ik kan ze bijna ruikenquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:42 schreef -moppie- het volgende:
[..]
I'm sexy and I know it! tralalala
niet?quote:
zag ik dit echt of heb ik een hersenbloeding?quote:
nee, is wel loik, hoeven we niet te klussen dan>?quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:45 schreef bleiblei het volgende:
Skuu, zullen we je ouders vanavond irriteren of wil je liever gewoon op de bank ploffen?
ze vindt zichzelf een helen goeden danseresquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zag ik dit echt of heb ik een hersenbloeding?
Morgen weer een dagquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, is wel loik, hoeven we niet te klussen dan>?
* faptquote:
Kan je nagaan wat die buren denken.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze vindt zichzelf een helen goeden danseresen Madonna is haar inspiratie
en het is in Drachten...quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:03 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat die buren denken.
Zit je beetje op de bank te hangen, kijk je uit het raam, zitten je buren in de voortuin een clip op te nemen.
Je hebt familie ernaast wonen ofzo?quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:03 schreef FUFR het volgende:
[..]
en het is in Drachten...
verder zeg ik niks
naja, gezien hun level van zwakzinnigheid vermoed ik dat ze in Het Dorp wonen en dat hun buren wss net zo erg zijnquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:03 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat die buren denken.
Zit je beetje op de bank te hangen, kijk je uit het raam, zitten je buren in hun voortuin een clip op te nemen. Ik zou gelijk de woningbouw bellen voor een ander huis
.
het is in Friesland...?quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:03 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je hebt familie ernaast wonen ofzo?.
thuis op de bank met je planbord spelen..quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:04 schreef -moppie- het volgende:
Ik snap dat ouders leuk zijn enzo hoor maar om nou op vrijdagavond daar te gaan zitten gaat me iets te ver. Er zijn toch leukere dingen te verzinnen dan naar je (schoon)ouders gaan?!
Had net zo goed Veldhoven kunnen zijnquote:
het moet dus ergens familie van moppie zijnquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Had net zo goed Veldhoven kunnen zijn
tsja, dan heb jij waarschijnlijk niet zo'n leuke (schoon) ouders als wijquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:04 schreef -moppie- het volgende:
Ik snap dat ouders leuk zijn enzo hoor maar om nou op vrijdagavond daar te gaan zitten gaat me iets te ver. Er zijn toch leukere dingen te verzinnen dan naar je (schoon)ouders gaan?!
zuipen met vriendenquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
En wat heb jij dan voor ruige plannen voor vanavond, moppie?
ladder op iemands schoot liggen?quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
En wat heb jij dan voor ruige plannen voor vanavond, moppie?
ouders blijven ouders in mijn ogen..... hoe leuk en aardig ze ook zijn!quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tsja, dan heb jij waarschijnlijk niet zo'n leuke (schoon) ouders als wij
OMGquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ongeveer hetzelfde als wij dus
tsja, dat moet je zelf wetenquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:07 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ouders blijven ouders in mijn ogen..... hoe leuk en aardig ze ook zijn!
quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:08 schreef FUFR het volgende:
ik heb geen problemen met ouders op visite, als het de mijne en de hare maar niet zijn..
tjusssquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:19 schreef FUFR het volgende:
zo, stelletje loonslaven, ik ga naar huus, beetje boodschapjes doen (omdat ik dat wil niet omdat dat moet), naar de sjopje en dan lekker lam bankhangselen ofzo.
Jahaaa, fout fout! Het is zulkequote:Op vrijdag 18 november 2011 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tsja, dan heb jij waarschijnlijk niet zo'n leuke (schoon) ouders als wij
ja hier wordt je gewoon geNLPtquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:38 schreef bleiblei het volgende:
[..]
het ergste is dat ik het ook zie.
dus ik kan mij niet eens fatsoenlijk verdedigen...
Waarom zit er dan een gat in?quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:47 schreef FUFR het volgende:
ik weet het, het is een slalepel
wat heb ik gewonnen?
zodat teveel saus eruit kanquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:06 schreef Inu het volgende:
[..]
Waarom zit er dan een gat in?
Ik vind van alle opties tot nu toe een visschep het geloofwaardigst... Al vind ik dat vliegje op de zijkant echt wel vreemd..
daarom hebben vrouwen een gat...kan er ook het teveel aan saus uitquote:
of of of je maakt m roodgloeiend heet en dan heb je een soort brandijzerquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
daarom hebben vrouwen een gat...kan er ook het teveel aan saus uit
ik ben in een ranzige bui vanavond
80? Kan dat bij jullie ja?quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:34 schreef bleiblei het volgende:
Ik had net ruzie met een marokkaan die met 80 door de straat scheurde.
Enige wat ie uit kon brengen was dat ik uit mijn bek meurde. Which is true. Alcoholkegel![]()
.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:51 schreef Inu het volgende:
Shit, dacht dat ik mn OV op tijd had ingeleverd om een boete te voorkomen, maar das dus mislukt800 euro teveel verdient in 2009...
Dus, als ik de brief goed lees, moet ik 80 euro per maand betalen voor het bezit van mn OV, dus dat wordt 8*80 (jan-aug) of misschien 7*80 omdat ik hem in augustus al heb ingeleverd...
Het zure is dat ik hem eigenlijk alleen gebruikte om naar mn werk te komen en ik geen reiskostenvergoeding kreeg vanwege dat ding...quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:47 schreef ColtZ40 het volgende:
80 euro per maand is toch niet veel voor onbeperkt treinen.
Er is nu ook een occupy maaskantje...een paar idioten hebben op dat pleintje hun tenten opgezet en spandoeken met: wij betalen nergens meer voorquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:41 schreef FUFR het volgende:
Ik las dat je onterecht en op onze kosten misbruik hebt gemaakt van sociale voorzieningen en weekendjes weg bent geweest van dat geld
jij occupyer!
Eeltrasp waar de rasp van pleite isquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:24 schreef Inu het volgende:
Ik heb een vondst gedaan, geen idee wat het isJullie?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn gok is een family size absinth lepel
hij was goed te happen, alleen die iri reclameblokken..quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:20 schreef bleiblei het volgende:
Wanted is een zeer slechte maar toch wel toffe film.
Beetje Lucky number Slevin like
ja klopt. Teveel en giga kut timing. Maar goed, was al blij zat dat er geen hvn onderbreking in zat. Of nog erger, dat ze vergeten deel 2 uit te zendenquote:Op zondag 20 november 2011 01:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
hij was goed te happen, alleen die iri reclameblokken..
en?quote:Op maandag 21 november 2011 01:00 schreef r8v2 het volgende:
Zo, lekker rustig hier. Ik ga morgenvroeg om 7.45 ff wakker worden om te kijken hoe NL vaststaat. En daarna draai ik me weer om }:>.
hij zou om 7.45 ff wakker wordenquote:Op maandag 21 november 2011 07:52 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Hij is pas om 11 uur wakker. De lambal.
Inderdaad, het ging wonderbaarlijk goed vanochtendquote:Op maandag 21 november 2011 08:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hij zou om 7.45 ff wakker worden![]()
Geen last van files gehad trouwens...kon goed doorrijden...soms alleen niet meer dan 20-30m zicht maarja...dat heb je toch al nooit met die slome busjes voor je.
Wat zal ik zeggen, jij hebt mensen nodig om het werk gedaan te krijgen en bent zelf enorm veel vrij?quote:Op maandag 21 november 2011 09:10 schreef Inu het volgende:
Pfff, stressHet is echt maar goed dat ik niet in een commerciële omgeving werk, zou allang zijn omgevallen
Maar ik heb tips nodig. Er zijn nu 3 man die me helpen met mn werk, ik zet het werk wat ze moeten doen in een mapje en ze hebben pp 15 uur om dat leeg te maken in een week. Had nog extra gevraagd of ze alles vrijdag konden doormailen, zodat ik het kon verzamelen en doorsturen op mijn vrije dag. Krijg ik een mail binnen om 18.00 uur op vrijdag dat er een haastklus was met een ander project en dat ie dus zn ingeplande uren hiervoor ergens anders aan heeft besteed en het werk niet gedaan is. Maandag en dinsdag is hij vrij, dus woensdag werkt ie er weer aan. Wat doe je daar nu mee?...
Ik ga denk ik maar even bij de roostermaker aangeven dat het voor mij ook dringend is, dus dat ze niet zomaar ingeplande tijd kunnen veranderen... Maar moet ik nu ook nog wat tegen die vent zeggen dat dit niet de bedoeling is?
Het werk is sowieso te veel, ook al zou ik die 4 uur per week die ik nu vrij heb wel werken.quote:Op maandag 21 november 2011 09:17 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Wat zal ik zeggen, jij hebt mensen nodig om het werk gedaan te krijgen en bent zelf enorm veel vrij?
Ben jij zijn leidinggevende of heeft hij er meer want in dat geval (en hij heeft die klus vrijdag van een andere leidinggevende gekregen) dan moet je het met die persoon uitzoeken en deze persoon die zijn werk doet met rust laten.
Goed bezig, nu honden erin en naar het bos... is ie weer vies!quote:Op maandag 21 november 2011 11:11 schreef ColtZ40 het volgende:
Zo, hondenauto voorzien van nieuwe remmen en hem netjes gepoetst.
goeden inschatting wel!quote:Op maandag 21 november 2011 07:52 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Hij is pas om 11 uur wakker. De lambal.
er was dus geen spoedklus, je collega's hadden geen zin en hebben verzaakt.quote:Op maandag 21 november 2011 10:50 schreef Inu het volgende:
Zo, even gebabbeld, want aankomende week wordt er ook maar 16 uur gewerkt ipv de beloofde 40...
Kon even niet anders ivm vakanties en andere zaken, wat idd kan gebeuren. Maar de spoedklus was bij beide leidinggevenden onbekend, dus daar ging even over overlegd wordenEn voortaan krijg ik elke vrijdag het rooster voor de week erop, plus dat ze me bellen als er iets verandert
Dus krijgt ie op zn flikker van zn eigen leidinggevendenquote:Op maandag 21 november 2011 11:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
er was dus geen spoedklus, je collega's hadden geen zin en hebben verzaakt.
buitenflikkerenquote:Op maandag 21 november 2011 11:31 schreef Inu het volgende:
[..]
Dus krijgt ie op zn flikker van zn eigen leidinggevenden
Nee, kan niet, hij werkt hier al 100 jaar, dus dan moet je wachtgeld gaan betalen. Kun je hem beter aan het werk houdenquote:
lijkt me niet meer dan normaal..quote:Op maandag 21 november 2011 10:50 schreef Inu het volgende:
Zo, even gebabbeld, want aankomende week wordt er ook maar 16 uur gewerkt ipv de beloofde 40...
Kon even niet anders ivm vakanties en andere zaken, wat idd kan gebeuren. Maar de spoedklus was bij beide leidinggevenden onbekend, dus daar ging even over overlegd wordenEn voortaan krijg ik elke vrijdag het rooster voor de week erop, plus dat ze me bellen als er iets verandert
J. moet waarschijnlijk draaien en ik haat NY vieren, dus misschien vlucht ik naar mn ouders, maar anders ga ik denk ik daar ff kijken en verder lekker oliebollen snaaienquote:Op maandag 21 november 2011 12:14 schreef FUFR het volgende:
En wat gaan jullie allemaal doen met de NY?
gaan jullie op stap, blijven jullie thuis, gaan jullie naar een parenclub? weet ik veel
Gedaan.quote:Op maandag 21 november 2011 11:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Goed bezig, nu honden erin en naar het bos... is ie weer vies!
nog geen idee tbh! Niet met de vaste vriendenn helaasch, want die krijgen binnen nu en drie weken een beebie...quote:Op maandag 21 november 2011 12:14 schreef FUFR het volgende:
En wat gaan jullie allemaal doen met de NY?
gaan jullie op stap, blijven jullie thuis, gaan jullie naar een parenclub? weet ik veel
en dan kun je niets afspreken? curieus, dan gaan ze vaak juist niet op stap..quote:Op maandag 21 november 2011 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nog geen idee tbh! Niet met de vaste vriendenn helaasch, want die krijgen binnen nu en drie weken een beebie...
zuipen ze dan ook nog zoveel die prille ouders? ik mag hopen van nietquote:Op maandag 21 november 2011 12:40 schreef FUFR het volgende:
[..]
en dan kun je niets afspreken? curieus, dan gaan ze vaak juist niet op stap..
ach als je geen BV geeft kan dat wel hoor.quote:Op maandag 21 november 2011 12:41 schreef -moppie- het volgende:
[..]
zuipen ze dan ook nog zoveel die prille ouders? ik mag hopen van niet
ben ik het niet mee eens, je ziet jezelf al zwalkend met kind door het huis lopen!?quote:Op maandag 21 november 2011 12:41 schreef FUFR het volgende:
wij blijven thuis, want kind mag niet weg met NY.
de andere 4 die naar ons komen ruimen wel hun kinderen op voordat ze naar ons komen..
wij kunnen dat niet met die dagen, zou ook lullig voor Sam zijn..
[..]
ach als je geen BV geeft kan dat wel hoor.
Hoezo mag kind niet weg met NY?quote:Op maandag 21 november 2011 12:41 schreef FUFR het volgende:
wij blijven thuis, want kind mag niet weg met NY.
de andere 4 die naar ons komen ruimen wel hun kinderen op voordat ze naar ons komen..
wij kunnen dat niet met die dagen, zou ook lullig voor Sam zijn..
[..]
ach als je geen BV geeft kan dat wel hoor.
volgens mij heb jij mij nog nooit zien drinken zelfsquote:Op maandag 21 november 2011 12:45 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ben ik het niet mee eens, je ziet jezelf al zwalkend met kind door het huis lopen!?
wacht jij hebt een kind... dat zou je nooit doen!
Heeft met dr leeftijd te maken, voor mijn gevoel doe je dat soort feestjes in familiaal verband.quote:
Nee inderdaad, nu je het zegt.....quote:Op maandag 21 november 2011 12:50 schreef FUFR het volgende:
[..]
volgens mij heb jij mij nog nooit zien drinken zelfs
Uit logeren enzo bedoel je, ik las het even anders. Ik vind ook dat je NY met je kinderen viert. Is toch zielig, kijken ze uit naar het vuurwerk waar ze dan samen met opa&oma ofzo naar moeten kijken!quote:Op maandag 21 november 2011 12:51 schreef FUFR het volgende:
[..]
Heeft met dr leeftijd te maken, voor mijn gevoel doe je dat soort feestjes in familiaal verband.
Zei gisteren wel voor de flauwe kul dat we volgend jaar wel op stap willen.
Zegt ze "ja dat kan gerust, ik blijf wel thuis met Boeffie"
psies, en aangezien het ons kind is vinden we dat we daar met die dagen niet andere mensen mee op moeten zadelen.. Ter voorbeeld. P en I brengen DJ wel weg, het ander stel heeft er zelfs 3 moeten verdelen...quote:Op maandag 21 november 2011 13:00 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Uit logeren enzo bedoel je, ik las het even anders. Ik vind ook dat je NY met je kinderen viert. Is toch zielig, kijken ze uit naar het vuurwerk waar ze dan samen met opa&oma ofzo naar moeten kijken!
stom! maar die komen dus bij jullie en gaan daarna op stap?quote:Op maandag 21 november 2011 13:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
psies, en aangezien het ons kind is vinden we dat we daar met die dagen niet andere mensen mee op moeten zadelen.. Ter voorbeeld. P en I brengen DJ wel weg, het ander stel heeft er zelfs 3 moeten verdelen...
nee, men blijft deze keer bij ons. zorgen voor een hapje en drank enzo dan komen we de nacht wel door denk ikquote:Op maandag 21 november 2011 13:12 schreef -moppie- het volgende:
[..]
stom! maar die komen dus bij jullie en gaan daarna op stap?
waarom kunnen de kinderen dan niet mee??quote:Op maandag 21 november 2011 13:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee, men blijft deze keer bij ons. zorgen voor een hapje en drank enzo dan komen we de nacht wel door denk ik
juist. meisje naar papa, jongste 2 naar oma.quote:Op maandag 21 november 2011 13:15 schreef -moppie- het volgende:
[..]
waarom kunnen de kinderen dan niet mee??
die van die 3 is dat ene stel van de camping denk ik zo?
Ook saai voor Samquote:Op maandag 21 november 2011 13:17 schreef FUFR het volgende:
[..]
juist. meisje naar papa, jongste 2 naar oma.
moeder wil los
die vind dat niet zo heel erg + om 22 naar bed en om 2345 er weer uit, net als vorig jaar denk ik.quote:
Die zit gewoon de hele avond op en eet stokbroodjes!quote:Op maandag 21 november 2011 13:25 schreef FUFR het volgende:
[..]
die vind dat niet zo heel erg + om 22 naar bed en om 2345 er weer uit, net als vorig jaar denk ik.
Het kan prima gecombineerd worden maar dan moet er inderdaad wat minder drank genuttigd worden en het is maar net of je dat er voor over hebt.quote:Op maandag 21 november 2011 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
een baby van 3 weken oud combineert niet goed met oud en nieuw. Muziek moet zacht, weinig drank en om tien over twaalf naar bed zeker, dank je de koekoek
met paturain!quote:Op maandag 21 november 2011 13:29 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Die zit gewoon de hele avond op en eet stokbroodjes!
ze heeft 9 maanden niets kunnen doen behalve rokenquote:Op maandag 21 november 2011 13:32 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Het kan prima gecombineerd worden maar dan moet er inderdaad wat minder drank genuttigd worden en het is maar net of je dat er voor over hebt.
ik geef toch niets om vuurwerk..quote:Op maandag 21 november 2011 13:38 schreef ArTiC het volgende:
hopelijk is het met NY net zo mistig als nu
met een baby van drie weken is het meer dan alleen drank dat anders isquote:Op maandag 21 november 2011 13:32 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Het kan prima gecombineerd worden maar dan moet er inderdaad wat minder drank genuttigd worden en het is maar net of je dat er voor over hebt.
wat is er nog meer anders dan? dat ze ineens een kind hebben, dus niet zat kunnen worden en dat wellicht de muziek iets zachter moet, ik zie het probleem niet maar dat zal wel weer aan mij liggen!quote:Op maandag 21 november 2011 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
met een baby van drie weken is het meer dan alleen drank dat anders isanders was het natuurlijk niet relevant, want de moeder in kwestie heeft al 9 maanden niet gedronken
over een jaar is de kleine 13 maanden en dan gaat het al stukken makkelijker
oh dan is ze de komende maanden niet te genieten of de vader moet zich opofferen om er 's nachts uit te gaan om het kind te voederen!quote:Op maandag 21 november 2011 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
nou, 1 punt is dat een baby van drie weken veel gevoederd moet worden, elke 4 uur ben je daar een uur mee bezig. Vriendin in kwestie is al chronisch ziek dus die houdt het sowieso minder lang vol dan een gemiddeld mens, laat staan als ze maar vier uur slaap per nacht krijgt. Ergo: we kunnen daar best gaan zitten maar de kans is dan erg groot dat helemaal niemand het naar zijn zin heefteen heel leuk feestje wordt het wss dan niet. Dus kunnen we beter de volgende middag happie nieuw jaar gaan wensen
LEUKE SCOOTERT!quote:Op maandag 21 november 2011 14:50 schreef ColtZ40 het volgende:
Whehe, gisteren voor een habbekrats een motorscooter gekocht met motorschade.
Was helemaal geen motorschade. 3 uur prutsen en hij doet het.![]()
Het ding is als nieuw.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat vechten ze samen maar uitquote:Op maandag 21 november 2011 15:01 schreef -moppie- het volgende:
[..]
oh dan is ze de komende maanden niet te genieten of de vader moet zich opofferen om er 's nachts uit te gaan om het kind te voederen!
Je moet juist de muziek niet zachter zetten want dan went je kind beter aan omgevingsgeluiden (techno, house, disco)quote:Op maandag 21 november 2011 14:54 schreef -moppie- het volgende:
[..]
wat is er nog meer anders dan? dat ze ineens een kind hebben, dus niet zat kunnen worden en dat wellicht de muziek iets zachter moet, ik zie het probleem niet maar dat zal wel weer aan mij liggen!
Nee maar sommige mensen denken daar anders over, een ex-schoonzus durfde niet eens te stofzuigen in de buurt van het kind enzulksquote:Op maandag 21 november 2011 15:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
Je moet juist de muziek niet zachter zetten want dan went je kind beter aan omgevingsgeluiden (techno, house, disco)
Bij sam kun je een kanon af laten gaan en die wordt nooit wakker.
ook niet als baby
ohja, of mensen waarbij je de wc niet mag doortrekken als de baby slaaptquote:Op maandag 21 november 2011 15:03 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nee maar sommige mensen denken daar anders over, een ex-schoonzus durfde niet eens te stofzuigen in de buurt van het kind enzulks
dat deed J. dus wel gewoon en zonder problemen.quote:Op maandag 21 november 2011 15:03 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nee maar sommige mensen denken daar anders over, een ex-schoonzus durfde niet eens te stofzuigen in de buurt van het kind enzulks
hoe groot acht je de kans op een vurend kanon in de slaapkamer?quote:Op maandag 21 november 2011 15:03 schreef Stormqueen het volgende:
da's wel lullig als er echt een kanon af gaat
was gewoon eng. nat koud doekje en gewoon doorslapenquote:
Ze kwam van het weekend thuis met een verhaal dat de papa van X drugs gebruikte.quote:
Maar hoe komt ze erbij dan? Zat hij aan tafel een lijntje naar binnen te werken ofzo?quote:Op maandag 21 november 2011 15:10 schreef FUFR het volgende:
[..]
Ze kwam van het weekend thuis met een verhaal dat de papa van X drugs gebruikte.
nu was dat een jeugdvriend van me en ik kan zeggen dat de ene keer dat ie wilde blowen hem niet bevallen was ()
had ze van X gehoord, maar die ziet wel vaker spoken. die jongen die doet helemaal niks behalve de bavaria sponseren...quote:Op maandag 21 november 2011 15:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Maar hoe komt ze erbij dan? Zat hij aan tafel een lijntje naar binnen te werken ofzo?
Oh nu wel het over Bavaria hebben............... Colt haal jij effe zelf en neem je alsjeblieft de lege kratjes mee??!!!quote:Op maandag 21 november 2011 15:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
had ze van X gehoord, maar die ziet wel vaker spoken. die jongen die doet helemaal niks behalve de bavaria sponseren...
een soort Colt dus
Ik zou haar toch eens vragen hoe ze erbij komt?quote:Op maandag 21 november 2011 15:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
had ze van X gehoord, maar die ziet wel vaker spoken. die jongen die doet helemaal niks behalve de bavaria sponseren...
een soort Colt dus
ze heeft hem coke verkochtquote:Op maandag 21 november 2011 15:18 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik zou haar toch eens vragen hoe ze erbij komt?
EN BRENG OOK KIPFILET MEEquote:Op maandag 21 november 2011 15:18 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Oh nu wel het over Bavaria hebben............... Colt haal jij effe zelf en neem je alsjeblieft de lege kratjes mee??!!!
dat zal het m zijn maar niet goed voor der klantenkringquote:
zes keer uitgelegd al, en hij heeft het vorig jaar ook al gedaanquote:SQ, is een lootje hetzelfde als een verlanglijstje, of komt dit later?
Met vriendelijke groet,
Je Pa
HERSTEL! ALLEEN BIER, PROSECCO EN EEN MANDJE VOOR OP DE KALE KU SCOOTERTquote:
RARE JONGENS DIE SOLDATENquote:Op maandag 21 november 2011 15:30 schreef Stormqueen het volgende:
ouders en technologieDit jaar trekken we voor de tweede keer lootjes via lootjestrekken.nl... Wat doet ie, niet op de link in de mail klikken, maar op reply:
[..]
zes keer uitgelegd al, en hij heeft het vorig jaar ook al gedaan![]()
Nee, ik heb het afgelopen weekend genoeg alcohol genuttigd en ga deze week even ontgiften!quote:Op maandag 21 november 2011 15:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
HERSTEL! ALLEEN BIER, PROSECCO EN EEN MANDJE VOOR OP DE KALE KU SCOOTERT
dat moet ons beschermen tegen de russenquote:Op maandag 21 november 2011 15:30 schreef Stormqueen het volgende:
ouders en technologieDit jaar trekken we voor de tweede keer lootjes via lootjestrekken.nl... Wat doet ie, niet op de link in de mail klikken, maar op reply:
[..]
zes keer uitgelegd al, en hij heeft het vorig jaar ook al gedaan![]()
www.sintlootjes.nl, hoef je niks in te leverenquote:Op maandag 21 november 2011 15:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb meteen geantwoord op de mail, hij heeft echter zijn lootje niet ingeleverd...
zegt niets, dat snappen ze vast ook nietquote:Op maandag 21 november 2011 16:24 schreef Inu het volgende:
[..]
www.sintlootjes.nl, hoef je niks in te leveren
Het zijn allemaal mensen van bibliotheken, haal een boek op het vliegveld, schrijf 3 regeltjes en je bent klaar...quote:Op maandag 21 november 2011 16:53 schreef -moppie- het volgende:
nou mij zou je ook echt niet blij maken met dat idee
quote:Op maandag 21 november 2011 16:53 schreef -moppie- het volgende:
nou mij zou je ook echt niet blij maken met dat idee
Wat, jij hebt toch ook desksquote:Op maandag 21 november 2011 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
sinds wanneer heet een borrel tegenwoordig een "social event" trouwens? Verrekten hipster!
Wij werken met 11 nationaliteiten, als het er niet meer zijn, met Engels als voertaalquote:Op maandag 21 november 2011 16:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn bedrijf is engelstalig. En een borrel in het engels is "drinks"
dan ben je dus 'n hipsterquote:Op maandag 21 november 2011 17:01 schreef Inu het volgende:
[..]
Wij werken met 11 nationaliteiten, als het er niet meer zijn, met Engels als voertaalEn het is geen borrel
Stoepjequote:Op maandag 21 november 2011 17:02 schreef Stormqueen het volgende:
thefuck?
Nieuw: 't Stoepje Online
Koop Heerlijk Vers Brood Nu Online! Bekijk Direct onze Nieuwe Webshop
shop.stoepje.nl
da's wel waarquote:Op maandag 21 november 2011 17:09 schreef Inu het volgende:
Nee, Stoepje is altijd oud en droog brood, dus kan prima
55 man? enig idee hoe lang dat gaat duren?quote:Op maandag 21 november 2011 16:51 schreef Inu het volgende:
Oh, we hebben een meeting met 55 man van het project, de allerlaatste keer dat we met zn allen bij elkaar zijn. En we hebben altijd een social event op de avond en we hadden bedacht dat het wel leuk zou zijn om lootjes te trekken en mensen te vragen om een klein gedichtje te maken met een kadootje van 5-10 euro.
Een iemand weigert sowieso mee te doen, dus die gaat lekker uit zn neus eten als wij alles uitwisselen en iemand anders weigert een gedichtje te maken...
wij noemen dat snoepreisjes en een kutsmoesquote:Op maandag 21 november 2011 16:58 schreef Inu het volgende:
En het is meestal geen borrel, maar iets cultureels... In Spanje gingen we een kasteel bezoeken en in Munchen was het eten bij een brouwerij bijvoorbeeld
ik heb net de brief met mijn aanvraag voor internet de deur uit gedaan. ik wil dat ook!quote:Op maandag 21 november 2011 17:10 schreef febster het volgende:
Dat internet gaat nog eens heul groot worden...
nee, het is een social event om te social engeneeren over social networks op het web 3.7. Dat is allemaal heel DWDD *wapperhand*.quote:Op maandag 21 november 2011 19:00 schreef FUFR het volgende:
[..]
wij noemen dat snoepreisjes en een kutsmoes
Waarschijnlijk laten we iedereen het gewoon op de stoel van de ander neerleggen oid, gaan geen 55 gedichten voorlezenquote:Op maandag 21 november 2011 18:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
55 man? enig idee hoe lang dat gaat duren?
En dan?quote:Op maandag 21 november 2011 21:25 schreef r8v2 het volgende:
Ontslag geregeld. Einde dienstverband per 1 januari en dan WW.
danquote:
Dat heb ik laatst ook moeten doen... je mist stappen waarvan je niet eens weet dat ze er warenquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:39 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben benieuwd of mijn stap-voor-stap tutorial "inloggen op hotmail via internet explorer" inclusief screenshots duidelijk genoeg is voor mijn ouders.
Ik vrees het ergste
jawel joh, google -> gmail aanklikken - > wachtwoord invoerenquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat snappen ze al helemaaaaaal niet
Dat huisquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:44 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat heb ik laatst ook moeten doen... je mist stappen waarvan je niet eens weet dat ze er waren
Ik heb mijn droomhuis gezienJammer alleen dat ie een ton boven budget is
En ik moet zeggen op zich niet eens in de goede wijk, maar voor zo'n huis
http://www.funda.nl/koop/dordrecht/huis-47212764-willemstraat-5/
ja en dan? Die userinterface sneppen ze nooitquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jawel joh, google -> gmail aanklikken - > wachtwoord invoeren
die zetten ze meestal weg voor de fotoot, iets met ruimtelijk gevoel creeeren enzulksquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:47 schreef FUFR het volgende:
stel je voor dat je daar op visite gaat...waar zet je dan IGN je koffie neer?
waar is de koffietafel?
Ik zou echt alleen het aanrechtblad veranderen. Tuin vind ik prima, zolang ik buiten kan zitten ben ik blij en ik verbrand toch supersnel, dus zon hoeft niet eens zo nodigquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat huis
Enige minpunten zijn de tuin en die walgelijke zwart-wit geblokte vloeren, maar verder
ohja, aanrechtblad en gootsteen zijn ook niet echt fraai, maar da's zo veranderdquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:52 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik zou echt alleen het aanrechtblad veranderen. Tuin vind ik prima, zolang ik buiten kan zitten ben ik blij en ik verbrand toch supersnel, dus zon hoeft niet eens zo nodig
Nee, hij is zelfstandig natuurlijk he... Dus dan moet je je laatste 3 jaarcijfers overleggen voor een hypotheek en dan nemen ze daar het gemiddelde van...quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ohja, aanrechtblad en gootsteen zijn ook niet echt fraai, maar da's zo veranderd
Maar J. is toch afgestudeerd? Dan kunnen jullie toch wel wat meer betalen binnenkort?
1000 euro per maand, met zijn tweeen aan vaste lasten is niet bizar hoog toch?quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:03 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, hij is zelfstandig natuurlijk he... Dus dan moet je je laatste 3 jaarcijfers overleggen voor een hypotheek en dan nemen ze daar het gemiddelde van...
En ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet echt zit te wachten op maandlasten van 1000 euro ofzo
We betalen nu 1000 euro in totaal, inclusief GWL, internet, auto en verzekeringenquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
1000 euro per maand, met zijn tweeen aan vaste lasten is niet bizar hoog toch?
Ik bedoel, wij zijn meer dan het dubbele kwijt
oh, maar dat schaar ik ook onder vaste lastenquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:13 schreef Inu het volgende:
[..]
We betalen nu 1000 euro in totaal, inclusief GWL, internet, auto en verzekeringenKleine stapjes
Ah, ik bedoelde alleen aan huis al 1000 euro kwijt zijnquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, maar dat schaar ik ook onder vaste lasten
ik vond het aardig mistig na dat bier van gisteravondquote:
zeg dat dan!quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:18 schreef Inu het volgende:
[..]
Ah, ik bedoelde alleen aan huis al 1000 euro kwijt zijn
dat is ook een keuze..quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
1000 euro per maand, met zijn tweeen aan vaste lasten is niet bizar hoog toch?
Ik bedoel, wij zijn meer dan het dubbele kwijt
Tuurlijk, maar als we lagere lasten zouden wensen, dan hadden we in een flatje of in een heel klein huisje of in Mierlo gewoond ofzo. En dat willen we niet. Dus het is een keuze en daar zijn we erg gelukkig meequote:
Mierlo...lekker goedkoop jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar als we lagere lasten zouden wensen, dan hadden we in een flatje of in een heel klein huisje of in Mierlo gewoond ofzo. En dat willen we niet. Dus het is een keuze en daar zijn we erg gelukkig meeen ik klaag d'r ook niet over verder
weet ik veel wat dat kost... het was het eerste durp wat in me op kwam. Had ook helmond kunnen zeggenquote:
Als je jullie huis uitgraaft en in Mierlo neerzet kende er hendig het dubbele voor vragen...quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
weet ik veel wat dat kost... het was het eerste durp wat in me op kwam. Had ook helmond kunnen zeggen
en de campingpaupersquote:
is dat zo?quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als je jullie huis uitgraaft en in Mierlo neerzet kende er hendig het dubbele voor vragen...
Das ook wel weer waar iddquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar als we lagere lasten zouden wensen, dan hadden we in een flatje of in een heel klein huisje of in Mierlo gewoond ofzo. En dat willen we niet. Dus het is een keuze en daar zijn we erg gelukkig meeen ik klaag d'r ook niet over verder
Ja, dat ook. Mijn collega die een schaal lager zit dan ik kreeg halverwege vorig jaar een hypotheek van 2 ton, zonder vast contract of intentieverklaring, nu moet je het gemiddelde nemen van de laatste 3 jaar als je geen vast contract of intentieverklaring hebt en dan nog mag je dan minder lenen...quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
en 't is ook maar net wat haalbaar is. Toen wij gingen kopen kreeg iedere zwerfhond een hypotheek, nu is dat toch veel lastiger.
Oh, wij hebben ook geen haast hoor, huis is, op de buren en buurt na, heel fijn en lekker goedkoop, dus kan nu nog goed de spaarrekening spekkenquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:04 schreef ArTiC het volgende:
ik blijf voorlopig nog gewoon in mijn huurkiet zitten
Ja, hier hetzelfde..quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:27 schreef ArTiC het volgende:
ik zit boven de grens voor sociale huur...als ik weer wil huren moet ik particulier gaan huren...scheef systeem want nu blijf ik dus gewoon zitten waar ik zit en houd ik een huis bezet voor mensen die het graag willen huren.
goed verhaal, lekker kortquote:
lolquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:41 schreef Inu het volgende:
[..]
http://www.doineedajacket.com/dinaj.asp?dinaj=EHEH
Nee dat is niet zo.quote:
Precies. Je misbruikt de sociale voorzieningen van NL.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:27 schreef ArTiC het volgende:
ik zit boven de grens voor sociale huur...als ik weer wil huren moet ik particulier gaan huren...scheef systeem want nu blijf ik dus gewoon zitten waar ik zit en houd ik een huis bezet voor mensen die het graag willen huren.
Och, alles op z'n tijd toch?quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:09 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, wij hebben ook geen haast hoor, huis is, op de buren en buurt na, heel fijn en lekker goedkoop, dus kan nu nog goed de spaarrekening spekken
quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
volgens mij heb ik necrose in mijn kleine teen
Mie toequote:Op dinsdag 22 november 2011 11:04 schreef ArTiC het volgende:
ik blijf voorlopig nog gewoon in mijn huurkiet zitten
Bavariainfuusquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
buurtinspraakavond: hoe overleef ik tussen 50 boze mopperende zestigers.
*klik*quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:03 schreef Stormqueen het volgende:
echt als ik ook zoo'n oude dramhoer word die overal maar tegen is om het tegen zijn, schiet me dan maar kapot
ja...dun haarquote:
Mag ik al schieten dan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:03 schreef Stormqueen het volgende:
echt als ik ook zoo'n oude dramhoer word die overal maar tegen is om het tegen zijn, schiet me dan maar kapot
ik ook...maar dan heul veul milimetersquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou blijkbaar, heb ik geen dun haar maar gemillimeterd haar
zeikerdquote:
beftekkelquote:
doe eens watquote:
Succesquote:
Welterustenquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ook...maar dan heul veul milimeters zonder haar
gatverdammequote:Op woensdag 23 november 2011 09:54 schreef Inu het volgende:
Ik had vanochtend een stuk platgedrukte knoflook uit de knoflookpers op mijn lepel zitten toen ik mn eerste hap yoghurt namBen sindsdien misselijk
Den Haagquote:Op woensdag 23 november 2011 10:19 schreef febster het volgende:
Ja Eindhoven komt er regelmatig goed vanaf (en Dordt dus ook schijnbaar), in Tilburg loop ik al dagen met mijn hoofd in de wolken. Met als toppunt vandaag, op de fiets was het zicht net max 50 meter.
Dat moet toch zo nu en dan kunnen!quote:Op woensdag 23 november 2011 10:26 schreef Inu het volgende:
Ik heb zin om vanavond sushi te gaan eten, maar das altijd zo duur
zelf maken?quote:Op woensdag 23 november 2011 10:26 schreef Inu het volgende:
Ik heb zin om vanavond sushi te gaan eten, maar das altijd zo duur
Ja, maar dat is toch nooit zo lekker als wanneer die Japanners (al kunnen het ook Chinezen zijn) het doenquote:
ik heb laatst een masterclass sushi gedaan maar ondanks mijn skillzquote:Op woensdag 23 november 2011 10:38 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch nooit zo lekker als wanneer die Japanners (al kunnen het ook Chinezen zijn) het doenWe hebben nu ook een afhaalsushi-tent, maar als je dan een beetje wat haalt zit je zo aan de prijs waarbij je ook naar de All you can eat kunt gaan..
Al had ik laatst wel een hele lekkere vega gemaakt voor een vriendin, met avocado en omelet
you talk 2 much op je werk.quote:Op woensdag 23 november 2011 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
er rijdt een graafmachine langs kantoor.
Collega: Hey SQ, bleiblei komt je ophalen!
Het is moeilijk maar wel beterder! We zijn tenslotte bijna ex-twintigers! Ik heb ook steeds vaker last van de drank die ik heb genuttigd!quote:Op woensdag 23 november 2011 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
ja, ik denk het ook. Moet me er nu echt bij gaan neerleggen dat ik geen 15 meer ben
vitamines zat hoor, hier. Maar dat roken en drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |