee keer lezen, ik probeerde een link tussen het eerste en tweede deel te leggenquote:Op zondag 20 november 2011 00:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
De buurjongen vanhoudt heel erg van dubstep. En
ligt nu met zonder appendix en daar bovenop nog pfeiffer op bed... dus dat is heel irritant. Zelfs als het goede dubstep is. Maar daar geloof ik niet zo in haha
dunne muurtjes, ik dus net naar de buurjongen of het wat zachter mocht. Nog erger dan bij mij thuis. waar het nu lekker stil isquote:Op zondag 20 november 2011 00:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik moest je mail twee keer lezen, ik probeerde een link tussen het eerste en tweede deel te leggen
Doe je goedquote:Op zondag 20 november 2011 01:18 schreef MaJo het volgende:
Bleh ik was om 6 uur gaan liggen voor een tukkie en werd om half 11 pas wakker en nu maar weer slapen. Ben dus wel 7 uur wakker geweest vandaagheb ook een soort buikgriep dus dat verklaart wel wat
Uiteraard, tenzij mijn maag er anders over denktquote:Op zondag 20 november 2011 01:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Doe je goed
Ga je morgen nog naar Songbird?
Bijna. Het vlees is klaar, nu moet ik nog een roux maken zodat het ook dikke jus wordt. Maar misschien doe ik dat morgenochtend wel en ga ik een keer vroeg pittenquote:Op zondag 20 november 2011 01:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uiteraard, tenzij mijn maag er anders over denkt
Jij al helemaal klaar voor morgen?
Enne hey PS
Avondquote:Op zondag 20 november 2011 01:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bijna. Het vlees is klaar, nu moet ik nog een roux maken zodat het ook dikke jus wordt. Maar misschien doe ik dat morgenochtend wel en ga ik een keer vroeg pitten
Ik weet niet aan wiens kant ik nu sta:quote:Op zondag 20 november 2011 08:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Gvd, ga ik eens een keer naar
Amsterdam ligt het stadsvervoer op z'n gatfijn
Goedemorgen
quote:Op zondag 20 november 2011 10:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik hoop niet dat haar blog daar een maatstaf voor is
The usual suspects: bier en muziek! We hebben een DJ die oude plaatjes draait. Er is tevens een presentatie van een bier dat ABT bier is geweest...maar nu de Oak Aged variant. Zijn maar 4 vaten van gemaakt als ik het goed heb.quote:Op zondag 20 november 2011 03:00 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Avond![]()
Wat is er te doen in het cafe behalve dan het nuttigen van jouw vast zeer smakelijke maaltijd?
Nummer drie zal er ook nog wel komen.quote:Op zondag 20 november 2011 11:56 schreef Nembrionic het volgende:
Ik las het net ja. Niet zo heel verwonderlijk
Mogguhquote:
Je hebt het over Red's gezinsuitbreiding?quote:Op zondag 20 november 2011 11:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nummer drie zal er ook nog wel komen.
Ook.quote:Op zondag 20 november 2011 14:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt het over Red's gezinsuitbreiding?
?quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 14:43 schreef MadMaster het volgende:
Je hebt het over Red's gezinsuitbreiding?
Wil jij ook een vrouwlief dan?quote:
Ja, spijtig.quote:
Nu niet meer.quote:Op zondag 20 november 2011 21:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Tsja, niks (meer) aan te doen
Alles goed verder?
Dank je welquote:Op zondag 20 november 2011 21:23 schreef LadyBlack het volgende:
IARL, gefeliciteerd!!![]()
Ik werd natuurlijk nieuwsgierig door de TT, maar wat een goed nieuws
Gaat het goed met Tinuviel? En kan je Jair al een beetje uitleggen dat er een broertje of zusje komt?
Met alleen mijn zusje en zwager wel. Verder niet. Mijn familie (zeker aan mijn moeders kant) is niet zo gezellig.quote:Op zondag 20 november 2011 21:20 schreef iamredleader het volgende:
Kerst / O&N geen gezellige familie-tijd bij jou? Bij ons ongedwongen leuk, geen gekke dingen. Tweede kerstdag lekker bij broer D. eten en gezellig doen, oud&nieuw de laatste jaren thuis beetje op de bank hangen en rustig een glaasje lekkers opendoen om middernacht. En genieten van het vuurwerk van anderen
Leukquote:Op zondag 20 november 2011 21:26 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dank je wel
Met tinu gaat het redelijk, ze is best moe en dit keer misselijker dan bij Jair, gelukkig geen kots-misselijk maar het gaat niet echt super-goed. Desalniettemin heel blij (duh)
Jair "begrijpt" dat mama een baby in de buik heeft, we hebben ook een Nijntje-boekje gekocht waarin het een beetje wordt uitgelegd, en we proberen hem er zo goed mogelijk bij te betrekken. Vertellen alvast wat dingetjes, en omdat een paar van zijn klasgenootjes nu een klein broertje of zusje hebben gekregen de afgelopen periode is het voor hem wat beter te bevatten.
Maar echt "bevatten" zoals een volwassene natuurlijk niet. Dat verwacht ik ook niet van een kind van 2 3/4.
quote:Op zondag 20 november 2011 21:47 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het maf om te beseffen dat ik hier al zo lang rondhang dat ik hier verbroken relaties, nieuwe relaties, huwelijken, zwangerschappen en verbouwingen voorbij heb zien komen.
quote:Op zondag 20 november 2011 21:47 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het maf om te beseffen dat ik hier al zo lang rondhang dat ik hier verbroken relaties, nieuwe relaties, huwelijken, zwangerschappen en verbouwingen voorbij heb zien komen.
en nog weten we nauwelijks iets van jouquote:Op zondag 20 november 2011 21:47 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik heb alles al gehad en ben ondertussen ook al gereïncarneerd.quote:Op zondag 20 november 2011 21:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en nog weten we nauwelijks iets van jou
stiekum toch een man van 55quote:Op zondag 20 november 2011 21:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
en nog weten we nauwelijks iets van jou
Degene die zich heeft laten verbouwen heb ik kennelijk gemist, de rest is inmiddels al zo gewoon geworden...quote:Op zondag 20 november 2011 21:47 schreef wyccie het volgende:
quote:Op zondag 20 november 2011 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Degene die zich heeft laten verbouwen heb ik kennelijk gemist, de rest is inmiddels al zo gewoon geworden...
Dat ben ik natuurlijk. Het is immers geen pretje om een man van 55 te zijn.quote:Op zondag 20 november 2011 22:37 schreef MadMaster het volgende:
Degene die zich heeft laten verbouwen heb ik kennelijk gemist, de rest is inmiddels al zo gewoon geworden...
Vertel mij wat...quote:Op zondag 20 november 2011 22:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat ben ik natuurlijk. Het is immers geen pretje om een man van 55 te zijn.
Jenevertje dan maar?quote:Op zondag 20 november 2011 22:53 schreef Mark het volgende:
Ha, het gaat over oude mannen
* Mark komt meteen langs
Alleen met Pasen...quote:Op zondag 20 november 2011 22:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dacht dat Advocaat jullie favoriet was
maar je hebt wel gelijk, dit had ik ook nooit verwacht toen ik hier begon te postenquote:Op zondag 20 november 2011 21:47 schreef wyccie het volgende:
LB goes mobilequote:Op zondag 20 november 2011 23:03 schreef LadyBlack het volgende:
En: whoeiiiii, ik heb een smartphone besteld
Het is toch de Wildfire s geworden, mooi klein en uitgebreid genoeg voor mij
Daar zullen ze in Australie of de VS blij mee zijn.quote:Op zondag 20 november 2011 23:03 schreef LadyBlack het volgende:
Huhquote:Op zondag 20 november 2011 23:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar zullen ze in Australie of de VS blij mee zijn.
Correct.quote:Op zondag 20 november 2011 23:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
daar zijn ze levensgevaarlijk ja
Ja primaquote:Op zondag 20 november 2011 22:57 schreef Mark het volgende:
* Mark trekt een fles Ketel 1 uit de vriezer
Ook eentje?
Ik heb een keer bardienst gedraaid toen iemand vroeg om 'een bessen'. Geen idee waar het over ging, pas bij de volledige naam ging er een belletje rinkelenquote:Op zondag 20 november 2011 23:33 schreef Mark het volgende:
Dames kunnen een bessenjenevertje krijgen
[ afbeelding ]
nog +/- zes maandenquote:Op zondag 20 november 2011 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
die heb ik ookquote:Op zondag 20 november 2011 23:03 schreef LadyBlack het volgende:
En: whoeiiiii, ik heb een smartphone besteld
Net als vorig jaar weer een groot succesquote:Op maandag 21 november 2011 01:57 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Was het leuk Nem, viel het in de smaak?
klinkt goed!quote:Op maandag 21 november 2011 02:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Net als vorig jaar weer een groot succes
En ik moet zeggen dat wat zelfgerookt vlees er doorheen helemaal erg lekker is en dus ook goed bevallen
Het was erg gezellig(hoewel ik een groot deel in de keuken heb gestaan). Er waren veel vrienden, leuke muziek..dus dat wordt volgend jaar nummer 3
da's dan geluktquote:Op maandag 21 november 2011 00:21 schreef Tanjaa het volgende:
Waaaaw, ik moet even de groetjes gedaan hebben hier! Lang geleden![]()
ik heb niet gezien wat er gebeurde, maar er lag er eentje languit op de bank met een infuus in z'n armquote:Op maandag 21 november 2011 09:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het is ook niet de bedoeling dat je probeert elkaar te raken met die ballen of zat er nog een vinger vast in die bal terwijl deze la over de baan rolde?
Ja, best raar eigenlijkquote:Op zondag 20 november 2011 21:47 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die dat kan ontkrachtenquote:
Oh...quote:Op zondag 20 november 2011 22:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat ben ik natuurlijk. Het is immers geen pretje om een man van 55 te zijn.
Lees het nu pas, gefeli IARL! Spannendquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:58 schreef iamredleader het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ongetwijfeldquote:Op maandag 21 november 2011 09:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
er zal met dammen ook wel eens iemand tegen de vlakte gaan
GM Quizquote:Op maandag 21 november 2011 11:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
he Bart, doe eens een hint in de GM quiz
Het zou kunnen dat die 55-jarige man zijn dochter had gestuurd om je te ontmoetenquote:Op maandag 21 november 2011 10:55 schreef B.ertha het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die dat kan ontkrachten
Thee graag.quote:Op maandag 21 november 2011 13:46 schreef Nembrionic het volgende:
KOOOOOOOOOOOOOOOOOOFFFFFFFFFFFFFFIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!
Als ik een hint had, dan had ik zelf het antwoord wel gegevenquote:
quote:Op maandag 21 november 2011 13:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat die 55-jarige man zijn dochter had gestuurd om je te ontmoeten
Lekker.quote:Op maandag 21 november 2011 13:46 schreef Nembrionic het volgende:
KOOOOOOOOOOOOOOOOOOFFFFFFFFFFFFFFIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op maandag 21 november 2011 13:57 schreef Cobra4 het volgende:
Oh, voor ik het vergeet. Pak een kratje en feest mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]gefeliciteerd
Ik sla kratje bier over...
Make love, not war ☮
Heb je ons iets te vertellen?quote:Op maandag 21 november 2011 14:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]gefeliciteerd
Als je een kratje bier achterover slaat, dan heb je een drankprobleem...quote:Op maandag 21 november 2011 14:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]gefeliciteerd
Iets overslaan, is wat anders dan iets achterover slaan..quote:Op maandag 21 november 2011 14:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je een kratje bier achterover slaat, dan heb je een drankprobleem...
Cursus hier nu, dodelijk slaapverwekkend...
Hoezo sinds afgelopen zaterdag?quote:Op maandag 21 november 2011 14:40 schreef Diaan73 het volgende:
Jullie denken overal teveel achter.Nee, ik ben niet zwanger en dat gaat met bijna 100% zekerheid ook niet meer gebeuren. Daar is een . achter gezet sinds afgelopen zaterdag.
Ik lust gewoon geen bier...
[..]
Iets overslaan, is wat anders dan iets achterover slaan..![]()
Sterkte met de cursus...
Diaan heeft voor d'r verjaardag een brei setje gekregen...quote:
Je hebt bij Nem gegeten?quote:Hier nog steeds blehGisteren niet naar het festival gegaan waarvoor ik kaarten via 3FM had gewonnen omdat ik me zo beroerd voelde
En ja, ik ben flink misselijk dus kom maar met de opmerkingen
Toen ben ik 38 jaar geworden en dat was mn leeftijdsgrens voor het zwanger worden!!quote:Op maandag 21 november 2011 14:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoezo sinds afgelopen zaterdag?
Hier nog steeds blehGisteren niet naar het festival gegaan waarvoor ik kaarten via 3FM had gewonnen omdat ik me zo beroerd voelde
Oi! Er is nog nooit iemand ziek geworden van mijn eten.quote:Op maandag 21 november 2011 15:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Diaan heeft voor d'r verjaardag een brei setje gekregen...
[..]
Je hebt bij Nem gegeten?
Is G nog wel gegaan of ook niet?quote:Op maandag 21 november 2011 14:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoezo sinds afgelopen zaterdag?
Hier nog steeds blehGisteren niet naar het festival gegaan waarvoor ik kaarten via 3FM had gewonnen omdat ik me zo beroerd voelde
Ik dacht al dat het iets met je verjaardag te maken had maar dacht dat je bedoelde dat het fysiek niet meer zou kunnen en dat snapte ik niet omdat je nog jong bentquote:Op maandag 21 november 2011 15:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Toen ben ik 38 jaar geworden en dat was mn leeftijdsgrens voor het zwanger worden!!![]()
Balen zeg dat je (nog) ziek bent en daardoor het festival gemist heb. Beterschap!
Is het nu de bedoeling dat ik hem inkop ofzo? Ik zie mijn moeder nog boven de plee hangenquote:Op maandag 21 november 2011 15:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oi! Er is nog nooit iemand ziek geworden van mijn eten.
Nope, die was er zowat nog erger aan toe dan ik. Maar bij hem kwam het door de alcohol. Men wat kwam hij lam thuis zaterdagquote:Op maandag 21 november 2011 15:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is G nog wel gegaan of ook niet?
Nog jong?quote:Op maandag 21 november 2011 15:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het iets met je verjaardag te maken had maar dacht dat je bedoelde dat het fysiek niet meer zou kunnen en dat snapte ik niet omdat je nog jong bent
Is inderdaad wel flink balen jaZit hier op kantoor de uren te tellen voordat ik weer naar huis mag
[..]
Is het nu de bedoeling dat ik hem inkop ofzo? Ik zie mijn moeder nog boven de plee hangen
[..]
Nope, die was er zowat nog erger aan toe dan ik. Maar bij hem kwam het door de alcohol. Men wat kwam hij lam thuis zaterdag![]()
Als het op baby's krijgen aankomt ben je nog jong zatquote:Op maandag 21 november 2011 15:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nog jong?Ben gewoon al 38 jaar geworden.
Hoe laat mag je naar huis?
Dat was niet omdat het eten niet goed wasquote:Op maandag 21 november 2011 15:22 schreef MaJo het volgende:
Is het nu de bedoeling dat ik hem inkop ofzo? Ik zie mijn moeder nog boven de plee hangen
Wat enorm zondequote:Nope, die was er zowat nog erger aan toe dan ik. Maar bij hem kwam het door de alcohol. Men wat kwam hij lam thuis zaterdag![]()
Ik vind 38 eigenlijk te oud. Lichamelijk en theoretisch kan het inderdaad nog wel. Maar gevoelsmatig niet.quote:Op maandag 21 november 2011 15:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als het op baby's krijgen aankomt ben je nog jong zatNog geen overgang voorlopig als het goed is
Officieel moet ik tot 6 uur werken maar ik hoop dat ik wat eerder weg mag in verband met de mist, zal wel weer een fixe file staan zo...
Je zei dat er nog nooit iemand ziek geworden was van je eten, en dat klopt nietquote:Op maandag 21 november 2011 15:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat was niet omdat het eten niet goed was
En eigenlijk was ik dat alweer even vergeten
Ik baal er ook wel heel erg van jaquote:Wat enorm zonde
Ik kan me voorstellen dat je het zelf te oud vindt, maar voor anderen ligt dat weer anders denk ik. Mijn zus is nu 36 en die zou dolgraag ooit nog een kindje willen, ik hoop dat het haar gegund isquote:Op maandag 21 november 2011 15:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind 38 eigenlijk te oud. Lichamelijk en theoretisch kan het inderdaad nog wel. Maar gevoelsmatig niet.
Ik hoop voor je mee. Het is hier nu erg mistig. Bijna de hele dag al.
Nogmaals, het eten was goed. Dat zij een allergie heeft betekent niet dat ze ziek is geworden van mijn etenquote:Op maandag 21 november 2011 15:34 schreef MaJo het volgende:
Je zei dat er nog nooit iemand ziek geworden was van je eten, en dat klopt niet
Ik zei "even" hequote:Ik zal mijn moeder eens vertellen dat je het vergeten was, denk niet dat zij het snel zal vergeten
Zij heeft nog geen kindje? Dan kan ik het me wel voorstellen trouwens. Maar wij hebben al twee gezonde jongens en dan moet het gewoon een keer goed zijn. Die leeftijdsgrens is ook heel persoonlijk hoor. Deze leeftijd wat het voor mij.quote:Op maandag 21 november 2011 15:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je zei dat er nog nooit iemand ziek geworden was van je eten, en dat klopt nietIk zal mijn moeder eens vertellen dat je het vergeten was, denk niet dat zij het snel zal vergeten
[..]
Ik baal er ook wel heel erg van ja
[..]
Ik kan me voorstellen dat je het zelf te oud vindt, maar voor anderen ligt dat weer anders denk ik. Mijn zus is nu 36 en die zou dolgraag ooit nog een kindje willen, ik hoop dat het haar gegund is
Eens, helaas heb je het niet altijd voor het kiezen. Ik wilde de 1e voor mn 30e en dat is gelukt! Tweede had ik ook graag wat eerder willen hebben.quote:Op maandag 21 november 2011 15:43 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind zelf ook dat je niet te oud aan kinderen moet beginnen. Ouders die zich als opa/oma gedragen op je 20e is niet zo leuk denk ik.
Ik bedoel dus meer dat je een kind op je 40e neemt ofzo. Dat vind ik doorgaans te oud.quote:Op maandag 21 november 2011 15:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eens, helaas heb je het niet altijd voor het kiezen. Ik wilde de 1e voor mn 30e en dat is gelukt! Tweede had ik ook graag wat eerder willen hebben.
Als je al een tijdje een stabiele relatie hebt, eens. Maar als je elkaar pas op oudere leeftijd leert kennen en het bijvoorbeeld niet lukt ivm vruchtbaarheidsproblemen, kan ik me wel voorstellen dat je dan een andere leeftijdsgrens hebt.quote:Op maandag 21 november 2011 15:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik bedoel dus meer dat je een kind op je 40e neemt ofzo. Dat vind ik doorgaans te oud.
Ja, dat begrijp ikquote:Op maandag 21 november 2011 15:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als je al een tijdje een stabiele relatie hebt, eens. Maar als je elkaar pas op oudere leeftijd leert kennen en het bijvoorbeeld niet lukt ivm vruchtbaarheidsproblemen, kan ik me wel voorstellen dat je dan een andere leeftijdsgrens hebt.
quote:
Sowieso, vertrouwen op het inschattingsvermogen van mensenquote:Op maandag 21 november 2011 16:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Pas bij minder dan 50 meter zicht de mistlamp aan op de fiets
quote:Op maandag 21 november 2011 16:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Pas bij minder dan 50 meter zicht de mistlamp aan op de fiets
Ik heb een gele trein om, dat werkt beterquote:Op maandag 21 november 2011 16:22 schreef Diaan73 het volgende:
Goed uitkijken dus. Ik heb wel een gele sjaal om. Zouden ze die goed kunnen zien?
Ik zit zo in een gele trein, dat werkt ook wel.quote:Op maandag 21 november 2011 16:24 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik heb een gele trein om, dat werkt beter
Heb je nu even vrij? Komt echt wel goed.quote:Op maandag 21 november 2011 16:23 schreef Etcetera het volgende:
uit Mechelen. Moe, hoofdpijn, hard gewerkt. Momenteel ben ik nog niet wild-enthousiast, kan er niks aan doen
zal blij zijn als het meeste achter de rug is geloof ik. Maar denk ook dat wanneer ik hier op terug kijk ik wel trots op mezelf zal zijn. Komt wel goed zeg maar
Zit je daar voor langer dan? Heb al een tijdje niet meegelezenquote:Op maandag 21 november 2011 16:23 schreef Etcetera het volgende:
uit Mechelen. Moe, hoofdpijn, hard gewerkt. Momenteel ben ik nog niet wild-enthousiast, kan er niks aan doen
zal blij zijn als het meeste achter de rug is geloof ik. Maar denk ook dat wanneer ik hier op terug kijk ik wel trots op mezelf zal zijn. Komt wel goed zeg maar
Nee hoor, het is gewoon mistigquote:
Okay. Heel veel succes nog dan!!quote:Op maandag 21 november 2011 16:35 schreef Etcetera het volgende:
Ik kan ook niet quoten blijkbaar
@Diaan: heel even pauze, zo nog maar weer verder. Ze hebben hier nog een conference call vanaf half 6 maar ik weet nog niet of ik daar op ga wachten.
@MaJo: zit hier voor 2 dagen, volgende week weer 2 dagen en zal nog wel een paar keer hierheen moeten geloof ik
@Nem: hier ook
Dat is toch wel tof juist? Dacht dat je er maanden zou zitten aan je bericht af te lezenquote:Op maandag 21 november 2011 16:35 schreef Etcetera het volgende:
Ik kan ook niet quoten blijkbaar
@Diaan: heel even pauze, zo nog maar weer verder. Ze hebben hier nog een conference call vanaf half 6 maar ik weet nog niet of ik daar op ga wachten.
@MaJo: zit hier voor 2 dagen, volgende week weer 2 dagen en zal nog wel een paar keer hierheen moeten geloof ik
@Nem: hier ook
Ik zou inderdaad gewoon langer blijven en de file voorbij laten gaan.quote:Op maandag 21 november 2011 16:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is toch wel tof juist? Dacht dat je er maanden zou zitten aan je bericht af te lezen![]()
Er staat nu al 150km file, nog niet waar ik langs moet maar dat zal zo ongetwijfeld wel zo zijn
Heb je mooi tijd om de stad te gaan bezichtigen.quote:Op maandag 21 november 2011 16:23 schreef Etcetera het volgende:
Leuk is dat he? En ga anders even bij de Vismarkt kijken ofzo. Zit wel een kroegje hier en daar.quote:Op maandag 21 november 2011 16:45 schreef Etcetera het volgende:
@C4: ben nog aan het werk, het is mistig, straks donkergisteravond hebben we nog even door de stad gelopen, hebben ze een kanaal en daar een soort drijvend voetpad gemaakt, was wel gaaf
Mist en de duisternis is toch geen reden om niet de stad in te gaan?quote:Op maandag 21 november 2011 16:45 schreef Etcetera het volgende:
@C4: ben nog aan het werk, het is mistig, straks donkergisteravond hebben we nog even door de stad gelopen, hebben ze een kanaal en daar een soort drijvend voetpad gemaakt, was wel gaaf
Juist een reden om wel te gaanquote:Op maandag 21 november 2011 16:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mist en de duisternis is toch geen reden om niet de stad in te gaan?
quote:Op maandag 21 november 2011 16:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Juist een reden om wel te gaan
Den Wolsack?quote:Op maandag 21 november 2011 16:52 schreef Etcetera het volgende:
Als ik m'n best doe kan ik vanuit de ruimte waar we ontbijten een steen tegen de kathedraal aansmijten
Een beetje, ja, hopelijkquote:
Heb hetzelfde probleem, als je op de "quickreply" box klikt en dan op het quote knopje doet hij het bij mij altijd wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
Mogguh!quote:Op maandag 21 november 2011 16:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Een beetje, ja, hopelijkmogguh
Zo, even een TR eenmakenquote:Op maandag 21 november 2011 17:00 schreef Etcetera het volgende:
Found the problem: addblock stond aan
siquote:Op maandag 21 november 2011 17:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mogguh!
Je gaat je plan dus toch uitvoeren?
Doe maarquote:
Welkequote:
ik dacht aan allebeiquote:Op maandag 21 november 2011 17:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Welke
Nee laat maar. Dat ga ik niet vragen.
quote:
Ja, en het moet kleiner gelijk wordenquote:Op maandag 21 november 2011 17:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Niet de vraag welke ik in gedachte had. Maar je hebt groot gelijk.
quote:
Helemaal niets, ik ken het niet eens. Maar zag het op Google Maps. Ik vind alleen de namen zo grappigquote:
Ja.quote:Op maandag 21 november 2011 17:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, en het moet kleiner gelijk worden
Je ging maten vragen toch?
quote:Op maandag 21 november 2011 17:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Helemaal niets, ik ken het niet eens. Maar zag het op Google Maps. Ik vind alleen de namen zo grappig
quote:Op maandag 21 november 2011 17:30 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben blij dat ik even heb teruggelezen: gefeliciteerd red!!
Ik doelde op de numpad ja.quote:Op maandag 21 november 2011 18:01 schreef Etcetera het volgende:
Als je de Fn functie bedoelt: die doe het ook niet. En als je een numberpad bedoelt, of hoe dat ook heet: die heb ik niet
Echt?quote:Op maandag 21 november 2011 18:04 schreef Etcetera het volgende:
Een numpad op een laptop is toch nog redelijk bijzonder
Als ik ooit een laptop zou nemen, dan wil ik er echt wel eentje met numpad/normale toetsenbordindeling.quote:Op maandag 21 november 2011 18:04 schreef Etcetera het volgende:
Een numpad op een laptop is toch nog redelijk bijzonder
Ik zie ze vaker zonder dan metquote:Op maandag 21 november 2011 18:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Echt?
Ik het er nooit één gehad zonder volgens mij
quote:Op maandag 21 november 2011 18:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
vakantieeeeeeee
Klaar met tentamens
quote:
beter dan de lucht van de vorige bewoners danwel de (muffe) lucht van oude gebouwenquote:Op maandag 21 november 2011 17:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]ik denk al. Het schijnt het oudste hotel van Mechelen te zijn, is volledig verbouwd vorig jaar (en we vonden dat je dat nog steeds kunt ruiken
)
kennelijk relatief veel, maar ook nog altijd maar 8%quote:Op maandag 21 november 2011 18:38 schreef wyccie het volgende:
Is dat misschien expres gedaan voor de buitenlandse studenten? Zitten er overwegend buitenlandse studenten bij jullie op de uni?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Why is 6 afraid of 7?quote:Op maandag 21 november 2011 17:59 schreef Etcetera het volgende:
Het getal acht op m'n laptop doet het niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 november 2011 20:09 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Why is 6 afraid of 7?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Wat is zwaar?quote:Op maandag 21 november 2011 20:30 schreef MaJo het volgende:
Ik heb net gesportIk blijf het grappig vinden
We hebben sinds kort een hometrainer en net voor de tweede keer erop gefietst. 7km in een kwartier op een redelijk zware stand, vind ik best goed
Tegen het verzuren van mijn benen aanquote:
Niet slecht toch?quote:
Nee, helemaal niet zelfsquote:
Dat is wel een goeie jaquote:Op maandag 21 november 2011 20:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet zelfs
Ik zou wel aanraden een lager tempo te fietsen en dan langer. Daar heb je veel meer aan
Oh dat ben ik nog lang nietquote:
Erg snel.quote:
valt wel mee hoor, als je het als sport doetquote:
Ja daar heb ik ook last van. Vooral op een echte fiets. Dan moet ik voluit.quote:Op maandag 21 november 2011 20:45 schreef MaJo het volgende:
Dat is wel een goeie jaIk wil dan meteen ook hoog tempo
Juist, als je het als sport doet.quote:Op maandag 21 november 2011 20:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
valt wel mee hoor, als je het als sport doetgewoon een mooi tempo
Ligt dan ook aan de lengte.quote:
en op een hometrainer ga je meestal niet naar de supermarktquote:
Nee, dat gaat redelijk lastig.quote:Op maandag 21 november 2011 20:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en op een hometrainer ga je meestal niet naar de supermarkt
Stom is dat he, ik doe weinig maar als ik iets doe ben ik altijd veel te fanatiekquote:Op maandag 21 november 2011 20:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja daar heb ik ook last van. Vooral op een echte fiets. Dan moet ik voluit.
Maar op de hometrainer die ik het liever een uur op een lekker tempo en minder zware stand, dan een kwartier voluit op zwaard.
Vooral ook omdat je pas na 15-20 minuten opgewarmd bent en dán pas gaat verbranden. Nu is 15 minuten keihard vrijwel nutteloos
Ach, Pippi Langkous kon fietsen op een fiets zonder ketting en wielenquote:
Waarom eigenlijk op een hometrainer en niet op een echte fiets de omgeving in?quote:Op maandag 21 november 2011 20:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Stom is dat he, ik doe weinig maar als ik iets doe ben ik altijd veel te fanatiek
En dat je pas later gaat verbranden wist ik niet, dan ga ik dat aanpassen. Ik wilde eigenlijk 2x per dag een kwartier/20 minuten fietsen, maar kan dus beter 1x per dag langer fietsen?
Same herequote:Op maandag 21 november 2011 20:51 schreef MaJo het volgende:
Stom is dat he, ik doe weinig maar als ik iets doe ben ik altijd veel te fanatiek
quote:En dat je pas later gaat verbranden wist ik niet, dan ga ik dat aanpassen. Ik wilde eigenlijk 2x per dag een kwartier/20 minuten fietsen, maar kan dus beter 1x per dag langer fietsen?
kijk eens naar buitenquote:Op maandag 21 november 2011 20:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk op een hometrainer en niet op een echte fiets de omgeving in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |