Ik vind het irritant. Een plot dat je helemaal gek maakt wekenlang en toewerkt naar een climax. En dan wordt het net op het laatste nippertje een anti-climax. Ik haat deze typische amerikaanse manier van verhalen schrijven/vertellen. Worden jullie nooit agressief hierdoor of laten jullie je graag brainfucken?quote:Op maandag 16 april 2012 23:39 schreef DUK het volgende:
Net de laatste episode gezien. Bij het niet afgaan van die bom in de bunker en het telefoontje van zijn dochter raakte ik wel erg gefrustreerd. Ik was echt bang voor een slap einde. De 20-25 minuten daarna maakten echter een hoop goed. De scene met Walker en de scenes met Carrie in het ziekenhuis.
Het is van tijd tot tijd voorspelbaar en wellicht een tikkeltje te Amerikaans maar de goede acteerprestaties van Saul, Carrie en Brody maken een hoop goed.
Estes vind ik matig en ik ben me steeds meer gaan ergeren aan de vrouw van Brody.
Laat seizoen 2 maar komen!
Er zijn weinig series die in het eerste seizoen hun lead character af durven te maken, dus ik zat me eerlijk gezegd al voor te bereiden op een anti-climax.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:57 schreef Snowfish het volgende:
[..]
Ik vind het irritant. Een plot dat je helemaal gek maakt wekenlang en toewerkt naar een climax. En dan wordt het net op het laatste nippertje een anti-climax. Ik haat deze typische amerikaanse manier van verhalen schrijven/vertellen. Worden jullie nooit agressief hierdoor of laten jullie je graag brainfucken?
Ohquote:Op maandag 12 maart 2012 19:49 schreef Adelante het volgende:
Maandag 1 oktober 2012 start seizoen 2.
Ik haak dan af, deden ze ook bij Prison Break, eerste 13 eps goed daarna gingen ze t uitmelkenquote:Op dinsdag 17 april 2012 00:57 schreef Snowfish het volgende:
[..]
Ik vind het irritant. Een plot dat je helemaal gek maakt wekenlang en toewerkt naar een climax. En dan wordt het net op het laatste nippertje een anti-climax. Ik haat deze typische amerikaanse manier van verhalen schrijven/vertellen. Worden jullie nooit agressief hierdoor of laten jullie je graag brainfucken?
vond het ook wel jammer dat het niet af ging maar dat biedt wel perspectief voor een 2de seizoen. Anders had men weer een andere infiltrant moeten volgen en dan zou je zoiets krijgen als bij 24 dat het niet echt geloofwaardig meer is.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:57 schreef Snowfish het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Homeland hoeft niet per se alleen over infiltranten te gaanquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:04 schreef planethugo het volgende:
[..]
vond het ook wel jammer dat het niet af ging maar dat biedt wel perspectief voor een 2de seizoen. Anders had men weer een andere infiltrant moeten volgen en dan zou je zoiets krijgen als bij 24 dat het niet echt geloofwaardig meer is.
Meer info over seizoen 2
Was een handlanger van Abu Nazir. Wordt ook vermoord nadat ze Carrie hebben weggehaald in die gevangenis.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:35 schreef emss het volgende:
Heb genoten van de laatste paar afleveringen... weet iemand wie die gevangene in episode 1 was die Carrie influisterde dat een PoW was 'geturned'?? Ik dacht dus de hele tijd dat dat Abu Nazir was, maar blijkbaar toch niet als Abu Nazir, of is hij ontsnapt uit de gevangenis?
quote:Op donderdag 19 april 2012 18:15 schreef kalinhos het volgende:
Ik ben ook bij. De serie op zich is niet slecht, maar allejezus wat een enorme zaadfinale was dit zeg. Ja, het was knap geacteerd in die bunker. Al vond ik het ook wel puss van hem dat hij nog die flashback had van Abu Nazir die zei : "Zeg de woorden en nja ontplof", en eindstand probeert hij alleen te ontploffen. Ik had wel een " Ohh allah oh hakbar" verwacht eigenlijk. Al is het dan wel een risico als het niet lukt, want dan heb je wel het een en ander uit te leggen naderhand.
Serie is vrij goed, maar dit vond ik finale-onwaardig. De laatste season finales die ik gezien heb (SoA seizoen 3, 4 en Game of Thrones) zat ik echt te stuiteren voor mijn tv. Nu was het meer gewoon een reguliere aflevering in mijn ogen. Sowieso snap ik al die enooorme moeite niet zo eigenlijk. Hebben ze een marine sniper, die gaat dan nog zelfs oefenen (!) in een bos, zodat hij goed zijn doelwit kan missen. Net of een normale Ahmed niet in die flat had gekund en een kogel tegen een vrouw kon schieten.
Ik kijk ook uit naar beide series. Ga denk ik het eerste seizoen van Homeland in september nog even kijken om er weer helemaal in te komenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:32 schreef planethugo het volgende:
ik kijk hier meer naar uit dan het nieuwe seizoen van Dexter, beide worden weer op dezelfde avond uitgezonden dus genoeg te kijken op de maandagen in oktober
wat is die serie verneukt inderdaad, ook totaal geen zin in. Homeland wel interessant, zeker wat ze in godsnaam in seizoen 2 willen gaan doenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:37 schreef Stefan het volgende:
Dexter amper nog zin in na het belachelijke en voorspelbare vorige seizoen
Laatste seizoen was niet best nee, de rest vond ik echt geweldig.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:37 schreef Stefan het volgende:
Dexter amper nog zin in na het belachelijke en voorspelbare vorige seizoen
Nu wel met nieuwe beeldenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |