abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106975054
De serie ook net in 3 dagen uitgekeken, ik vind het echt een ontzettend heerschende serie moet ik zeggen, mooi opgebouwd, overal loert verraad, doofpotten en ook voor de kijker vertrouwensbreuken, en er loopt een constante spanning die imo in de season finale wel echt naar een heel groot hoogtepunt werd gebracht! _O_
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_106976368
Sterke serie, paar plot holes maar dat blijf je vaak houden. Carrie was in het begin mega irri. Maar die geflipte versie was erg goed en geloofwaardig neergezet door haar, waarvoor hulde! Zeer benieuwd hoe ze het oppakken in seizoen 2.
pi_106977022
Mwoa, ik vind t qua plotholes op zich wel meevallen, alleen dat ze Carrie niet in de gaten houden na haar ontslag en doorslaan is wel wat onwaarschijnlijk, en dat de cover-up zo goed gelukt was misschien, maar verder vind k t wel redelijk geloofwaardig over komen
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_106977430
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 01:35 schreef ace_eleven het volgende:
Mwoa, ik vind t qua plotholes op zich wel meevallen, alleen dat ze Carrie niet in de gaten houden na haar ontslag en doorslaan is wel wat onwaarschijnlijk, en dat de cover-up zo goed gelukt was misschien, maar verder vind k t wel redelijk geloofwaardig over komen
En over het gedeelte dat CIA op Homeland turf actief is terwijl ze daar niet voor bevoegd waren maar de FBI wel, dat had een staartje moeten hebben. Dan de tap actie die mede door Saul en die rechter mogelijk gemaakt werd. Daar zat ook geen staartje aan. En zo was er wel meer. Niets om je echt aan te ergeren maar het was er wel.

En bij CIA werken is meer desk werk dan echt actief in het veld, maar ja daar maak je geen spannende serie mee. Het liep in mijn ogen gewoon wat slordig daar op het Pentagon, in het echt een stuk professioneler neem dat maar van mij aan.
pi_106978979
Gisteravond de season finale gezien... Toffe serie!
  donderdag 19 januari 2012 @ 09:08:50 #181
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_106979687
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 01:35 schreef ace_eleven het volgende:
Waarom moest dat sniper op het dak stuk er nou in? Dat bleek totaal niet belangrijk te zijn voor de uiteindelijke aanslag. Die negert was veel te belangrijk bij die uiteindelijke aanslag, maar toch werd hij geriskeerd bij dat andere plan? En het lijkt me ook niet dat het uiteindelijke plan pas later bedacht werd..
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_106984324
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 09:08 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Waarom moest dat sniper op het dak stuk er nou in? Dat bleek totaal niet belangrijk te zijn voor de uiteindelijke aanslag. Die negert was veel te belangrijk bij die uiteindelijke aanslag, maar toch werd hij geriskeerd bij dat andere plan? En het lijkt me ook niet dat het uiteindelijke plan pas later bedacht werd..
Die sniper op het dak was een afleiding voor de 'echte' aanslag, en die was niet bedoeld voor Walker maar voor dat getrouwde stel dat daar woonde.
pi_106984522
quote:
2s.gif Op donderdag 19 januari 2012 01:56 schreef waxmask het volgende:

[..]

En over het gedeelte dat CIA op Homeland turf actief is terwijl ze daar niet voor bevoegd waren maar de FBI wel, dat had een staartje moeten hebben. Dan de tap actie die mede door Saul en die rechter mogelijk gemaakt werd. Daar zat ook geen staartje aan. En zo was er wel meer. Niets om je echt aan te ergeren maar het was er wel.

En bij CIA werken is meer desk werk dan echt actief in het veld, maar ja daar maak je geen spannende serie mee. Het liep in mijn ogen gewoon wat slordig daar op het Pentagon, in het echt een stuk professioneler neem dat maar van mij aan.
Ja, misschien komt de CIA met bepaalde dingen net iets te gemakkelijk weg qua regelgeving etc, maar dat zou toch een beetje overvloedige zijsporen opleveren, uiteindelijk heeft Carrie ook niets gedaan met de tape waarop de FBI toegeeft mbt de moskee, zou de onderhandelingspositie nog kunnen beinvloeden.
Misschien komt dat in volgend seizoen nog wel aan de orde, maar ik vind er inderdaad niet echt storende fouten inzitten.
  Redactie Frontpage zaterdag 4 februari 2012 @ 20:56:28 #184
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_107607224
Einde wel heel erg open maar ja dat heb je met series.

Saul zal wel een lek zjn, Carrie had t goed maar is gek, Brody weet nog niet voor wie ie moet kiezen, mevr Brody moet meer naakt
  zondag 5 februari 2012 @ 02:15:05 #185
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_107618170
Vond t een teleurstelling dat de schrijvers de bom niet lieten afgaan, nu weet je al dat Brody gewoon meegaat naar Seizoen 3 en 4 etc
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zondag 5 februari 2012 @ 10:28:42 #186
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_107620994
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 02:15 schreef Stefan het volgende:
Vond t een teleurstelling dat de schrijvers de bom niet lieten afgaan, nu weet je al dat Brody gewoon meegaat naar Seizoen 3 en 4 etc
Hoeft niet, er zijn meer sleepers.
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  zondag 5 februari 2012 @ 10:30:17 #187
124676 RobertoCarlos
pi_107621020
quote:
2s.gif Op donderdag 19 januari 2012 01:56 schreef waxmask het volgende:

[..]
Hoe lang heb je zelf bij de CIA gezeten?
  zondag 5 februari 2012 @ 10:38:37 #188
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_107621126
quote:
2s.gif Op zondag 5 februari 2012 10:28 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Hoeft niet, er zijn meer sleepers.
Dan hadden ze Brody moeten laten doodgaan, einde was lame
pi_107621436
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 09:08 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

die sniper was een essentieel onderdeel van het plan
een bom werkt op z'n "best" in een kleine ruimte, in dat grote gebouw of buiten zou het dus nooit lukken om al die overheidsmensen te doden met 1 bom
met een sniper kan je er ook nooit zoveel doden
het plan was dus heel simpel: misbruik maken van het beveiligingsprotocol
de sniper was dus geen afleidingsmanoeuvre maar dé manier om iedereen in de bunker te krijgen, als je dan een bom in de bunker kan doen ontploffen...
  zondag 5 februari 2012 @ 11:03:13 #190
124676 RobertoCarlos
pi_107621469
Kan het niet gewoon zijn geweest dat de sniper-ding een backup plan was voor als het verkeerd zou gaan? Dus 2 aanvallen zodat het zeker is dat ie dood gaat
  zondag 5 februari 2012 @ 11:29:22 #191
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_107621962
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 11:01 schreef catfish het volgende:

[..]

die sniper was een essentieel onderdeel van het plan
.
Maar t had niet Walker hoeven te zijn, was juist een zwakke schakel
  zondag 5 februari 2012 @ 11:30:06 #192
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_107621977
quote:
2s.gif Op zondag 5 februari 2012 11:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
Kan het niet gewoon zijn geweest dat de sniper-ding een backup plan was voor als het verkeerd zou gaan? Dus 2 aanvallen zodat het zeker is dat ie dood gaat
Nee dankzij de sniper kwam Brody binnen door de metaaldetectie
  zondag 5 februari 2012 @ 11:56:50 #193
124676 RobertoCarlos
pi_107622554
Da's waar, het is voor mij weer een tijdje geleden
  zondag 5 februari 2012 @ 12:01:31 #194
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_107622661
Vond t wel een slecht eind, die bom had gewoon af moeten gaan
  zondag 5 februari 2012 @ 12:13:31 #195
124676 RobertoCarlos
pi_107622976
Het is iig wel zo dat zoiets niet nog een keer moet gebeuren dan is het niet meer geloofwaardig.
pi_107787797
gisteren laatste aflevering van seizoen 1 gekeken, vond het einde een beetje voorspelbaar EN onbevredigend. Dat zij n og snel ever Aisa zou herinneren was natuurlijk te verwachten, maar nu gaan ze haar elektroschokken geven, dat vond ik dan weer een beetje slap.

En ik vind Brody echt niet leuk om naar te kijken, zijn hoofd is nogal annoying :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  donderdag 9 februari 2012 @ 13:06:08 #197
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_107788012
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 12:59 schreef sbientje het volgende:
gisteren laatste aflevering van seizoen 1 gekeken, vond het einde een beetje voorspelbaar EN onbevredigend. Dat zij n og snel ever Aisa zou herinneren was natuurlijk te verwachten, maar nu gaan ze haar elektroschokken geven, dat vond ik dan weer een beetje slap.

En ik vind Brody echt niet leuk om naar te kijken, zijn hoofd is nogal annoying :D
Die schokken wilde ze zelf, ej.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_107824357
Gister laatste deel gezien, vond de serie naarmate het end vorderde wel erg traag worden.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_107824376
Trouwens, als je homeland goed vind, kijk dan ook even SleeperCell, vond dat zelf spannender. Zit een beetje tussen 24 en Homeland in.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_107824799
Het is een goede serie maar dat het de beste drama van het jaar word genoemd snap ik echt niet. Het is wel heel erg Amerikaans allemaal. Breaking Bad is zóveel beter...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')