abonnement Unibet Coolblue
pi_107824940
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:20 schreef Rick_Castle het volgende:
Het is een goede serie maar dat het de beste drama van het jaar word genoemd snap ik echt niet. Het is wel heel erg Amerikaans allemaal. Breaking Bad is zóveel beter...
ik vind het juist anti-amerikaans.

je krijgt toch een beetje sympathie voor die terroristen en het is niet pro-amerika.

Geen cliche achtige supercop die ff de boel goed schiet maar een vrouwelijke agente die eens niet super is maar prive problemen heeft en interacties met de bad guy.

wat is er amerikaans aan?
pi_107825143
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:25 schreef jabida het volgende:

[..]

ik vind het juist anti-amerikaans.

je krijgt toch een beetje sympathie voor die terroristen en het is niet pro-amerika.

Geen cliche achtige supercop die ff de boel goed schiet maar een vrouwelijke agente die eens niet super is maar prive problemen heeft en interacties met de bad guy.

wat is er amerikaans aan?
Dit. Daarbovenop komt nog dat de vice-president een oorlogsmisdadiger is.
pi_107825475
en de hoofdrolspeler is een britse acteur die een superrol speelt.

de problemen met zijn vrouw en vriend en dochter. ik vind er niks cliche amerikaans aan.
juist daarom zo goed ook, gewoon eens iets dat de werkelijkheid zou kunnen benaderen.
pi_107830366
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:07 schreef raptorix het volgende:
Trouwens, als je homeland goed vind, kijk dan ook even SleeperCell, vond dat zelf spannender. Zit een beetje tussen 24 en Homeland in.
Sleeper Cell (overigens ook van Showtime) is idd een aanrader. Ooit die 2 seizoenen in een week gekeken en is nog steeds jammer dat daar nooit een vervolg aan gegeven is.
  zondag 12 februari 2012 @ 19:48:25 #205
330565 Broodje_Zaad
Hmmm slijmerig broodje!
pi_107902844
Zo, net de laatste aflevering gekeken, dus meld ik me hier ook maar aan :o

Wel naar, die laatste scene ;(
Slijmerig als je vrouw en manslijm.
  zondag 12 februari 2012 @ 19:54:08 #206
330565 Broodje_Zaad
Hmmm slijmerig broodje!
pi_107903049
Ik dacht eerst dat Saul ook een interne mol was, maar aangezien ie nu zo erg zijn best doet om alles te ontmaskeren lijkt me dat toch wel erg sterk :')

Misschien die andere knakker, die Galvez ofzo
Slijmerig als je vrouw en manslijm.
pi_107934131
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 19:54 schreef Broodje_Zaad het volgende:
Ik dacht eerst dat Saul ook een interne mol was, maar aangezien ie nu zo erg zijn best doet om alles te ontmaskeren lijkt me dat toch wel erg sterk :')

er werd idd wel naar gehint met die leugendetector, maar daarna ging ie net zo fanatiek verder om alles te achterhalen. Zou idd ongeloofwaardig zijn als hij alsnog een mol blijkt
pi_107962356
Wat een goede serie dit ^O^ Toch wel weer een tijd geleden dat een serie mij zo heeft kunnen boeien! De serie moest voor mij in het begin echt even op gang komen, maar achteraf gezien is dat alleen maar beter. Geen 24 achtige praktijken als in dat er op een dag tig dreigingen zijn. Die Carrie is een irritant wijf, maar die rol is wel ontzettend goed neergezet door Danes. Saul is denk ik zeker niet de mol, dat lag er in het begin te dik op (zeker nadat ie ook wat Arabisch aan het lullen was). Ik denk eerder of die Galvez of toch Estes. Maar goed, dat zijn slechts aannames...

Ben benieuwd naar een tweede seizoen ^O^
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  donderdag 16 februari 2012 @ 19:40:16 #209
228665 Peter88Online
You may say I'm a dreamer
pi_108054187
Meld zich ook. Ik heb gisteren de laatste aflevering gezien. Ik had niet echt zin om te wachten op de uitzendtijden van BNN. Damm, wat een goede serie. Maar dat einde vraagt echt om een vervolg. Ik heb het vermoeden dat Estes in een volgende serie nog wel een duistere kant blijkt te hebben.
“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
pi_108085305
Wow, heb in een weekje de hele serie gezien. Wat een verschillende reacties en meningen erover in dit topic zeg _O-

Mijn mening: Het seizoen begon ijzersterk, echt fantastisch. Daarna vanaf ep 4 ofzo werd het echt heel slecht. Plotjes werden slecht uitgewerkt, het hing met cliches aan elkaar en toen Carrie ook nog eens verliefd werd op Brody werd ik echt gek. Maar ik ben door gaan kijken omdat ik toch wilde weten wie er nou slecht en wie er nou goed was en of het misschien allemaal een groot plan van Carrie danwel Brody was...
Pas in aflevering 11 werd het toen weer goed. Toen werden er weer wat losse eindjes aan elkaar geknoopt, werd er eindelijk weer briljant geacteerd en leek het verhaal weer te gaan kloppen (daarvoor klopte er bij vlagen echt geen snars van, allerlei plotholes, rare toevallgiheden en gezeik).

En aflevering 12 maakte het hele seizoen in 1 klap goed. Wat een FANTASTISCHE aflevering. Die scene in die bunker, die scenes dat ie afscheid neemt van zijn familie. De 'oh fuck natuurlijk' reactie toen bleek waarom Walker nou uberhaupt nog gebruikt werd (ik had deze slimme samenwerking echt niet verwacht)...En de emotie en het acteerwerk. Fantastische. Een van de beste eps die ik ooit gezien heb _O_ Wel een heel klein beetje toevallig en zo dat de bom niet afging etc, maar goed, dat neem ik op de koop toe.

Wat mij betreft dus een fantastische serie, als je de middelste afleveringen gewoon volledig wegschrapt. Die deden er jammer genoeg echt niet toe, en waren qua acteerwerk bij vlagen ook bedroevend. En de Carrie verliefd of Brody verhaallijn vind ik echt zó kut. Ik hoopte zo dat dit een list van haar was om meer over Brody te weten te komen....

Maar goede serie! ^O^ En ook heerlijke cliffhanger met genoeg mogelijkheden voor seizoen 2 :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108085539
quote:
2s.gif Op zondag 5 februari 2012 11:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
Kan het niet gewoon zijn geweest dat de sniper-ding een backup plan was voor als het verkeerd zou gaan? Dus 2 aanvallen zodat het zeker is dat ie dood gaat
Jezus hebben jullie het dan echt niet begrepen? :') Walker was er gewoon om Brody met de bom binnen te krijgen, anders was dat natuurlijk nooit gebeurd. Dat was toch sowieso duidelijk? Brody wist niet wat er ging gebeuren en zat bij elke controle enorm te zweten. Die nadruk op die controles werd nadrukkelijk gelegd. En ik vond het echt een geniale, onverwachte move. Walker was ook helemaal tevreden (vandaar die aai over de bol) en liep dus vrolijk weg want zijn missie was geslaagd.

(excuus als het hier beneden (ik heb nog niet alle posts gelezen) al is uitgelegd, mara ik vond dit zo'n domme reactie dat ik er maar meteen op reageer)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108088417
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:00 schreef Norrage het volgende:

[..]

Jezus hebben jullie het dan echt niet begrepen? :') Walker was er gewoon om Brody met de bom binnen te krijgen, anders was dat natuurlijk nooit gebeurd. Dat was toch sowieso duidelijk? Brody wist niet wat er ging gebeuren en zat bij elke controle enorm te zweten. Die nadruk op die controles werd nadrukkelijk gelegd. En ik vond het echt een geniale, onverwachte move. Walker was ook helemaal tevreden (vandaar die aai over de bol) en liep dus vrolijk weg want zijn missie was geslaagd.

(excuus als het hier beneden (ik heb nog niet alle posts gelezen) al is uitgelegd, mara ik vond dit zo'n domme reactie dat ik er maar meteen op reageer)
Volgens mij ging het over de sniperactie die op het dak met uitzicht op het vliegveld had moeten plaatsvinden. Door die locatie zijn ze immers op het spoor van Walker gekomen.
In the coolest little capital of the world
pi_108089737
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 18:06 schreef Drebbelman het volgende:

[..]

Volgens mij ging het over de sniperactie die op het dak met uitzicht op het vliegveld had moeten plaatsvinden. Door die locatie zijn ze immers op het spoor van Walker gekomen.
Ohja das waar. Sorry :) dat gedeelte van het seizoen was dan ook volstrekt nutteloos en onsamenhangend. Precies zon scène idd waar ik mijn mening op baseer...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108089967
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 18:43 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ohja das waar. Sorry :) dat gedeelte van het seizoen was dan ook volstrekt nutteloos en onsamenhangend. Precies zon scène idd waar ik mijn mening op baseer...
Ik lees nu wel wat verklaringen die wel logisch zijn :Y
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 19 februari 2012 @ 03:34:37 #215
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_108139895
Ik heb de serie ook in een aantal dagen gekeken.
IJzersterk begin met een goede Claire Danes en Damian Lewis, al kan ik die laatste nooit meer los zien van zijn rol in Band of Brothers.
Het einde voelde toch een beetje als een anti-climax, Tom Walker schiet welliswaar wat raak, maar ik was als kijker geen enkel moment ervan overtuigd dat Brody er daadwerkelijk in zou slagen om even de halve Federale overheid op te blazen.

Niet alleen Damian Lewis zou dan wegvallen voor het tweede seizoen, maar ook zijn gezin zou geen waarde meer hebben voor de serie. En er was in seizoen één teveel achtergrond gestoken in de familie om het zo te laten eindigen.

Ik ben nu net als anderen benieuwd waar men naartoe wil met seizoen twee, ik hoop dat ze geen Prison-Breakje doen en met een draak van een vervolg komen.
  zondag 19 februari 2012 @ 10:29:04 #216
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_108141903
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:00 schreef Norrage het volgende:

[..]

Jezus hebben jullie het dan echt niet begrepen? :') Walker was er gewoon om Brody met de bom binnen te krijgen, anders was dat natuurlijk nooit gebeurd.
Maar daar hadden ze Walker niet voor nodig, elke moslim had kunnen schieten
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_108142000
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 10:29 schreef Stefan het volgende:

[..]

Maar daar hadden ze Walker niet voor nodig, elke moslim had kunnen schieten
Z'n schot doe je niet zomaar. Die infiltratie die flat in etc, hadden ze toch echt Walker voor nodig.

Wat ik trouwens nog afvroeg, hoe heeft brody ongestoord weer het terrein kunnen verlaten terwijl hij een bom om zijn middel had? Of zouden ze zo naar buiten mogen lopen?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 19 februari 2012 @ 10:38:53 #218
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_108142035
Je gaat door detectiepoortjes als je naar BINNEN gaat
Wat heeft naar buiten detecteren voor zin
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_108142102
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 10:38 schreef Stefan het volgende:
Je gaat door detectiepoortjes als je naar BINNEN gaat
Wat heeft naar buiten detecteren voor zin
Mjah, als ze net een aanslag hebben overleefd zouden ze misschien fysiek gechecked worden, allemaal dat soort dingen. Maar klinkt verder idd een beetje vergezocht.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108142569
Had S01 in HD gedownload zodat ik hem in 1x kon bekijken

Damn wat speelt Claire Danes goed zeg erg para ineens
  maandag 12 maart 2012 @ 19:49:33 #221
3185 Adelante
To let it go now
pi_109022688
Maandag 1 oktober 2012 start seizoen 2.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_109023021
quote:
6s.gif Op maandag 12 maart 2012 19:49 schreef Adelante het volgende:
Maandag 1 oktober 2012 start seizoen 2.
Heb er zin in, duurt nog wel lang helaas.
pi_109029813
quote:
6s.gif Op maandag 12 maart 2012 19:49 schreef Adelante het volgende:
Maandag 1 oktober 2012 start seizoen 2.
nee 30sept bedoel je :)
  dinsdag 27 maart 2012 @ 18:36:55 #224
139330 TNA
For the stars that shine
pi_109576187
Topserie, zojuist de finale gekeken. Goede verhaallijnen, veel spanning, mooie politieke spelletjes en een gezonde dosis plotwendingen.

En wat een geweldig acteerwerk van Claire Danes, een meer dan terechte Golden Globe _O_
  woensdag 28 maart 2012 @ 10:01:39 #225
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_109598021
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2012 10:43 schreef Norrage het volgende:

[..]

Mjah, als ze net een aanslag hebben overleefd zouden ze misschien fysiek gechecked worden, allemaal dat soort dingen. Maar klinkt verder idd een beetje vergezocht.
Waarom, ze gaan clean naar binnen
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')