Dat is ook waar die auto's het beste tot hun recht komen.. Ik merk dat zelf altijd als ik erin rijd.. Ik schiet er altijd vandoor bij het stoplicht in steden en dan is het echt een grappig bakje met die roffel, maar boven de 80 vind ik het minder worden. Ik zou er wel een willen hebben (C1 als ik mocht kiezen) want ik zou dan echt voor het verbruik/geen wegenbelasting gaan ipv die Eskrot die ik nu rijd waarmee 1 op 10 bijna niet te halen is en me 62 euro in de maand kost exclusief benzine.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:14 schreef Panthera. het volgende:
Maar prettig rijdt het niet. Ik moet zeggen wel fijner dan een Suzuki Alto, als het een beetje waait durf je daarin niet harder dan 100.
Maar in zo'n Aygo/C1/Peugeot denk je tot de 50km/h dat het wel gaat, boven de 80 is het ding niet vooruit te branden. Vind het niet fijn rijden.
Whut, ik heb hem ook aangepast in de OP wiki.. Ik weet niet of ik hem nog kan veranderen. Anders moet je weer even wachten op de volgende. Sorry!!quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:43 schreef -tape- het volgende:
Hojd, je hebt de auto OP gepakt. Die van de vorige had een ge-update hiker/chauffeurslijst. In deze sta ik weer niet, evenals Franknfurther.
Haha dat heb ik idd ook! Net alsof je met een zuurstok in je handen zitquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:32 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vind die schakelpook in de drieling echt irritant, ik ben altijd bang dat ik dat ding doormidden breek
quote:Op zondag 20 november 2011 12:40 schreef BetweenTheRays het volgende:
[..]
Haha dat heb ik idd ook! Net alsof je met een zuurstok in je handen zit
Wat en noodkreet was dat weer zeg! Ik ga niet. Gewoon collèèège morgen.quote:Op zondag 20 november 2011 19:29 schreef Franknfurter het volgende:
En, gaat er iemand morgen in Nieuwegein werken?
Terugschakelen, broeder. Zo'n ding kan 95 in de tweede versnelling.quote:Op zaterdag 19 november 2011 09:50 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ja, erg prima inderdaad om met 90 in te moeten voegen omdat je een hogere snelheid niet haalt op de invoegstrook, bij het inhalen op snelwegen terug moet naar zijn vier en op provinciale wegen zelfs terug naar zijn drie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |