Lijkt me logisch. Onder verdachte omstandigheden BM geworden, ze is vorige keer ook al mob én BM geweest, dus het vertrouwen is sowieso 0, en degene op wie zij het eerst stemde bleek dorp. Lijkt mij behoorlijk verdacht. Maar waarom bediscussieer ik dit met jou, hoor jij niet onpartijdig te zijn?quote:Op zondag 4 december 2011 21:21 schreef Rave_NL het volgende:
Blijf op Liesje vitten he..
HEADS UP, DE NACHTROLLEN MOETEN BINNEN 10 MINUTEN BINNEN ZIJN!
Ik vind het alleen geweldig dat je Liesje al zwart maakte nog vóór het potje begonquote:Op zondag 4 december 2011 21:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lijkt me logisch. Onder verdachte omstandigheden BM geworden, ze is vorige keer ook al mob én BM geweest, dus het vertrouwen is sowieso 0, en degene op wie zij het eerst stemde bleek dorp. Lijkt mij behoorlijk verdacht. Maar waarom bediscussieer ik dit met jou, hoor jij niet onpartijdig te zijn?
Oh? daar weet ik niets van? Linkje naar die post?quote:Op zondag 4 december 2011 21:31 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik vind het alleen geweldig dat je Liesje al zwart maakte nog vóór het potje begon
Als CaLeX mij ineens genomineerd had, ipv ik mezelf, wel ja, als door mij een dorp doodgemaakt was, wel ja. Ik kan het nog niet bewijzen, maar wacht maar.quote:Op zondag 4 december 2011 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
RIP Naatje, sorry!
En timmmmm, als jij BM was geworden, golden dan al je verdachtmakingen ook voor jezelf?
Ok, daar heb je een punt, alleen kan ik het natuurlijk niet helpen als iemand mij opeens nomineert. We zullen het inderdaad wel gaan zien.quote:Op zondag 4 december 2011 22:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als CaLeX mij ineens genomineerd had, ipv ik mezelf, wel ja, als door mij een dorp doodgemaakt was, wel ja. Ik kan het nog niet bewijzen, maar wacht maar.
jaja, blabla, jij kan er niets aan doen. Janken dan. Ging het zo vorige keer ook niet, toen je dubbel spel aan het spelen was.quote:Op zondag 4 december 2011 22:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok, daar heb je een punt, alleen kan ik het natuurlijk niet helpen als iemand mij opeens nomineert. We zullen het inderdaad wel gaan zien.
Als je bedoelt dat je vorige keer ook al zo lomp deed? Dan ja.quote:Op zondag 4 december 2011 22:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
jaja, blabla, jij kan er niets aan doen. Janken dan. Ging het zo vorige keer ook niet, toen je dubbel spel aan het spelen was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 december 2011 22:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als je bedoelt dat je vorige keer ook al zo lomp deed? Dan ja.Je bedoelt vorige keer dat ik iemand zo beschuldigde, op basis van gedrag? Volgens mij was dat toen sheepcidus ofzo, en bleek ie spion te zijn. Alleen omdat mijn toon je niet aanstaat, wil dat niet zeggen dat ik dit spel niet beter ken dan wie dan ook hier, lovely, dus kom daar niet mee aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Ik had het niet over één specifiek geval eigenlijk.quote:Op zondag 4 december 2011 22:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je bedoelt vorige keer dat ik iemand zo beschuldigde, op basis van gedrag? Volgens mij was dat toen sheepcidus ofzo, en bleek ie spion te zijn. Alleen omdat mijn toon je niet aanstaat, wil dat niet zeggen dat ik dit spel niet beter ken dan wie dan ook hier, lovely, dus kom daar niet mee aan.
Ik stem soms op gedrag, soms op hints, maar heb altijd gelijk. Maar ik wacht tot er hints naar je komen, wees gerust, je kan nog even rustig slapenquote:Op zondag 4 december 2011 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik had het niet over één specifiek geval eigenlijk.En ik zeg ook nergens dat je het spel niet snapt he? Ik zelf stem alleen liever niet op gedrag maar op hints. Andere manier van spelen dan kennelijk. Jij maakt mij verdacht, ik verdedig mezelf. Moet kunnen denk ik.
quote:Op zondag 4 december 2011 22:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik stem soms op gedrag, soms op hints, maar heb altijd gelijk. Maar ik wacht tot er hints naar je komen, wees gerust, je kan nog even rustig slapen
Je maakt me iig aan het lachen.quote:Op zondag 4 december 2011 22:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik stem soms op gedrag, soms op hints, maar heb altijd gelijk. Maar ik wacht tot er hints naar je komen, wees gerust, je kan nog even rustig slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |