Hij werd gesloopt op de mijne... (wel mijn 4e verjaardag)quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:31 schreef Id_do_her het volgende:
Die muur werd gebouwd op mijn verjaardag.
Mijn -27ste verjaardag.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:53 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Hij werd gesloopt op de mijne... (wel mijn 4e verjaardag)
In het kader van die muur en de bouw ervan, die ik me ook nog kan herinneren, is het ook alweer 48 jaar geleden dat president John Kennedy de beroemde speech hield met daarin de woorden "Ich bin ein Berliner".quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:23 schreef Karina het volgende:
Ik had het gisteren, ik zag op tv de Berlijnse Muur herdenking en zocht op wanneer de muur werd neergehaald, dat was in 1989, het lijkt als gisteren.
Welke gebeurtenissen herinneren jullie je nog als gisteren? Mogen ook leuke dingen zijn
Je kunt op het pijltje klikken (links van de TT), het is een reeks.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:08 schreef Gravedigger het volgende:
Waarom niet even een linkje naar deel 1 in de OP Karina?
Hey, die truc van dat pijltje wist ik nog niet. Handig hoor.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:23 schreef Karina het volgende:
Je kunt op het pijltje klikken (links van de TT), het is een reeks.
Je bent nooit te oud om te lerenquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Hey, die truc van dat pijltje wist ik nog niet. Handig hoor.
ik had ook de hoop dat vandaag een lekkere simpele dag zou worden die gewoon voorbij zou kabbelen en waarin ik niets zou leren...niet dusquote:
Ga ik onschuldig pissen op m'n ouwe dag. Leer ik toch noch iets.quote:Op zaterdag 19 november 2011 06:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik had ook de hoop dat vandaag een lekkere simpele dag zou worden die gewoon voorbij zou kabbelen en waarin ik niets zou leren...niet dus
En over een paar dagen is het ook 48 jaar geleden dat hij werd vermoord (de 22e).quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:20 schreef golfer het volgende:
[..]
In het kader van die muur en de bouw ervan, die ik me ook nog kan herinneren, is het ook alweer 48 jaar geleden dat president John Kennedy de beroemde speech hield met daarin de woorden "Ich bin ein Berliner".
Ja. Kan me nog herinneren dat ik mijn ouders zag huilen toen het nieuws bekend werd gemaakt.quote:Op zaterdag 19 november 2011 09:15 schreef Karina het volgende:
En over een paar dagen is het ook 48 jaar geleden dat hij werd vermoord (de 22e).
Ik was 11/2, zo goed is mijn geheugen niet helaas.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. Kan me nog herinneren dat ik mijn ouders zag huilen toen het nieuws bekend werd gemaakt.
Ik was 9 en zoiets als opeens huilende (stief)ouders maakt dan best indruk.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:24 schreef Karina het volgende:
Ik was 11/2, zo goed is mijn geheugen niet helaas.
Dat kan ik me heel goed voorstellen, je ouders zien huilen is voor een kind (en voor een volwassene) heel moeilijk.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik was 9 en zoiets als opeens huilende (stief)ouders maakt dan best indruk.
Voor mij bijna 11 jaar: op 9 februariquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:37 schreef Bosbeetle het volgende:
Het is bijna 10 jaar geleden dat ik me op FOK! registreerde... en tevens bijna 10 jaar geleden dat Pim vermoord werd...
quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor mij bijna 11 jaar: op 9 februari
Voor mij ergens in juni ook 10 jaar. Jeutje, wat gaat dat hard.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:37 schreef Bosbeetle het volgende:
Het is bijna 10 jaar geleden dat ik me op FOK! registreerde... en tevens bijna 10 jaar geleden dat Pim vermoord werd...
Ik heb me exact op die datum geregistreerd, er was toen niets op tv.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:43 schreef Eska het volgende:
[..]
Voor mij ergens in juni ook 10 jaar. Jeutje, wat gaat dat hard.![]()
Ik weet wel dat ik ten tijde van de moord op Pim al wel lurkte op FOK!
FOK! is ook (bijna altijd) veel leuker dan tv.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb me exact op die datum geregistreerd, er was toen niets op tv.
monchichi, jeugdsentiment!!!quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:30 schreef joers1 het volgende:
Zo lang gelden...wat dachten we hiervan:
[ afbeelding ]
lolo bal ...quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:30 schreef joers1 het volgende:
Zo lang gelden...wat dachten we hiervan:
[ afbeelding ]
Dat is dan het leuke als je kinderen hebt, ongestraft gewoon meedoen met die gekkigheidquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:51 schreef Gwywen het volgende:
Thriller van Michael Jackson, op een paar maanden na 30 jaar geleden.
Voor mijn gevoel hooguit tien, vijftien jaar of zo.
Smells like teen spirit, 21 jaar geleden.
Man wat voel ik me oud.
Edit: Karina, ik mocht geen skippybal van m'n ouders![]()
Maar dat is het leuke als je zelf kinderen krijgt: alsnog een skippybal.
Mijn kind heeft niet het alleenrecht op dat ding![]()
Bandjes met spelletjes kopiëren die mijn vader van een collega had geleendquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:30 schreef kinkyboy het volgende:
commodore 64
staat hier nog compleet op zolder
floppy , cassete met dat irri gepiep en gekraak , powerbox , joystick .. en jawel een groenbeeld monitor
oohh was zo modern in die tyd
quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:36 schreef joers1 het volgende:
Jaja allemaal heel herkenbaar
[ afbeelding ]
Een paar jaar geleden heb ik een heleboel NES spellen verkocht, daar heb ik ook zo een spijt vanquote:Op donderdag 19 januari 2012 09:16 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ben van de MSXen nu emuleer ik een MSX op mijn pandora
En het is alweer meer dan 15 jaar geleden dat ik onze MSX heb verkocht, stomste zet ooit
Die heb ik ook allebeiquote:Op donderdag 19 januari 2012 07:42 schreef Karina het volgende:
Gaan we patsen met spelcomputers en zo
Om het nog een beetje ontopic te houden, het is al heel lang geleden dat deze uitkwam, in 1983! Maar liefst 29 jaar geleden.
Ik heb hem thuis nog staan MET pistool en Duckhunt
[ afbeelding ]
En deze heb ik ook nog, MET de oude Tetris en nog de originele doos waarin hij zat toen ik hem kocht, in 1989 uitgebracht, 23 jaar oud!
[ afbeelding ]
De andere heb ik ook allemaal, alleen geen Wii.
Ja, wie had die nou niet?quote:Op donderdag 19 januari 2012 07:42 schreef Karina het volgende:
Gaan we patsen met spelcomputers en zo
Om het nog een beetje ontopic te houden, het is al heel lang geleden dat deze uitkwam, in 1983! Maar liefst 29 jaar geleden.
Ik heb hem thuis nog staan MET pistool en Duckhunt
[ afbeelding ]
En deze heb ik ook nog, MET de oude Tetris en nog de originele doos waarin hij zat toen ik hem kocht, in 1989 uitgebracht, 23 jaar oud!
[ afbeelding ]
De andere heb ik ook allemaal, alleen geen Wii.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |