Breda.. Jij?quote:Op donderdag 24 november 2011 18:21 schreef BetweenTheRays het volgende:
[..]
Welkom hier!
@Dmitri welke regio zit je? Ik had ook op werk gehoopt morgen, maar helaas. Alleen vanavond een uurtje of 4-5 werk verwacht ik.
Morgen dan maar een studiedag ervan maken en hoop dat ik volgende week wel beide dagen dat ik beschikbaar ben kan werken. Heb het geld wel nodig.
Ik heb nergens iets gelezen over concurrentiebeding bij AR, maar je hebt ook geen contract/overeenkomst met AR, maar met dat andere bedrijf wat ze hebben...quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:25 schreef -tape- het volgende:
Niet gebeld voor vandaag. Ik overweeg een overstap naar EW. Of mag dat niet?
Hahaha!! Ik zou het gewoon doenquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Word net door EW gemaild of ik dinsdag een scooter wil transporteren. Van Rotterdam naar Tilburg. Ik dacht het niet
Klein detail is dat ik geen helm hebquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:25 schreef BetweenTheRays het volgende:
[..]
Hahaha!! Ik zou het gewoon doen
Tja dan houdt het al snel op. Wel grappig dat ze ook zulke ritten hebben, nog nooit eerder gehoord. Wel een keer dat ze iemand met BE vroegen voor een aanhanger.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:27 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Klein detail is dat ik geen helm hebEn ook geen tijd trouwens
Goed punt, maar dan heb ik nog steeds geen tijdquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:32 schreef Fleauris het volgende:
Het is een snorscooter dus helm is niet verplicht, houdt wel in dat je waarschijnlijk niet veel harder dan 25gaat. o
Nee bedankt :p
December is altijd de rustigste maand. De meeste leasemaatschappij zetten de auto's nl. pas in januari op naam, zodat ze de auto's later met een gunstiger 'bouwjaar' kunnen verkopen. Nieuwe contracten gaan dus vaak pas in januari in ipv december.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:07 schreef Franknfurter het volgende:
Ja november was een beetje een slechte maand.. Hopen dat iedereen een auto krijgt voor kerst, hebben wij lekker veel werk.
Klote... Heb je je ov er ook in liggen? Dan is het ook kut met werken/school.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:19 schreef Franknfurter het volgende:
Aah godverik was net uit de trein gestapt toen ik er achter kwam dat ik mijn portemonnee daar heb laten liggen. Nu gaan ze zoeken maar waarschijnlijk is ie dan al gejat.
Wat heb je een gelukquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:31 schreef Franknfurter het volgende:
ah ze hebben hem gevonden en direct mijn moeder gebeld die mij weer belde dat ik de conducteur moest bellenen nu komt mijn portemonnee naar me toe, fieuw.
Heb idd ook altijd een vaste routine als ik opsta in de trein of busquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:49 schreef Zuunigerd het volgende:
[..]
Wat heb je een geluk
Ik controleer altijd een paar keer, want ik vergeet altijd alles
Mijn ervaring leert dat ze je uitschrijven voor zo'n lange periode. Ik werd uitgeschreven bij 4 maanden afwezigheid en bij een andere hiker kwamen ze erachter dat hij al 3 maanden niet beschikbaar was geweest (was op stage van 5 maanden) en hij werd ook uitgeschreven. Zowel hij als ik konden later wel terugkomen als hiker, ondanks ik eigenlijk te oud was. Voor PC maakt die leeftijd sowieso niet veel uit dus ze nemen je vast wel weer aan mochten ze je uitschrijven.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:51 schreef BetweenTheRays het volgende:
5 maanden. Best wel veel zin in!
Ik denk dat ik het gewoon doorgeef aan de planning als ik ze maandag of dinsdag spreek. Heb het volgens mij zelf al bij sollicitatie aangegeven dat ik wegga. Volgens mij kun je dus gewoon 5 maanden op niet beschikbaar staan en dan weer gaan werken als je terug bent.
Wow, daar heb je wel mazzel mee! Ik check ook vaak even of ik alles heb en kijk even of er niets meer op mijn stoel ligt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:31 schreef Franknfurter het volgende:
ah ze hebben hem gevonden en direct mijn moeder gebeld die mij weer belde dat ik de conducteur moest bellenen nu komt mijn portemonnee naar me toe, fieuw.
We zien het wel dan, als ik maar terug kan komen. Geef het bovendien ook van tevoren door dus ga niet zomaar 5 maanden alles op niet beschikbaar zetten.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:57 schreef Mallet het volgende:
[..]
Mijn ervaring leert dat ze je uitschrijven voor zo'n lange periode. Ik werd uitgeschreven bij 4 maanden afwezigheid en bij een andere hiker kwamen ze erachter dat hij al 3 maanden niet beschikbaar was geweest (was op stage van 5 maanden) en hij werd ook uitgeschreven. Zowel hij als ik konden later wel terugkomen als hiker, ondanks ik eigenlijk te oud was. Voor PC maakt die leeftijd sowieso niet veel uit dus ze nemen je vast wel weer aan mochten ze je uitschrijven.
Dit ja, vooral bij particulieren.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:31 schreef Irritatie100 het volgende:
Wachten tot 13.00, anders staat er VOOR 13.00
Hangt echt van de tijd af.. een uur te vroeg is mij echt nog nooit overkomen, meestal ben ik 15 min te vroeg en dan geef ik hem gewoon af.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:30 schreef QuiCk01 het volgende:
Net een discussie met vriend die ook voor Easyway werkt.
Ik moet maandag een auto OM 13.00 afleveren. Mijn punt is dus als je er al bent je even moet wachten en dus niet al om 12 uur moet komen dus even wachten bij benzinestation ofzo.
Hij vindt dat je gewoon moet afleveren als je er bent (ook al is dat 11 uur).
Wat vinden jullie?
Dan moeten ze maar niet neerzetten dat je OM 13.00 moet afleveren. Ze kunnen moeilijk boos worden omdat je doet wat ze vragen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:14 schreef invine het volgende:
[..]
Hangt echt van de tijd af.. een uur te vroeg is mij echt nog nooit overkomen, meestal ben ik 15 min te vroeg en dan geef ik hem gewoon af.
Easy Way stelt het dan ook niet op prijs als je 2u ergens gaat wachten omdat een auto om 13.00 moet worden afgegeven.
Hoe schrijf jij het op je briefje dan, dat je een uur langer over een rit hebt gedaan?
Ach wat een onzin dit. De planning zet er niet voor niets OM in. Ik heb zelfs een keer 4 uur moeten wachten tussen twee ritten door. Toen ik daar tijdens het plannen achter kwam nog even gecontroleerd met EW en gewoon ff de stad in o.i.d. was wat ze zeiden. Daarnaast is het vaak zo dat mensen met lunchpauze zijn rond 12 uur / half 1 dus dan kan je wel leuk een halfuur te vroeg aan komen zetten, maar dat is alleen maar irritant weet ik uit ervaring.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:14 schreef invine het volgende:
[..]
Hangt echt van de tijd af.. een uur te vroeg is mij echt nog nooit overkomen, meestal ben ik 15 min te vroeg en dan geef ik hem gewoon af.
Easy Way stelt het dan ook niet op prijs als je 2u ergens gaat wachten omdat een auto om 13.00 moet worden afgegeven.
Hoe schrijf jij het op je briefje dan, dat je een uur langer over een rit hebt gedaan?
Vaak zat gehoord van andere dat ze mochten verklaren waarom ze zo lang over een rit hadden gedaan, ik heb er zelf nooit last van gehad en geef gewoon de auto af.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:44 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ach wat een onzin dit. De planning zet er niet voor niets OM in. Ik heb zelfs een keer 4 uur moeten wachten tussen twee ritten door. Toen ik daar tijdens het plannen achter kwam nog even gecontroleerd met EW en gewoon ff de stad in o.i.d. was wat ze zeiden. Daarnaast is het vaak zo dat mensen met lunchpauze zijn rond 12 uur / half 1 dus dan kan je wel leuk een halfuur te vroeg aan komen zetten, maar dat is alleen maar irritant weet ik uit ervaring.
En wat ik op mijn urenbriefje schrijf? Niets. Of soms "auto moest om 14:00 opgehaald worden".
Verklaren waarom je zo lang over een rit hebt gedaan is een ander verhaal dan wanneer er expliciet in de ritgegevens staat dat auto op tijdstip x afgeleverd dient te worden.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:03 schreef invine het volgende:
[..]
Vaak zat gehoord van andere dat ze mochten verklaren waarom ze zo lang over een rit hadden gedaan, ik heb er zelf nooit last van gehad en geef gewoon de auto af.
Maar dit soort dingen is wel de reden dat ik gestopt ben met hiken, teveel papierwerk en teveel gezeik met klanten..
Nee idd ik ook niet. Heb nooit gezeik.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb dat serieus nog nooit hoeven doen terwijl ik heus wel eens 3 uur doe over een ritje wat best in 2 kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |