Hier. Was na een tijdje echt veel te makkelijk.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vraag me af of er iemand een dualwield warrior met light armor speelt, en of dat een beetje lekker speelt
Ik speel dat ook en is idd vrij makkelijk, vooral als je een beetje stamina hebt. Ben nu dus ook sneak/archery aan het skillenquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vraag me af of er iemand een dualwield warrior met light armor speelt, en of dat een beetje lekker speelt
Is er veel verschil met heavy armor dan ?quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:07 schreef Silv het volgende:
[..]
Hier. Was na een tijdje echt veel te makkelijk.
Neuh. Met heavy armor ga je minder snel dood, met light armor heb je volgens mij wat meer stamina regeneration.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:11 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Is er veel verschil met heavy armor dan ?
qua speelstijl dan ?
Waar pomp je je perks in, naast one-handed en light armor?quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:07 schreef Silv het volgende:
[..]
Hier. Was na een tijdje echt veel te makkelijk.
Had smithing, enchanting, bow, one-handed en sneak. Maar als je eenmaal twee goede 1h wapens hebt, genoeg punten in one-handed en elemental fury sla je de meeste draken echt in een paar seconden dood.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waar pomp je je perks in, naast one-handed en light armor?
Klinkt als een rogue, maar die heb ik alquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:19 schreef Silv het volgende:
[..]
Had smithing, enchanting, bow, one-handed en sneak. Maar als je eenmaal twee goede 1h wapens hebt, genoeg punten in one-handed en elemental fury sla je de meeste draken echt in een paar seconden dood.
En op welke difficulty speel je dan?quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:19 schreef Silv het volgende:
[..]
Had smithing, enchanting, bow, one-handed en sneak. Maar als je eenmaal twee goede 1h wapens hebt, genoeg punten in one-handed en elemental fury sla je de meeste draken echt in een paar seconden dood.
Als je echt warrior wil gaan zou ik sowieso gewoon heavy armor nemen. Misschien met restoration erbij oid.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Klinkt als een rogue, maar die heb ik al
Master.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:27 schreef Jivis het volgende:
[..]
En op welke difficulty speel je dan?
Heb al een warrior met heavy armor en two-handedquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:28 schreef Silv het volgende:
[..]
Als je echt warrior wil gaan zou ik sowieso gewoon heavy armor nemen. Misschien met restoration erbij oid.
Maak een full mage dan.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb al een warrior met heavy armor en two-handed
dan zal de questgiver wel dood zijn. Let op: Je moet elke miscelaneous quest apart activeren én miscelaneous categorie activeren.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:35 schreef valek het volgende:
Bij sommige quests kom ik erachter dat als ik deze op de map wil showen deze niet op de map geshowt wordt. Doe ik iets verkeerds of is dit normaal?
Bij je savegame zie je het staan.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:38 schreef Maanvis het volgende:
waar kun je zien hoeveel uur je gespeeld hebt trouwens?
enne, waar kun je een huis kopen waar je beschikking hebt over volledige smithing capaciteiten?
Whiterun, 5000g Vlak naast je huisje zit ook de knapste smid in heel skyrimquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:38 schreef Maanvis het volgende:
waar kun je zien hoeveel uur je gespeeld hebt trouwens?
enne, waar kun je een huis kopen waar je beschikking hebt over volledige smithing capaciteiten?
daar zit geen smelter bijquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:44 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Whiterun, 5000g Vlak naast je huisje zit ook de knapste smid in heel skyrim
Jawel toch?quote:
waar staat die smelter dan?quote:
Omdat toen ik met de vuist eens hard op mijn bureau klopte, mijn blikje cola ( dat niet mooi plat stond) omviel op mijn toetsenbordquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:57 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Mogen we ook weten waarom?
*edit* ow die mage dus
morvunskar was mij wel gelukt. Is dat die mage met die sterke ijs aanvallen?quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
morvunskar was mij wel gelukt. Is dat die mage met die sterke ijs aanvallen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
Watte?quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:53 schreef Jump het volgende:
Aargh, zo zin om te ragequitten maar ben nog maar vijf minuten bezig
Die eerste Ancient Vampier dan, hij is snel en pompt je vol met ijsspells en shockspellsquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:13 schreef LasTeR het volgende:
De eerste Hagraven die ik encounterde vond ik enorm kut. Dikke firebolts op afstand. Sta je daar dan als one handed heavy armor met shield.
Chargen (W + Shift + Alt), Unrelenting Force-shout en slaan/shielbashen maarquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:13 schreef LasTeR het volgende:
De eerste Hagraven die ik encounterde vond ik enorm kut. Dikke firebolts op afstand. Sta je daar dan als one handed heavy armor met shield.
Speel Xbox en mijn shouts hadden toen nog niet zoveel kracht.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Chargen (W + Shift + Alt), Unrelenting Force-shout en slaan/shielbashen maar
Och, je allereerste shout is handig genoeg om een enemy ff buiten gevecht te stellenquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:18 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Speel Xbox en mijn shouts hadden toen nog niet zoveel kracht.
Jij?quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:20 schreef PirE het volgende:
Skyrim dommigheden:
- Je ziek melden en dan vrolijk op Facebook je Skyrim-progress posten![]()
.
Voordeel:
- Persoon in kwestie heeft nu wel tot februari de tijd om Skyrim uit te spelen![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:20 schreef PirE het volgende:
Skyrim dommigheden:
.
Voordeel:
- Persoon in kwestie heeft nu wel tot februari de tijd om Skyrim uit te spelen![]()
je kan toch ziek zijn en dan gamen? wat moet je dan heel de dag doen?!quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:20 schreef PirE het volgende:
Skyrim dommigheden:
.
Voordeel:
Als je kan gamen kan je ook makkelijk naar school gaan.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:22 schreef vault_tec het volgende:
[..]
je kan toch ziek zijn en dan gamen? wat moet je dan heel de dag doen?!
groot verschil tussen thuis in je bed liggen gamen of heel de dag moeten focussen op school...quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:23 schreef Silv het volgende:
[..]
Als je kan gamen kan je ook makkelijk naar school gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |