ik vind het juist anti-amerikaans.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:20 schreef Rick_Castle het volgende:
Het is een goede serie maar dat het de beste drama van het jaar word genoemd snap ik echt niet. Het is wel heel erg Amerikaans allemaal. Breaking Bad is zóveel beter...
Dit. Daarbovenop komt nog dat de vice-president een oorlogsmisdadiger is.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:25 schreef jabida het volgende:
[..]
ik vind het juist anti-amerikaans.
je krijgt toch een beetje sympathie voor die terroristen en het is niet pro-amerika.
Geen cliche achtige supercop die ff de boel goed schiet maar een vrouwelijke agente die eens niet super is maar prive problemen heeft en interacties met de bad guy.
wat is er amerikaans aan?
Sleeper Cell (overigens ook van Showtime) is idd een aanrader. Ooit die 2 seizoenen in een week gekeken en is nog steeds jammer dat daar nooit een vervolg aan gegeven is.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:07 schreef raptorix het volgende:
Trouwens, als je homeland goed vind, kijk dan ook even SleeperCell, vond dat zelf spannender. Zit een beetje tussen 24 en Homeland in.
er werd idd wel naar gehint met die leugendetector, maar daarna ging ie net zo fanatiek verder om alles te achterhalen. Zou idd ongeloofwaardig zijn als hij alsnog een mol blijktquote:Op zondag 12 februari 2012 19:54 schreef Broodje_Zaad het volgende:
Ik dacht eerst dat Saul ook een interne mol was, maar aangezien ie nu zo erg zijn best doet om alles te ontmaskeren lijkt me dat toch wel erg sterk
Jezus hebben jullie het dan echt niet begrepen?quote:Op zondag 5 februari 2012 11:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
Kan het niet gewoon zijn geweest dat de sniper-ding een backup plan was voor als het verkeerd zou gaan? Dus 2 aanvallen zodat het zeker is dat ie dood gaat
Volgens mij ging het over de sniperactie die op het dak met uitzicht op het vliegveld had moeten plaatsvinden. Door die locatie zijn ze immers op het spoor van Walker gekomen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jezus hebben jullie het dan echt niet begrepen?Walker was er gewoon om Brody met de bom binnen te krijgen, anders was dat natuurlijk nooit gebeurd. Dat was toch sowieso duidelijk? Brody wist niet wat er ging gebeuren en zat bij elke controle enorm te zweten. Die nadruk op die controles werd nadrukkelijk gelegd. En ik vond het echt een geniale, onverwachte move. Walker was ook helemaal tevreden (vandaar die aai over de bol) en liep dus vrolijk weg want zijn missie was geslaagd.
(excuus als het hier beneden (ik heb nog niet alle posts gelezen) al is uitgelegd, mara ik vond dit zo'n domme reactie dat ik er maar meteen op reageer)
Ohja das waar. Sorryquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:06 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Volgens mij ging het over de sniperactie die op het dak met uitzicht op het vliegveld had moeten plaatsvinden. Door die locatie zijn ze immers op het spoor van Walker gekomen.
Ik lees nu wel wat verklaringen die wel logisch zijnquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ohja das waar. Sorrydat gedeelte van het seizoen was dan ook volstrekt nutteloos en onsamenhangend. Precies zon scène idd waar ik mijn mening op baseer...
Maar daar hadden ze Walker niet voor nodig, elke moslim had kunnen schietenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jezus hebben jullie het dan echt niet begrepen?Walker was er gewoon om Brody met de bom binnen te krijgen, anders was dat natuurlijk nooit gebeurd.
Z'n schot doe je niet zomaar. Die infiltratie die flat in etc, hadden ze toch echt Walker voor nodig.quote:Op zondag 19 februari 2012 10:29 schreef Stefan het volgende:
[..]
Maar daar hadden ze Walker niet voor nodig, elke moslim had kunnen schieten
Mjah, als ze net een aanslag hebben overleefd zouden ze misschien fysiek gechecked worden, allemaal dat soort dingen. Maar klinkt verder idd een beetje vergezocht.quote:Op zondag 19 februari 2012 10:38 schreef Stefan het volgende:
Je gaat door detectiepoortjes als je naar BINNEN gaat
Wat heeft naar buiten detecteren voor zin
Heb er zin in, duurt nog wel lang helaas.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:49 schreef Adelante het volgende:
Maandag 1 oktober 2012 start seizoen 2.
nee 30sept bedoel jequote:Op maandag 12 maart 2012 19:49 schreef Adelante het volgende:
Waarom, ze gaan clean naar binnenquote:Op zondag 19 februari 2012 10:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mjah, als ze net een aanslag hebben overleefd zouden ze misschien fysiek gechecked worden, allemaal dat soort dingen. Maar klinkt verder idd een beetje vergezocht.
Ik vind het irritant. Een plot dat je helemaal gek maakt wekenlang en toewerkt naar een climax. En dan wordt het net op het laatste nippertje een anti-climax. Ik haat deze typische amerikaanse manier van verhalen schrijven/vertellen. Worden jullie nooit agressief hierdoor of laten jullie je graag brainfucken?quote:Op maandag 16 april 2012 23:39 schreef DUK het volgende:
Net de laatste episode gezien. Bij het niet afgaan van die bom in de bunker en het telefoontje van zijn dochter raakte ik wel erg gefrustreerd. Ik was echt bang voor een slap einde. De 20-25 minuten daarna maakten echter een hoop goed. De scene met Walker en de scenes met Carrie in het ziekenhuis.
Het is van tijd tot tijd voorspelbaar en wellicht een tikkeltje te Amerikaans maar de goede acteerprestaties van Saul, Carrie en Brody maken een hoop goed.
Estes vind ik matig en ik ben me steeds meer gaan ergeren aan de vrouw van Brody.
Laat seizoen 2 maar komen!
Er zijn weinig series die in het eerste seizoen hun lead character af durven te maken, dus ik zat me eerlijk gezegd al voor te bereiden op een anti-climax.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:57 schreef Snowfish het volgende:
[..]
Ik vind het irritant. Een plot dat je helemaal gek maakt wekenlang en toewerkt naar een climax. En dan wordt het net op het laatste nippertje een anti-climax. Ik haat deze typische amerikaanse manier van verhalen schrijven/vertellen. Worden jullie nooit agressief hierdoor of laten jullie je graag brainfucken?
Ohquote:Op maandag 12 maart 2012 19:49 schreef Adelante het volgende:
Ik haak dan af, deden ze ook bij Prison Break, eerste 13 eps goed daarna gingen ze t uitmelkenquote:Op dinsdag 17 april 2012 00:57 schreef Snowfish het volgende:
[..]
Ik vind het irritant. Een plot dat je helemaal gek maakt wekenlang en toewerkt naar een climax. En dan wordt het net op het laatste nippertje een anti-climax. Ik haat deze typische amerikaanse manier van verhalen schrijven/vertellen. Worden jullie nooit agressief hierdoor of laten jullie je graag brainfucken?
vond het ook wel jammer dat het niet af ging maar dat biedt wel perspectief voor een 2de seizoen. Anders had men weer een andere infiltrant moeten volgen en dan zou je zoiets krijgen als bij 24 dat het niet echt geloofwaardig meer is.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:57 schreef Snowfish het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Homeland hoeft niet per se alleen over infiltranten te gaanquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:04 schreef planethugo het volgende:
[..]
vond het ook wel jammer dat het niet af ging maar dat biedt wel perspectief voor een 2de seizoen. Anders had men weer een andere infiltrant moeten volgen en dan zou je zoiets krijgen als bij 24 dat het niet echt geloofwaardig meer is.
Meer info over seizoen 2
Was een handlanger van Abu Nazir. Wordt ook vermoord nadat ze Carrie hebben weggehaald in die gevangenis.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:35 schreef emss het volgende:
Heb genoten van de laatste paar afleveringen... weet iemand wie die gevangene in episode 1 was die Carrie influisterde dat een PoW was 'geturned'?? Ik dacht dus de hele tijd dat dat Abu Nazir was, maar blijkbaar toch niet als Abu Nazir, of is hij ontsnapt uit de gevangenis?
quote:Op donderdag 19 april 2012 18:15 schreef kalinhos het volgende:
Ik ben ook bij. De serie op zich is niet slecht, maar allejezus wat een enorme zaadfinale was dit zeg. Ja, het was knap geacteerd in die bunker. Al vond ik het ook wel puss van hem dat hij nog die flashback had van Abu Nazir die zei : "Zeg de woorden en nja ontplof", en eindstand probeert hij alleen te ontploffen. Ik had wel een " Ohh allah oh hakbar" verwacht eigenlijk. Al is het dan wel een risico als het niet lukt, want dan heb je wel het een en ander uit te leggen naderhand.
Serie is vrij goed, maar dit vond ik finale-onwaardig. De laatste season finales die ik gezien heb (SoA seizoen 3, 4 en Game of Thrones) zat ik echt te stuiteren voor mijn tv. Nu was het meer gewoon een reguliere aflevering in mijn ogen. Sowieso snap ik al die enooorme moeite niet zo eigenlijk. Hebben ze een marine sniper, die gaat dan nog zelfs oefenen (!) in een bos, zodat hij goed zijn doelwit kan missen. Net of een normale Ahmed niet in die flat had gekund en een kogel tegen een vrouw kon schieten.
Ik kijk ook uit naar beide series. Ga denk ik het eerste seizoen van Homeland in september nog even kijken om er weer helemaal in te komenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:32 schreef planethugo het volgende:
ik kijk hier meer naar uit dan het nieuwe seizoen van Dexter, beide worden weer op dezelfde avond uitgezonden dus genoeg te kijken op de maandagen in oktober
wat is die serie verneukt inderdaad, ook totaal geen zin in. Homeland wel interessant, zeker wat ze in godsnaam in seizoen 2 willen gaan doenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:37 schreef Stefan het volgende:
Dexter amper nog zin in na het belachelijke en voorspelbare vorige seizoen
Laatste seizoen was niet best nee, de rest vond ik echt geweldig.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:37 schreef Stefan het volgende:
Dexter amper nog zin in na het belachelijke en voorspelbare vorige seizoen
Nu wel met nieuwe beeldenquote:
Mooi in elkaar gezet en met die muziek erbij, Kippenvel!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
O. Dan ben ik de enige die het geen bijzondere trailer vind. O. Ok, kan gebeuren.
Was ook mijn gedachte toen ik hem weer betrapt zag bij het bidden..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:30 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wel een beetje jammer dat je in de trailer dezelfde ingredienten ziet die je ook in Season1 zag...
Idd, in die verhaallijn zit toekomst, ik hoop dat ze uiteindelijk daar wel naar toe gaan en dat ze niet blijven hangen in het liefdesverhaal, de fugitive terrorist etc want kennen we al wel. Het verhaal mag een stuk politieker worden wmbquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:46 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Was ook mijn gedachte toen ik hem weer betrapt zag bij het bidden..
Dit kan zo'n briljante serie worden als hij zelfs in het wittehuis terecht komt. Hoop dat ze er wat van maken.
Prachtige trailer.quote:
Volgens mij zwerft er ook ergens een NL topic rond.quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:48 schreef tompsv18 het volgende:
Opmerkelijk trouwens dat deze geweldige serie maar 2 topics heeft
Seizoen 1 had dan ook maar de helft aan afleveringen van een normale serie.quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:48 schreef tompsv18 het volgende:
Opmerkelijk trouwens dat deze geweldige serie maar 2 topics heeft
Nee hoor, ik vond deze trailer ook weinig bijzonders... Eigenlijk meer een opwarmertje / geheugensteuntje dat ze er nog zijn...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
O. Dan ben ik de enige die het geen bijzondere trailer vind. O. Ok, kan gebeuren.
ik vond Brody ook verdacht goed uitzien na zn gevangenschap van 8 jaar, als ik terugdenk aan die dokter van artsen zonder grenzen (arjan nog iets) klopt dat niet helemaal.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:22 schreef jpjedi het volgende:
Hmmm Brody wordt geknipt en geschoren tijdens gevangenschap en enkele maanden later (na gele periode) gevonden totaal verwilderd.. Haar groeit niet zo snel imo. Plothole?
dat is over een paar weken alweer,gelukkigquote:Op maandag 12 maart 2012 19:49 schreef Adelante het volgende:
Arjan Erkel (ik moet oppassen dat ik niet Ederveen zeg, die namen haal ik altijd door elkaar.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:52 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
ik vond Brody ook verdacht goed uitzien na zn gevangenschap van 8 jaar, als ik terugdenk aan die dokter van artsen zonder grenzen (arjan nog iets) klopt dat niet helemaal.
Als het volgende seizoen aanslaat gaan ze gewoon door met een volgende hoor. Welkom in de wondere wereld van de televisieseries.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:58 schreef Felagund het volgende:
Ik hoop dat ze er niet nog een seizoen aan zullen vastknopen. Ze kunnen nu nog redelijk geloofwaardig verder gaan met het plot van het eerste seizoen.
na 2 afleveringen zal wel het bericht komen dat seizoen 3 bevestigd isquote:Op donderdag 6 september 2012 05:50 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Als het volgende seizoen aanslaat gaan ze gewoon door met een volgende hoor. Welkom in de wondere wereld van de televisieseries.
Dat is juist een geweldige actrice..quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:29 schreef kurk_droog het volgende:
Leuke serie na 5 afleveringen maar die carrie, hadden ze geen andere actrice kunnen vinden?
Ik geloof je. Maar ze schreeuwt, haar stem staat me niet aan en dat hoofd ook niet, laat staan hoe ze uit die gigantische ogen kijkt.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:06 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat is juist een geweldige actrice..
HET IS NIET ECHT HÈquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik geloof je. Maar ze schreeuwt, haar stem staat me niet aan en dat hoofd ook niet, laat staan hoe ze uit die gigantische ogen kijkt.
En net of ze zo'n dwaas van een wijf bij de CIA laten werkenJa domme doos, bel maar weer die soldaat op met alle informatie.
Jezus, schiet dat wijf een kogel tussen der ogen, wat een gebler.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:43 schreef Pro_Shifty het volgende:
Ik vond het geweldig hoe Carrie acteerde, echt heel goed.
Niet voor niets dat ze de golden globe gewonnen heeft voor beste actrice in een televisieserie voor haar rol.
Je bent verliefd he?quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik geloof je. Maar ze schreeuwt, haar stem staat me niet aan en dat hoofd ook niet, laat staan hoe ze uit die gigantische ogen kijkt.
En net of ze zo'n dwaas van een wijf bij de CIA laten werkenJa domme doos, bel maar weer die soldaat op met alle informatie.
Het lijkt mij niet onrealistisch dat er mensen met een zeer hoog IQ en soms ook met bijhorende problemen/autistische trekjes bij de CIA werken. Als je dergelijk werk doet waar het ontdekken van verbanden, kleine details en paranoia bijhoren blijf je zelf ook niet helemaal normaal.quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |