Kan hier nietquote:Op zaterdag 19 november 2011 03:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zondagochtend om half negen final tentamenDoe me dat maar es na
kennen ze daar geen weekend?quote:Op zaterdag 19 november 2011 03:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zondagochtend om half negen final tentamenDoe me dat maar es na
jawel, maar ze willen ons klaar hebben vóór Thanksgiving.quote:Op zaterdag 19 november 2011 04:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kennen ze daar geen weekend?
Uitgerekend op een vrijdagavond. Hoe durven zequote:Op zaterdag 19 november 2011 04:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ugh en mijn kloterige huisgenoten hebben besloten dat juist vanavond de juiste avond is voor een kabaal feestje in de woonkamer. Verdomme ik wil leren.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:57 schreef Cobra4 het volgende:
Vergeet ik de taart helemaal.De bakker is wel de i vergeten. Maar de leeftijd klopt toch wel?
[ afbeelding ]
We moesten wel, die andere bakker is nog dyslectischer!quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Ja de leeftijd is prima! Maarre verkeerde merk hè?
Koken. Ze zijn nog wel goed. Of bakken. Of mayonaise maken. Of deviled eggs.quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb nog zes eieren staan die na vandaag over de datum zijn. Suggesties wat ik daarmee kan doen?
Bakken valt af (had er acht, heb er al twee gebakken) maar koken is wel een goed ideequote:Op zaterdag 19 november 2011 14:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Koken. Ze zijn nog wel goed. Of bakken. Of mayonaise maken. Of deviled eggs.
Die taart is gemaakt door een vriendin van mij, volgens mijquote:Op zaterdag 19 november 2011 14:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
We moesten wel, die andere bakker is nog dyslectischer!
[ afbeelding ]
Pannekoeken, quiche, appeltaart, cakequote:Op zaterdag 19 november 2011 14:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bakken valt af (had er acht, heb er al twee gebakken) maar koken is wel een goed idee
Ha!quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:58 schreef iamredleader het volgende:
Alle jarigen gefeliciteerd natuurlijk
Bij de TT moest ik aan gisteravond denken. Aan mijn post, die inderdaad dubbelzinnig bedoeld was.
Om dan maar met de deur in huis te vallen, JA, TINU IS ZWANGER![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu 14 weekjes, uitgerekende datum rond 17 mei 2012
Zo, and on that bombshell it's time to leave. Geen bedtijd, maar kook-tijd. Over een uur komen alle gasten voor vanavond
Nou ja, eigenlijk wel, omdat het tentamenweekend is. Vandaag is reading day, dat betekent dat het min of meer een gewone schooldag is, weliswaar geen lessen maar alle professoren zijn hier en alle school gerelateerde offices zijn open. Dat is naast het feit dat mijn huis bedoeld is voor mensen die het graag stil hebben. Zodat ik in elk geval nooit meer over dit soort dingen zou hoeven zeiken. maar de dean of housing heeft er een zooitje van gemaaktquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Uitgerekend op een vrijdagavond. Hoe durven ze
Dit maakt mijn hele dag! Wat geweldigquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:58 schreef iamredleader het volgende:
Alle jarigen gefeliciteerd natuurlijk
Bij de TT moest ik aan gisteravond denken. Aan mijn post, die inderdaad dubbelzinnig bedoeld was.
Om dan maar met de deur in huis te vallen, JA, TINU IS ZWANGER![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu 14 weekjes, uitgerekende datum rond 17 mei 2012
Zo, and on that bombshell it's time to leave. Geen bedtijd, maar kook-tijd. Over een uur komen alle gasten voor vanavond
Of....baby 2 gaat de politiek in en kort je enorm op je AOW en pensioen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:23 schreef MadMaster het volgende:
Ha, mijn AOW en pensioen wordt weer iets veiliger gesteld. Red & Tinuviel, bedankt!!!
Verder felicitaties voor iedereen die daar recht op heeft en troost voor degenen die daar aan toe zijn...
Er is inderdaad HELE slechte dubstep te vinden.quote:Op zondag 20 november 2011 00:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb echt een hekel aan dubstep. Alsof twee zwaar beschonken computers seks aan het hebben zijn
ik moest je mail twee keer lezen, ik probeerde een link tussen het eerste en tweede deel te leggenquote:Op zondag 20 november 2011 00:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
De buurjongen vanhoudt heel erg van dubstep. En
ligt nu met zonder appendix en daar bovenop nog pfeiffer op bed... dus dat is heel irritant. Zelfs als het goede dubstep is. Maar daar geloof ik niet zo in haha
dunne muurtjes, ik dus net naar de buurjongen of het wat zachter mocht. Nog erger dan bij mij thuis. waar het nu lekker stil isquote:Op zondag 20 november 2011 00:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik moest je mail twee keer lezen, ik probeerde een link tussen het eerste en tweede deel te leggen
Doe je goedquote:Op zondag 20 november 2011 01:18 schreef MaJo het volgende:
Bleh ik was om 6 uur gaan liggen voor een tukkie en werd om half 11 pas wakker en nu maar weer slapen. Ben dus wel 7 uur wakker geweest vandaagheb ook een soort buikgriep dus dat verklaart wel wat
Uiteraard, tenzij mijn maag er anders over denktquote:Op zondag 20 november 2011 01:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Doe je goed
Ga je morgen nog naar Songbird?
Bijna. Het vlees is klaar, nu moet ik nog een roux maken zodat het ook dikke jus wordt. Maar misschien doe ik dat morgenochtend wel en ga ik een keer vroeg pittenquote:Op zondag 20 november 2011 01:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uiteraard, tenzij mijn maag er anders over denkt
Jij al helemaal klaar voor morgen?
Enne hey PS
Avondquote:Op zondag 20 november 2011 01:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bijna. Het vlees is klaar, nu moet ik nog een roux maken zodat het ook dikke jus wordt. Maar misschien doe ik dat morgenochtend wel en ga ik een keer vroeg pitten
Ik weet niet aan wiens kant ik nu sta:quote:Op zondag 20 november 2011 08:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Gvd, ga ik eens een keer naar
Amsterdam ligt het stadsvervoer op z'n gatfijn
Goedemorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |