Tuurlijk, maar als we lagere lasten zouden wensen, dan hadden we in een flatje of in een heel klein huisje of in Mierlo gewoond ofzo. En dat willen we niet. Dus het is een keuze en daar zijn we erg gelukkig meequote:
Mierlo...lekker goedkoop jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar als we lagere lasten zouden wensen, dan hadden we in een flatje of in een heel klein huisje of in Mierlo gewoond ofzo. En dat willen we niet. Dus het is een keuze en daar zijn we erg gelukkig meeen ik klaag d'r ook niet over verder
weet ik veel wat dat kost... het was het eerste durp wat in me op kwam. Had ook helmond kunnen zeggenquote:
Als je jullie huis uitgraaft en in Mierlo neerzet kende er hendig het dubbele voor vragen...quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
weet ik veel wat dat kost... het was het eerste durp wat in me op kwam. Had ook helmond kunnen zeggen
en de campingpaupersquote:
is dat zo?quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als je jullie huis uitgraaft en in Mierlo neerzet kende er hendig het dubbele voor vragen...
Das ook wel weer waar iddquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar als we lagere lasten zouden wensen, dan hadden we in een flatje of in een heel klein huisje of in Mierlo gewoond ofzo. En dat willen we niet. Dus het is een keuze en daar zijn we erg gelukkig meeen ik klaag d'r ook niet over verder
Ja, dat ook. Mijn collega die een schaal lager zit dan ik kreeg halverwege vorig jaar een hypotheek van 2 ton, zonder vast contract of intentieverklaring, nu moet je het gemiddelde nemen van de laatste 3 jaar als je geen vast contract of intentieverklaring hebt en dan nog mag je dan minder lenen...quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
en 't is ook maar net wat haalbaar is. Toen wij gingen kopen kreeg iedere zwerfhond een hypotheek, nu is dat toch veel lastiger.
Oh, wij hebben ook geen haast hoor, huis is, op de buren en buurt na, heel fijn en lekker goedkoop, dus kan nu nog goed de spaarrekening spekkenquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:04 schreef ArTiC het volgende:
ik blijf voorlopig nog gewoon in mijn huurkiet zitten
Ja, hier hetzelfde..quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:27 schreef ArTiC het volgende:
ik zit boven de grens voor sociale huur...als ik weer wil huren moet ik particulier gaan huren...scheef systeem want nu blijf ik dus gewoon zitten waar ik zit en houd ik een huis bezet voor mensen die het graag willen huren.
goed verhaal, lekker kortquote:
lolquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:41 schreef Inu het volgende:
[..]
http://www.doineedajacket.com/dinaj.asp?dinaj=EHEH
Nee dat is niet zo.quote:
Precies. Je misbruikt de sociale voorzieningen van NL.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:27 schreef ArTiC het volgende:
ik zit boven de grens voor sociale huur...als ik weer wil huren moet ik particulier gaan huren...scheef systeem want nu blijf ik dus gewoon zitten waar ik zit en houd ik een huis bezet voor mensen die het graag willen huren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |